روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد

15
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 17 دقیقه
0 نظر 3214 بازدید

روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد 

شما می‌توانید از AirDrop برای ارسال فایل‌ها و عکس‌ها از مک به مک، آیفون به آیفون، آیفون به مک و مک به آیفون (و آیپد) استفاده کنید. در این مقاله روش AirDrop از آیفون به مک، از جمله نحوهٔ روشن کردن AirDrop در مک خود و مک‌هایی که AirDrop دارند، آورده شده است.

-----

سافت‌مک: AirDrop روشی سریع و آسان برای ارسال عکس و فیلم و کپی کردن فایل‌ها، پی. دی. اف یا انواع دیگر فایل‌ها از آیفون شما به مک شما، از مک شما به آیفون شما، از آیفون شما به آیفون دوست شما، یا هر سناریویی که یک آیفون، یک آیپد و یک مک در آن حضور داشته باشند. این سریع‌تر و شسته رفته‌تر از ارسال فایل از طریق ایمیل است، و از هیچکدام از مجوزهای داده شما، مانند توانایی ارسال از طریق پیام متنی استفاده نمی‌کند.

شما حتی می‌توانید از AirDrop برای ارسال یک لینک به یک صفحه وب یک همکار، به اشتراک گذاشتن مکانی در نقشه، اشتراک‌گذاری یک مخاطب و موارد دیگر استفاده کنید.

AirDrop همچنین به شما این امکان را می‌دهد که موسیقی را از آی‌تیونز، مجوزهای عبور Passbook، و برنامه‌ها را با AirDrop به اشتراک بگذارید (کافی است آیکون برنامه را در صفحهٔ Home فشار داده و نگه دارید تا زمانی که گزینهٔ Share را مشاهده کنید).

حتی می‌توانید اسناد Notes یا Pages را از طریق AirDrop به اشتراک بگذارید (اما به یاد داشته باشید که می‌توانید از خود برنامه‌ها نیز افراد دیگری را برای همکاری اضافه کنید).

اگر بین دو آیفون یا آیپد به اشتراک می‌گذارید، فقط لازم است که بلوتوث آن قدر نزدیک باشد که به خوبی کار کند. اگر در حال اشتراک‌گذاری به/از یک مک هستید، باید وایفای را در مک فعال کرده (اگر از وایفای برای به اشتراک گذاشتن اتصال سیمی خود با سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، AirDrop کار نخواهد کرد) و بلوتوث را روشن کنید.

همهٔ دستگاه‌های اپل قادر به استفاده از AirDrop نیستند. ما لیستی از دستگاه‌های اپل که قابلیت AirDrop را دارند، در انتهای همین مقاله آورده‌ایم.

 

روش AirDrop کردن از آیفون به آیفون/آیپد

پیش از این در هر دو آیفون ارسال کننده و دریافت کننده که برای چنین موردی استفاده می‌شدند باید AirDrop را روشن می‌کردید. از آنجایی که AirDrop آی. او. اس 11 به صورت پیش‌فرض روشن است، تا زمانی که وایفای را روشن کرده‌اید، یا بلوتوث را، باید بتوانید با استفاده از AirDrop فایل را به آیفون یا آیپد دیگر ارسال کنید.

در آیفون یا آیپد ارسال کننده…

1. بررسی کنید که بلوتوث یا وایفای روشن است: با کشیدن به سمت بالا، Control Centre (مرکز کنترل) را باز کنید و مطمئن شوید که آیکون‌های وایفای و بلوتوث به رنگ آبی هستند.

2. در دستگاهی که می‌خواهید از آن ارسال کنید، موردی را که می‌خواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید را پیدا کنید. به عنوان مثال، برای به اشتراک گذاشتن یک عکس، برنامهٔ Photos را باز کرده و آن تصویر را پیدا کنید، اگر شخصی که می‌خواهید عکس را با او به اشتراک بگذارید جزو مخاطبین شما است، Contacts (مخاطبین) را باز کرده و شخص مورد نظر را پیدا کنید.

3. پس از انتخاب عکس یا فایل، بر روی آیکون Share (اشتراک‌گذاری) ضربه بزنید (مربعی با یک فلش به سمت بالا است، آن را در اکثر برنامه مشاهده خواهید کرد، گر چه گاهی اوقات کلمهٔ Share را مشاهده خواهید کرد).

4. یک صفحه با گزینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری (Message، Mail و غیره) باز می‌شود. در بالای آن ردیف، ابتدا آیکون AirDrop را مشاهده خواهید کرد، اما بعد از چند ثانیه (گاهی اوقات بعد از چند دقیقه) این باید با آیکون‌هایی به نمایندگی از اشخاص و دستگاه‌هایی که می‌توانید با آنها به اشتراک بگذارید جایگزین شود (به عنوان مثال، اگر یک آیفون، آیپد یا مک باشد، نشان خواهد داد).

5. بر روی آیکون شخصی که می‌خواهید با او به اشتراک بگذارید ضربه بزنید و زمانی که شخص مقابل انتقال را بپذیرد، عکس یا فایل شما با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود.

روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد

6. شما می‌توانید هر تعداد فایل یا عکس را به دلخواه خود ارسال کنید و آنها را به صورت همزمان برای چندین مخاطب ارسال کنید.

7. پس از ارسال عکس یا فایل، کلمهٔ Sent (ارسال شد) را در زیر دستگاه آن شخص و در ردیف AirDrop مشاهده خواهید کرد.

در آیفون یا آیپد دریافت کننده…

1. همان طور که در بالا ذکر شد، بررسی کنید که بلوتوث یا وایفای روشن باشد: با کشیدن به سمت بالا، Control Centre (مرکز کنترل) را باز کرده و مطمئن شوید که آیکون‌های وایفای و بلوتوث به رنگ آبی هستند.

2. وقتی دوست شما سعی دارد محتوایی را برای شما ارسال کند، یک هشدار در دستگاه شما نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد Accept / بپذیرید یا Decline / رد کنید.

3. گزینهٔ Accept را انتخاب کرده و محتوا شروع به دانلود می‌کند.

4. اگر در حال AirDrop کردن بین دستگاه‌های خود هستید، تا زمانی که هر دو دستگاه با یک اپل آیدی وارد شده باشند، گزینه‌ای برای پذیرفتن یا رد کردن مشاهده نخواهید کرد.

 

فایل‌های AirDrop ذخیره شده در آیفون کجا هستند

نمی‌دانید فایل‌های منتقل شده به آیفون دیگر به کجا رفته‌اند؟

محتوا باید در برنامهٔ مربوطه ظاهر شود. عکس‌ها در برنامهٔ Photos، اطلاعات موقعیت مکانی در برنامهٔ Maps، و غیره.

 

چه می‌شود اگر آیفون/آیپد شما توسط AirDrop دیده نشود؟

اگر آیپد یا آیفونی که به اشتراک می‌گذارید در لیست مقصدهای بالقوهٔ AirDrop نشان داده نمی‌شود، چندین امکان وجود دارد. ممکن است بلوتوث و وایفای خاموش باشند. ممکن است AirDrop خاموش باشد. یا ممکن است دوست شما فقط دریافت از یک مخاطب را تنظیم کرده باشد (و به صورت غیر قابل توضیحی جزئیات شما را نداشته باشد).

1. برای این که متوجه شوید کدام یک از موارد فوق است، با به سمت بالا کشیدن انگشت خود روی آیفون یا آیپدی که تأیید روشن بودن بلوتوث و وایفای را دریافت نمی‌کنند، شروع کنید. (همین کار را در دستگاه ارسال کننده دو بار چک کنید).

2. اکنون بررسی کنید که AirDrop خاموش نباشد: انگشت خود را بر روی Control Centre (مرکز کنترل) کشیده و محلی را که می‌توانید آیکون‌های حالت AirPlane، وایفای و بلوتوث را ببینید، فشار داده و نگه دارید.

3. این امر شما را به صفحه نمایش دوم می‌برد که به گزینه‌های AirDrop و Personal Hotspot دسترسی پیدا می‌کنید. AirDrop باید به صورت پیش‌فرض روشن باشد، اما اگر این طور نیست، بر روی آیکون آن ضربه بزنید (اکنون باید متوجه شوید که مشکل را برطرف کرده‌اید).

4. در عین حال، ممکن است که AirDrop روشن باشد اما به صورتی تنظیم شده باشد که دستگاه فقط از Contacts (مخاطبین) دریافت کند. در این حالت بر روی آیکون AirDrop ضربه بزنید و از Contacts به Everyone (همه) تغییر دهید (دوست شما اگر نمی‌خواهد با افرادی که آنها را نمی‌شناسد AirDrop کند، ممکن است لازم باشد که بعداً سوئیچ Contacts را روشن کند).

5. اگر همهٔ موارد مشکوک را بررسی کرده‌اید و آیفون یا آیپد هنوز نمایش داده نمی‌شوند: دوباره آن را خاموش و روشن کنید، بررسی کنید که نرم‌افزار به روز رسانی شده است و مطمئن شوید که این گوشی در واقع قابلیت AirDrop را دارد (لیست سازگاری در انتهای مقاله را بررسی کنید)، ممکن است مشکل دیگری مانند خطای اتصال وایفای شما وجود داشته باشد.

پس از انجام انتقال فایل‌ها، ممکن است بخواهید AirDrop را در آیفون یا آیپد خود خاموش کنید. ما در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

روش AirDrop کردن از آیفون به مک

تنظیم آیفون شما برای AirDrop کردن فایل‌ها به یک مک، فرایندی مشابه با آنچه که در بالا توضیح داده شده است.

در آیفون یا آیپد ارسال کننده…

1. بررسی کنید که بلوتوث یا وایفای روشن است: با کشیدن به سمت بالا، Control Centre (مرکز کنترل) را باز کنید و مطمئن شوید که آیکون‌های وایفای و بلوتوث به رنگ آبی هستند.

2. در دستگاهی که از آن ارسال می‌کنید، موردی که می‌خواهید در مک به اشتراک بگذارید را پیدا کنید. به عنوان مثال، برای به اشتراک گذاشتن یک عکس، برنامهٔ Photos را باز کرده و آن تصویر را پیدا کنید، اگر شخصی که می‌خواهید عکس را با او به اشتراک بگذارید جزو مخاطبین شما است، Contacts (مخاطبین) را باز کرده و شخص مورد نظر را پیدا کنید.

3. پس از انتخاب عکس یا فایل، بر روی آیکون Share (اشتراک‌گذاری) ضربه بزنید (مربعی با یک فلش به سمت بالا است، آن را در اکثر برنامه مشاهده خواهید کرد، گر چه گاهی اوقات کلمهٔ Share را مشاهده خواهید کرد).

4. یک صفحه با گزینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری (Message، Mail و غیره) باز می‌شود. در بالای آن ردیف، ابتدا آیکون AirDrop را مشاهده خواهید کرد، اما بعد از چند ثانیه (گاهی اوقات بعد از چند دقیقه) این باید با آیکون‌هایی به نمایندگی از اشخاص و دستگاه‌هایی که می‌توانید با آنها به اشتراک بگذارید جایگزین شود (به عنوان مثال، اگر یک آیفون، آیپد یا مک باشد، نشان خواهد داد).

5. بر روی آیکونی که نمایانگر مک‌ی است که شما می‌خواهید با آن به اشتراک بگذارید ضربه بزنید و زمانی که انتقال پذیرفته شود، عکس یا فایل شما با آن دستگاه به اشتراک گذاشته می‌شود. (اگر در حال ارسال فایل‌ها از آیفون خود به مک خود هستید، در این صورت شما مجبور نخواهید بود که انتقال را بپذیرید، این عمل به صورت خودکار انجام خواهد شد.)

6. فایل منتقل شده در Downloads دریافت خواهد شد (که می‌توانید آن را در Dock پیدا کنید).

7. پس از ارسال عکس یا فایل، کلمهٔ Sent (ارسال شد) را در زیر دستگاه آن شخص و در ردیف AirDrop خود مشاهده خواهید کرد.

در مک دریافت کننده…

در نسخه‌های قدیمی مک. او. اس لازم بود یک پنجرهٔ Finder را باز کرده و AirDrop را فعال کنید، اما این کار دیگر لازم نیست. فقط باید مطمئن شوید که وایفای روشن است.

1. مطمئن شوید که وایفای روی مک شما روشن شده است. اگر آیکون منحنی وایفای در منو سمت راست بالای صفحه سیاه باشد، باید روشن باشد. اگر این طور نیست، بر روی این آیکون کلیک کرده و Turn Wi-Fi On (روشن کردن وایفای) را انتخاب کنید. (روش دیگر، System Preferences > Network را باز کرده و بررسی کنید که وایفای متصل باشد. اگر متصل نیست، بر روی برگهٔ Wi-Fi کلیک کرده و Turn Wi-Fi On را انتخاب کنید.)

2. وقتی که فایل آمادهٔ ارسال شد، باید هشداری را در مک دریافت کنید که از شما می‌خواهد به اشتراک‌گذاری فایل را تأیید کنید. (اگر یک فایل را از طریق آیفون خود به مک خود به اشتراک می‌گذارید، هشداری دریافت نخواهید کرد، و انتقال به صورت خودکار اتفاق می‌افتد).

3. انتقال را تأیید کنید و فایل باید در پوشهٔ Downloads شما (که می‌توانید آن را در Dock پیدا کنید) ظاهر شود.

4. اگر این مک خودتان باشد و با همان اپل آیدی‌ای وارد آن شده باشید که به آیفون خود وارد شده‌اید، هشداری مشاهده نخواهید کرد، اما فایل به صورت خودکار به پوشهٔ Downloads شما منتقل می‌شود.

فایل‌های AirDrop در مک به کجا می‌روند؟

همهٔ فایل‌هایی که با استفاده از AirDrop به مک ارسال شده‌اند، به پوشهٔ Downloads می‌روند، بر خلاف آیفون یا آیپد که در آنها به صورت خودکار در برنامه‌های مربوطه ظاهر می‌شوند. به همین دلیل، لازم است که شما عکس‌های ارسال شده از این طریق را به Photos منتقل کنید، و موارد دیگر را هم به همین صورت.

 

چه می‌شود اگر مک توسط AirDrop دیده نشود؟

اگر مکینتاشی که سعی دارید چیزی را به آن انتقال دهید در AirDrop نمایش داده نمی‌شود، چند امکان وجود دارد.

1. بررسی کنید که Internet Sharing (اشتراک‌گذاری اینترنت) خاموش نباشد (ما چگونگی بررسی این مورد و روش خاموش کردن را در ادامه توضیح خواهیم داد).

2. مطمئن شوید که هر دو دستگاه به یک شبکه وایفای یکسان وصل شده باشند.

3. Bluetooth را روشن کنید.

4. بعضی اوقات فقط باز کردن یک پنجرهٔ Finder و انتخاب برگهٔ AirDrop برای بیدار کردن AirDrop کافی است.

5. پنجرهٔ Finder را باز کرده و بر روی برگهٔ AirDrop در قسمت Favourites کلیک کنید. گزینهٔ Allow me to be discovered by (اجازه بدهید توسط من کشف شود) و انتخاب Everyone (همه)، Contacts Only (فقط مخاطبین) یا No One (هیچکس) را مشاهده خواهید کرد. Contacts Only یا Everyone را انتخاب کنید. (اگر در این مورد بخواهید مطمئن شوید که مک شما دیده می‌شود، احتمالاً Everyone بهتر است.)

روش خاموش کردن اشتراک‌گذاری اینترنت

مک می‌تواند ارتباط اینترنتی خود را از طریق وایفای به اشتراک بگذارد، در این صورت یک Arrow (فلش) را مشاهده می‌کنید که به سمت بالا می‌رود، جایی که معمولاً نماد وایفای را مشاهده می‌کنید. (اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد به اشتراک گذاشتن اینترنت از مک به آیفون داشته باشید، می‌توانید مقالهٔ دیگر با عنوان روش اشتراک‌گذاری وایفای در مک را مطالعه کنید.)

اگر اتصال خود را از مک به آیفون یا آیپد خود به اشتراک می‌گذارید، مجبور هستید که این کار را متوقف کرده و هر دو دستگاه را در یک شبکه وایفای یکسان وارد کنید. برای انجام این کار، به System Preferences > Sharing رفته و با انتخاب کادر کنار گزینهٔ Internet Sharing آن را خاموش کنید.

 

روش AirDrop کردن از مک به آیفون/آیپد

AirDrop کردن از مک فقط از طریق Finder امکانپذیر است، اما در حال حاضر می‌توان AirDrop را به عنوان یک گزینهٔ Share انتخاب کرد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

در مک ارسال کننده…

در اینجا روش AirDrop کردن از طریق Finder آورده شده است.

1. مطمئن شوید که وایفای مک شما روشن است. (همان طور که در بالا توضیح دادیم، اگر اتصال اینترنت خود را از مک به آیفون یا آیپد به اشتراک می‌گذارید، مجبور هستید که این کار را متوقف کرده و هر دو دستگاه را در یک شبکه وایفای یکسان وارد کنید.)

2. یک پنجرهٔ Finder باز کرده و از گزینه‌های سمت چپ AirDrop را انتخاب کنید.

3. بررسی کنید که یکی از دو گزینهٔ Everyone (همه) یا Contacts Only (فقط مخاطبین) در کنار Allow me to be discovered by (اجازه بدهید توسط من کشف شود) ظاهر می‌شود. اگر گزینهٔ No one (هیچکس) در اینجا ظاهر شد، بر روی آن کلیک کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که مک شما را قابل مشاهده کند. (برای افزایش شانس مک خود برای دیدن دیگر دستگاه‌های خودتان و برعکس، پیشنهاد می‌کنیم که Everyone (همه) را انتخاب کنید. )

4. تا زمانی که آیفون یا آیپد AirDrop روشن شده دارد و در حالت خواب نیست، باید شاهد ظاهر شدن آن در پنجرهٔ AirDrop در Finder مک باشید.

5. تصویر یا فایل را بر روی آیکون نشان دهندهٔ آیفون کشیده و رها کنید.

6. در زمان انتقال فایل، یک حلقهٔ آبی ظاهر می‌شود که دور آیکون آیفون می‌چرخد.

روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد

7. پس از ارسال عکس یا فایل، کلمهٔ Sent (ارسال شد) را در زیر آیکون دستگاه مشاهده خواهید کرد.

از طرف دیگر، ممکن است شما دوست داشته باشید که فایل یا عکس را از درون یک برنامه به اشتراک بگذارید، با کلیک راست یا کنترل کلیک بر روی آن، یا با استفاده از Quick Look برای پیش‌نمایش یک فایل و سپس کلیک بر روی آیکون Share (برای Quick Look روی یک فایل کلیک کرده و Space Bar را فشار دهید). برای اشتراک‌گذاری از مک خود، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

1. به دنبال آیکون Share (اشتراک‌گذاری) (یک مربع با فلشی رو به بیرون) باشید. شما آن در بالا سمت راست یک پیش‌نمایش Quick Look، یک صفحهٔ Safari، و برنامهٔ Photos مشاهده خواهید کرد، در حالی که در Preview آن را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. بر روی این آیکون کلیک کرده و سپس از لیستی که ظاهر می‌شود AirDrop را انتخاب کنید.

2. اگر آیکون Share را مشاهده نمی‌کنید، این احتمال وجود دارد که گزینه‌ای برای Share یا Collaborate وجود داشته باشد. بر روی آن کلیک کرده و باید AirDrop را نیز به عنوان یک گزینه مشاهده کنید.

3. صفحه‌ای باز می‌شود که دستگاه‌های موجود را لیست کرده است. فقط کافیست روی یکی از آنها که می‌خواهید با آن اشتراک‌گذاری کنید کلیک کرده و منتظر انتقال فایل باشید.

روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد

در آیفون/آیپد دریافت کننده…

1. همان طور که در بالا گفته شد، شما باید از روشن بلوتوث یا وایفای اطمینان حاصل کنید.

2. هنگامی که کاربر مک فایل یا عکس را به اشتراک گذاشت، باید هشداری را برای تأیید انتقال قبل از کپی کردن آن مشاهده کنید (مگر این که از مک خود در حال اشتراک‌گذاری با آیفون خود باشید و هر دو با استفاده از یک اپل آیدی یکسان وارد سیستم شده باشند).

3. هشدار را پذیرفته تا فایل منتقل شود.

4. هشداری مبنی بر وارد شدن یک فایل مشاهده خواهید کرد.

5. اگر یک تصویر برای شما ارسال شده است، آن را در برنامهٔ Photos خود در آیفون پیدا خواهید کرد. سایر انواع فایل‌ها باید به برنامهٔ مربوط به خود ختم شوند، مگر این که مشخص نباشد که باید به کدام برنامه‌ای بروند. به عنوان مثال، ما یک PDF را به آیفون خود ارسال کردیم و امکان باز کردن آن در 9 برنامهٔ مختلف فراهم شد.

اگر در دریافت فایل در آیفون یا آیپد مشکلی دارید، نگاهی به توصیه‌های ما در بالا بیندازید.

 

روش AirDrop کردن از مک به مک

AirDrop کردن از یک مک به مک دیگر بسیار شبیه AirDrop کردن از یک مک به یک آیپد یا آیفون است. همان طور که در بالا ذکر شد، می‌توانید فایل‌های خود را با کشیدن آنها به یک پنجرهٔ AirDrop Finder به اشتراک بگذارید، یا می‌توانید AirDrop را به عنوان یک گزینهٔ Share انتخاب کنید.

با این حال، در نحوهٔ کار AirDrop در یک مکینتاش قدیمی‌تر تفاوت‌هایی وجود دارد که ما در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

در مک ارسال کننده…

توصیه‌های ما در مورد AirDrop کردن از مک از طریق Finder یا با استفاده از گزینهٔ Share را که در بالا توضیح داده‌ایم دنبال کنید.

در مک دریافت کننده…

1. مطمئن شوید که وایفای روشن است و به همان شبکه وایفای مانند سایر مک‌ها متصل هستید.

2. بررسی کنید که بلوتوث روشن باشد (System Preferences > Bluetooth را باز کنید).

3. هنگام ارسال فایل از یک مک دیگر، باید یک پنجرهٔ بازشو را مشاهده کنید که به شما اطلاع می‌دهد که یک فایل به اشتراک گذاشته شده است.

4. برای پذیرش انتقال، بر روی Save (ذخیره کردن) کلیک کنید (یا روی Decline / رد کردن کلیک کنید).

اگر دستگاه مک یا آی. او. اس دیگری نتواند شما را ببیند، ما در بالا به شما گفته‌ایم که چه کاری باید انجام دهید، اما اختصاراً:

1. اگر مک دیگر نمی‌تواند شما را ببیند، یک پنجرهٔ Finder را باز کرده و AirDrop را انتخاب کنید.

2. در پنجرهٔ Finder گزینهٔ Allow me to be discovered by (اجازه بدهید توسط من کشف شود) و انتخاب Everyone (همه)، Contacts Only (فقط مخاطبین) یا No One (هیچکس) را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینهٔ مناسب مطمئن شوید که قابل کشف شدن هستید. برای افزایش شانس مک خود برای دیدن دیگر دستگاه‌های خودتان و برعکس، پیشنهاد می‌کنیم که Everyone (همه) را انتخاب کنید.

 

روش ارسال فایل از طریق AirDrop به یک مک قدیمی‌تر

همان طور که در بالا ذکر شد، در هنگام ارسال به/از یک قدیمی‌تر چند تفاوت وجود دارد.

در مک ارسال کننده…

1. در پنجرهٔ AirDrop بر روی Don «t see who you» re looking for (کسی را که به دنبالش هستید نمی‌بینید) کلیک کنید.

2. گزینهٔ Search for an Older Mac (جستجو برای یک مک قدیمی‌تر) را انتخاب کنید.

3. باید مکینتاشی را که می‌خواهید با آن اشتراک‌گذاری کنید را در پنجرهٔ AirDrop مشاهده کنید. فایل مورد نظر برای اشتراک‌گذاری را روی آن بکشید.

روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد

 

مک‌ها، آیفون‌ها و آیپدهای سازگار

AirDrop در همهٔ مک‌ها و همهٔ دستگاه‌های آی. او. اس کار نخواهد کرد، بنا بر این ممکن است ویژگی‌ای نباشد که شما بتوانید از مزایای آن استفاده کنید. AirDrop (ظاهراً) توسط مدل‌های مک زیر پشتیبانی می‌شود:

• MacBook Pro / مک‌بوک پرو (اواخر سال 2008) یا بعد از آن، به استثنای مک‌بوک پرو (17 اینچ، اواخر سال 2008)
• MacBook Air / مک‌بوک ایر (اواخر سال 2010) یا بعد از آن
• MacBook / مک‌بوک (اواخر سال 2008) یا بعد از آن، به استثنای مک‌بوک سفید (اواخر سال 2008)
• iMac / آی‌مک (اوایل سال 2009) یا بعد از آن
• Mac Mini / مک مینی (اواسط سال 2010) یا بعد از آن
• Mac Pro / مک پرو (اوایل سال 2009 با کارت AirPort Extreme یا اواسط سال 2010)
• iPhone 5 / آیفون 5 یا بالاتر
• iPad / آیپد (نسل 4 یا بعد از آن)
• iPad mini / آیپد مینی
• iPod touch / آیپاد لمسی (نسل 5)
• iPad Pro / آیپد پرو

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘