روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون

19
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 4727 بازدید

روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون 

واتساپ بالاخره دارای یک حالت تاریک شد. در اینجا روش اجرا کردن آن بر روی آیفون شما آورده شده است.

-----

سافت‌مک: اپل در جدیدترین به روز رسانی عمدهٔ خود حالت تاریک (Dark Mode) جدید را به آی. او. اس اضافه کرد. در هنگام فعال شدن، حالت تاریک پس‌زمینه را در برنامه‌های از پیش نصب شده (Settings، Notes، Contacts، Messages، Phone، Maps، App Store و موارد دیگر) تیره می‌کند تا هنگام استفاده از آیفون در شب، چشم شما راحت‌تر باشد و همچنین جالب‌تر به نظر برسد.

حالت تاریک همچنین می‌تواند بر ظاهر برنامه‌های شخص ثالث نیز تأثیر بگذارد. اپل نمی‌تواند توسعه دهندگان را مجبور به انجام این کار کند، اما تعداد زیادی از آنها در مسیر قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال یک حالت تاریک در Twitter و Slack نیز وجود دارد.

ظواهر حاکی از آن است که گوگل همچنان بر سفید باقی ماندن پس‌زمینهٔ YouTube، Google Docs و Google Map سماجت می‌ورزد، حتی وقتی که حالت تاریک سراسری سیستم را روشن می‌کنید. واتساپ (WhatsApp) نیز یک مورد مشابه بود - البته تا کنون.

| دانلود نرم‌افزار WhatsApp |

 

واتساپ را به روز رسانی کنید

برای فعال کردن حالت تاریک در واتساپ، باید نسخهٔ 2.20. 30 یا بالاتر را دریافت کنید. ما توصیه می‌کنیم که به روز رسانی‌های خودکار برنامه را فعال کنید، که در این صورت به روز رسانی‌ها در موعد مقرر در آیفون شما ظاهر خواهد شد. اما می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ واتساپ در فروشگاه برنامه (App Store) در آیفون خود و ضربه زدن بر روی Update آن را مجبور به به روز رسانی کنید.

 

حالت تاریک سراسری سیستم را روشن کنید

اکنون که نسخهٔ درست واتساپ را در اختیار دارید، روشن کردن حالت تاریک دقیقاً به همان روشی انجام می‌شود که معمولاً حالت تاریک را روشن می‌کنید. به مسیر Settings > Display & Brightness رفته و بر روی Dark در قسمت بالای صفحه ضربه بزنید. واتساپ خط مشی خود را از آی. او. اس گرفته و به محض روشن کردن حالت تاریک، به یک پس‌زمینهٔ تاریک تغییر می‌کند.

روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون

همچنین می‌توانید از Control Centre به حالت تاریک دسترسی داشته باشید (آیکون آن یک دایرهٔ سیاه و سفید است)، البته اگر به آی. او. اس گفته باشید که آن را در آنجا نمایش دهد. اگر به این صورت نبود، به مسیر Settings > Control Centre > Customise Controls بروید، در لیست پایین Dark Mode را پیدا کرده و بر روی علامت سبز رنگ بعلاوه ضربه بزنید تا به لیست بالا منتقل شود.

روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون

سرانجام این که، می‌توانید حالت تاریک را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا زمانی که هوا تاریک می‌شود فعال شود. در Settings > Display & Brightness بر روی دکمهٔ کشویی کنار Automatic (خودکار) ضربه بزنید تا سبز شود، سپس بر روی Options (گزینه‌ها) ضربه بزنید و Sunset to Sunrise (از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب) را انتخاب کنید. (سپس بسته به این که در حال حاضر Dark Mode روشن باشد یا خیر، یکی از حالت‌های Light Until Sunset (روشن تا غروب آفتاب) یا Dark until Sunrise (تاریک تا طلوع آفتاب) را آشکار می‌کند. )

همچنین بخوانید:

- روش فعال کردن حالت تاریک مک

- روش استفاده از حالت تاریک در مک

- روش فعال کردن حالت تاریک در آی. او. اس 13

- حالت تاریک به آفیس نسخه وب و آوت‌لوک در آی. او. اس می‌آید
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘