روش دانلود برنامه‌های بیش از 200 مگابایت در آیفون و آیپد

8
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1460 بازدید

روش دانلود برنامه‌های بیش از 200 مگابایت در آیفون و آیپد 

آیا فقط با استفاده از داده‌های تلفن همراه خود می‌توانید یک بازی یا برنامهٔ بزرگ را دانلود کنید؟ در اینجا روش دور زدن محدودیت دانلود 200 مگابایتی در آی. او. اس آورده شده است.

-----

سافت‌مک: اگر تا کنون سعی کرده‌اید یک برنامهٔ حجیم را در آیفون یا آیپد خود دانلود کنید، به ویژه برنامه‌ای که حجم آن بیش از 200 مگابایت باشد، در حالی که از ارتباط سریع 3G یا 4G که نسبت به وایفای سریع‌تر هستند استفاده می‌کنید، با پیام هشداری که ظاهر می‌شود آشنا هستید.

در حال حاضر این واقعیتی است که سال‌ها وجود داشته است، و به عنوان یک ویژگی محافظتی و برای جلوگیری از این که افراد به صورت تصادفی از تمام حجم داده‌های خودشان برای چند بازی استفاده نکنند، عمل می‌کند.

در آی. او. اس 11 حد مجاز از 100 مگابایت به 150 مگابایت افزایش یافت و در ماه مه 2019 مجدداً به 200 مگابایت افزایش یافت. بسیاری از عناوین جدید و بازی‌های بزرگ (مانند PUBG) اگر اتصال وایفای نداشته باشید، برای دانلود بسیار حجیم خواهند بود.

به صورت رسمی هیچ راه واقعی برای خاموش کردن این تنظیم - تا زمان انتشار آی. او. اس 13 - وجود ندارد، اما راه حلی وجود دارد که برای بسیاری از کاربران آی. او. اس موفقیت‌آمیز بوده است. در این آموزش ما به شما نشان خواهیم داد که در صورت عدم دسترسی به وایفای، بتوانید برنامه‌هایی با بیش از 200 مگابایت را در آیفون یا آیپد خود که آی. او. اس 12 یا قبل از آن را دارند دانلود کنید.

 

چرا من تحت تأثیر محدودیت دانلود 200 مگابایتی هستم؟

این مشکل مدت‌هاست که وجود دارد، اما به دلایلی در مورد همه صدق نمی‌کند. این احتمالاً مربوط به حامل تلفن همراه شما یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید دارد.

اگر محدودیت دانلود 200 مگابایتی برای شما صدق نمی‌کند، خوش شانسی خود را تبریک گفته و به کار خود برسید. اما با توجه به این که شما در این صفحه هستید، فرض را بر این می‌گذاریم که این قدر خوش شانس نبوده‌اید.

 

استفاده از یک راه حل جایگزین برای دانلود فایل‌های حجیم

این دقیقاً عالی‌ترین روش دانلود فایل نیست، اما اگر همچنان می‌خواهید محدودیت 200 مگابایتی را دور بزنید، از این روش استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام شود اطمینان از خاموش بودن وایفای شما است. برای انجام این کار، به سادگی به منوی Control Centre در پایین صفحه یا به برنامهٔ Settings بروید و بر روی نماد وایفای ضربه بزنید تا خاموش شود.

سپس به فروشگاه برنامه (App Store) بروید، موردی را که می‌خواهید دانلود کنید را پیدا کرده و بر روی دکمهٔ دریافت (یا قیمت آن، در صورتی که رایگان نیست) ضربه بزنید. بعد از یک یا دو ثانیه باید پیام هشداری را مشاهده کنید.

روش دانلود برنامه‌های بیش از 200 مگابایت در آیفون و آیپد

بر روی OK ضربه بزنید، سپس به صفحهٔ Home برگردید. بعد، Settings > General > Date & Time را انتخاب کنید، سپس گزینهٔ Set Automatically را خاموش کنید.

روش دانلود برنامه‌های بیش از 200 مگابایت در آیفون و آیپد

می‌بینید که در زیر آن یک تاریخ ظاهر می‌شود. روی آن ضربه بزنید تا این امکان را به شما بدهد که تنظیم فعلی را به صورت دستی تغییر دهید. تاریخ را به یک سال جلوتر از روز فعلی تنظیم کنید، سپس یک بار دیگر به صفحهٔ Home بازگردید.

آیکون برنامه‌ای را که قبل از این نتوانسته‌اید آن را در دستگاه خود دریافت کنید را پیدا کنید، و بعد از یک یا دو ثانیه باید به Waiting to Loading تغییر کند، حتی اگر هنوز اتصال وایفای نداشته باشید.

روش دانلود برنامه‌های بیش از 200 مگابایت در آیفون و آیپد

فقط به خاطر داشته باشید که پس از نصب برنامه، گزینهٔ Set Automatically را مجدداً فعال کنید، در غیر این صورت ما حدس می‌زنیم که ممکن است چند قرار ملاقات خود را از دست بدهید.

 

آی.او.اس 13 محدودیت‌های دانلود را حذف می‌کند

در عین حالی که حذف محدودیت دانلود در آی. او. اس 12 یا قبل از آن امکانپذیر نیست، اپل به دنبال تغییر آن در آینده‌ای نزدیک است. همان طور که گزارش شده است، اپل به کاربران خود اجازه می‌دهد تا برنامه‌های حجیم‌تر از 200 مگابایت را از طریق داده‌های تلفن همراه در آی. او. اس 13که قرار است اواخر سال جاری منتشر شود، دانلود کنند. شما قادر خواهید بود به صورت خودکار هر برنامه‌ای با هر حجمی را بدون هشدار دانلود کنید، یا می‌توانید تنظیم کنید که قبل از شروع دانلود فایل‌های حجیم‌تر از 200 مگابایت، تأیید شما را درخواست کند.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘