روش دریافت مایکروسافت ورد به صورت رایگان در مک

22
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
3 نظر 22350 بازدید

 روش دریافت مایکروسافت ورد به صورت رایگان در مک

اگر به دنبال دریافت نسخهٔ رایگان مایکروسافت ورد در مک خود هستید، گزینه‌های خوب و در برخی موارد بدی وجود دارد. ما به شما نشان خواهیم داد که کدام یک را انتخاب کنید.

-----

سافت‌مک: اگر با اسناد مبتنی بر متن سر و کار دارید، مایکروسافت ورد (Microsoft Word) نرم‌افزار کاملاً متعارفی برای این کار است. اما برای استفاده از این نرم‌افزار معمولاً یا باید آن را به صورت کامل خریداری کنید یا در یک اشتراک ثبت نام کنید.

با این وجود، آیا راهی وجود دارد که بتوانید آن را به صورت رایگان در مک داشته باشید؟ از نظر فنی بله، اما ممکن است استفاده از یک جایگزین به جای آن برای شما بهتر باشد. در این مقاله شما را از طریق گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید راهنمایی خواهیم کرد.

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Office 2019 |

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Office 2016 |

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Word 2019 |

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Excel 2019 |

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Powerpoint 2019 |

| دانلود رایگان نرم‌افزار Microsoft Outlook 2019 |


متابعت از «ویدیوهای روش دریافت رایگان ورد» در یوتیوب

حدود 30 ثانیه طول می‌کشد تا ویدیوهایی را در یوتیوب پیدا کنید که به شما نشان می‌دهند چگونه ورد (بعلاوهٔ سایر نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس) را دانلود، نصب و در مک خود اجرا کنید.

ممکن است که چنین مواردی جالب توجه به نظر برسند، اما حقیقت این است که تمامی مواردی که ما مورد بررسی قرار داده‌ایم نیاز به خریداری و دانلود نوعی شماره سریال برای کرک کردن برنامه در دستگاه خود دارید. در حالی که ممکن است به نظر بعضی‌ها این کار یک جرم بدون قربانی باشد - مایکروسافت یک شرکت چند میلیارد دلاری است، در حالی که کاربر فقط یک شخص تنها و بدون پول است - قربانی واقعی احتمالاً شما هستید.

درست است که برخی از هکرها خیرخواه هستند و فقط می‌خواهند اطلاعات را رایگان کنند تا هر کسی بتواند از آن استفاده کند، اما متأسفانه برخی دیگر قطعاً اینگونه نیستند. دانلود و نصب مواردی از این دست در مک شما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نفوذ نرم‌افزارهای مخرب یا جاسوسی است که می‌تواند باعث خرابکاری در داده‌های شوند. این جدا از این است که شما حق کپی‌رایت را نقض می‌کنید، که کار بسیار ناپسندی است.

توصیهٔ ما این است که از این نوع راه‌های «رایگان» برای استفاده از ورد دوری کنید.


آیا مایکروسافت آفیس آنلاین را امتحان کرده‌اید؟

اگر نیازهای شما محدود است، پس نسخهٔ آنلاین و رایگان مایکروسافت ورد بهترین گزینه است. شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری رایگان مایکروسافت دارید، اما پس از آن شما به یک نسخهٔ کاهش یافته به محتویات اصلی پردازشگر کلمه دسترسی پیدا خواهید کرد که از فرمت اسناد ورد پشتیبانی می‌کند و می‌تواند فایل‌های جدید را ایجاد کرده و یا فایل‌های موجود را ویرایش و ذخیره کند.

روش دریافت مایکروسافت ورد به صورت رایگان در مک

یکی از عمده‌ترین محدودیت‌ها این است که ورد آنلاین (Word Online)، همان طور که از نام آن پیداست، فقط هنگام اتصال به اینترنت و از طریق مرورگر شما در دسترس است. این چیزی نیست که شما بتوانید از آن برای اسناد سنگین استفاده کنید، اما برای رزومه‌ها، پروژه‌های کوچکتر، نامه‌ها، گزارش‌ها و سایر اسناد اولیه می‌تواند یک ابزار بسیار سودمندی باشد.


دریافت یک ماه رایگان آفیس 365

کسانی که فقط نیاز به استفاده از ورد برای یک دورهٔ کوتاه مدت را دارند - شاید برای کار بر روی یک پروژه - این امکان را دارند که برای مدت یک ماه به صورت آزمایشی و رایگان در مجمومهٔ کامل آفیس 365 (Office365) ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند، که شامل Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote و OneDrive است.

روش دریافت مایکروسافت ورد به صورت رایگان در مک

اینها همه شامل به روزترین نسخه‌های نرم‌افزار هستند که هزینهٔ سالانهٔ آن برای نسخهٔ خانگی (Home) 79.99 پوند / 99.99 دلار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها را با شش نفر دیگر نیز به اشتراک بگذارند، یا هزینهٔ سالانهٔ 59.99 پوند / 69.99 دلار برای ردیف شخصی (Personal) که تنها از یک کاربر پشتیبانی می‌کند.

این هر دو با هزینهٔ اشتراک ماهانه نیز موجود هستند که به ترتیب 7.99 پوند / 9.99 دلار یا 5.99 پوند / 6.99 دلار است. از طرف دیگر، شما می‌توانید با قیمت 119.99 پوند / 149.99 دلار یک خرید یکباره برای استفادهٔ شخصی انجام دهید.


گزینه‌های رایگان به جای مایکروسافت ورد

اگر مشخصاً به مایکروسافت ورد احتیاج نداشته باشید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی پردازنده‌های کلمهٔ بسیار عالی وجود دارند که هزینه‌ای برای شما نخواهند داشت. هر مک جدید با یک نسخهٔ رایگان از نرم‌افزار Pages اپل که ابزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد و ویرایش اسناد است همراه می‌باشد و همچنین با برنامهٔ همتای خود در آی. او. اس / آیپد. او. اس به خوبی کار می‌کند.

Google Docs یکی از نرم‌افزارهای محبوب همیشه در دسترس مبتنی بر وب رایگان و آسان برای استفاده است. شما ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای مانند ویژگی‌های همه جانبهٔ موجود در مایکروسافت ورد پیدا نخواهید کرد، اما برای اکثر مردم این همان چیزی است که به آن احتیاج دارند.

LibreOffice Writer یکی دیگر از مواردی است که همیشه ارزش بررسی کردن را دارد. این نرم‌افزار منبع باز کاملاً رایگان است و در عین حال یک راه حل کامل برای کسانی که می‌خواهند قابلیت‌های مایکروسافت ورد را در اختیار داشته باشند ارایه می‌دهد. بله، کار کردن با این نرم‌افزار یک تجربهٔ بدون اشکال و زیبا و خوشایند نیست، اما آنقدر می‌توانید کارهای بسیار زیادی را در Writer انجام دهید که دیگر نگران این مسائل نباشید.


به خاطر داشته باشید که نسخهٔ آیپد مایکروسافت ورد رایگان است

شایان ذکر است که می‌توانید مایکروسافت ورد را به صورت رایگان در آیپد یا آیفون خود دریافت کنید. در حالی که دومی به دلیل اندازهٔ کوچک صفحه نمایش می‌تواند چیز چالش‌برانگیزی باشد، در صورت داشتن یک صفحه کلید بلوتوثی، آیپدها گزینهٔ بسیار خوبی می‌توانند باشند.

فقط ورد رایگان نیست، شما می‌توانید Excel، PowerPoint و OneNote را نیز دانلود کنید. تنها محدودیت این است که وضعیت رایگان به دستگاه‌هایی با اندازهٔ صفحه نمایش زیر 10.1 اینچ محدود است. به عنوان مثال، متأسفانه در آیپد پرو و آیپد 10.2 اینچی 2019 قابل استفاده نیستند، اما در مدل‌هایی با نمایش کوچک‌تر می‌توانید به راحتی نصب و استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، دو مقالهٔ دیگر ما یکی با عنوان روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد و آیفون و دیگری با عنوان روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد پرو را مطالعه کنید.
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘