نحوه استفاده از حالت عکاسی در شب آیفون 11 و آیفون 11 پرو

5
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 8255 بازدید

نحوه استفاده از حالت شب دوربین آیفون 11

یکی از ویژگی‌های چشمگیر جدید سیستم‌های دوربین آیفون 11 و آیفون 11 پرو، حالت عکاسی و فیلم برداری در شب برای عکاسی در نور کم با بهبود بسیار زیاد است. در ادامه با سافت مک با نحوه استفاده از این ویژگی در گوشی‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو همراه باشید.

نکته مهم در مورد این ویژگی آن است که دسترسی به حالت شب در آیفون 11 با جابه جایی در حالت‌های دوربین آیفون 11 و آیفون 11 پرو مانند حالت عکاسی، حالت فیلم برداری، پرتره، پانو و موارد دیگر نیست. قابلیت عکاسی در شب با آیفون 11 به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت خودکار فعال شود. با این حال اگر  احساس می‌کنید سطح نوری که آیفون شما دریافت می‌کند در سطح پایینی قرار دارد می‌توانید این قابلیت را به صورت نیز دستی فعال کنید.

چگونه از حالت شب (Night Mode) دوربین آیفون 11 و آیفون 11 پرو استفاده کنیم

  1. در برنامه دوربین به دنبال نماد ماه در گوشه بالا سمت چپ باشید (این نماد در حالت افقی در گوشه بالا سمت راست قرار می‌گیرد.)
  2. اگر این نماد خاکستری باشد، امکان استفاده از آن فراهم است اما به صورت خودکار فعال نیست.
  3. اگر این نماد زرد باشد، حالت شب فعال است.
  4. برای تنظیم دستی زمان قرار گرفتن در حالت شبانه، روی آیکون ماه بزنید.
  5. سعی کنید آیفون شما در هنگام عکس گرفتن با حالت شب تا حد ممکن ثابت بماند و تکان نخورد. (آیکون ماه نمایش می‌دهد که هر عکس گرفتن چه مدت زمان طول می‌کشد و این مورد با یک شمارشگر معکوس نمایش داده می‌شود)

به خاطر داشته باشید که حالت شب فقط در دوربین‌های عریض (wide) و تله فوتو کار می‌کند.

اکنون به بررسی تصویری این مورد می‌پردازیم:

اگر ماه به صورت خاکستری یا زرد باشد، شما می‌توانید به صورت دستی حالت شب را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که که آیکون ماه تنها در صورتی زرد یا خاکستری خواهد شد که دوربین آیفون 11 در محیط نور کمی دریافت کند و در غیر اینصورت راه دستی برای فعال کردن حالت شب وجود نخواهد داشت. آموزش استفاده از حالت شب دوربین آیفون 11

 همانطور که در بالا می‌بینید، رنگ زرد به معنای این است که حالت شب به طور اتوماتیک برای عکس گرفتن فعال شده است و رنگ خاکستری نیز به این معناست که شما می‌توانید به صورت دستی حالت شب را فعال کنید اما این قابلیت به طور خودکار فعال نشده است.

روی نماد ماه برای استفاده از حالت شب بزنید و حتما سعی کنید که آیفون خود را تا حد ممکن در هنگام شمارش معکوس نمایش داده شده، ثابت نگه دارید. مدت زمان نمایش داده شده برای گرفتن یک عکس، بستگی به میزان نور محیط در شب دارد.

اپل با ارائه ویژگی حالت شب در دوربین آیفون 11 به عکاسان و کاربران آیفون کمک کرده است که عکس‌های بسیار با کیفیت‌تر از گذشته بگیرند. در زیر نمونه‌ای از آن برای شما آورده ایم. عکس بدون حالت شب با دوربین آیفون 11

عکس با حالت شب با دوربین آیفون 11

آیا تاکنون از ویژگی حالت شب آیفون 11 استفاده کرده اید؟

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘