روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد

24
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 1099 بازدید

روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد 

به روز نگه داشتن برنامه‌های خود، باعث می‌شود که آنها به صورت روان و ایمن کار کنند. در این مقاله روش به روز رسانی هر برنامه‌ای در آیفون یا آیپد شما آورده شده است.

-----

سافت‌مک: هر از گاهی، توسعه دهندگان حتی محبوب‌ترین و از قرار معلوم عالی‌ترین برنامه‌های آی. او. س تصمیم می‌گیرند که زمان تغییر فرا رسیده و یک به روز رسانی را منتشر می‌کنند.

به روز رسانی‌ها به دلایل مختلف و برخی خوب و برخی دیگر بیهوده انجام می‌شود: آنها ممکن است به سادگی طرح گرافیکی برنامه را تغییر دهند یا آیکون برنامه را تغییر دهند، یا ممکن است یک باگ مهم را برطرف کنند، ویژگی جدیدی اضافه کنند، یا برنامه را با نسخهٔ جدیدتر آی. او. اس سازگار کنند. گاهی اوقات یک به روز رسانی برنامه را خراب‌تر می‌کند، اما این مورد کم‌تر اتفاق می‌افتد، و به عنوان یک قاعدهٔ کلی، فکر خوبی است که همیشه به روز رسانی‌های موجود برای برنامه‌ها را در آیفون و آیپد خود نصب کنید.

به روز رسانی برنامه‌های آی. او. اس کار آسانی است و فقط لازم است که چند ضربه بزنید. همچنین رایگان هستند. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

 

بررسی کنید که به یک به روز رسانی نیاز دارید یا خیر

ساده‌ترین روش برای بررسی این که آیا هر یک از برنامه‌های شما به روز رسانی‌هایی را در دسترس دارند یا خیر، بررسی آیکون فروشگاه برنامه (App Store) در دستگاه خودتان است. آیکون آن شبیه یک کاشی آبی رنگ با یک A سفید رنگ که از سه خط ایجاد شده است می‌باشد. بدیهی است که این آیکون همچنین دارای یک نوشتهٔ App Store در زیر آن است.

روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد

اگر آیکون یک دایره قرمز رنگ همراه با یک عدد در داخل آن در گوشهٔ بالا سمت راست را نمایش می‌دهد، این به این معنی است که به روز رسانی‌هایی آمادهٔ نصب وجود دارند. عدد داخل دایره، تعداد به روز رسانی‌های موجود را مشخص می‌کند.

 

نصب به روز رسانی‌ها

برای باز کردن فروشگاه خود، بر روی آیکون فروشگاه برنامه ضربه بزنید. اگر در حال اجرای نسخهٔ قدیمی آی. او. اس هستید، ممکن است به اندازهٔ کافی خوش شانس باشید که آیکون به روز رسانی‌ها را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید، و می‌توانید به سادگی بر روی آن ضربه بزنید. با این وجود، از زمان عرضهٔ آی. او. اس 13، بخش ویژه‌ای به نام Apple Arcade جایگزین آن شده است.

در عوض، باید بر روی آیکون حساب کاربری در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید (مهم نیست که در کدام یک از پنج بخش هستید). این احتمال وجود دارد که تصویری از چهرهٔ شما یا حرف ابتدای نام شما باشد، و عدد قرمز رنگ در اینجا نیز نشان داده می‌شود.

صفحهٔ Account (حساب کاربری) دارای بخشی با عنوان Available Updates (به روز رسانی‌های موجود) است. می‌توانید Update All (به روز رسانی همه) را انتخاب کنید، یا اگر نسبت به به روز رسانی‌های بد یا غیرضروری احتیاط دارید، یکی یکی آنها را مرور کرده و قبل از زدن Update (به روز رسانی) جزئیات آنها را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی More (بیشتر) ضربه بزنید.

روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد

قبل از شروع کردن هر یک از دو روش، مطمئن شوید که یک اتصال وایفای دارید. به روز رسانی‌ها می‌توانند بسیار بزرگ بوده و در نتیجه برای نقشه داده‌های شما خطرناک باشند.

بسته به حجم به روز رسانی، این روند ممکن است چند ثانیه یا چند دقیقه طول بکشد. می‌توانید با مشاهدهٔ دایره‌ای که جایگزین دکمهٔ Update شده است و با یک رنگ آبی تیره پر می‌شود، پیشرفت کار را دنبال کنید. یا با بازگشت به صفحهٔ Home خواهید دید که آیکون برنامه به رنگ خاکستری غیرفعال که یک دایرهٔ پر شونده را نشان می‌دهد، در آمده است.

اگر به هر دلیلی بخواهید دانلود به روز رسانی را متوقف کنید، فقط کافی است بر روی مربع موجود در مرکز دایره‌ای که جایگزین دکمهٔ Update شده است ضربه بزنید، یا به صفحهٔ Home برگشته و بر روی آیکون خود برنامه ضربه بزنید تا دانلود به روز رسانی متوقف شود.

 

رفع مشکل یک به روز رسانی فریز شده

اگر به نظر می‌رسد که به روز رسانی بدون هیچ پیشرفتی متوقف شده و به اصطلاح فریز شده است، در این صورت می‌توانید یا آیفون و آیپد خود را مجدداً راه‌اندازی کنید و ببینید که آیا این مشکل رفع می‌شود یا خیر، یا بر روی آیکون برنامه ضربه زده و نگه دارید تا شروع به لرزیدن کند. برای حذف نصب، بر روی X کوچکی که در گوشهٔ بالا سمت چپ ظاهر می‌شود ضربه بزنید، سپس به App Store برگشته و برنامه را مجدداً نصب کنید. این باید مشکل را رفع کند.

 

تنظیم به روز رسانی خودکار

ما قبلاً خاطرنشان کرده‌ایم که برخی از به روز رسانی‌ها ضروری نیستند، و شما ممکن است بخواهید قبل از نصب هر به روز رسانی، سیاستگذاری هر یک از آنها را مطالعه کنید. اما خیلی ساده‌تر خواهد بود که به iDevice خود بگویید که زمانی که به روز رسانی‌ها در دسترس قرار می‌گیرند، همهٔ آنها را نصب کند.

آیا این فکر خوبی است؟ فقط شما می‌توانید تصمیم بگیرید. اما اکثریت قریب به اتفاق به روز رسانی‌های برنامه‌ها در سه دسته قرار دارند: رفع کردن مشکلات مهم که حتماً باید نصب شوند؛ محتوای اضافی رایگان که گزینه‌ها / سطوح بیشتری را اضافه می‌کند بدون این که بر روی آنچه قبلاً داشته‌اید تأثیر بگذارد؛ و به روز رسانی‌های به ظاهر بیهوده که حتی متوجه آن هم نمی‌شوید. و در هر سه مورد، شما با روشن کردن به روز رسانی خودکار تحت تأثیر مسئلهٔ ناخوشایندی قرار نخواهید گرفت.

گهگاهی به روز رسانی زیانبار نیز وجود خواهد داشت که یک برنامهٔ سالم را خراب می‌کند، اما این موارد واقعاً نادر هستند. نویسندهٔ این مقاله چندین سال پیش به روز رسانی‌های خودکار را روشن کرده است و هنوز از این کار پشیمان نشده است. اما طبق معمول، تجربیات شما ممکن است متفاوت بوده باشد.

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که این گزینه برای شما مناسب است، به Settings > iTunes & App Store رفته و مطمئن شوید که وارد اپل آیدی خود شده‌اید. دستهٔ دوم، یعنی Automatic Downloads (دانلود خودکار)، به شما امکان می‌دهد که این ویژگی را برای Music (موسیقی)، Apps (برنامه‌ها)، Books (کتاب‌ها) و App Updates (به روز رسانی‌های برنامه) فعال یا غیرفعال کنید. ما فقط آخرین مورد را توصیه می‌کنیم، اما تصمیم آن با خود شماست.

روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘