روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13

12
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 3387 بازدید

روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13 

ممکن است شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که از نصب برنامهٔ Shortcut جلوگیری شده باشد. در اینجا این مشکل را رفع می‌کنیم.

-----

سافت‌مک: برنامهٔ Shortcuts در آی.او.اس یک راه حلی عالی برای خودکارسازی کارهایی است که به چند مرحله نیاز دارد. می‌توانید کلیدهای میانبر خود را ایجاد کنید، یا می‌توانید از طریق Shortcuts Gallery میانبرهایی را که دیگران ایجاد کرده‌اند را پیدا کرده و نصب کنید.

همچنین می‌توانید Shortcuts را در اینترنت نیز پیدا کنید، اما اگر می‌خواهید آنها را نصب کنید، ممکن است با این مشکل مواجه شوید که از نصب Shortcuts جلوگیری شود. که در این صورت با پیام زیر مواجه خواهید شد:

روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13

وقتی با این پیام مواجه می‌شوید، ممکن است فکر کنید: «خُب، من فقط وارد تنظیمات Shortcuts شده و میانبرهای غیر قابل اعتماد را مجاز می‌سازم.» اما اگر قبلاً هرگز میانبر را اجرا نکرده باشید و وارد Settings > Shortcuts آی.او.اس شوید، هیچگونه تنظیمات امنیتی برای تنظیم پیدا نخواهید کرد.

با وجود در دسترس نبودن تنظیمات، باز هم می‌توانید آن را تغییر دهید. شما می‌توانید این تنظیمات را آشکار کنید. در ادامه، چگونگی انجام این کار را به شما خواهیم گفت.

 

روش آشکار کردن تنظیمات Sharing Security در تنظیمات برنامهٔ Shortcuts

اگر قبلاً یک میانبر را اجرا نکرده باشید، تنظیمات Sharing Security نشان داده نخواهد شد. برای این که نشان داده شود، باید یک میانبر را اجرا کنید.

روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13

تنظیمات Shortcuts: قبل از این که یک میانبر را اجرا کنید (ابتدا تصویر چپ و بعد تصویر راست).

خوشبختانه این کار به اندازهٔ کافی آسان است. آی.او.اس 13 شامل یک میانبر در برنامهٔ Shortcuts است. برنامهٔ Shortcuts را راه‌اندازی کنید، و میانبر Check order status را پیدا کنید، که همان طور که از نام آن پیداست، سفارشات شما در فروشگاه اپل را بررسی می‌کند.

روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13

می‌توانید با ضربه زدن بر روی آن میانبر Check order status را اجرا کنید. اگر شما یک سفارش واقعی را در جریان داشته باشید، ممکن است وضعیت سفارش شما را بررسی کند، در غیر این صورت هشدار خطایی را مشاهده خواهید کرد. از همه مهم‌تر (برای اهداف این آموزش)، شما یک میانبر را اجرا کرده‌اید، و اکنون می‌توانید تنظیمات Sharing Security را تنظیم کنید.

در ادامه روش تنظیم کردن تنظیمات Sharing Security به منظور دسترسی به کلیدهای میانبر غیر قابل اعتماد در دستگاه آی.او.اس شما آورده شده است.

1. برنامهٔ Settings را اجرا کنید.

2. به پایین بروید تا به Shortcuts برسید و به آن ضربه بزنید. شما Shortcuts را در انتهای بخشی که با Password & Accounts شروع می‌شود، پیدا خواهید کرد.

3. اکنون باید بخش Sharing Security در تنظیم Shortcuts ظاهر شود. دکمهٔ کشویی تنظیم Allow Untrusted Shortcuts (مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد) را فعال کنید.

4. یک پنجرهٔ تأیید ظاهر می‌شود. بر روی Allow ضربه بزنید.

روش مجاز کردن میانبرهای غیر قابل اعتماد در آی.او.اس 13

5. از Settings خارج شوید و کار تمام است.

همچنین ممکن است مقاله‌های دیگر ما در مورد آی.او.اس مورد نیاز شما باشد:

- بهترین ویژگی‌های آی.او.اس 13

- شش کاری که باید پس از به روز رسانی به آی.او.اس انجام دهید

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘