بهترین زمان برای خرید یک آیفون جدید چه زمانی است؟

30
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 2715 بازدید
بهترین زمان برای خرید آیفون چه زمانی است؟ آیا به زودی مدل جدیدی به بازار عرضه خواهد شد و چه زمانی شاهد کاهش قیمت خواهیم بود؟ دریابید که آیا اکنون باید گوشی آیفون مورد نظرتان را خریداری کنید یا صبر کنید.
کسانی که به دنبال خرید گوشی جدید هستند ، احتمالاً تعجب می کنند که اکنون زمان مناسبی برای خرید یک آیفون جدید باشد. آیا قیمت ها در سال 2020 بالا یا پایین می رود؟ و آیا این خطر وجود دارد که در آینده نزدیک مدل جدیدی منتشر شود؟ پاسخ کوتاه است: اکنون زمان مناسبی برای خرید آیفون می باشد. گوشی های جدید به تازگی ، در سپتامبر 2019 معرفی شدند ، و ما تا پاییز سال 2020 انتظار مورد جدید را نداریم. در این مقاله ، ما به تمام سؤالات شما پاسخ می دهیم در مورد اینکه چه زمانی باید و یا نباید آیفون جدید خریداری کنید.
 
iPhone-11-iPhone-11-Pro-And-iPhone-11-Pro-Max

از زمان عرضه آخرین مدل های آیفون چه مدت می گذرد؟

اپل در سپتامبر 2019 از سه گوشی جدید رونمایی کرد: آیفون 11 ، 11 پرو و ​​11 مکس پرو.
(نسل قبل از آن در تاریخ 12 سپتامبر 2018 معرفی شد: آیفون XS ، XS Max و XR. و در سپتامبر 2017 شاهد عرضه آیفون 8 ، 8 پلاس و X بودیم.)
آیفون های معرفی شده در سال 2019 برای خرید مستقیم از اپل در دسترس همگان هستند. قیمت ها برای آیفون 11 از 729 پوند / 699 دلار آمریکا ، 1.049 پوند / 999 دلار برای آیفون 11 پرو و ​​1،149 پوند / 1.099 دلار برای 11 Pro Max شروع می شود. 
با عرضه آیفون های جدید ، شاهد کاهش قیمت برای مدل های قدیمی تر بودیم. در حال حاضر قیمت آیفون ایکس آر 599 دلار و آیفون 8 با 449 دلار شروع می شود، این در حالی است که عرضه سری آیفون XS کاملاً قطع شد.
 
ap_iphone_sales_ll_130923_16x9_1600

اپل چه زمانی سری های جدید آیفون را معرفی میکند؟

تقریباً همیشه یک رویداد در سال برای معرفی و عرضه مدل های جدید آیفون وجود دارد که در ماه سپتامبر برگزار می شود. در سال 2016 اپل با سنت شکنی در ماه مارس آیفون SE را معرفی کرد ، اما آیفون SE جدیدی در مارس 2017 ، 2018 یا 2019 وجود عرضه نشد، واین اتفاق یک استثنی بود.

بهترین زمان برای خرید آیفون چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید آیفون لزوماً هنگام عرضه یک مدل جدید نیست ، مگر اینکه به شدت به دنبال داشتن آخرین مدل آیفون باشید! ممکن است شما ترجیح دهید  که یک یا دو ماه پس از عرضه آخرین مدل ها منتظر بمانید تا هر گونه مشکل در آیفون های جدید شناسایی و توسط اپل برطرف شود.
در واقع می خواهیم بگوییم که خریدن آیفون جدید در هر زمان، 9 ماه پس از زمان عرضه آن خوب است. اما زمانی که از ماه ژوئن و جولای فاصله می گیریم ، به مردم توصیه می کنیم که منتظر بمانند. در این مرحله معقول است که خرید خود را تا پاییز ، اگر اصلاً امکان پذیر باشد عقب بیاندازید.
ساده تر است بگوییم چه زمانی بدترین زمان برای خرید آیفون جدید است. بدون شک در ماه های منتهی به سپتامبر بدترین زمان ممکن می باشد. بنابراین هرگز یک آیفون را در ماه آگوست خریداری نکنید.
 
buy-unlocked-phone-670x335

اگر بخواهیم آیفون قدیمی تری بخریم چه کنیم؟

اگر به دنبال خرید مدل های قدیمی تر آیفون هستید باز هم بهتر است از ماه های جولای و آگوست دوری کنید. پس از یک رویداد جدید برای معرفی آیفون های جدید، احتمالاً قیمت آیفون های نسل قبل کاهش بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال ، تولید آیفون XS توسط اپل قطع شده و قیمت آن به طور چشمگیری کاهش یافته است.
 
5bb279f47bb00

نتیجه گیری: اکنون زمان مناسبی برای خرید آیفون جدید است؟

اکنون زمان خوبی برای خرید آیفون جدید است ، زیرا به احتمال بسیار زیاد تا 8 ماه دیگر معرفی مدل جدیدی از سوی اپل نخواهیم داشت. امیدواریم این مقاله در دستیابی به تصمیم خرید آگاهانه مفید واقع شده باشد.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘