روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)

21
فروردین 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1955 بازدید

 روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)

اپل نیوز پلاس (Apple News+) یک سرویس عالی برای اخبار و مجلات است. اما اگر تصمیم گرفته‌اید که نمی‌خواهید پرداخت ماهانهٔ خود را ادامه دهید، در اینجا روش لغو اشتراک در آیفون، آیپد، مک و اپل تی. وی توضیح داده شده است.

-----

سافت‌مک: اپل نیوز پلاس یک راه حل عالی برای به دست آوردن طیف گسترده‌ای از عناوین روزنامه‌ها و مجلات پرفروش در آیپد یا آیفون شما است، و همه با یک اشتراک ماهانهٔ 9.99 پوندی / 9.99 دلاری. این که آیا ترجیح می‌دهید با دنیای فیلم از طریق Empire، با دنیای مُد از طریق Elle و یا به آخرین عناوین خبری از طریق The Times دسترسی داشته باشید، این سرویس می‌تواند به محض انتشار آنها را به دستگاه شما تحویل دهد.

اما اگر مشترکی هستید که از انتخاب خود خسته شده‌اید، یا در این شرایط دشوار پول ندارید و می‌خواهید این پرداخت ماهانه را لغو کنید، خوشبختانه انجام این کار بسیار آسان است. در این مقاله راهنمای سریع ما برای لغو اشتراک اپل نیوز پلاس ذکر شده است.


اپل نیوز پلاس چیست؟

اگر هنوز از اپل نیوز پلاس استفاده نکرده‌اید، یا در فکر استفاده از نسخهٔ آزمایشی یک ماهه و رایگان آن هستید، آن را به عنوان قفسه‌ای به سبک نتفلیکس منتهی با محتوای روزنامه‌ها و مجله‌ها تصور کنید. بیش از 300 عنوان در این سرویس موجود است که نشریاتی از جمله The Atlantic، Esquire، GQ، Harper's Bazaar، National Geographic، Newsweek، The New Yorker، Hello! ، Q و FourFourTwo، بعلاوهٔ انواع روزنامه‌های ملی در آن موجود است.

تمام محتوا تحت یک اشتراک واحد پوشش داده شده است و هیچگونه خرید یا تبلیغاتی در برنامه وجود ندارد که تجربهٔ مطالعهٔ شما را خراب کند.


روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس در آیفون

کاربران آیفون باید برنامهٔ Settings را باز کرده و سپس بر روی نام حساب کاربری نمایش داده شده در بالای صفحه ضربه بزنند. در صفحهٔ بعدی گزینهٔ Subscriptions (اشتراک‌ها) را خواهید دید، این مورد را انتخاب کنید تا لیستی از همهٔ اشتراک‌های فعال و منقضی شدهٔ برنامه را به شما ارایه دهد.

روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)

بر روی Apple News+ ضربه بزنید و سپس گزینهٔ Cancel Free Trial (لغو کردن نسخهٔ آزمایشی رایگان) (اگر هنوز در اولین ماه خود هستید) یا گزینهٔ Cancel Subscription (لغو اشتراک) را انتخاب کنید. این روش همچنین برای کاربران iPod Touch نیز کار خواهد کرد.


چگونه می‌توانم اشتراک اپل نیوز پلاس را در آیپد خود لغو کنم؟

روش مدیریت اشتراک‌ها در آیپد مشابه با آیفون است. بنا بر این، برنامهٔ Settings را باز کنید، بر روی نام حساب کاربری خود ضربه بزنید و Subscriptions > Apple News+ را انتخاب کرده و بر روی یکی از گزینه‌های Cancel Free Trial (لغو کردن نسخهٔ آزمایشی رایگان) یا Cancel Subscription (لغو اشتراک) ضربه بزنید.

اگر آی. او. اس را اجرا می‌کنید و نه آیپد. او. اس را، ممکن است متوجه شوید که گزینهٔ Subscriptions (اشتراک‌ها) در حساب کاربری شما در دسترس نیست. اگر این طور است، باید از روش زیر استفاده کنید.

برنامهٔ Settings را باز کرده و نام حساب کاربری خود را انتخاب کنید، سپس بر روی Apple ID خود ضربه بزنید (در بالای صفحهٔ اصلی نمایش داده می‌شود). بر روی View Apple ID ضربه بزنید، رمز عبور خود را وارد کنید، سپس Subscriptions > Apple News+ > Cancel Subscription را انتخاب کنید.

روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)


چگونه می‌توانم اشتراک اپل نیوز پلاس را در مک خود لغو کنم؟

App Store را اجرا کنید و سپس نام خود را از گوشهٔ سمت چپ پایین صفحه انتخاب کنید (یا اگر قبلاً وارد نشده‌اید، وارد شوید). صفحهٔ اصلی، اکنون برنامه‌هایی را که در گذشته نصب یا خریداری کرده‌اید را نشان می‌دهد.

در بالای صفحه گزینهٔ View Information (مشاهدهٔ اطلاعات) را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات حساب کاربری شما به شما ارایه شود. تا رسیدن به قسمت Manage به پایین اسکرول کرده و بر روی گزینهٔ Manage در کنار Subscriptions (اشتراک‌ها) کلیک کنید.

روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)

در صفحهٔ بعدی بر روی دکمهٔ Edit (ویرایش) در کنار Apple News+ کلیک کرده و سپس Cancel Subscription (لغو اشتراک) را انتخاب کنید.


چگونه می‌توانم اشتراک اپل نیوز پلاس را در اپل تی.وی خود لغو کنم؟

لغو اشتراک در یک اپل تی. وی کاملاً سرراست است. به مسیر Settings > Users & Accounts رفته و بر روی حساب کاربری خود کلیک کنید. در بخش Manage می‌توانید گزینهٔ Subscription را پیدا کنید. آن را انتخاب کرده و بر روی Apple News+ کلیک کنید و سپس گزینهٔ Cancel Subscription (لغو اشتراک) را انتخاب کنید.

روش لغو اشتراک اپل نیوز پلاس (Apple News+)

همچنین بخوانید: روش لغو اشتراک اپل تی. وی پلاس Apple TV+
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘