آیا آیپد من می‌تواند آیپد.او.اس را دریافت کند؟

26
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1346 بازدید

آیا آیپد من می‌تواند آیپد.او.اس را دریافت کند؟ 

آیپد. او. اس سیتم عامل جدیدی است که به تبلت‌های اپل اختصاص داده شده است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که آیپد. او. اس با کدام مدل‌های آیپد سازگار است و چگونه می‌توانید همین امروز آن را دریافت کنید.

-----

سافت‌مک: اپل بسیاری از ما را در رویداد WWDC خود در ژوئن سال 2019 غافلگیر کرد، زمانی که اعلام کرد که در پاییز سال 2019 یک سیستم عامل اختصاصی جدید برای آیپد منتشر می‌شود. آیپد. او. اس (iPadOS) وعده داده است که قابلیت عملکرد آی. او. اس را به دست آورد و آن را مشخصاً برای فضای نمایشگر گسترده و قدرت دامنهٔ تبلت به کار گیرد.

بنا بر این، آیا دستگاه شما برای این نرم‌افزار جدید واجد شرایط است؟ در این مقاله توضیح خواهیم داد که کدام آیپدها با آیپد. او. اس سازگار هستند و چگونه می‌توانید همین امروز آن را دریافت کنید.

 

آیپدهایی که می‌توانند آیپد.او.اس را دریافت کنند

اپل همیشه در ترغیب کاربران به منظور ارتقاء آیفون و آیپد خود به آخرین نسخهٔ سیستم عامل خود، بسیار کوشیده است، و به طور کلی سعی در سازگاری با طیف قابل توجهی از دستگاه‌های قدیمی دارد. شایعات حاکی از این بود که اکثر آیپدهای سازگار با آیپد. او. اس از نوع پرو هستند، اما ثابت شده است که این نادرست است، زیرا چندین مدل غیر پرو در این لیست وجود دارد.

در اینجا آیپدهای تأیید شده برای دریافت آیپد. او. اس از پاییز سال 2019 معرفی شده‌اند:

• آیپد پرو 12.9 اینچی نسل سوم (2018)
• آیپد پرو 12.9 اینچی نسل دوم (2017)
• آیپد پرو 12.9 اینچی نسل اول (2015)
• آیپد پرو 11 اینچی (2018)
• آیپد پرو 10.5 اینچی (2017)
• آیپد پرو 9.7 اینچی (2016)
• آیپد 10.2 اینچی (نسل هفتم، 2019)
• آیپد 9.7 اینچی (نسل ششم، 2018)
• آیپد 9.7 اینچی (نسل پنجم، 2017)
• آیپد ایر (نسل سوم، 2019)
• آیپد ایر 2 (2014)
• آیپد مینی (نسل پنجم، 2019)
• آیپد مینی 4 (2015)

 

آیا باید به آیپد.او.اس به روز رسانی کنم؟

اگر دستگاه شما سازگار است، به نظر می‌رسد که به روز رسانی ایدهٔ بسیار خوبی باشد. ممکن است بخواهید قبل از انجام این کار، چند ماه صبر کنید تا مشکلات احتمالی آن رفع شود، اما پس از آن حتماً باید این کار را انجام دهید.

آیا آیپد من می‌تواند آیپد.او.اس را دریافت کند؟

آیپد. او. اس فقط یک نسخهٔ تغییر نام یافته از آی. او. اس نیست. بلکه این سیستم عامل جدید ویژگی‌های مخصوص آیپد از جمله Split View و Slide Over را بهبود بخشیده است، در عین حال این امکان را به شما می‌دهد که ویجت‌ها و بسیاری موارد دیگر را به صفحه Home خود سنجاق (pin) کنید.

 

چگونه می‌توان آیپد.او.اس را دریافت کرد؟

اگر آیپد شما در لیست بالا وجود دارد، در صورت موجود بودن به روز رسانی، باید یک اعلان را دریافت کنید. برای نصب آن، به سادگی به مسیر Settings > General > Software Update رفته و گزینه‌های Download و Install را انتخاب کنید.

اپل همچنین یک عرضهٔ آزمایشی Beta Software (نرم‌افزار بتا) دارد که می‌توانید نسخه‌های آیندهٔ آیپد. او. اس، مک. او. اس، آی. او. اس و تی. وی. او. اس را قبل از انتشار عمومی، امتحان کنید.

 

اگر آیپد من نتواند آیپد.او.اس را دریافت کند، چه کار باید بکنم؟

اگر امیدوار بوده‌اید که بتوانید یک آیپد قدیمی را به روز رسانی کنید، شاید یک آیپد مینی 3، به آیپد. او. اس، یا حتی آی. او. اس 13، با دیدن پیغام «هیچ به روز رسانی آی. او. اس برای شما وجود ندارد» ناامید خواهید شد.

در عین حالی که از دست دادن برخی از ویژگی‌های جالب و جدید موجود در آیپد. او. اس شما را غمگین خواهد کرد، هیچ دلیلی برای عجولانه رفتن به فروشگاه اپل وجود ندارد. اگر در حال حاضر از نحوهٔ عملکرد آیپد خود راضی هستید، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. شما هنوز هم می‌توانید همهٔ کارهایی را که تا کنون انجام می‌داده‌اید انجام دهید و اپل همچنان به روز رسانی‌های امنیتی را منتشر خواهد کرد تا از دستگاه شما محافظت شود.

البته اگر به دنبال بهانه‌ای برای به روز رسانی دستگاه خود هستید، هیچ زمانی بهتر از حالا نیست. اپل اخیراً از آیپد ایر (2019) و آیپد مینی (2019) رونمایی کرد و در مقابل از آیپد (2018) و آیپد پرو 11 اینچی (2018) و آیپد پرو 12.9 اینچی (2018) موجود تمجید کرد، بنا بر این انتخاب‌های بسیار زیادی پیش‌رو دارید.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘