روش ساخت یک اسلایدشو ویدیویی در آیفون با استفاده از Photos

9
اردیبهشت 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 9960 بازدید

روش ساخت یک اسلایدشو ویدیویی در آیفون با استفاده از Photos 

شما با استفاده از ویژگی Memories در Photos آیفون می‌توانید ویدیوهای خانگی یا اسلایدشوهای زیبایی را به وجود آورید. در این مقاله روش اضافه کردن عکس‌های مورد نظر و برش دادن ویدیوها برای وارد کردن در Memories آورده شده است، بنا بر این می‌توانید یک مونتاژ ویدیویی را ایجاد کنید تا با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

-----

سافت‌مک: بیش از یک راه برای ویرایش ویدیوهای ضبط شده در آیفون شما برای ساختن یک فیلم برای به اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده وجود دارد، اما یکی از مورد علاقه‌های ما استفاده از ویژگی Memories در برنامهٔ Photos است.

با این حال، با وجود گرایش معمول اپل به ایجاد ویژگی‌های آسان برای کشف و استفاده، باید گفت که Memories یکی از بهترین ابزارهای پنهان در آیفون و آیپد است.

این تا حدودی به این دلیل است که اپل فقط سعی دارد همه جور کاری را برای شما انجام دهد. حتی بدون این که بخواهید، برنامهٔ Photos مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوها را برمی‌دارد و یک مونتاژ ویدیویی زیبا از آنها را به شما ارایه می‌دهد. به غیر از این که برخی اوقات مونتاژهایمان توسط یک اسکرین‌شات گرفته شده از جدول زمانی حرکت اتوبوس‌ها در همان روز خراب می‌شود، یا یک ویدیو کلیپ که به جای نشان دادن خندیدن یک کودک، گریه کردن او را نشان می‌دهد.

در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به:

  • روش ساخت یک ویدیوی Memories در آیفون
  • روش اضافه کردن عکس‌ها به Memories در آیفون
  • چگونه می‌توان در آیفون با استفاده از Memories یک اسلایدشو ساخت
  • و موارد دیگر…

خوشبختانه می‌توان در آیفون Memories را ویرایش و تصحیح کرد تا بتوانید چیزی درست کنید که با افتخار در فیسبوک به اشتراک بگذارید. چگونگی انجام آن در ادامه آمده است.


روش ویرایش Memories در Photos

Memories مونتاژهایی از ترکیب عکس‌ها و ویدیوهای شما هستند. شما می‌توانید از این ویژگی برای ساخت یک مونتاژ ویدیو و عکس از تعطیلات خود استفاده کنید، یا فقط عکس‌هایی را اضافه کنید تا یک اسلایدشوی زیبا بسازید که بتوانید آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. در اینجا روش انتخاب عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی مورد نظر که می‌خواهید نمایش داده شوند آورده شده است.

1. برنامهٔ Photos را باز کنید.

2. تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را در یک Album جمع کنید (بر روی Select ضربه بزنید، بر روی تصاویری که می‌خواهید انتخاب شوند ضربه بزنید، بر روی Add To ضربه بزنید، بر روی New Album ضربه بزنید، نامی برای آن انتخاب کرده و بر روی Save ضربه بزنید).

3. به نمای Albums بروید و آلبومی که ایجاد کرده‌اید را پیدا کنید (بر روی Albums در سمت چپ پایین منو ضربه بزنید).

4. بر روی قسمت کنار نام Album ضربه بزنید.

5. این کار شما را به Memoryای که اپل برای شما گردآوری کرده است می‌برد. اما اگر بر روی آیکون Play (پخش کردن) ضربه بزنید احتمالاً متوجه خواهید شد که تمام تصاویر و ویدیوهایی که انتخاب کرده‌اید در آن گنجانده نشده است. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که بخواهید کلیپ‌های انتخاب شده و موسیقی‌ای که پخش می‌شود را تغییر دهید.

6. برای ویرایش Memory خود بر روی Edit (ویرایش) ضربه بزنید، کادر گفتگویی را مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد خاطراتی را به Memories اضافه کنید. بر روی OK ضربه بزنید.

7. صفحهٔ بعدی گزینه‌هایی برای ویرایش Title (عنوان)، Title Image (عنوان تصویر)، Music (موسیقی)، Duration (مدت زمان)، و Photos & Videos (عکس‌ها و ویدیوها) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

8. برای افزایش مدت زمان می‌توانید بر روی Duration ضربه بزنید - این به این معنی است که تعداد بیشتری از ویدیوها و عکس‌های شما در Memory شما گنجانیده خواهند شد. با این حال، ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید خودتان چیزهایی را تنظیم کنید، باید مستقیماً به Photos & Videos بروید.

9. بر روی Photos & Videos ضربه بزنید. در صفحهٔ بعدی عکس‌ها و ویدیوهایی که هم اکنون در Memory درج شده است را به شما نشان می‌دهد. با این حال، به احتمال زیاد این شامل تمام عکس‌ها و ویدیوهای اضافه شده به آلبوم نخواهد بود.

روش ساخت یک اسلایدشو ویدیویی در آیفون با استفاده از Photos

10. برای دیدن همهٔ تصاویر و ویدیوهای موجود در آلبوم، بر روی + ضربه بزنید و در صفحهٔ بعدی خواهید دید که کدام عکس‌ها و ویدیوها انتخاب شده‌اند و کدام‌ها انتخاب نشده‌اند. با فرض این که مایل به استفاده از همهٔ آنها هستید، همهٔ موارد موجود در آنجا را انتخاب کرده و بر روی Done ضربه بزنید.

11. اگر احساس کردید که کلیپ‌های ویدیویی نشان داده شده در Memory به ویرایش بیشتری احتیاج دارند، می‌توانید این کار را در نمای Edit انجام دهید. نشانگرهای زرد رنگ ابتدا و انتهای کلیپ را با انگشت خود به محدوده‌ای که می‌خواهید برش زده شود بکشید.

12. در نمای Edit می‌توانید تمامی کلیپ‌های ویدیویی و عکس‌ها را ویرایش کنید و اگر تصمیم به حذف هر کدام از آنها گرفتید، کافیست بر روی سطل زباله ضربه بزنید. مراقب باشید که چیزی به طور تصادفی حذف نشود، زیرا اگر بخواهید مجدداً آن را اضافه کنید، آنچه را که قبلاً ویرایش کرده‌اید را از دست خواهید داد!

13. پس از اتمام کار ویرایش، بر روی قسمت بالایی سمت چپ ضربه بزنید تا به صفحهٔ Edit برگردید.

14. اگر احساس کردید که موسیقی انتخاب شده اصلاً با مونتاژ ویدیویی شما مطابقت ندارد، بر روی Music ضربه بزنید. شما می‌توانید از میان Soundtracks (موسیقی متن) هایی که اپل ارایه می‌دهد (این موارد به طرز شگفت‌آوری خوب هستند)، مجموعه موسیقی خود را انتخاب کنید و یا این که None (هیچکدام) را انتخاب کنید (اگر نمی‌خواهید موسیقی گنجانده شود). توصیه می‌کنیم که نگاهی به موسیقی متن‌های ارایه شده بیندازید، بنا بر این بر روی Soundtracks ضربه بزنید.

15. در اینجا یک لیست طولانی از موسیقی متن‌ها را می‌توانید انتخاب کنید. نکتهٔ درخشان در استفاده از این موارد این است که آنها تا زمانی که بر روی Memory شما باشند بدون قطع شدن ناگهانی پخش خواهند شد. آنها به ژانرهای مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند، بنا بر این پیدا کردن چیزی که متناسب با مونتاژ شما باشد آسان است. برخی از آنها نیاز به دانلود دارند. لازم نیست پولی بابت آنها پرداخت کنید.

16. بر روی یک Soundtrack ضربه بزنید تا در حین دانلود به آن گوش دهید. اگر مورد دیگری را در نظر داشتید، بر روی آن ضربه بزنید، به آن گوش دهید و اگر به این نتیجه رسیدید که مناسب است بر روی آن ضربه بزنید. برای بازگشت به صفحهٔ Edit مجدداً ضربه بزنید.

17. اگر می‌خواهید عنوان ویدیوی خود یا Title Style را تغییر دهید، بر روی Title ضربه بزنید. در صفحهٔ بعدی می‌توانید حروف را ویرایش کرده و فونت و اندازهٔ عنوان را انتخاب کنید.

18. در نهایت، می‌توانید ببینید که اگر آن را در حالت Portrait (عمودی) یا Landscape (افقی) قرار دهید چگونه به نظر می‌رسد - بسته به این که تلفن خود را چگونه نگه داشته باشید (افقی یا عمودی)، به صورت خودکار نما را تغییر می‌دهد. بنا بر این اگر تا به حال به جای افقی ویدیو را به صورت عمودی مشاهده می‌کردید، اینجا جایی است که می‌توانید ببینید که در حالت افقی چگونه به نظر می‌رسد. تنها انتقاد ما این است که نمی‌توانید انتخاب کنید که برخی از عکس‌ها و ویدیوها را در حالت افقی و بقیه را در حالت عمودی نمایش دهید.

19. اکنون که ویرایش خود را تمام کرده‌اید، بر روی Done (انجام شد) ضربه بزنید. برای مشاهدهٔ شاهکار خود بر روی دکمهٔ Play (پخش) ضربه بزنید.

روش ساخت یک اسلایدشو ویدیویی در آیفون با استفاده از Photos

20. اگر آمادهٔ اشتراک‌گذاری ویدیوی خود هستید بر روی آیکون Share ضربه بزنید (آیکونی با یک فلش که از یک کادر بیرون زده است). اگر می‌خواهید مونتاژ ویدیویی نهایی خود را با یک فرمت اشتراک‌گذاری آسان ذخیره کنید، Save Video گزینهٔ خوبی است. خواهید دید که کادر گفتگویی مبنی بر این که در حال Exporting Movie (صادر کردن فیلم) است، نمایش داده می‌شود. فیلم نهایی را می‌توانید در Photos مشاهده کنید.

21. فیلم را در Photos پیدا کنید (این آخرین چیزی است که به All Photos اضافه می‌شود). برای به اشتراک گذاشتن این ویدیو در فیسبوک یا موارد مشابه، مجدداً بر روی آیکون Share (اشتراک‌گذاری) ضربه بزنید و روش اشتراک‌گذاری خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید:

- آموزش جامع روش استفاده از برنامه Photos در مک

- آموزش جامع روش ویرایش عکس در Photos مک

- بهترین افزونه‌های Photos برای مک

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘