روش تنظیم حداکثر میزان حجم صدا در آیفون

30
فروردین 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1023 بازدید

روش تنظیم حداکثر میزان حجم صدا در آیفون 

با استفاده از تنظیم Maximum Volume در آیفون مطمئن شوید که صدای موسیقی برای گوش شما (یا گوش فرزند شما) خیلی بلند نیست.

-----

مک‌سافت: مطمئناً گوش دادن به موسیقی با صدای بلند وقتی در سالن ورزشی یا در حال پیاده‌روی هستید، همچنان که آهنگ‌های مورد علاقه شما را لبریز می‌کند، آدرنالین را نیز پمپاژ می‌کند. اما انجام این کار به صورت مداوم باعث می‌شود که به شنوایی شما آسیب وارد کند و این آسیب می‌تواند دائمی باشد.

یک روش آسان برای غلبه بر این وسوسه وجود دارد، زیرا آی. او. اس تنظیماتی را برای حداکثر حجم صدا در آیفون ارایه می‌دهد. در این مقاله راه ساده‌ای برای مهربان بودن با گوش‌های خود و گوش بچه‌های‌مان را به شما نشان می‌دهیم.


محافظت از فرزندانی که از آیفون استفاده می‌کنند

این یک عادت قدیمی است که بچه‌ها با صدای واقعاً بلند به موسیقی یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقهٔ خود گوش دهند. همهٔ ما این کار را انجام داده‌ایم، اما اکنون با دستگاه‌های هوشمندی مانند آیفون، می‌توان از بروز چنین رفتارهای مضری جلوگیری کرد. برای تنظیم حجم صدا باید به دستگاه آنها دسترسی داشته باشید، اما ما توصیه می‌کنیم که این کار را حتماً انجام دهید، زیرا سلامت فردای گوش‌های آنها مدیون تصمیم امروز شما خواهد بود.

گزینهٔ دیگر خرید مجموعه‌ای از هدفون‌های مخصوص کودک است، زیرا این هدفون‌ها نه تنها برای قرار گرفتن بر روی سرهای کوچک‌تر طراحی شده‌اند، بلکه اغلب آنها دارای امتیاز اضافی محدود کردن سطح خروجی صدا هستند تا از آسیب دیدن شنوایی کوچکترها جلوگیری کند.

روش تنظیم حداکثر میزان حجم صدا در آیفون

نمونهٔ مورد علاقهٔ ما JLab Audio Jbuddies است که قیمت آن 11.99 پوند / 29.99 دلار است. اما در نمودار بهترین هدفون برای بچه‌ها موارد بسیار دیگری را نیز پیدا خواهید کرد.


روش تنظیم حداکثر حجم صدا در آیفون

برای محدود کردن میزان پخش صدای آیفون از طریق هدفون، فقط چند مرحلهٔ سریع وجود دارد که باید انجام دهید.

در دستگاه خود، Settings > Music > Volume Limit را باز کنید و یک کشویی را مشاهده خواهید کرد که حداکثر میزان صدا را نشان می‌دهد، که در حال حاضر به احتمال زیاد کاملاً در سمت راست خواهد بود. اکنون می‌توانید نوار لغزنده را انتخاب کنید تا حد دلخواه خود را تنظیم کنید و یا از گزینهٔ کنترل EU Volume Limit در زیر آن استفاده کنید که تضمین می‌کند خروجی صدا از 85 دسیبل تجاوز نکند.

روش تنظیم حداکثر میزان حجم صدا در آیفون

همچنین اگر کاربر اپل موزیک (Apple Music) هستید، می‌توانید ویژگی Sound Check (بررسی صدا) را فعال کنید، زیرا این کار با استفاده از آرام کنندهٔ آهنگ‌های بلند و پر سر و صدا و پایین آوردن آنها به روشی مشابه کمپرسورهای استودیویی عمل می‌کند به صورتی که همهٔ صداها در یک سطح قرار بگیرند. این مانع از افزایش صدا برای آهنگ‌هایی که به سختی شنیده می‌شوند و ناگهان نوازندهٔ بعدی که شروع می‌کند گوش شما را کر می‌کند، خواهد شد.

برای یافتن این کنترل، به مسیر Settings > Music > Sound Check رفته و آن را روشن کنید.

روش تنظیم حداکثر میزان حجم صدا در آیفون

به منظور حداکثر استفاده از دستگاه اپل خود، راهنماهای دیگر ما را نیز مطالعه کنید:

- روش گرفتن اسکرین‌شات در آیفون‌های مختلف و ویرایش آن

- روش انتقال عکس و فیلم از آیفون به مک

- روش بررسی سلامت باتری آیفون و فهمیدن زمان تعویض آن
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘