بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

16
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 10 دقیقه
0 نظر 1189 بازدید

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019 

اگر از شهر دور هستید و نمی‌توانید آیفون یا آیپد خود را شارژ کنید، یک پک باتری یا پاور بانک می‌تواند نجات دهنده باشد. این که آیا اولویت شما قدرت، قابلیت حمل، طراحی زیبا یا فقط قیمت است، از 10 مورد انتخاب برتر ما، می‌توانید انتخاب صحیح خود را داشته باشید.

-----

سافت‌مک: سال‌های طولانی هست که آیفون‌ها و آیپدها حضور دارند، اما یکی از مواردی که همواره مورد نیاز بهبودی بیشتری است، ماندگاری باتری آنها است. در حقیقت، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، طولانی‌ترین عمر باتری هر تلفن اپل‌ی را تا کنون داشته‌اند. اما مشتریان همیشه بیشتر می‌خواهند. و این قابل درک است. چه کسی می‌خواهد در وسط یک گفتگوی FaceTime یا در وسط یک بازی، با باتری تخلیه شده مواجه شود؟

خبر خوب این است که هیچ کمبودی در پاور بانک‌های قابل حمل و بسته‌های باتری برای کمک به تلفن‌های هوشمند شما برای ماندگاری طولانی‌تر در شبکه وجود ندارد. تیم ما متشکل از کارشناسان فناوری به صورت مداوم جدیدترین بسته‌های باتری را در زمان عرضه آزمایش و بررسی می‌کند، تا ما بتوانیم بهترین انتخاب‌های خود را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

1. Moshi IonBank 3K

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 64.95 دلار

پاور بانک Moshi IonBank 3K ارزان نیست، اما ارزش هزینه کردن را دارد. این پاور بانک با طراحی بسیار زیبای خود، دارای یک کیف چرمی وگان مغناطیسی، مات، اتصالات لایتنینگ، اتصالات یو. اس. بی داخلی، و یک پنل جلویی آلومینیومی همراه با یک چراغ LED بر روی دکمهٔ پاور.

با سرعت 3200 میلی‌آمپر ساعت و در حدود 65 درصد نرخ بهره‌وری در زمان کار، Moshi به اکثر آیفون‌های استاندارد شارژ کاملی را ارایه می‌دهد. برای مدل‌های Plus یا Max شما بیشتر شارژرهای 70 تا 80 درصد را در نظر دارید، اما برای وقتی که به برق دسترسی ندارید و باتری هم ندارید، بسیار مفید است.

نرخ شارژ سریع است، با ساختمان IonBank 3K در یک خروجی 2.1A و ورودی 2.4A که از دریچه شارژ کننده پشتیبانی می‌کند، در اینجا با نام SmartSense شناخته می‌شود، این به این معنی است که شما می‌توانید هر دوی پاور بانک و آیفون را به طور همزمان شارژ کنید. علاوه بر این، هنگام اتصال پورت یو. اس. بی به یک کامپیوتر از همگام‌سازی پشتیبانی می‌کند.

 

2. EasyAcc 20000mAh

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 36.99 دلار

پاور بانک EasyAcc 20000mAh گاه به گاه با قیمت خرده فروشی 59.99 پوند در آمازون گذاشته می‌شود، اما آنها هرگز به همین مبلغ فروخته نمی‌شوند، بنا بر این فکر نکنید که تخفیف جالبی می‌گیرید. نه، این یک گزینهٔ با کیفیت عالی و با قیمت عالی برای تمام طول سال است.

برای داشتن تصوری از قدرت این پک باتری، EasyAcc ادعا می‌کند که می‌توانید 6 بار باتری کاملاً تخلیه شدهٔ آیفون 7 را شارژ کنید. اگر خانه را ترک کرده و برای چند روز به پریز برق دسترسی نداشته باشید، این می‌تواند تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید. بعلاوه، این دستگاه قادر است تا حداکثر چهار دستگاه را شارژ کند، و حتی یک چراغ قوهٔ کوچک نیز دارد.

 

3. Mophie Lightning Powerstation

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 59.95 دلار

Mophie قاب باتری‌های خوبی تولید می‌کند، اما همچنین ما را تحت تأثیر این پاور بانک درجه یک خود قرار داده است.

ما آن را دوست داریم چون بر خلاف بسیاری دیگر، بر روی آن پورت لایتنینگ نیز قرار دارد. این به این معنی است که شما می‌توانید کابل شارژ آیفون معمولی خود را برای شارژ مجدد پاور بانک و همچنین تلفن خود استفاده کنید. وقتی در بیرون هستید، به سادگی انتهای کابل یو. اس. بی را به قسمت Powerstation وصل کرده و انتهای لایتنینگ را به آیفون خود وصل کنید. این موجب حذف کابل اضافی و مزاحم microUSB می‌شود.

6040 میلی آمپر ساعت در Mophie برای افزودن 20 ساعت شارژ به یک آیفون X کافی است. وجود دو خروجی به این معنی است که می‌توانید دو آیفون را به صورت همزمان شارژ کنید.

 

4. JBL Charge 3

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 149.95 دلار

چندین بلندگو (اسپیکر) وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند تا در مواقع مورد نیاز از باتری داخلی آنها برای شارژ کردن آیفون خود استفاده کنید، اما JBL Charge 3 گزینه‌ای واقعاً همه کاره و قابل حمل است که می‌توانید در هنگام مسافرت به راحتی از آن استفاده کنید.

Charge 3 یک بلندگوی استوانه‌ای کوچک است که می‌توانید آن را به راحتی در کوله‌پشتی خود قرار دهید. این وسیله به خوبی به عنوان یک بلندگوی قابل حمل، همراه با اتصال بلوتوث و یک رادیاتور باس کار می‌کند که صدایی زیبا و قوی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین دارای یک میکروفون با نویزگیر برای برقراری تماس تلفنی است.

پوشش لاستیکی Charge 3 در هنگام بیرون بودن از منزل، از ضربات و پاشش آب محافظت می‌کند. حتی دارای امتیاز ارزیابی IPX7 برای مقاومت در برابر است، به این معنی که می‌تواند تا عمق یک متری در آب غوطه‌ور شود. بنا بر این اگر در آب و هوای بد هستید یا در ساحل و در معرض پاشش آب هستید، این می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

می‌توانید چندین بلندگوی شارژر را به هم متصل کنید تا صدای واقعاً بالایی را دریافت کنید. و یک حالت Social (اجتماعی) نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که آن را به طور همزمان با سه تلفن یا تبلت بلوتوث جفت کنید تا دوستانتان بتوانند در آن عضو شده و موسیقی خود را نیز پخش کنند.

با وجود اندازه‌ای جمع و جور، Charge 3 قادر به مدیریت یک باتری قابل شارژ 6000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باید برای 20 ساعت پخش موسیقی کافی باشد، اما همچنین می‌تواند اکثر آیفون‌ها را به صورت کامل شارژ کند و هنوز قدرت کافی برای چند ساعت پخش موسیقی را نیز داشته باشد.

 

5. Cygnett ChargeUp Swift 10K

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 59.95 دلار

پاور بانک Cygnett نه تنها 10.000 میلی‌آمپر ساعت برق را در خود جای داده، بلکه از شارژ بی‌سیم استاندارد Qi برای آیفون شما نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژ سریع تا 7.5 وات (و 10 وات برای دستگاه‌های سامسونگ) ارایه می‌دهد، و وعده می‌دهد که دستگاه‌های اپل را 50 درصد سریع‌تر از سایر پاور بانک‌ها شارژ کند.

ما Cynett ChargeUp را بر روی آیفون XS آزمایش کردیم و متوجه شدیم که ظرف مدت 40 دقیقه 16 درصد به عمر باتری اضافه شده است. شارژ وایرلس معمولاً کندتر از شارژ مستقیم است، که در مورد ChargeUp نیز صادق بود. کابل، 30 درصد عمر باتری را در مدت 15 دقیقه به همان تلفن اضافه کرد.

یک ویژگی مفید، نمایشگر دیجیتالی در در این پاور بانک بی‌سیم است که درصد انرژی باقی مانده را به شما نشان می‌دهد - که نسبت به سایر پاور بانک‌ها که فقط از یک اندازه‌گیر 4 چراغه استفاده می‌کنند، باعث می‌شود ابهام کمتری در مورد وضعیت میزان شارژ موجود وجود داشته باشد.

در عین حالی که Cygnett ChargeUp Swift قابل حمل است، اما سنگین است. این به دلیل وجود قاب حجیمی است که قریباً یک اینچ به عرض آن اضافه می‌کند.

پاور بانک ChargeUp یک پورت micro-USB و دو پورت USB-A دارد. همچنین فقط به یک کابل micro-USB مجهز است، بنا بر این اگر می‌خواهید بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آیفون خود را روشن کنید، به یک کابل شارژ لایتنینگ نیاز دارید. البته شما می‌توانید بدون هیچ زحمتی کابل‌ها را کنار بگذارید و به صورت بی‌سیم از آن استفاده کنید.

 

6. Techlink 13600mAh

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 29.99 پوند

Techlink 13600mAH یک پک باتری قدرتمند است که می‌تواند آیفون شما را تا 8.8 بار شارژ کند. این پک باتری دو پورت یو. اس. بی دارد، بنا بر این در صورت تمایل می‌توانید آیفون و آیپد خود را همزمان شارژ کنید. این پک باتری با چراغ‌های نشانگر مفیدی همراه است که وقتی شارژ پاور بانک کم می‌شود به شما اطلاع می‌دهد.

پاور بانک Techlink به منظور جلوگیری از گرمای بیش از حد، اضافه بار، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه طراحی شده است و دارای 2 سال ضمانت است.

 

7. iQunix MiniPower

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 15.99 دلار

این سیلندر کوچک هوشمند، 3.550 میلی‌آمپر ساعت شگفت‌آور را در بدنه‌ای به ابعاد 23×102 میلی‌متر قرار داده است.

این ظرفیت، ظرفیتی بیشتر از بسیاری از تلفن‌های هوشمند است، و این پک باتری باریک به شما اطمینان می‌دهد که یک شارژ کامل را داشته باشید. این دستگاه از طریق microUSB بسیار سریع شارژ می‌شود، و ما از آن برای شارژ کامل چندین آیفون استفاده کرده‌ایم.

 

8. Tech Charge Super Slim 5000

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 34.95 پوند

این پاور بانک Super Slim از Tech Charge جذابیت‌های یک طرح جمع و جور و کابل‌های داخلی لایتنینگ (دارای گواهی اپل) و USB-C را دارد. با داشتن یک خروجی USB در اندازهٔ کامل، این یک ابزار همه کاره برای شارژ هر وسیله‌ای است که شما در دستانتان دارید، حتی اگر یک آیفون نباشد.

در آزمایش ما، هنگام تکان دادن دستگاه، متوجه لرزش چیزی در داخل آن شدیم، که کمی نگران کننده بود، اما از هر نظر دیگر، به خوبی ساخته شده است، و کلیهٔ اقدامات لازم برای محافظت در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و غیره را ایجاد می‌کند. همچنین با ضمانت یک ساله همراه است.

طرح آن از نظر زیبایی شناختی خوشایند است، همراه با یک پوشش آلومینیومی در جلو و عقب، فقط توسط یک نوار پلاستیکی سیاه که دور لبه می‌چرخد خراب می‌شود. از چهار LED استفاده می‌کند تا در یک نگاه نشان دهد که چقدر شارژ باقی مانده است و هنگامی که باتری تخلیه می‌شود، می‌توان آن را از طریق یک ورودی 10W Micro-USB شارژ کرد.

پاور بانک Tech Charge سریع است، اما پیشگام نیست. با هر یک از سه خروجی خود قادر به تحویل حداکثر 12 وات است - بیشتر از شارژر استاندارد آیفون، و کمتر از بعضی از پاور بانک‌ها. این پاور بانک از دریچهٔ شارژ پشتیبانی نمی‌کند، اما با یک باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت نسبتاً کم در داخل، هیچ مشکلی برای شارژ بیش از حد نباید داشته باشد.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت آن می‌تواند به خوبی چیزی بین 3000 تا 3500 میلی‌آمپر ساعت به دستگاه شما تحویل بدهد، بنا بر این می‌توانید در شرایط اضطراری حداقل یک بار آیفون خود را به صورت کامل شارژ کنید.

 

9. Mophie Power Reserve

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 39.95 پوند

Mophie Power Reserve واقعاً به اندازهٔ جیب طراحی شده است. در حقیقت، حتی با یک حلقهٔ نگهدارندهٔ کلید نیز همراه است تا بتوانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

Power Reserve فقط 72 میلیمتر طول، 38 میلیمتر عرض و 14.5 میلیمتر ضخامت دارد، بنا بر این نگهداری آن در جیب یا کیف آسان است. این پاور بانک در چندین رنگ مختلف موجود است و دارای یک دکمه است که به شما امکان می‌دهد در هنگام استفاده از آن، بتوانید حلقهٔ نگهدارندهٔ کلیدهای خود را از آن جدا کنید.

این طراحی جمع و جور به معنای این است که ظرفیت باتری آن در 1350 میلی‌آمپر ساعت نستباً محدود است، و Mophie می‌گوید که این در درجهٔ اول برای استفاده همراه با یک آیپد یا آیفون به جای دستگاه‌های بزرگتری مانند آیپد در نظر گرفته شده است. حتی در این صورت هم این کافیست که حدود 50 درصد شارژ اضافی به شما بدهد تا شما بتوانید چند ساعت دیگر به کار خود ادامه دهید.

یک کابل لایتنینگ وجود دارد که در یک طرف آن جای گرفته است، اما - به غیر از یک اتصال یو. اس. بی برای شارژ باتری خود - هیچ کانکتور دیگری وجود ندارد، بنا بر این دیگر نمی‌توانید از آن همراه با آیپدها و آیفون‌های قدیمی که از کانکتور 30 پین اوریژینال استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

 

10. Anker Astro Power Bank E1 6700mAh

بهترین پک‌های باتری و پاور بانک‌های آیفون 2019

:: 19.99 دلار

هر چند که ما این پک باتری از Anker را شخصاً آزمایش نکرده‌ایم، اما وعدهٔ یک 6700 میلی‌آمپر ساعت قدرتمند را می‌دهد، که برای دو بار شارژ کردن یک آیفون 7 یا آیفون 6 و یک بار شارژ کردن یک آیفون 7 پلاس کافی است. Anker از این که به اندازهٔ یک شکلات کوچک است به خود افتخار می‌کند. این به این معنی است که می‌تواند به راحتی در جیب یا کیف شما جای بگیرد. بعلاوه، بدنهٔ خارجی بادوام آن باعث می‌شود ضد آب شود.

زمان شارژ خود Anker Astro 5.5 ساعت طول می‌کشد، و سپس دستگاه‌های متصل را در یک خروجی 2A شارژ می‌کند. با 16.99 پوند / 19.99 دلار، شما یک پاور بانک مقرون به صرفه دریافت می‌کنید که همراه با یک کیف مسافرتی و یک ضمانت 18 ماهه است.

این پاور بانک در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و قرمز موجود است.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘