بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

11
اردیبهشت 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 1624 بازدید

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک 

تعداد زیادی برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک وجود دارد. ما شش مورد از بهترین‌های آنها برای ارتباط کاری و تماس با دوستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

-----

سافت‌مک: با وجود بیماری همه‌گیر کرونا ویروس که اخیراً زندگی و مشاغل سراسر دنیا را مختل کرده است، بسیاری از ما برای حفظ ارتباط با دوستان و عزیزان خود، یا برای ارتباط کاری با همکاران، از برنامه‌های ویدیو کنفرانس استفاده می‌کنیم. اما با وجود بسیاری برنامه‌های ویدیو کنفرانس، بهترین سرویس برای استفاده کدام یک از آنها است؟

ما شش مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس موجود برای مک را گردآوری کرده‌ایم، بنا بر این می‌توانید محدودیت‌های قرنطینه را پشت سر گذاشته و هر روز چند چهرهٔ دوستانه را ببینید.

 

Zoom

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: شروع از رایگان

این روزها بسیاری از مردم با تکیه بر رابط کاربری آسان و کاربردی و همچنین طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های موجود در سطح رایگان آن، از برنامهٔ Zoom استفاده می‌کنند.

پس از تنظیم حساب کاربری خود و دانلود برنامهٔ کلاینت، این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا میزبان جلساتی با حداکثر 100 شرکت کننده باشید و ماهانه می‌توانید جلسات زیادی داشته باشید. تنها محدودیت واقعی این است که جلسات گروهی قبل از پایان دادن خودکار توسط Zoom به آنها، فقط تا 40 دقیقه می‌توانند ادامه داشته باشند. شما می‌توانید بلافاصله یک جلسهٔ دیگر را شروع کنید، بنا بر این، این یک محدودیت ناخوشایند نیست.

یکی از ویژگی‌های مفید این برنامه این است که شرکت کنندگان می‌توانند صفحه نمایش خود را با همهٔ افرادی که در تماس هستند به اشتراک بگذارند، بنا بر این اگر بخواهید طراحی‌های یک محصول جدید یا نمودار عملکرد ماهانه‌ای را به همکاران خود نشان دهید، برنامهٔ Zoom این کار را برای شما آسان می‌کند. همه چیز توسط AES 256-bit و رمزگذاری SSL محافظت می‌شود، بنا بر این اسرار شرکت شما باید در امنیت باشد.

اگر به تعداد شرکت کنندهٔ بیشتر، زمان ملاقات طولانی‌تر، آنالیز تماس، امکان ضبط تماس و امکانات دیگر آن نیاز دارید، تعدادی ردیف‌های پولی وجود دارد که از 11.99 پوند / 14.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

| دریافت Zoom برای مک.او.اس |

 

Skype

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: رایگان

برنامهٔ ویدیو کنفرانس اسکایپ مایکروسافت یکی از پیشگامان در این زمینه است. اولین بار که این نرم‌افزار در سال 2003 منتشر شد، بلافاصله به یک سرویس قابل اعتماد تبدیل شد و آن قدر فراگیر شده است که اغلب از نام آن به صورت یک فعل استفاده می‌شود، مثلاً گفته می‌شود «بعداً با هم اسکایپ می‌کنیم». امروزه اسکایپ یک برنامهٔ قدرتمند است که تمام انتظارات مورد نظر شما از یک محصول به کمال رسیده را برآورده می‌کند.

ویدیو با کیفیت HD در دسترس است و می‌توانید صفحه نمایش خود را با دیگر افراد در جلسه به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید جلسات را ضبط کنید، و قابلیت Live Subtitles (زیرنویس زنده) نیز وجود دارد که می‌تواند یک متن نوشتاری از مکالماتی که انجام می‌شود را ایجاد کند تا اشخاص ناشنوا هم امکان شرکت در جلسات را داشته باشند.

تا همین اواخر سرویس استاندارد و رایگان اسکایپ با یک Skype for Business (اسکایپ برای کسب و کار) همراه بود، اما این مورد در حال حاضر توسط Microsoft Teams جایگزین شده است که در ادامه آن را هم بررسی می‌کنیم.

| دریافت Skype برای مک.او.اس |

 

Microsoft Teams

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: شروع از رایگان

Microsoft Teams یک سرویس جامع است که در درجهٔ اول برای کاربران تجاری طراحی شده است. ردیف رایگان آن چشمگیر است و به اندازهٔ کافی برای اغلب اهداف تجاری امکانات دارد. می‌توانید تماس‌های ویدیویی با کیفیت HD برقرار کنید، صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید و از ویژگی‌های گفتگوی داخلی استفاده کنید. بعلاوه 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز برای به اشتراک گذاشتن محتوا برای هر تیم اختصاص داده شده است، همراه با 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شخصی برای اسناد و فایل‌های دیگر.

ارتقاء به ردیف Business Basic (که هزینهٔ ماهانه برای هر کاربر 3.80 پوند / 5 دلار است)، امکان برنامه‌ریزی و ضبط جلسات را فراهم می‌آورد، بعلاوه می‌توانید جلسات آنلاینی تا حداکثر 10.000 نفر را میزبانی کنید. همچنین یک ردیف Business Standard نیز وجود دارد که نسخه‌های دسکتاپ مایکروسافت آفیس را برای همهٔ اعضا فراهم می‌کند و فقط ماهیانه 9.40 پوند / 12.99 دلار بر هر نفر هزینه دارد.

| دریافت Microsoft Teams برای مک.او.اس |

 

Google Meet

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: شروع از ماهیانه 4.14 پوند / 6 دلار (نسخه اولیه)

گوگل طی این سال‌ها برنامه‌های تماس ویدیویی زیادی داشته است. در حال حاضر Duo و Google Hangouts و برنامهٔ دیگری به نام Google Meet وجود دارد که در اینجا بر روی آن تمرکز می‌کنیم. در عین حالی که گزینه‌های قبلی سرویس ساده‌ای هستند که برای تماس سریع بین دوستان و اعضای خانواده در نظر گرفته شده است، Meet یک برنامهٔ سازمانی است، در نتیجه نیاز به یک اشتراک G Suite دارد.

این برنامه به شما امکان برقراری تماس‌هایی را می‌دهد که می‌تواند به طور همزمان 250 نفر را پوشش دهد. علاوه بر این می‌توانید 10.000 بیننده نمایش‌های زنده یا رویدادهای اصلی را به عنوان مخاطبان خود داشته باشید. همان طور که انتظار دارید، ویژگی‌های گفتگو و امکان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با سایر شرکت کنندگان نیز وجود دارد.

هزینه اشتراک G-Suite برای ردیف Basic (نسخه اولیه) ماهیانه 4.14 پوند / 6 دلار، و برای ردیف Enterprise (تجاری) ماهیانه 20 پوند / 25 دلار است. تفاوت اصلی بین اینها، حداقل از نظر Google Meet، این است که آنها می‌توانند به ترتیب اجازهٔ حضور حداکثر 100.150 یا 250 نفر در یک تماس را فراهم کنند.

همچنین لازم به ذکر است که گوگل بسیار سخاوتمندانه اعلام کرده است که تا تاریخ اول ژوئیه 2020 تمام اعضای G Suite را بدون هیچ هزینهٔ اضافه‌ای ارتقاء خواهد داد. این امر به منظور کمک به مشاغلی که در طول همه‌گیری ویروس کرونا از خانه کار می‌کنند می‌باشد.

| دریافت Google Meet برای مک.او.اس |

 

FaceTime

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: رایگان

اگر نیازهای شما در حد متوسط است، در حال حاضر یک برنامهٔ ویدیو کنفرانس به نام FaceTime در مک خود دارید.

این برنامه این امکان را دارد که با حداکثر 32 نفر شرکت کننده تماس برقرار کند (در اینجا روش برقراری تماس گروهی فیس‌تایم آمده است). این برنامه فقط در دسترس کسانی است که یک مک، آیفون، آیپد یا آیپد تاچ داشته باشند. بنا بر این دوستانی که دستگاه‌های اندرویدی یا ویندوزی استفاده می‌کنند نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند. اما اشخاصی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند بدون نیاز به دانلود هیچ برنامه‌ای و بدون هیچ هزینه‌ای، قادر به تماس با یکدیگر خواهند بود.

 

Houseparty

بهترین برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای مک

:: قیمت: رایگان

خُب، شما نمی‌توانید بسیاری از جلسات تجاری مهم را در این سرویس برگزار کنید، اما اگر محدودیت‌های فعلی در سفر و ملاقات نکردن دوستان برای شما سخت است، پس Houseparty می‌تواند به شما و حداکثر هفت دوست دیگر اجازهٔ حضور در یک Room (اتاق) را بدهد. اگر این کافی نبود، می‌توانید از چندین اتاق استفاده کنید و تقریباً بین آنها سرگردان شوید، ضمن این که مکالمات در هر اتاق جداگانه باقی می‌مانند.

کاربران می‌توانند با استفاده از یک افزونهٔ کروم، با یک دستگاه آی. او. اس، اندورید، مک. او. اس یا ویندوز به Houseparty متصل شوند.

برنامهٔ Houseparty همان طور که از نام آن پیداست برای سرگرمی است. بنا بر این بازی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آنها را به صورت مشارکتی تکمیل کنید، از جمله Trivia، Heads-up، و یک بازی نقاشی به سبک Pictionary. این ویژگی‌ها ابتدایی هستند و شما نمی‌توانید با این برنامه سمینارهای بزرگ آنلاین را برگزار کنید، اما اگر بخواهید با چند نفر از دوستان آنلاین خود کمی بخندید و تفریح کنید، گزینهٔ خوبی است.

| دریافت Houseparty برای مک.او.اس |

 

داشتن کیفیت بهتر در ویدیو کنفرانس‌ها

خدمات فوق در این روزهای قرنطینه می‌توانند به شما یاری برسانند، اما عواملی که خارج از کنترل برنامه‌ها هستند می‌توانند بر کیفیت تماس‌های ویدیویی شما تأثیر بگذارند که بدیهی‌ترین آنها کیفیت اتصال به اینترنت شما است. همچنین در هر برنامه تنظیمات خاصی وجود درد که به شما این امکان را می‌دهد تا عملکرد بهتر و دقیق‌تری را تنظیم کنید.

همچنین بخوانید:

- روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

- روش ضبط یک تماس فیس‌تایم در آیفون و مک

- فیلمبرداری از صفحه نمایش در مک

- چگونه از صفحه آیفون خود فیلمبرداری کنیم
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘