بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

21
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 4545 بازدید

 بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

آیپد وسیلهٔ مناسبی برای هنر و بهره‌وری است، اما اگر استایلوس (قلم دیجیتالی) خوبی در دست داشته باشید، در هر دو زمینه به یک گزارهٔ قوی‌تر تبدیل خواهد شد. در اینجا بهترین استایلوس‌های در حال حاضر آیپد معرفی شده است. با سافت‌مک همراه باشید.

-----

Apple Pencil 2018

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 129 دلار

اگر یک آیپد پرو یا هر آیپد دیگری که از قلم پشتیبانی می‌کند داشته باشید، Apple Watch بدیهی‌ترین انتخاب است.

این یک قلم مستحکم پلاستیکی سفید است که متناسب با دست و بسیار روان است. اپل آن را ساخته است، بنا بر این، دیگر استایلوس‌ها قابل مقایسه با آن نیستند، مانند سرعت پاسخ صفحه نمایش که وقتی استایلوس را به صفحه نزدیک می‌کنید دو برابر می‌شود (به نظر می‌رسد که جوهر از نوک قلم جریان می‌یابد).

ویژگی منحصر به فرد دیگر نوک قلم آن این است که می‌توانید از آن برای سایه زدن استفاده کنید، درست مانند زمانی که شما از یک مداد استفاده می‌کنید.

همچنین تنظیم کردن آن نیز راحت‌تر از سایر قلم‌ها است: کانکتور لایتنینگ را به آیپد خود وصل کنید تا اتصال بی‌سیم به صورت خودکار و فوری برقرار شود. این یک استایلوس ارزان قیمت نیست، اما یکی از لوازم جانبی ضروری برای دارندگان آیپد پرو است.

قلم اپل (Apple Pencil) با هیچ مدل دیگری از آیپد (یا آیفون) کار نمی‌کند، بنا بر این اگر شما دارای یک آیپد، آیپد ایر یا آیپد مینی قبل از سال 2018 هستید، نیاز به مطالعهٔ ادامه مطلب برای یافتن استایلوس مورد نیاز خود دارید.

 

Adonit Jot Pro

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 22.30 دلار

قلم اپل فقط با آیپد پرو قابل استفاده است، بنا بر این اگر آیپد دیگری دارید، Adonit Jot Pro یک جایگزین عالی است. کیفیت ساخت آن فوق‌العاده است و از بافت خوبی نیز برخوردار است که باعث می‌شود در دست کاملاً محکم احساس شود.

بالشتک نوک آن جالب است، و دارای یک دایره پلاستیکی شفاف در نوک قلم است که به شما امکان می‌دهد محل ترسیم خود را به خوبی ببینید. این برای طراحان گرافیک بسیار عالی است، هر چند افرادی که به دنبال ابزاری برای دست‌نویس هستند، ممکن است قلم کلفت‌تری را ترجیح دهند.

این واقعیت که می‌توانید از آن در اکثر آیپدها و همچنین آیفون 4s و همچنین همراه بودن با برنامهٔ رایگان، باعث می‌شود ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را داشته باشد.

 

Wacom Bamboo Fineline 3

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 59.99 دلار

اگر به دنبال یک استایلوس عالی آیپد برای نوشتن یادداشت‌ها یا به هدف استفاده برای دست‌نویس هستید، Wacom Bamboo Stylus Fineline 3 همانی است که باید تهیه کنید.

این استایلوس از طریق بلوتوث متصل می‌شود و توسط طیف وسیعی از برنامه‌ها پشتیبانی می‌شود، اما مهم‌ترین مزیت Stylus Fineline ضخامت بدنهٔ آن است. اگر چه تنظیم آن به اندازهٔ قلم اپل آسان نیست، اگر به دنبال طراحی و یادداشت‌برداری در آیپد ایر یا آیپد مینی هستید، جایگزین مناسبی است.

 

Ciscle Disc Stylus

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 10.99 دلار

استایلوس Ciscle Disc Stylus مشابه Adonit Jot Pro است، اما با نصف قیمت آن. Ciscle Disc هم مانند Adonit دارای یک بالشتک دایره‌ای شفاف در نوک خود است که قابل تعویض نیز هست.

بدنهٔ استایلوس با آلومینیوم آبکاری شده است که باعث می‌شود در برابر خوردگی مقاوم باشد و در عین حال سنگین نباشد. یکی از ویژگی‌های مفید نوک قلم این است که می‌توانید آن را باز کرده و نوک قلم را در بدنه قرار دهید تا از آسیب دیدن آن در هنگام افتادن جلوگیری کنید.

این استایلوس با هر دستگاه لمسی سازگار است، و حتی با یک فضای ذخیره‌سازی همراه است.

 

B&D Stylus Pen 2-in-1

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 6.99 دلار

B&D Stylus یک خرید زیر 10 دلار است. این استایلوس کاملاً از آلومینیوم ساخته شده است و دارای 20 نوک قلم لاستیکی اضافی و در اندازه‌های مختلف است تا بتوانید دقت خطوط را تنظیم کنید. این استایلوس از هر دو سر قابل استفاده است، بنا بر این می‌توانید در هر سر آن، از نوک قلم متفاوتی استفاده کنید.

B&D Stylus با آیپد (نسل اول و دوم)، آیفون، آیپد مینی و آیپد ایر 1 و 4 سازگار است.

 

Meko Universal Stylus

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 14.96 دلار

استایلوس Meko می‌تواند در یادداشت‌برداری، طراحی، نوشتن و همچنین انتخاب‌های اولیه و پیمایش استفاده شود - و مانند گزینهٔ B&D از آلومینیوم و بدون هیچ قسمت پلاستیکی ساخته شده است. و مانند چند گزینهٔ دیگر در این لیست، از نوک دیسکی استفاده می‌کند.

با 11.99 پوند / 14.99 دلار شما دو نوک سوزنی، دو نوک فیبری، و چهار نوک دیسکی قابل جایگزین Meko دریافت می‌کنید.

 

Hahakee iPad Stylus

بهترین استایلوس یا قلم دیجیتالی برای آیپد، آیپد پرو و آیپد مینی

:: 29.99 دلار

استایلوس آیپد قابل شارژ HAHAKEE نوید دقت، نرمی و 40 ساعت استفاده با یک شارژ 4 ساعته را می‌دهد. یک درپوش متحرک در پشت قلم پورت یو. اس. بی آن را پوشانده و آن را از گرد و غبار دور نگه می‌دارد. در صورت عدم استفاده از استایلوس HAHAKEE ظرف مدت 2 دقیقه خاموش می‌شود که باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری آن می‌شود.

با داشتن یک بدنهٔ آلومینیومی و یک نوک برجسته، بیشتر شبیه یک قلم واقعی به نظر می‌رسد (هر چند شاید بیشتر شبیه به یک مداد باشد)، که می‌تواند به تصور شما در استفاده از یک قلم سنتی کمک کند. حتی گیره هم دارد!

این قلم با 4 نوک لاستیکی قابل تعویض همراه است.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘