روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

1
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1200 بازدید

 روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

اپل واچ و آیفون شما می‌توانند ترکیب قدرتمندی به منظور روی فرم آمدن بدن شما ایجاد کنند. در اینجا روش استفاده از ویژگی‌های داخلی برای رسیدن به این هدف را به شما معرفی خواهیم کرد.

-----

سافت‌مک: اگر تصمیم گرفته‌اید که سال 2020 برای شما سالی باشد که یک تغییر کلی سالم در سبک زندگی خود ایجاد کرده و صندلی خود را به منظور انجام تمرینات ورزشی ترک کنید، پس خوش به حال شما خواهد بود! شما تنها نیستید، زیرا اپل واچ و آیفون قابل اعتماد شما می‌توانند مربیان خوبی برای شما باشند. در این مقاله روش‌های سودمندی وجود دارد که می‌تواند به شما در شکل گرفتن سال جدید کمک کند.

 

استفاده از حلقه‌های فعالیت (Activity) در اپل واچ

حفظ انگیزه کار سختی است، اما زمانی که بتوانید پیشرفت خود را مشاهده کنید و به نوعی پاداش کسب کنید، آسان‌تر خواهد بود. حلقه‌های فعالیت (Activity) در اپل واچ شما یک روش عالی برای رسیدن به این مقصود است، زیرا آنها نشان می‌دهند که چقدر به اهداف مختلف سلامتی روزانه‌ای که برای خود مشخص کرده‌اید نزدیک شده‌اید.

مؤثرترین راه برای به دست آوردن حداکثر استفاده از حلقه‌های فعالیت، تنظیم صفحه Home در اپل واچ است که روند نزدیک شدن به بسته شدن حلقه‌ها (تکمیل دوره) را به شما نشان می‌دهد. می‌توانید تنظیمات را با باز کردن برنامهٔ Watch در آیفون خود و انتخاب گزینهٔ Face Gallery (گالری ظاهر نمایش) در پایین صفحه تغییر دهید.

در مرحلهٔ بعد شکل‌های ظاهری موجود در قسمت Activity نگاهی انداخته و ظاهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمهٔ Add در زیر نام خود ضربه بزنید. شما به صفحهٔ My Watch بازمی‌گردید که در آنجا می‌توانید مجدداً به ظاهر انتخابی ضربه بزنید، به پایین اسکرول کنید و بر روی گزینهٔ Set as current watch Face (تنظیم به عنوان ظاهر فعلی ساعت) ضربه بزنید.

روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

حالا می‌توانید با نگاهی سریع به مسیر طی شدهٔ حلقه‌ها متوجه بشوید که چه زمان‌هایی ورزش کرده‌اید، چه مقدار کالری سوزانده‌اید و چه ساعت‌هایی فعالیت نداشته‌اید.

اگر متوجه شدید که پیشرفت اهداف خیلی کم هستند، می‌توانید امتیاز Calorie (کالری) را تغییر دهید، هر چند دو مورد دیگر در قسمت مدرج تنظیم شده‌اند. شما فقط کافیست به صفحهٔ برنامه در اپل واچ خود بروید، سپس برنامهٔ Activity را باز کرده و هنگامی که حلقه‌ها ظاهر می‌شوند، محکم بر روی آنها فشار دهید.

دو گزینه ظاهر می‌شود - Weekly Summary (خلاصهٔ هفتگی) و Change Move Goal (تغییر امتیاز تحرک) - که باید دومی را انتخاب کنید. اکنون مقدار کالری‌ای که می‌خواهید هر روز بسوزانید را افزایش یا کاهش داده و برای تکمیل تنظیمات بر روی Update ضربه بزنید.

 

با دوستان خود رقابت کنید

راه دیگر برای تشویق شما این است که دوستان خود را با اهدافی که می‌توانید برای رسیدن به آنها به رقابت بپردازید، به چالش بکشید. این کار به صورت هفتگی انجام می‌شود و در طی آن به ازای هر درصدی که به اهدافتان نزدیک می‌شوید، امتیاز کسب می‌کنید. در پایان هفته امتیازها جمع می‌شود و فردی که بیشترین امتیاز را کسب کرده است پیروز این رقابت است.

بدیهی است برای این که بتوانید هم خودتان و هم دوستتان از این ویژگی استفاده کنید، لازم است که هر دو یک ساعت اپل داشته باشید و تنظیم Share Activity (اشتراک‌گذاری فعالیت) را در آیفون‌های خود فعال کنید.

برای انجام این کار، برنامهٔ Activity را در آیفون خود باز کرده و بر روی گزینهٔ Get Started (شروع به کار) ضربه زده و برگهٔ Sharing (اشتراک‌گذاری) را انتخاب کنید. برای افزودن یک دوست، بر روی دکمهٔ + (بعلاوه) در بالا سمت راست ضربه زده و نام دوست خود را تایپ کنید. اپل می‌گوید که حداکثر تعداد دوستانی که می‌توانید اضافه کنید چهل نفر است، که برای این منظور این تعداد باید کافی باشد.

زمانی که همهٔ دوستانی را که می‌خواهید به چالش بکشید جمع کردید، بر روی گزینهٔ Send (ارسال) در گوشهٔ بالا سمت راست ضربه بزنید و زمانی که دوستانتان با حضور در این چالش موافقت کردند به شما اطلاع داده می‌شود.

روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

برای شروع رقابت، به برنامهٔ Activity در اپل واچ خود بروید و انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا صفحهٔ Sharing (اشتراک‌گذاری) را پیدا کنید. در مرحلهٔ بعد، نام دوست خود را انتخاب کنید، سپس بر روی Compete with [their name (رقابت با... [نام دوستتان]) ضربه بزنید و منتظر بمانید تا این چالش را بپذیرند.

روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

همین بود، حالا شما هفت روز فرصت دارید تا حداکثر امتیاز خود را جمع‌آوری کنید. موفق باشید!

 

شروع به جمع‌آوری نشان‌های موفقیت کنید

اگر ترجیح می‌دهید به جای آدم‌ها با امتیازدهی سر و کار داشته باشید، طیف گسترده‌ای از نشان‌های موفقیت وجود دارد که می‌توانید به میزان فعال بودن آنها را کسب کنید. هنگامی که معیارها و ضوابط را رعایت می‌کنید، به صورت خودکار از آنها پاداش می‌گیرید و برای تشویق شما به ادامه دادن، تعداد زیادی از این نشان‌های موفقیت دارد.

برای دیدن این که کدام نشان‌های موفقیت را قبلاً تکمیل کرده‌اید، برنامهٔ Activity را در اپل واچ خود باز کرده و تا رسیدن به صفحهٔ Awards (جوایز)، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. اکنون می‌توانید چالش‌های مختلف را به پایین اسکرول کرده و به هر کدام که می‌خواهید ضربه بزنید تا ببینید که آن نشان‌های موفقیت را چگونه به دست آورده‌اید.

تمام آیکون‌های غیرخاکستری نشانه‌هایی هستند که هنوز هم می‌توانید به مجموعهٔ خود اضافه کنید. به هر کدام ضربه بزنید تا معیارهای مورد نیاز را ببینید و هنگامی که موردی را پیدا کردید که در دسترس است، می‌توانید آن را برای رسیدن به هدف تعیین کنید.

همچنین بخوانید: روش نصب واچ.او.اس 6 در اپل واچ
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘