نرم‌افزار هوم‌پاد: روش به روز رسانی و دریافت ویژگی‌های جدید

25
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 858 بازدید

 نرم‌افزار هوم‌پاد: روش به روز رسانی و دریافت ویژگی‌های جدید

در اینجا روش به روز رسانی هوم‌پاد شما به جدیدترین نسخهٔ نرم‌افزار، برای دریافت ویژگی‌های جدیدی مانند تشخیص صدا، پشتیبانی چندکاربره، Handoff از آیفون و موارد دیگر است. بعلاوه: اپل به روز رسانی را بازگیری کرده و هشدار می‌دهد که هوم‌پادهایی که آی. او. اس 13.2 را اجرا می‌کنند نباید تنظیم مجدد شوند.

-----

سافت‌مک: اپل در رویداد WWDC (کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل) در ژوئن سال 2019 از چندین ویژگی جدید که قرار است به هوم‌پاد (HomePod) بیاید خبر داد. این ویژگی‌ها سرانجام در تاریخ 28 اکتبر و از طریق یک به روز رسانی آی. او. اس 13 در آیفون به هوم‌پاد رسیدند.

اما متأسفانه به دلیل مشکلاتی که برخی از افراد با این به روز رسانی داشتند، پس از مدت کوتاهی، اپل به روز رسانی آی. او. اس 13.2 را بازگیری کرد.

اگر آیفون و هوم‌پاد خود را پیش از این به روز رسانی کرده‌اید، تا زمانی که هوم‌پاد را ریست نکنید یا آن آن را از برنامهٔ Home حذف نکنید، نباید با هیچ مشکلی مواجه شوید. اگر این کار را انجام دهید ممکن است لازم باشد که هوم‌پاد خود را به اپل تحویل دهید تا تعمیر شود! در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد ذکر خواهد شد.

پس از انتشار به روز رسانی مجدد نرم‌افزار، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هوم‌پاد خود را به روز رسانی کنید تا از ویژگی‌های جدیدی مانند تشخیص صدا، ویژگی‌های Handoff و موارد دیگر با به روز رسانی آیفون خود به آی. او. اس 12.3 استفاده کنید. ما در مورد روش به روز رسانی هوم‌پاد در ادامه توضیح خواهیم داد.


تاریخ انتشار نرم‌افزار هوم‌پاد جدید

نسخهٔ 13 نرم‌افزار هوم‌پاد در 28 اکتبر 2019 و در کنار آی. او. اس 13.2 وارد شد. البته انتظار می‌رفت که در 19 سپتامبر 2019 به همراه آی. او. اس 13 وارد شود، اما اپل بسیاری از ویژگی‌های جدید وعده داده شده برای بلندگوی هوشمند خود را عقب انداخت.

با این حال، همان طور که در بالا ذکر شد، آن به روز رسانی، پس از این که برخی افراد متوجه شدند که هوم‌پاد پس از ریست کردن بوت نمی‌شود، بازگیری شد. اپل اکنون هشدار داده است که هوم‌پادی که نرم‌افزار آی. او. اس 13.2 را اجرا می‌کند، نباید ریست شود.

ما انتظار داریم که به روز رسانی آی. او. اس 13.2 قبل از آغاز ماه نوامبر مجدداً منتشر شود.

چند ویژگی جدید هوم‌پاد در تاریخ 30 سپتامبر وارد شده بود، از جمله اضافه شدن ایستگاه‌های مختلف رادیویی اینترنتی - اکنون می‌توانید به Siri بگویید: Play Heart FM تا آن ایستگاه رادیویی را بشنوید.

نرم‌افزار هوم‌پاد: روش به روز رسانی و دریافت ویژگی‌های جدید

همچنین در مقالهٔ دیگری هر آنچه باید از نحوه تنظیم و راه اندازی اولیه هوم پاد و راه اندازی مجدد آن بدانید را آورده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

 

روش به روز رسانی نرم‌افزار هوم‌پاد

ممکن است هوم‌پاد شما نرم‌افزار خود را به صورت خودکار به روز رسانی کند، اما اگر می‌خواهید بدانید که آیا به روز رسانی‌ای وجود دارد که از دست داده‌اید، این مراحل را بررسی کنید.

به روز رسانی هوم‌پاد از طریق برنامهٔ آیفون امکانپذیر است، بنا بر این ابتدا باید مطمئن شوید که نرم‌افزار در آیفون شما وجود دارد.

برای بررسی این که آیا نرم‌افزار آیفون شما به روز شده یا نه، به مسیر Settings > General > Software Update بروید. آیفون شما به روز رسانی‌ها را بررسی می‌کند و یا پیامی مبنی بر به روز بودن نرم‌افزار را مشاهده خواهید کرد، یا پیامی که نشان می‌دهد نرم‌افزاری برای نصب وجود دارد.

اگر لازم است نرم‌افزار آیفون به روز رسانی شود مراحل کار را ادامه دهید.

وقتی نرم‌افزار آیفون خود را به روز رسانی کردید، حتماً قصد دارید هوم‌پاد خود را به روز رسانی کنید.

1. به برنامهٔ Home در آیفون بروید (اگر نمی‌توانید آن را ببینید، انگشت خود را به پایین بکشید و شروع به تایپ Home کنید).

2. اگر یک به روز رسانی وجود داشته باشید، پیام Update is Available (به روز رسانی در دسترس است) را مشاهده خواهید کرد.

3. اگر پیامی نمی‌بینید، بر روی آیکون House در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

4. برای شناسایی نرم‌افزار موجود نصب شده بر روی هوم‌پاد به پایین اسکرول کنید. اگر یک به روز رسانی در دسترس است، بر روی Details (جزئیات) کلیک کنید.

5. بر روی Download and Install (دانلود و نصب) کلیک کنید.

6. با شرایط و ضوابط Agree (موافقت) کنید.

7. به روز رسانی دانلود می‌شود.

8. در اینجا می‌توانید با ضربه زدن بر روی کشویی به صورتی که رنگ آن سبز شود، Install Updates Automatically (نصب خودکار به روز رسانی‌ها) را انتخاب کنید.

9. بر روی هوم‌پاد خود در زیرمجموعهٔ Favourite Accessories (لوازم جانبی برگزیده) کلیک کنید.

10. بر روی Details (جزئیات) کلیک کنید.

اگر یادداشتی مبنی بر در دسترس بودن یک به روز رسانی را مشاهده نمی‌کنید، مانند فوق به Details (جزئیات) بروید، سپس تا رسیدن به Version (نسخه) به پایین اسکرول کنید و بررسی کنید که در آنجا چه نسخه‌ای ذکر شده است.

ممکن است که به روز رسانی به صورت خودکار انجام شده باشد.


روش تنظیم هوم‌پاد برای به روز رسانی خودکار

اگر دوست دارید که به روز رسانی‌های هوم‌پاد در آینده به صورت خودکار انجام شود، در اینجا روش تنظیم آن آورده شده است:

1. برنامهٔ Home را باز کنید.

2. بر روی آیکون House (بالا سمت چپ) کلیک کنید.

3. تا رسیدن به Software Update (به روز رسانی نرم‌افزار) به پایین اسکرول کرده و بر روی آن کلیک کنید.

4. نوار لغزندهٔ کنار Updates Automatically (به روز رسانی‌های خودکار) را روشن کنید تا رنگ آن سبز شود.


آخرین نرم‌افزار هوم‌پاد چیست؟

نسخهٔ 13 نرم‌افزار هوم‌پاد در تاریخ 28 اکتبر 2019 ارایه شد (هر چند بلافاصله پس از آن بازگیری شد). این نسخهٔ جدید نرم‌افزار هوم‌پاد شامل پشتیبانی چند کاربره است که با یک توانایی جدید برای هوم‌پاد امکان تشخیص صدای شما را فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید به این صورت است که شما می‌توانید موسیقی در حال پخش از آیفون را فقط از طریق نزدیک کردن تلفن به بلندگو به هوم‌پاد منتقل کنید.

یک ویژگی جدید دیگر در اوایل ماه اکتبر ارایه شد - اکنون می‌توانید از Siri بخواهید که از طریق هوم‌پاد یک ایستگاه رادیویی را پخش کند، به جای این که مجبور باشید آن را از طریق آیفون خود پخش کنید. این ویژگی توسط TuneIn Radi طراحی شده است.

به روز رسانی سال 2018 هوم‌پاد به کاربران امکان برقراری تماس تلفنی از طریق هوم‌پاد بدون استفاده از آیفون را داد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که یک آیفون گم شده را با به صدا در آوردن آن پیدا کنند و متن ترانهٔ آهنگ‌های خود را جستجو کنند و تایمرهای مختلفی را تنظیم کنند.

در نسخهٔ 1.4 نرم‌افزار هوم‌پاد که در تاریخ 29 مه 2018 عرضه شد، صدای استریو و قابلیت‌های چند اتاقه به همراه دسترسی به تقویم‌ها اضافه شده است.

هوم‌پاد 11.3 که در 29 مارس 2018 منتشر شد، پیشرفت‌های کلی برای ثبات و کیفیت را به آن افزود.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘