آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون

14
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 2010 بازدید

آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون 

ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک برنامهٔ زمانبندی یا با دریافت Reminders اپل برای یادآوری این که پیام متنی خود را ارسال کنید.

-----

سافت‌مک: موقعیت‌های زیادی وجود دارد که لازم است پیامی تنظیم شده و در زمان انتخابی توسط ما به صورت خودکار ارسال شود. هر چند انجام این کار در برنامه‌های ایمیل مانند Spark نسبتاً آسان است، اما انجام آن با پیام‌های متنی کمی دشوارتر است. در این مقاله چند روش برای زمانبندی ارسال پیام متنی در آیفون را به شما نشان خواهیم داد.

 

آیا حقیقتاً می‌توان ارسال پیام‌های متنی را زمانبندی کرد؟

هم بله، هم خیر. سرویس‌هایی مانند برنامهٔ Scheduled در دسترس هستند که یک جدول زمانی برای پیام‌های متنی ایجاد می‌کنند، اما باید چند مورد احتیاطی را برای آنها در نظر گرفت.

مورد اول این است که برنامه برای تکمیل وظیفهٔ خود از یک سرویس استفاده می‌کند، و به این معنی است که اگر در ایالات متحده، کانادا یا بلژیک زندگی می‌کنید، پیام شما با شمارهٔ متفاوتی به دست خودتان خواهد رسید. گیرندگان متن را دریافت می‌کنند، اما نمی‌دانند که چه کسی آن را ارسال کرده است، مگر این که یادتان باشد که نام خود را انتهای پیام بنویسید.

مورد بعدی این واقعیت است که برای استفاده از ویژگی ارسال خودکار پیام‌های متنی، باید حداقل از طرح Premium استفاده کنید، که هزینهٔ آن ماهیانه 3.49 دلار است (خود برنامه رایگان است).

در حالت رایگان، شما می‌توانید پیام‌هایی را برای ارسال شدن در یک زمان خاص تنظیم کنید، اما با فرا رسیدن زمان مقرر Scheduled به شما یادآوری می‌کند که این کار را انجام دهید.

آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون

این می‌تواند بسیار مفید باشد، اما اگر مایل به استفاده از برنامهٔ Reminders در آیفون خود هستید، در این صورت می‌توانید بدون نیاز به نصب نرم‌افزار دیگری، به اکثر این موارد دست پیدا کنید.

 

استفاده از Reminders برای زمانبندی پیام‌های متنی

هر چند که Reminders نمی‌تواند متن را ارسال کند، اما استفاده از آن می‌تواند یک روش مناسب برای نوشتن پیام از قبل باشد و پس از آن Reminders زمان مناسب برای ارسال پیام را به شما یادآوری می‌کند.

برای انجام این کار، Reminders را باز کرده و بر روی آیکون + (بعلاوه) در گوشهٔ سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید (در رابط اصلی؛ اگر در یکی از زیربخش‌ها هستید، آیکون + در پایین لیست قرار دارد). از کادر گزینه‌هایی که ظاهر می‌شود، Reminders را انتخاب کنید تا به صفحه‌ای که می‌توانید پیام خود را ایجاد کنید منتقل شوید.

در فیلد خالی بالا که Text [Dave] در آن نوشته شده، نام شخصی که گیرندهٔ پیام است را تایپ کنید. در مرحلهٔ بعدی، بر روی گزینهٔ Remind me on a day (مشخص کردن زمان یادآوری) ضربه بزنید، بعد از آن نوع زنگ اطلاع‌رسانی را انتخاب کنید، سپس زمان و تاریخ مورد نظر برای ارسال پیام را وارد کنید.

آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون

پس از اتمام کارهای فوق، به قسمت Notes در پایین صفحه اسکرول کنید و روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا بتوانید متن را وارد کنید. اکنون پیامی را که می‌خواهید ارسال کنید را تایپ کنید. پس از پایان کار بر روی Done ضربه بزنید.

آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون

هنگامی که یادآوری در صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود، به شما اطلاع می‌دهد تا پیام را برای شخص مورد نظر ارسال کنید. دو بار بر روی آن ضربه بزنید تا پیام باز شود، دوباره بر روی آن ضربه بزنید تا آیکون اطلاعات ظاهر شود (دایره‌ای با حرف i در داخل آن)، بر روی آن ضربه بزنید، سپس به پایین و قسمت Notes اسکرول کنید.

در اینجا بر روی پیام ضربه زده و نگه دارید تا منوی متنی ظاهر شود. ابتدا Select All (انتخاب همه) و سپس Copy را انتخاب کنید.

آموزش زمانبندی ارسال پیام‌های متنی در آیفون

اکنون تمام کاری که باید انجام دهید این است که برنامهٔ Messages را باز کنید، یک پیام جدید را شروع کنید، گیرندهٔ پیام را انتخاب کنید، سپس به قسمت متن ضربه بزنید و نگه دارید تا منوی متنی ظاهر شود. پیام خود را Paste کنید، آیکون Send (دایره سبز با یک فلش سفید در داخل آن) را فشار دهید تا پیام مورد نظر شما ارسال شود.

بله، این به آن اندازه که آیفون شما تمام کارها را برای شما انجام دهد خوب نیست، اما این روند رایگان است و تضمین می‌کند که شما زمان ارسال پیام را فراموش نخواهید کرد.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘