آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

8
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 16 دقیقه
0 نظر 2626 بازدید

 

در عین حالی که آیپد پرو ابزاری کامل برای بهره‌وری است، یک آیپد قدیمی ساده، آیپد ایر و آیپد مینی نیز برای کار روزانه و استفادهٔ حرفه‌ای بیش از پیش قابل استفاده هستند. در اینجا راهنمای جامع ما در مورد بهترین روش‌ها، برنامه‌ها و لوازم جانبی برای استفاده از آیپد برای کسب و کار آورده شده است.

-----

سافت‌مک: از زمان معرفی آیپد در سال 2010، تصورات مربوط به آنچه که یک آیپد می‌تواند انجام دهد تغییر کرده است. مطمئناً با آن می‌توانید نتفلیکس را تماشا کرده و ایمیل‌های خود را مرتب کنید، اما ما متوجه شده‌ایم که قدرت زیادی در یک آیپد نهفته است که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

اپل مدت‌هاست که سعی دارد آیپد پروی خود را به عنوان یک جایگزین لپتاپ همراه با توانایی‌های قدرتمند، به عنوان یک دستگاه تجاری معرفی کند. اما بقیهٔ مدل‌های آیپد نیز بدون در نظر داشتن این که آیا شما یک معم، نویسنده، کارمند، دانشجو یا حتی یک سرآشپز هستید، پیشنهادات دیگری برای ارایه دارند. تبلت اپل شما تقریباً همهٔ کارهایی را که می‌توان با لپتاپ انجام داد را برای شما انجام می‌دهد.

اگر نکات ذکر شده در این مقاله را رعایت کنید، استفاده از یک آیپد برای کار، بهره‌وری و تجارت آسان است. ما روش استفاده از آیپد خود به صورت آنلاین، روش تنظیم فضای ذخیره‌سازی ابری، بهترین برنامه‌های سودمند و بهترین لوازم جانبی برای کار با آیپد را به شما توضیح خواهیم داد.

 

چه مدل آیپدی را دارید؟

اپل مطمئناً توانسته است دامنهٔ آیپد شلوغ و گیج کننده‌ای را تولید کند. آیپد ایر، آیپد مینی، آیپد پرو، چه خبر است؟ شما حتی نمی‌توانید کاملاً مطمئن باشید که کدام مدل را باید خریداری کنید.

آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

خوشبختانه، اهمیتی ندارد. این که آیا شما هنوز هم در حال استفاده از اولین آیپد (که احتمالاً بعید به نظر می‌رسد) یا جدیدترین آیپد ایر (نشان داده شده در تصویر بالا) باشید، تمام توصیه‌های این مقاله برای شما کاربرد دارد. فقط مطمئن شوید که اگر به دنبال لوازم جانبی فیزیکی هستید، آنهایی را که با مدل آیپد شما سازگار هستند پیدا کنید.

در اینجا طیف وسیعی از آیپدهایی که اپل در حال حاضر عرضه می‌کند در دسترس هستند:

• iPad / آیپد 9.7 اینچی (2018)
• iPad mini / آیپد مینی (2019)
• iPad Air / آیپد ایر (2019)
• iPad Pro / آیپد پرو 11 اینچی (2018)
• iPad Pro / آیپد پرو 12.9 اینچی (2018)

ما چند راهنمای دیگر برای آیپد داریم که می‌توانید مطالعه کنید:

- بهترین آیپد 2019

- بهترین آیپد برای بچه‌ها

- بهترین آیپد برای بازی

- بهترین آیپد برای دانشجویان

 

برقراری یک اتصال اینترنت در آیپد

برای بیشتر ما این روزها، برای این که بتوانیم کار خود را انجام دهیم، نیاز به یک اتصال اینترنتی مناسب داریم؛ برای شروع، مرور وب و ارسال ایمیل از طریق آن امکانپذیر است. بسته به جایی که در آن کار می‌کنید، این بستگی به داشتن اتصال وایفای دارد.

آیپدهای سلولار

اگر یک آیپد با قابلیت سلولار دارید (یا قصد دارید یکی از آنها را بخرید)، قادر خواهید بود با استفاده از اتصال 4G/3G به اینترنت متصل شوید، به شرط این که سیم کارت شما در یک ارایه دهندهٔ شبکه ثبت شود. این ویژگی زمانی مفید است که شبکه وایفای به راحتی در دسترس نباشد.

راه‌اندازی هات‌اسپات تلفن همراه

یک آیپد مبتنی بر وایفای فقط در محل کار یا در خانه می‌تواند متصل باشد، اما وقتی خارج می‌شوید در این مورد چه می‌کنید؟ به شرط داشتن یک تلفن هوشمند همراه با یک طرح داده، می‌توانید از تلفن خود به عنوان یک هات‌اسپات استفاده کرده و کار کردن از راه دور آیپد خود را به آن متصل کنید.

Mi-Fi

در روشی مشابه، شما همچنین می‌توانید با خرید یک هات‌اسپات Mi-Fi، یک اتصال اینترنتی موبایل دریافت کنید. Mi-Fi کوتاه شدهٔ Mobile Wi-Fi، به شما این امکان را می‌دهد که چندین دستگاه را به یک روتر 4G متصل کنید.

نکات مربوط به استفاده از داده

اگر برای آنلاین شدن از تلفن یا Mi-Fi استفاده می‌کنید، شاید بخواهید نسبت به مقدار داده‌ای که استفاده می‌کنید احتیاط کنید.

 

آی.او.اس و برنامه‌های بهره‌وری

همگام‌سازی آی.او.اس

در عین حالی که یک آیپد قدیمی بدون در نظر گرفتن نسخهٔ آی. او. اس‌ی که استفاده می‌کنید، در انجام وظایف اصلی برای کار به خوبی عمل خواهد کرد، جدیدترین آی. او. اس 12 (به زودی با آی. او. اس 13 جایگزین خواهد شد) اگر بخواهید هر ویژگی ممکن را از آن استخراج کنید ارجح است. این یک سیستم عامل موبایل است، اما اخیراً در حال تبدیل شدن به چیزی همه‌کاره همچون پسر عموی دسکتاپ خود مک. او. اس موهاوی است.

نکتهٔ جالب در مورد آی. او. اس، در صورت داشتن یک آیفون و یا یک مک، امکان همگام‌سازی بین دستگاه‌ها است. رده MS Office اپل همانند برنامه‌های iWork، Pages، Keynote و Numbers هم بر روی مک و هم بر روی PC کار می‌کند. هر سندی که روی آن کار می‌کنید بر روی آی‌کلود همگام‌سازی می‌شود (ما در ادامه در مورد Cloud Storage بیشتر صحبت خواهیم کرد).

آی‌کلود این امکان را به شما می‌دهد تا حداکثر 5 گیگابایت محتوا را به صورت رایگان از کلیهٔ دستگاه‌ها ذخیره کنید، اگر چه می‌توانید با صرف هزینه برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر (حداکثر 2 ترابایت با هزینهٔ 9.99 دلار در هر ماه) مشترک شوید. در مقالهٔ دیگر ما با عنوان روش استفاده از آی‌کلود می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آی‌کلود هنگام کار بین فضاهای مختلف انعطاف‌پذیری لازم را به شما می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید شروع به ویرایش یک سند Pages در آفیس مک کنید، و سپس کار خود را در آیپد خود در خانه ادامه دهید. همچنین همگام‌سازی سیستم عامل به شما این امکان را می‌دهد تا به پوشه‌های موجود در کامپیوتر دسکتاپ خود در آیپد (یا آیفون) خود نیز دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، اگر در آیفون خود لیست مخاطبینی دارید، آنها با آیپد شما همگام‌سازی می‌شوند، بنا بر این همیشه آنها را در دسترس خود خواهید داشت. حتماً از این مزیت استفاده کنید. استفاده از برنامهٔ Notes روش خوب دیگری برای یادداشت‌برداری در جلسات بر روی آیپد است. سپس می‌توانید در هر زمان با هر یک از دستگاه‌های اپل خود به آن دسترسی داشته باشید، به شرط این که یادداشت‌های خود را در آی‌کلود در داخل برنامه ذخیره کنید.

فضای ذخیره‌سازی ابری

با توجه به قابل حمل بودن و قابلیت دسترسی به وایرلس آیپد، ایدهٔ خوبی است که بتوانید جریان کاری خود را در فضای ذخیره‌سازی ابری قرار دهید. البته این بستگی به این دارد که شرکت شما خط مشی ذخیره کردن فایل را داشته باشد یا خیر، بنا بر این ممکن است شما مجبور شوید فایل‌ها را بر روی آیپد خود ذخیره کنید تا بتوانید در حال حرکت بر روی آنها کار کنید.

با این حال، بسیاری از سرویس‌های ابری اصلی مانند گوگل درایو به خوبی با سیستم فایل PCها و مک‌ها یکپارچه می‌شوند، بنا بر این شما هنوز هم می‌توانید فایل‌ها را به صورت عادی سازماندهی کرده و در عین حال از چندین دستگاه به آنها دسترسی داشته باشید.

با اتصال به اینترنت در آیپد خود، می‌توانید به کلیهٔ کارهای خود از طریق ابر دسترسی پیدا کنید. این ویژگی مخصوصاً زمانی که شما دارای یک آیپد با حافظهٔ کم (یعنی 16 گیگابایت) باشید مفید است، زیرا می‌توانید بدون نیاز به ذخیرهٔ آنها بر روی حافظهٔ آیپد، که به سرعت با فایل‌های ویدیویی، صوتی و تصویری پر می‌شود، بر روی نسخه‌های کامل فایل‌های خود کار کنید. همچنین این به این معنی است که در هر زمانی می‌توانید کار ناتمام خود را بر روی کامپیوتر یا حتی تلفن خود ادامه دهید.

توصیه می‌کنیم برای کار با آیپد از حافظهٔ ذخیره‌سازی ابری مانند گوگل درایو یا آی‌کلود استفاده کنید، زیرا اگر با سیستم فایل سنتی کامپیوتر آشنا هستید، این چیزی نیست که برای تبلت قابل ترجمه باشد. با یک آیپد، شما واقعاً هیچ نمایی از سیستم فایل ندارید و ذخیره‌سازی فایل‌ها محدود به برنامه‌هایی است که در آنها ایجاد شده‌اند. با استفاده از یک برنامهٔ ذخیره‌سازی ابری، به شما نمای کامل‌تری از تمامی فایل‌ها داده می‌شود و انتقال آنها بر روی آیپد را بسیار ساده‌تر می‌کند.

آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

ایمیل

بدیهی است که لازم است ایمیل را در آیپد خود راه‌اندازی کنید، البته اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید. برنامهٔ جمع و جور Mail یک روش مناسب برای سازماندهی ایمیل‌های شما است. همچنین می‌توانید ایمیل‌های شخصی و ایمیل‌های کاری از چندین ارایه دهندهٔ سرویس ایمیل مختلف را نیز به آن اضافه کنید.

بهره‌وری

مفهوم اصطلاح «بهره‌وری» گسترده و مبهم است. آنچه شما شخصاً ممکن است یک برنامهٔ تولیدی در نظر بگیرید، ممکن است برای شخص دیگری مفهوم دیگری داشته باشد.

برنامه‌های بهره‌وری می‌توانند به مجموعه محصولات یک شرکت خاص مانند مایکروسافت، اپل یا گوگل معطوف باشد یا می‌توانند به برنامه‌های منفرد و مفیدی مانند Evernote یا Todoist معطوف باشد. به هر حال، هر دوی اینها برنامه‌های خوبی برای سازماندهی کار شما و یادداشت‌برداری هستند.

مایکروسافت آفیس 365 برای آیپد

پس از مرتب‌سازی فضای ذخیره‌سازی فایل، لازم است تا استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای بهره‌وری که می‌خواهید استفاده کنید را در نظر بگیرید. مثال اصلی مایکروسافت آفیس 365 است. به این دلیل که آن را به صورت سالانه (یا ماهیانه) خریداری می‌کنید، به آن 365 گفته می‌شود.

آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

با اشتراک Office 365 Personal با مبلغ 5.99 پوند ماهیانه، آنچه به دست می‌آورید شما شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت، وان‌درایو و آوت‌لوک برای یک PC یا یک مک، یک تبلت و یک تلفن است. با داشتن یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری برای وان‌داریو و به روز رسانی‌های منظم نرم‌افزاری برای تمامی برنامه‌ها، شما مجموعهٔ کامل آفیس را در تمام دستگاه‌های خود در اختیار دارید. از جمله در آیپد. اشتراک آفیس 365 همچنین 60 دقیقه مکالمه تلفنی اسکایپ به شما می‌دهد.

شما می‌توانید برای اشتراک ماهیانه 5.99 پوند / 6.99 دلار بپردازید، یا برای اشتراک سالیانه 59.99 پوند / 69.99 دلار بپردازید.

همچنین آفیس 365 برای استفاده تجاری نیز موجود است. نسخهٔ پرمیوم امکانات اضافهٔ Exchange، SharePoint، Skype for Business و Microsoft Teams را در اختیار شما قرار می‌دهد. هزینهٔ اشتراک برای هر کاربر ماهیانه 9.40 پوند / 12.50 دلار است، در حالی که یک اشتراک ابتدایی برای هر کاربر 7.90 پوند / 8.25 دلار در ماه است، اما فقط با OneDrive همراه است.

ما در ابتدا اشتراک ماهانه را توصیه می‌کنیم، زیرا هر زمانی که متوجه شدید نیازی به آن ندارید می‌توانید آن را لغو کنید. همچنین برای ایجاد و ویرایش در برنامهٔ Word for iPad به مجوز نیاز دارید. حتی اگر در ابتدا دانلود برای تبلت رایگان باشد، تا زمانی که هزینهٔ آن را پرداخت نکرده‌اید، فقط به عنوان یک بیننده می‌توانید از آن استفاده کنید.

ابزارهای بهره‌وری اپل برای آیپد

اگر می‌خواهید به جای آنها از مجموعه ابزارهای تولیدی اپل استفاده کنید، آنها اکسل، ورد و پاورپوینت را بازنمایی (mirror) می‌کنند: Pages، Numbers و Keynote. این موارد بسیار عالی در سراسر اکوسیستم اپل کار می‌کنند، بنا بر این اگر شما یک کاربر مک و آیفون هستید، ترجیح می‌دهید از برنامه‌های خود اپل استفاده کنید نه این که محصولات مایکروسافت را وارد کنید. البته بستگی به این دارد که شما ترجیح می‌دهید از کدامیک استفاده کنید.

 

برنامه‌های همکاری تیمی برای آیپد

Google Docs برای آیپد

اگر یک حساب جیمیل دارید، یا اگر آدرس ایمیل شرکت شما از سرورهای جیمیل استفاده می‌کند، این می‌تواند گزینهٔ خوبی برای استفاده از گوگل برای همکاری باشد، زیرا به صورت خودکار حداقل 15 گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی ابری گوگل درایو در اختیار دارید. Docs، Sheets و Slides سه بازنمایی (mirror) از مایکروسافت مشهور هستند، اما با آنها و محصولات اپل بر روی آیپد متفاوت هستند، زیرا باید در ابر ذخیره کنید. هر چند اگر می‌دانید که در یک مقطع به اینترنت دسترسی نخواهید داشت، می‌توانید اجازه دهید که اسناد خاصی در دستگاه شما به صورت آفلاین در دسترس باشند، و حتی اگر به اینترنت متصل نباشید، کارتان را ذخیره می‌کند.

همهٔ برنامه‌ها به خوبی با هم کار می‌کنند، بنا بر این اگر برای فضای ذخیره‌سازی از گوگل درایو استفاده می‌کنید، گزینهٔ خوبی است.

استفاده از گوگل برای فعالیت‌های شغلی به شما این امکان را می‌دهد که اسناد را همزمان با دیگران ویرایش کنید. همچنین اگر آفیس را برای کار خود ترجیح می‌دهید، می‌توانید اسناد مایکروسافت ورد را باز، ویرایش و ذخیره کنید، اما باید در گوگل درایو ذخیره کنید.

از هر کدام از ابزارهای ذخیره‌سازی ابری و ابزارهای بهره‌وری که استفاده می‌کنید، باید مناسب برای کار شما در آیپد باشد.

کنفرانس ویدیویی

با به روز رسانی آی. او. اس 12، ویژگی جدیدی در FaceTime وجود دارد که امکان گفتگوهای ویدیویی با حداکثر 32 نفر را فراهم می‌کند. گزینهٔ دیگر می‌تواند Skype باشد. بسیاری از برنامه‌های رایگان تماس ویدیویی وجود دارد که برای کار در آیپد مفید هستند.

خواه جلسه‌ای باشد که باید در آن شرکت کنید، یا گفتگو با یک همکار، یا انجام یک مصاحبه، این ابزارها می‌توانند در محیط کار ارزشمند باشند.

علاوه بر سرویس‌های مشتری‌گرایی مانند اینها، همچنین دانلود برنامه‌های رایگان برای سرویس‌های ویدیویی تجاری مانند Webex و GoToMeeting نیز وجود دارند.

آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

دسترسی به دسکتاپ از راه دور

همچنین گزینه‌ای وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور و از طریق آیپد خود به تمام کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. تا زمانی که کامپیوتر شما روشن باشد، حتی اگر کیلومترها با محل کار شما فاصله داشته باشد، می‌توانید از یک برنامهٔ دسترسی از راه دور استفاده کنید تا آن را در تبلت خود مشاهده کرده و به معنای واقعی کلمه بتوانید کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنید.

در مقالهٔ دیگر ما راهنمای چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم آمده است که می‌توانید مطالعه کنید.

برنامه‌های آیپد برای حاشیه‌نویسی و نشانه‌گذاری

در اینجا دو برنامهٔ دیگر وجود دارد که می‌توانید برای انجام کارهای ساده و روزمره شغلی از آنها استفاده کنید:

Adobe Acrobat Reader: با استفاده از این نرم‌افزار رایگان و آسان در استفادهٔ ادوبی، شما می‌توانید پی. دی. اف‌ها (همهٔ شما واقعاً با آنها سر و کار خواهید داشت) را مشاهده، حاشیه‌نویسی و امضا کنید. اگر با پی. دی. اف‌های زیادی سر و کار دارید، پس یک نرم‌افزار ضروری است.

Tiny Scanner: اگر می‌خواهید بتوانید به راحتی اسکن کنید، این یک برنامهٔ عالی است. با استفاده از دوربین آیپد می‌توانید اسناد را اسکن کنید و سپس برنامه آنها را قالب‌بندی می‌کند تا در حد ممکن به یک سند کاغذی نزدیک شود. اگر هنوز هم زیاد با اسناد کاغذی سر و کار دارید، این برنامه می‌تواند مفید باشد.

 

لوازم جانبی برای آیپد

صفحه کلید برای آیپد

همراه کردن آیپد با لوازم جانبی مناسب یکی دیگر از راه‌های عالی برای بهینه‌سازی آن برای انجام کار است. بدیهی‌ترین و احتمالاً مفیدترین آنها، افزودن یک صفحه کلید فیزیکی است.

شما گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید و معمولاً همهٔ آنها از طریق بلوتوث به آیپد شما متصل می‌شوند. در مقالهٔ دیگر ما راهنمای کامل بهترین صفحه کلیدهای آیپد آمده است که می‌توانید مطالعه کنید.

شما می‌توانید از صفحه کلید مستقل بلوتوثی اپل که همان Magic Keyboard است استفاده کنید. قیمت آن99 دلار است که قیمتی بسیار معمولی است. اما به سهولت به آیپد شما متصل می‌شود و به راحتی می‌توانید در وضعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

حتی اگر بتوانید 149 دلار بپردازید، می‌توانید یک صفحه کلید شماره‌دار تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که کیبوردهای هوشمند اپل فقط با آیپد پرو سازگار هستند، بنا بر این در صورت داشتن یک آیپد معمولی، از خرید آن صرف نظر کنید.

صفحه کلیدهای مجازی

در صورتی که سبک خاصی را ترجیح می‌دهید، بهترین گزینه صفحه کلیدهای داخلی و مجازی اپل هستند. اگر می‌خواهید بدون اتصال یک صفحه کلید فیزیکی و مستقیماً بر روی صفحه نمایش تایپ کنید، این صفحه کلیدهای مجازی مفید هستند.

قلم برای آیپد

قلم‌ها (Stylus)، یک روش عالی برای وارد کردن نوشته در یک آیپد است. اما همچنین اگر به کار کردن با ماوس عادت دارید، ممکن است از آن خوشتان نیاید. اگر ترجیح می‌دهید به جای استفاده از انگشتان خود از وسیلهٔ دیگری استفاده کنید، قلم می‌تواند آن وسیله باشد.

به خاطر داشته باشید که نسل اول قلم اپل با آیپد 9.7 اینچی، آیپد مینی (2019) و آیپد ایر (2019) کار می‌کند؛ نسل دوم قلم اپل فقط با مدل‌های آیپد پرو 2018 کار می‌کند.

برنامه‌های دست‌نویس

همچنین برنامه‌های دست‌نویس و برنامه‌هایی برای استفاده از قلم وجود دارند که با آیپدهای غیر پرو کار می‌کنند.

آموزش جامع روش استفاده از آیپد برای کسب و کار

کیس‌های آیپد

یک کیس مناسب برای کار با آیپد می‌تواند حیاتی باشد. به عنوان مثال اگر یک صفحه کلید مستقل بلوتوثی را ترجیح می‌دهید، به یک کیس نیاز دارید که به شما این امکان را می‌دهد تا تبلت خود را در وضعیت افقی قرار دهید تا بتوانید بنویسید.

کابل‌های آیپد

شما می‌توانید با استفاده از یک زوج کابل اضافی لایتنینگ (Lightning) آیپد خود را در دفتر، اتاق جلسات، اتاق خواب و اتاق مطالعه، به وسایل مختلف وصل کنید.

اگر آیپد 1، آیپد 2 یا آیپد 3 دارید، به جای آن باید یک کابل 30 پین تهیه کنید. می‌توانید آن را با قیمت 7.82 دلار از آمازون تهیه کنید.

آداپتورهای آیپد

یکی دیگر از لوازم جانبی که ممکن است لازم داشته باشید، آداپتور است، که به شما این امکان را می‌دهد که از آیپد خود همراه با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید. اگر یک مانیتور یا یک تلویزیون دارید، می‌توانید به راحتی با آن کار کنید، به خصوص اگر مجبور باشید با صفحهٔ کوچک آیپد مینی کار کنید، داشتن آداپتور و کابل مناسب می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

آداپتور Lightning Digital AV اپل (49 دلار) به احتمال زیاد موردی است که شما به آن نیاز دارید. این آداپتور به درگاه لایتنینگ در تبلت شما وصل می‌شود و دارای یک پورت HDMI است که می‌توانید با استفاده از آن از طریق یک کابل HDMI آن را به تلویزیون یا نمایشگر خود وصل کنید.

این وضعیت برای کار بسیار عالی است، اما باید تذکر داده شود که دستگاه بسیاری از سرویس‌های درخواستی را مسدود می‌کند، بنا بر این انتظار نداشته باشید که بتوانید از آن برای قرار دادن Netflix و BBC iPlayer و موارد مشابه در صفحه نمایش بزرگ خود استفاده کنید.

پاور بانک برای آیپد

پاور بانک‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند که می‌توانند از یک تلفن هوشمند گرفته تا یک لپتاپ را در مواقع اضطراری به صورت کامل شارژ کنند. اگر زیاد سفر می‌کنید، یا به نمایشگاه‌های تجاری یا جلساتی می‌روید که پیدا کردن یک پریز برق برای شارژ کردن مشکل است، می‌توانید یک اندازهٔ مناسب پاوربانک برای آیپد خود در نظر گرفته و خریداری کنید.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که باتری موجود در آن چقدر بزرگ است؛ واحد آن بر حسب mAh (میلی‌آمپر ساعت) اندازه‌گیری می‌شود. برای یک آیپد، شما باید چیزی بالاتر از 10.000 میلی‌آمپر ساعت در اختیار داشته باشید تا بتوانید آن را به اندازهٔ کافی شارژ کنید تا بتواند در موقعیت‌هایی که نیاز به برق دارید به شما کمک کند.

موفق باشید

امیدوارم با مطالعهٔ این مقاله اطلاعات کافی در مورد روش استفاده از آیپد خود برای امور کاری اطلاعات کسب کرده باشید و بتوانید با استفاده از برنامه‌های مفید و لوازم جانبی فیزیکی متنوع که می‌توانند دستگاه اپل را به یک وسیلهٔ کاری قدرتمند تبدیل کنند، از آیپد خود حداکثر بهره‌وری را داشته باشید.

البته هر چند آیپد پرو به خوبی به شما کمک می‌کند تا با یک تبلت کار کنید، اما قطعاً آیپد قدیمی شما نیز می‌تواند همان کارها را به خوبی انجام دهد. موفق باشید!

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘