روش تهیه جایگزین برای سر گوشی های ایرپادهای پرو اپل

23
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1516 بازدید
ایرپاد‌های پرواسپورت با یک طراحی جدید و با سه اندازه از سر گوشی‌های نرم و انعطاف پذیرسیلیکونی که در جعبه آن موجود است شامل ابعاد کوچک، متوسط ​​و بزرگ عرضه می‌شود. اپل سر گوشی‌ها را به طور مستقیم نمی‌فروشد، اما اگر اتفاقی بیفتد و آن‌ها را گم کنید، تعویض آن با قیمت 3.95 دلار برای هر جفت، از طریق کانال‌های پشتیبانی شرکت موجود است.
 
change-airpods-pro-ear-tips-run-fit-test
 
روش‌های مختلفی برای به دست آوردن سرگوشی جایگزین ایرپاد‌های پرو وجود دارد، از جمله سفارش آنها بصورت آنلاین، تماس با اپل از طریق تلفن یا چت آنلاین و یا رزرو آن در فروشگاه Apple:
  1. به آدرس getupport. apple. com بروید
  2. AirPods را انتخاب کنید
  3. ایرپاد‌های گمشده را انتخاب کنید
  4. گزینه جایگزینی سر گوشی ایرپاد‌های پرو را انتخاب کنید
  5. یکی از چهار گزینه را انتخاب کنید: جایگزینی برای سفارش آنلاین، چت آنلاین، تماس تلفنی با پشتیبانی اپل و یا رزررو و سفارش آن در یک فروشگاه اپل
اگر گزینه Order Replacements را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل و رمز عبور Apple ID خود را وارد کرده و احراز هویت دو مرحله‌ای را در صورت لزوم انجام دهید. سپس لیستی از محصولات اپل به شما ارائه می‌شود. اگر ایرپاد‌های پرو شما نشان داده نشده است، شماره سریال آنها را در پایین صفحه وارد کرده و Continue را انتخاب کنید. در صفحه بعد، یکی از اندازه‌های سر گوشی را انتخاب کنید و یک بار دیگر Continue را بزنید. هزینه کل با احتساب مالیات و حمل آن 3.95 دلار است که به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید.
 
airpods-pro-replacement-ear-tips-order-online-800x808
 
اگر گزینه چت را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس با یک متخصص پشتیبانی اپل که می‌تواند به شما در زمینه تعویض سرگوش ایرپاد‌های پرو کمک کند برای چت وصل می‌شوید.
اگر گزینه Talk to Apple Support Now را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. در طی چند دقیقه، باید یک تماس تلفنی از یک متخصص پشتیبانی اپل دریافت کنید که می‌تواند شما را در گرفتن سرگوش‌های جایگزین برای ایرپاد‌های پرو یاری کند.
 
960x0
 
اگر گزینه Make a Appoint at a Store را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل و رمز عبور Apple ID خود را وارد کرده و در صورت لزوم، احراز هویت دو مرحله‌ای را تکمیل کنید. پس از وارد کردن مکان خود، یک فروشگاه اپل را از لیست انتخاب کرده و زمان قرار ملاقات را تعیین کنید. اپل درخواست می‌کند که یک کارت شناسایی معتبر صادر شده دولتی را برای تأیید به با خود به همراه داشته باشید.
اپل می‌گوید رسیدن سرگوش جایگزین برای ایرپاد‌های پرو 3 تا 5 روز کاری طول می‌کشد.
لازم به ذکر است که روش‌های قیمت گذاری و جایگزینی آن در خارج از ایالات متحده متفاوت می‌باشد.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘