روش بهتر کردن سیگنال وایفای

13
اردیبهشت 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 17 دقیقه
0 نظر 1369 بازدید

روش بهتر کردن سیگنال وایفای 

آیا وایفای شما ناامیدتان کرده است؟ آیا سیگنال شما در طبقات دیگر ضعیف است؟ آیا وب همچنان از کار می‌افتد؟ برای به دست آوردن یک اتصال وایفای سریع‌تر و مطمئن‌تر در مک خود، نکاتی را که در اینجا آورده‌ایم را دنبال کنید. در اینجا روش افزایش سرعت اینترنت، جلوگیری از کار افتادگی وایفای، و گسترش دامنهٔ سیگنال وایفای شما آورده شده است.

-----

سافت‌مک: این راهنما برای تقویت سیگنال وایفای (Wi-Fi) به شما کمک می‌کند تا سیگنال وایفای خود را قوی‌تر کرده، دریافت وایفای را بهبود بخشیده و از این طریق سرعت اینترنت در مک خود را افزایش دهید.

با بهبود اتصال وایفای خود، می‌توانید از دستگاه‌های خود در فاصله‌ای دورتر از روتر، در اتاق‌های بیشتری در خانه و در فضای بیرون از خانه استفاده کنید.

باید بدانید که با داشتن یک اتصال سریع‌تر، صفحات وب سریع‌تر بارگزاری می‌شوند، پخش برنامه‌های یوتیوب و iPlayer نرم‌تر می‌شوند و دانلودها سریع‌تر انجام می‌شود. بعلاوه، یک اتصال قابل اطمینان به معنی ناامیدی کم‌تر، و احتمال کمتری برای از کار افتادن اینترنت خانگی شما است.

این نکات به شما کمک می‌کند که اینترنت سریع‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید. همچنین ما به روش‌هایی برای گسترش دامنهٔ سیگنال وایفای خواهیم پرداخت.

اگر وایفای شما کار نمی‌کند این مطلب را بخوانید: آموزش جامع رفع مشکلات وایفای در مک

همچنین عاقلانه است بررسی کنید که ممکن است به جای کانکشن شما، مشکل از وب سایتی باشد که سعی دارید به آن دسترسی پیدا کنید. یک تست پینگ را اجرا کنید تا ببینید مشکلی در رابطه با وب سایتی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید وجود دارد یا خیر. برای این مورد، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش پینگ گرفتن در مک» را مطالعه کنید.

 

یک تست سرعت انجام دهید

کانکشن شما چقدر سریع است؟ قبل از هر چیز ببینید که آیا سرعتی که دریافت می‌کنید همان سرعتی است که ارایه دهندهٔ پهنای باند به شما وعده داده است یا خیر.

دقیق‌ترین روش برای تشخیص این که آیا مشکلی در وایفای شما وجود دارد یا خیر، تست سرعت کانکشن شما است، ابتدا با وصل کردن مک خود به روتر به صورت مستقیم (اگر چنین امکانی وجود داشته باشد)، و سپس متصل شدن از طریق وایفای. اگر تفاوت زیادی بین سرعت وجود نداشت، متوجه خواهید شد که مشکل از کانکشن پهنای باند شما است.

البته به احتمال زیاد مک شما فاقد پورت ایترنت است، بنا بر این می‌توانید کانکشن را به صورت بی‌سیم آزمایش کنید (مگر این که یک آداپتور ایترنت داشته باشید). در این حالت، همان تست را در کنار روتر و سپس در اتاقی که از مک استفاده می‌کنید، اجرا کنید. در این حالت، اگر در سرعت‌های به دست آمده اختلاف وجود داشته باشد، ممکن است بین شما و روتر چیزی وجود دارد که باعث ایجاد تداخل می‌شود.

اگر تست سرعت را انجام دادید و متوجه شدید که سرعت پهنای باند آن طور که وعده داده شده است نیست، با ارایه دهندهٔ پهنای باند خود تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. یا به یک ارایه دهندهٔ پهنای باند دیگر تغییر دهید.

روش بهتر کردن سیگنال وایفای

ما از Speedtest در www. speedtest. net استفاده کردیم. وقتی در کنار روتر می‌ایستادیم ارتباط ما سریع‌تر می‌شد و این نشان می‌داد که چیزی در جای دیگری از خانه باعث بروز اختلال در سیگنال می‌شد.

همچنین می‌توانید از تست سرعت پهنای باند که از طریق روتر شما در دسترس است استفاده کنید (ما در مورد ورود به روتر و استفاده از نرم‌افزار مرکزی در ادامه بحث خواهیم کرد).


روتر خود را ری‌استارت کنید

این کار ممکن است مشکل شما را برطرف کند زیرا روتر شما را مجبور به اتصال مجدد می‌کند - و با انجام این کار بهترین کانال انتخاب می‌شود.

اگر همسایگان زیادی در اطراف خود داشته باشید (ممکن است شما در یک مجتمع ساختمانی زندگی می‌کنید) ممکن است به این دلیل باشد که در کانالی که روتر شما در حال استفاده از آن است، رقابت زیادی وجود داشته باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد داده خواهد شد.

آسان‌ترین راه برای ری‌استارت کردن روتر شما جدا کردن آن است، حدود یک دقیقه صبر کنید و سپس دوباره آن را وصل کنید. شاید مجبور شوید یک یا دو دقیقه صبر کنید تا دوباره وصل شود.


نقاط کور وایفای را پیدا کنید

این احتمال وجود دارد که اشیائی در خانه شما وجود داشته باشد که بر قدرت سیگنال تأثیر می‌گذارند. ما در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد این اختلال‌گرهای وایفای خواهیم پرداخت.

در ضمن، اگر می‌خواهید جایی در خانه یا محل کار که سیگنال شما قوی‌تر است را پیدا کنید، می‌توانید از یک برنامهٔ نقشه‌برداری حرارتی مانند Wi-Fi SweetSpots (این برنامه رایگان است) را در آیفون خود دانلود کرده و اطراف خانه یا محل کار خود راه بروید تا جاهایی که سیگنال شما قوی‌تر است را به شما نشان دهد.

بررسی کنید که چه مناطقی از خانهٔ شما فاقد اتصال وایفای مناسب است، یا برنامهٔ Wi-Fi Sweetspots را برای چند دقیقه در محلی که در آنجا از مک خود استفاده می‌کنید اجرا کنید تا ببینید که سیگنال دارید یا خیر.


روتر خود را جابجا کنید

فرض کنید وایفای در اتاقی که به عنوان دفتر کار خود استفاده می‌کنید بسیار بد سیگنال می‌دهد. آیا لازم است که جابجا شوید؟ لزومی ندارد. برای این مورد چند گزینه در اختیار دارید.

روتر خود را به یک مکان مرکزی‌تر در خانه منتقل کنید. روترها معمولاً به خط تلفن وصل می‌شوند، که معمولاً در ورودی خانه هستند (اگر به یک مهندس BT دسترسی دارید که کانکشن شما را ارتقاء دهد، توصیهٔ ما این است که به آنها بگویید که سوکت اصلی را به مکانی مرکزی‌تر در خانه جابجا کند. در حالت ایده‌آل طبقهٔ بالا بهتر است، زیرا سیگنال‌های وایفای به سمت پایین بهتر منتشر می‌شوند.) در صورت عدم دسترسی به یک مهندس BT، بهترین گزینه این است که یک کابل گسترش روتر زوج بهم پیچیده تهیه کنید و از آن برای اتصال روتر خود استفاده کنید - اما هنوز هم ممکن است افت سیگنال وجود داشته باشد.

اگر نمی‌توانید روتر خود را به یک مکان مرکزی‌تر منتقل کنید، در صورت پیروی از نکات زیر ممکن است بتوانید مکان مورد نظر را بهبود بخشید:

روتر را بالاتر قرار دهید. بالاتر قرار دادن روتر می‌تواند ارسال سیگنال را بهبود بخشد.

روتر را از دیوارهای بیرونی دور کنید. اگر روتر در کنار دیوار بیرونی یا پنجرهٔ نیمه‌باز قرار داشته باشد، سیگنال به خارج هدایت می‌شود.

موانع را برطرف کنید. روتر را در یک کمد قرار ندهید یا آن را در پشت چیزی پنهان نکنید. این ممکن است جذابیت تزئینی نداشته باشد، اما اگر قصد دارید قدرت سیگنال خود را بهبود بخشید، باید هیچگونه مانعی سد راه پخش سیگنال نباشد.


آنتن‌های خود را تنظیم کنید

اگر روتر شما آنتن دارد، آنها را به سمت بالا ببرید. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، سیگنال‌های وایفای به سمت پایین و اطراف بهتر منتشر می‌شوند. همچنین می‌توانید آنتن روتر را به سمت یک نقطهٔ کور قرار دهید.

اگر روتر شما آنتن‌های بیرونی نداشته باشد، احتمالاً آنتن داخلی همه سویه دارد - این آنتن‌ها می‌توانند سیگنال‌ها را در چند جهت ارسال کنند.


چیزهایی که موجب تداخل هستند را حذف کنید

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، وسایل مختلفی در اطراف خانهٔ شما وجود دارد که می‌توانند باعث تداخل در شبکهٔ وایفای شما شوند. وسایل مختل کنندهٔ وایفای شامل تلفن‌های بی‌سیم، مانیتور کودک، مایکروویو و حتی وسایل بلوتوثی مانند هدفون است. حتی مخازن ماهی و چراغ‌های هالوژن هم می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند!

این وسایل را از روتر خود دور کنید (یا حداقل آنها را جابجا کنید تا بین شما و روتر قرار نداشته باشند). در زمان پاسخ دادن به یک ایمیل مهم، از مایکروویو استفاده نکنید.


دستگاه‌های ناخواسته را حذف کنید

آیا وسایل دیگری نیز از وایفای استفاده می‌کنند؟ ببینید که چه دستگاه‌های دیگری از وایفای شما استفاده می‌کنند و ببینید که آیا می‌توانید با خارج کردن برخی از آنها پهنای باند بیشتری را برای خود آزاد کنید.

شاید بتوانید با دسترسی به مرورگر روتر، متوجه شوید که چه وسایلی به شبکه وایفای شما وصل هستند. شما معمولاً یک سری اعدادی را که با 192.168. x. xxx شروع می‌شوند را وارد URL می‌کنید. احتمالاً این آدرس را در جایی در روتر خود پیدا خواهید کرد.

پس از متصل شدن به مدیریت مرکزی روتر، باید بتوانید متوجه شوید که چند مورد به روتر متصل هستند. همچنین می‌توانید ببینید که آیا آنها از فرکانس 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز استفاده می‌کنند و این که در حال استفاده از کدام کانال هستند (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

اگر دستگاه‌های مختلف زیادی به وایفای شما متصل هستند، ممکن است فکر خوبی باشد که برخی از آنها را جدا کنید.

روش بهتر کردن سیگنال وایفای


فریم‌ور روتر خود را به روز رسانی کنید

در حالی که مشغول کاوش در تنظیمات روتر خود هستید، بررسی کنید که نرم‌افزار آن به روز رسانی شده باشد.

این احتمال وجود دارد که روند به روز رسانی به صورت خودکار اتفاق افتاده باشد، اما اگر این طور نبود، فقط کافیست دکمهٔ Upgrade در رابط کاربری نرم‌افزار را فشار دهید.


به یک باند 5GHz تغییر دهید

اگر روتر شما قادر به کار در هر دو باند 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز باشد، ممکن است به این نتیجه برسید که اگر مک خود را به فرکانس 5 گیگاهرتز تغییر دهید - اگر مک‌بوک شما در هنگام مشاهدهٔ نرم‌افزار روتر در زیر ابزارهای متصل از طریق فرکانس 2.5 گیگاهرتز قرار داشته باشد - باعث افزایش سرعت خواهد شد.

اگر دستگاه‌های زیادی در حال استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز باشند، در کنار روترهای همسایگان شما، می‌تواند تداخل زیادی را ایجاد کند.

تغییر به 5 گیگاهرتز ممکن است کانکشن شما را بهبود بخشد. 5 گیگاهرتز احتمالاً سرعت بیشتری را به شما خواهد داد زیرا فرکانس 5 گیگاهرتز می‌تواند داده‌های بیشتری را منتقل کند. با وجود این، باید سبک سنگین کنید، اگر مخصوصاً دیوارهای ضخیمی در خانهٔ خود داشته باشید، فرکانس 2.4 گیگاهرتز ممکن است بهتر باشد، زیرا طول موج‌های 5 گیگاهرتزی از نظر نفوذ به دیوارها چندان مناسب نیستند.

متأسفانه مجبور کردن مجدد مک به تغییر از 2.4 گیگاهرتز به 5 گیگاهرتز آسان نیست. با این حال، اگر این کاری است که می‌خواهید انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در تنظیمات پیشرفتهٔ Hub Manager، باندهای 2.4GHz و 5GHz را از یکدیگر جدا کرده و نام‌های مختلفی به آنها بدهید. توجه داشته باشید که این کار ممکن است باعث شود که سایر دستگاه‌های خانهٔ شما ارتباط خود را از دست بدهند.

2. در مک خود به مسیر System Preferences > Network > Advanced رفته و شبکهٔ 5GHz را به بالا منتقل کنید تا انتخاب اول شما باشد.


کانال را تغییر دهید

اگر متوجه شده‌اید که شبکه‌های مجاور زیادی در حال استفاده از یک کانال هستند، ممکن است با جابجایی به یک کانال کمتر شلوغ بتوانید کارها را سرعت بخشید.

اپل کمک می‌کند تا به آسانی ببینید که چه شبکه‌های دیگری در همان نزدیکی در حال پخش هستند. برای پیدا کردن این که همسایگان شما از چه باندی استفاده می‌کنند، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در حالی که option/alt را پایین نگه داشته‌اید، بر روی آیکون وایفای در سمت راست منوی بالای صفحه کلیک کنید.

2. گزینهٔ Wireless Diagnostics را باز کنید.

3. از منوی بالای صفحه Window > Scan را انتخاب کنید.

این به شما می‌گوید که چند مورد از طریق فرکانس 5 گیگاهرتز و چند مورد از طریق فرکانس 2.4 گیگاهرتز به شبکهٔ شما متصل شده است، همچنین بهترین کانال‌هایی که می‌توانید برای هر فرکانس استفاده کنید را به شما نشان می‌دهد.

همچنین باید بتوانید تشخیص دهید که در حال استفاده از کدام کانال هستید. برای دیدن این که شبکهٔ شما از کدام کانال استفاده می‌کند، به سمت راست اسکرول کنید. ببینید که آیا شبکه‌های وایفای نزدیک از همان کانال استفاده می‌کنند یا خیر. همچنین توصیه‌هایی در مورد این که استفاده از کانال‌های 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز بهتر است را مشاهده خواهید کرد.

روش بهتر کردن سیگنال وایفای

شما می‌توانید با خاموش کردن و مجدداً روشن کردن روتر کانال‌های مورد استفادهٔ خود را تغییر دهید، زیرا وقتی وصل می‌شود معمولاً به صورت خودکار قوی‌ترین گزینه را انتخاب می‌کند. با این حال، اگر بعد از این که کانال خود را بر روی 2.5 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز قرار دادید هنوز هم استفاده از آن ایده‌آل نیست، می‌توانید در نرم‌افزار مرکز مدیریت مجدداً اسکن کنید.

روش تغییر کانال‌ها به نرم‌افزار روتر شما بستگی دارد. احتمالاً در تنظیمات پیشرفتهٔ وایرلس قرار داد. باید بتوانید بر روی گزینه‌های کانال‌های وایرلس کلیک کرده و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.


یک روتر جدید جایگزین کنید

اگر ردگیری شما نشان از این دارد که شبکه‌های وایرلس زیادی در اطراف شما وجود دارد که از باند 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کنند و شما هم یک روتر قدیمی دارید که قادر به استفاده از فرکانس 5 گیگاهرتز نیست، ممکن است زمان به روز رسانی روتر شما فرا رسیده باشد.

همهٔ روترها از یک استاندارد معروف به 802.11 استفاده می‌کنند. سبک قدیمی روتر که به نام 802.11g خوانده می‌شود هنوز هم رواج دارد اما از 802.11n و 802.11ac که جدیدترین نوع است، بسیار کُندتر کار می‌کند.

اگر در حال حاضر روتر ندارید، توصیه می‌کنیم یک روتر 802.11ac تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های ارایه شده توسط 802.11ac خروجی و ورودی چندگانه و چندکاربره (MU-MIMO) است. به این معنی که می‌تواند چندین جریان دادهٔ همزمان را بدون افت پهنای باند به چندین دستگاه ارسال و دریافت کند. همچنین این روترها قادر به Beamforming هستند - این به روتر اجازه می‌دهد تا سیگنال وایفای را به سمت دستگاه‌های وایفای شما متمرکز کند.

دلیل دیگر برای داشتن یک روتر 802.11ac این است که اگر شما جریان داده زیادی دارید - و بیایید واقع بین باشیم، این روزها به لطف نتفلیکس و مانند آن بیشتر ما جریان داده زیادی مصرف می‌کنیم - 802.11ac در کاهش تأخیر دریافت یا بافر بهتر عمل می‌کند، بنا بر این شما باید نتایج بهتری را با آن به دست بیاورید.

قبل از دریافت یک روتر 802.11ac بررسی کنید که مک شما از آن پیشتیبانی می‌کند یا خیر. به مسیر Apple menu > About this Mac > System Report > Wi-Fi بروید. در آنجا به دنبال Supported PHY Modes: 802.11 a/b/g/n/ac باشید.

همچنین، بدون این که ابتدا با ISP تماس بگیرید و در مورد این که می‌خواهید روتر خود را به روز رسانی کنید با آنها صحبت نکرده‌اید، در خرید یک روتر جدید عجله نکنید. این امکان وجود دارد که چون شما مدت‌ها از خدمات آنها استفاده کرده‌اید، ممکن است آنها هم به اندازهٔ کافی سخاوتمند باشند تا روتر شما به صورت رایگان به روز رسانی کنند.

فقط موردی را در اینجا ذکر کنیم و آن این که استاندارد بعدی 802.11 - که 802.11ax است - انتظار می‌رود که در سال 2019 وارد بازار شود. پیش‌بینی می‌شود که حداکثر سرعت آن حدود 10 گیگابایت بر ثانیه باشد و باید در محیط‌هایی با تعداد زیادی دستگاه متصل عملکرد بهتری داشته باشد (که اساساً تمام خانه‌های ما اکنون دارای تعداد زیادی آیفون، آیپد، هوم‌پاد، و سایر وسایل هوشمند هستند). اما قبل از این که عجله کنید و یک روتر ax خریداری کنید، توجه داشته باشید که مک فعلی شما کارت شبکهٔ لازم برای آن را ندارد. (شاید در سال آینده شاهد حضور کارت شبکهٔ مربوطه در مدل‌های جدید مک باشیم).


مطمئن شوید که سیستم شما ایمن است

وقتی به شما گفتیم که دستگاه‌های ناخواسته را حذف کنید، این احتمال که یکی یا بیشتر آن دستگاه‌های ناخواسته می‌تواند متعلق به شخص غریبه‌ای باشد که به روتر شما متصل شده است را ذکر نکردیم. در این صورت این مسئله ممکن است دلیل مشکلات وایفای شما را توضیح دهد.

حتی اگر هیچکسی هم از شبکهٔ شما سوء استفاده نمی‌کند، باید از امنیت شبکهٔ خود اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از یک رمز ورود WPA2 انجام دهید. می‌توانید این مورد را در Wireless Diagnostics > Window > Scan بررسی کنید که آیا تحت Security (امنیت) هست یا خیر.

راه دیگر برای محافظت از خود در مقابل سارقان وایفای، Cloaking است. Cloaking نام شبکهٔ شما را مخفی می‌کند و پخش آن به صورت عمومی را متوقف می‌کند - چیزی که باید بدانید این است که باید به صورت دستی تایپ شود. اگر به نرم‌افزار مرکزی روتر خود وارد شوید باید بتوانید گزینهٔ پخش SSID را تغییر دهید.


شبکهٔ خود را گسترش دهید

اگر وایفای شما تحت تأثیر عواملی مانند دیوارهای ضخیم (مشکل شایع خانه‌های قدیمی) یا داشتن خانهٔ خیلی بزرگ واقع شده است، ممکن است استفاده از یک توسعه دهندهٔ وایفای، که با عنوان تکرار کنندهٔ وایفای نیز شناخته می‌شود، بتواند به شما کمک کند.

از طرف دیگر، اگر با مصرف بیش از حد دستگاه‌های دیگر در شبکهٔ خود مواجه هستید (مانند کسی که بازی‌ها یا رسانه‌های دیگر را پخش می‌کند)، ممکن است با وصل کردن آن دستگاه‌ها به یک شبکهٔ ایترنت، کانکشن خود را بهبود بخشید.

ما با گزینهٔ اول شروع خواهیم کرد. توسعه دهنده‌های وایفای می‌توانند سیگنال وایرلس را بگیرند و مجدداً آن را بازپخش کنند. اگر زمانی که در طبقهٔ بالا به وایفای وصل هستید و روتر در طبقهٔ پایین است، وصل کردن یک توسعه دهندهٔ وایفای ممکن است باعث شود از اتاق خواب هم به وایفای وصل شوید.

مشکلی که ممکن است با یک توسعه دهندهٔ وایفای داشته باشید افت سیگنال است و این واقعیت که اگر توسعه دهنده در یک نقطهٔ دارای وایفای ضعیف قرار داده شود، باعث منتشر کردن سیگنال ضعیف خواهد شد.

یکی از گزینه‌ها، یک آداپتور Powerline است. آداپتورهای Powerline می‌توانند از طریق سیم‌کشی برق ساختمان شما یک شبکهٔ خانگی ایجاد کنند. شما فقط یک آداپتور Powerline را به پریز برق کنار روتر خود وصل کرده و از طریق کابل ایترنت روتر را به آن وصل می‌کنید. سپس در اتاق دیگری در خانه آداپتور Powerline دومی را وصل می‌کنید. شما می‌توانید با یک کابل ایترنت به آن وصل شوید، یا اگر آداپتور Powerline دارای وایفای داخلی است، می‌توانید از طریق وایفای به آن متصل شوید.

روش بهتر کردن سیگنال وایفای

اگر کسی در خانهٔ شما در حال استفاده کردن از پهنای باند برای انجام بازی باشد، یا اگر از نتفلیکس یا مشابه آن استفاده می‌کند، همان طور که در سناریوی دوم در بالا ذکر شد، آداپتورهای Powerline گزینهٔ مناسبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید کنسول‌های بازی، تلویزیون، Sky+ box یا سایر وسایل را مستقیماً از طریق آداپتور Powerline به شبکهٔ ایترنت وصل کنید.


از ورق قوطی استفاده کنید

روش دیگری نیز برای گسترش شبکهٔ شما بدون صرفه هیچ هزینه‌ای وجود دارد.

ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که شما از پروژهٔ خلاقانهٔ خود نتایج بسیار خوبی کسب خواهید کرد!

از آنجایی که فلز می‌تواند سیگنال وایفای را منعکس کند، شما می‌توانید از فلز برای هدایت سیگنال به سمت خود استفاده کنید.

برای انجام این کار به مقداری فلز قوس‌دار برای قرار دادن در پشت روتر نیاز دارید.

شما می‌توانید از یک چاقو برای برش قسمت بالایی قوطی نوشابه استفاده کنید، سپس آن را از بالا تا پایین برش دهید، و قسمت پایین قوطی را از قسمت برش عمودی به دو طرف به صورتی برش بزنید که در نهایت قسمتی از آن با بدنه برش نخورده باقی بماند. به این صورت قسمت پایینی قوطی حکم پایهٔ آن را دارد. انجام این کار به نظر کمی خطرناک می‌رسد، بنا بر این مراقب باشید که انگشتان خود را قطع نکنید!

در روشی دیگر، یک ورق فویل را برش دهید، آن را به دور چیزی منحنی مانند یک بطری بپیچانید تا شکل منحنی به خود بگیرد و سپس آن را بردارید.

فویل منحنی خود را در پشت روتر قرار دهید. زاویهٔ آن را به سمت محلی که می‌خواهید به وایفای متصل شوید قرار دهید - اما توجه داشته باشید که اگر فویل بین روتر و یک دستگاه متصل شده قرار گیرد، ممکن است اتصال وایفای به آن دستگاه را مسدود کنید.


کانکشن را از طریق آیفون خود به اشتراک بگذارید

اگر از همهٔ موارد توضیح داده شده جواب نگرفتید، آخرین پیشنهاد ما این است که کانکشن 4G را از طریق آیفون یا آیپد خود به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که اگر این کار را زیاد انجام دهید ممکن است مجبور به پرداخت هزینهٔ زیادی برای داده‌ها باشید. ما پیشنهاد می‌کنیم ورود به Mobile Data را در Settings > Mobile Data ریست کنید تا در صورت ایجاد یک Personal Hotspot با آیفون خود، بتوانید میزان استفاده از داده‌های خود را مشخص کنید.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘