روش نصب واچ.او.اس 6 در اپل واچ

23
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1692 بازدید

روش نصب واچ.او.اس 6 در اپل واچ 

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اپل واچ خود را به روز رسانی کنید تا سیستم عامل واچ. او. اس 6 جدید را اجرا کرده و تمام ویژگی‌های اضافی را به صورت رایگان دریافت کنید.

-----

سافت‌مک: اپل سالانه یک بار نسخهٔ جدیدی از واچ. او. اس را منتشر می‌کند، نرم‌افزار سیستم عاملی که در تمامی مدل‌های اپل واچ (ساعت اپل / Apple Watch) اجرا می‌شود. همچنین در این بین هر از گاهی به روز رسانی‌های کوچکی نیز ارایه می‌کند. این به روز رسانی‌ها رایگان هستند و می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را به ساعت شما اضافه کنند، سرعت آن را بهبود بخشند و اشکالات و باگ‌های آن را برطرف کنند.

جدیدترین نسخه واچ. او. اس 6 (watchOS 6) است که Calculator (ماشین حساب) و App Store (فروشگاه برنامه) را برای اولین بار به مچ دست شما می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد که روند فعالیت (Activity) طولانی مدت را پیگیری کنید. واچ. او. اس در تاریخ 19 سپتامبر 2019 برای دانلود آماده بود.

اگر می‌خواهید آخرین نسخهٔ واچ. او. اس را در اپل واچ خود نصب کنید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله چگونگی به روز رسانی یک اپل واچ برای اجرای واچ. او. اس 6 را به شما نشان خواهیم داد.

 

کدام اپل واچ می‌تواند واچ.او.اس را اجرا کند؟

اپل واچ اصلی واچ. او. اس 6 را نمی‌پذیرد، اما همهٔ سری‌های 1 و 2 و 3 می‌توانند آن را نصب کنند. اپل واچ سری 5 به صورت پیش‌فرض واچ. او. اس را نصب دارد، هر چند می‌توانید رویه زیر را دنبال کنید تا نسخهٔ ارتقاء بعدی مانند واچ. او. اس 6.1 را دریافت کنید. همچنین شما به یک آیفون که آی. او. اس 13 را اجرا می‌کند نیاز دارید.

 

روش به روز رسانی اپل واچ

به روز رسانی واچ. او. اس بیشتر در آیفون‌های مرتبط با ساعت انجام می‌شود تا در خود ساعت. آیفون خود را برداشته و برنامهٔ Apple Watch را باز کنید. مطمئن شوید که در برگهٔ My Watch در امتداد منوی پایین هستید و سپس بر روی General ضربه بزنید.

روش نصب واچ.او.اس 6 در اپل واچ

ممکن است یک «1» نارنجی رنگ در کنار گزینهٔ Software Update وجود داشته باشد، که نشان می‌دهد یک به روز رسانی آماده وجود دارد (یک «1» قرمز رنگ در کنار برگهٔ My Watch نیز وجود خواهد داشت)؛ با این حال، شاید مجبور شوید قبل از مشاهدهٔ آن، برنامه را برای بررسی به روز رسانی‌ها دریافت کنید. در هر صورت، بر روی Software Update (به روز رسانی نرم‌افزار) ضربه بزنید تا برنامه یک بررسی را انجام دهد، سپس جزئیات نسخهٔ جدید واچ. او. اس‌ی که برای نصب در دسترس است را به شما نشان خواهد داد.

بر روی install (نصب) و accept the terms & conditions (پذیرش شرایط و ضوابط) ضربه بزنید.

برای نصب نسخهٔ جدید، باید آیفون و اپل واچ شما در محدودهٔ بلوتوث باشند، ساعت باید به شارژر وصل باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد، و مانند همهٔ به روز رسانی‌های سیستم عامل، باید در وایفای باشید.

به روز رسانی ممکن است مدتی طول بکشد، اما وسوسه نشوید که قبل از اتمام به روز رسانی، شارژر ساعت را از آن جدا کنید. ما در گذشته چنین کاری را انجام داده‌ایم و این کار باعث شد که روند به روز رسانی چنان خراب شود که مجبور شدیم دست کمک به سمت اپل دراز کرده و ساعت را جایگزین کنیم.

 

واچ.او.اس بتا

بر خلاف آی. او. اس و مک. او. اس، اپل بتای عمومی واچ. او. اس را منتشر نمی‌کند، بنا بر این تنها افرادی که می‌توانند نسخهٔ واچ. او. اس را قبل از عرضهٔ رسمی آن در اختیار داشته باشند توسعه دهندگانی هستند که در برنامهٔ بتای توسعه دهندگان ثبت نام کرده باشند.

همچنین بخوانید:

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘