بهترین افزونه‌های Photos برای مک

27
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 16 دقیقه
0 نظر 1059 بازدید

بهترین افزونه‌های Photos برای مک 

برنامهٔ Photos یک ویرایشگر عکس کاربرپسند اما محدود برای مک است - اما به وسیلهٔ افزونه‌های مناسب، می‌تواند به بسته‌ای بسیار قدرتمندتر و مفیدتر تبدیل شود.

-----

سافت‌مک: برنامهٔ Photos در macOS در حال حاضر از افزونه‌ها (plugins) پشتیبانی می‌کند، این به این معنی است که توسعه دهندگان نرم‌افزار شخص ثالث می‌توانند عملکرد این برنامه را گسترش دهند. آنها معمولاً این کار را در جهت تقویت قدرت ویرایش و اصلاح ابزارهای برنامهٔ Photos انجام می‌دهند. در این مقاله، ما به برخی از بهترین افزونه‌های برنامهٔ Photos نگاهی خواهیم انداخت.

همان طور که می‌دانید، افزونه‌های مستقل نسبتاً کمیاب هستند، و بسیاری از مواردی که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته‌اند، به عنوان بخشی از یک برنامهٔ ویرایش عکس بزرگ‌تر هستند، با این هدف که می‌توانید برخی از عملکردهای این برنامه‌ها را در داخل برنامهٔ Photos فراخوانی کنید.

برای فعال کردن یک افزونه، ابتدا باید برنامهٔ مستقل را اجرا کنید تا مجوز آن برای استفاده در Mac OS X را صادر کنید - یک الزام امنیتی استاندارد. در عین حال، می‌توانید بلافاصله از آن برنامه خارج شوید. پس از آن برای تنظیم آن افزونه به منظور استفاده در Photos گزینهٔ System Preferences را باز کرده، روی آیکون Extensions کلیک کنید و سپس روی عنوان Photos در سمت چپ کلیک کنید. یک تیک در کنار افزونهٔ جدید قرار دهید. در هنگام ویرایش یک عکس، پس از کلیک کردن روی عنوان Extensions به صورت خودکار ظاهر می‌شود.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد Photos کسب کنید، می‌توانید مقالهٔ ما دربارهٔ «چگونه تصاویر و ویدئوها را از برنامهٔ Photos حذف کنیم یا فایل‌های حذف شده را برگردانیم؟» را مطالعه کنید. همچنین مقالهٔ «روش تهیه اسکرین‌شات در مک» می‌تواند برای شما مفید باشد.

 

BeFunky

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 4.99 پوند

این ابزار ارزان قیمت اغلب مورد استفادهٔ کاربران خانگی برای اعمال تغییرات کوچک در عکس‌های فوری خود قرار می‌گیرد. در نتیجه پنج ابزار تنظیم آسان را ارایه می‌دهد: Skin Smoothing (صاف کنندهٔ پوست)، Skin Tone (تنظیم رنگ پوست)، Teeth Whiten (سفید کنندهٔ دندان‌ها)، Eye Brighten (درخشان کنندهٔ چشم) و HDR. همچنین یک ابزار Auto Fix وجود دارد که سعی می‌کند بدون دخالت شما تمام ابزارهای ارایه شده را با تشخیص صحیح و به صورت اتوماتیک به کار ببرد.

چهار ابزار اول در لیست، ابزارهای مبتنی بر قلم‌مو هستند، یعنی شما در محلی که می‌خواهید تغییرات را اعمال کنید (دندان‌ها، گونه‌ها، چشم‌ها و غیره) با قلم‌مو روی آنها می‌کشید، و سپس با استفاده از لغزنده‌های تنظیم کنندهٔ مختلف، ماهیت و شدت اثر آن را کنترل می‌کنید. پس از رضایت از تغییراتی که ایجاد کرده‌اید، باید روی دکمهٔ Apply کلیک کنید تا جلوه‌های تنظیم شده به طور کامل بر روی تصویر با کیفیت بالا اعمال شوند. ما متوجه عملکرد دقیق و تأثیرگذار آن شدیم و نتیجهٔ نسبتاً خوبی ارایه کرد، درست مثل زمانی که ساعت‌ها می‌نشینیم و روی تصاویر خود با استفاده از برنامه‌ای مانند فتوشاپ کار می‌کنیم.

ابزار HDR با هدف ایجاد تصاویری با کیفیت بالا، که معمولاً با ترکیب چندین عکس با زمان نوردهی متفاوت با همدیگر ایجاد می‌شوند، ارایه شده است. HDR اغلب برای مواردی مانند مناظر در نظر گرفته شده است - یا مطمئناً عکس‌هایی که بخشی از آسمان در آنها قرار دارد. با بارگیری چند عکس فوری از سفر به رم، ما در تست‌هایمان نتایج بسیار شگفت‌آور خوبی کسب کردیم و توانستیم عکس‌هایی با زمان نوردهی متفاوت یا کاملاً عادی بگیریم.

برنامهٔ BeFunky Express کاربردی سریع و آسان دارد و در عین حال نتایج بسیار خوبی را ارایه می‌دهد. همچنین، افزونهٔ اصلی Photos است.

 

Pixelmator

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 14.99 دلار

| دانلود رایگان نرم‌افزار Pixelmator از سایت سافت‌مک |

برنامهٔ Pixelmator از چند سال پیش که معرفی شد، انقلابی در دنیای مک ایجاد کرده و ثابت کرده است که وقتی به یک برنامهٔ قدرتمند برای ویرایش تصویر نیاز دارید، فتوشاپ (Adobe Photoshop) تنها برنامهٔ موجود نیست. هر چند حتی در توضیحات فروشگاه برنامه (App Store) نیز اشاره‌ای به آن نشده است، اما Pixelmator یک افزونهٔ Distort برای Photos نیز دارد. این افزونه ابزارهای Warp (پیچ و تاب دادن)، Bump (ایجاد برجستگی)، Pinch (فشردگی)، و Twirl (چرخش مارپیچی / به چپ یا به راست) را به برنامهٔ تصویر اپل اضافه می‌کند.

همهٔ ابزارها از نوع قلم‌مو هستند، بنا بر این ابتدا لغزنده‌های اندازه و قدرت تأثیر را تنظیم کرده، و سپس بر روی تصویر کلیک کرده و می‌کشید. یک دکمهٔ Reset و همچنین یک ابزار Reset وجود دارد که از دکمهٔ Reset و با کلیک بر روی آن می‌توانید برای بازگرداندن کاری که انجام داده‌اید به مرحلهٔ قبل استفاده کنید، و از ابزار Reset با کشیدن بر روی تصویر کارهای انجام داده را حذف کنید و به مرحلهٔ قبل برگردانید.

ابزار Warp مانند کشیدن انگشت بر روی رنگ نقاشی است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک درخت این طور به نظر برسد که در باد خم شده است، فقط کافیست با این ابزار بر روی آن کلیک کرده و بکشید تا درخت خم شود. ابزار Bump مانند استفاده از یک ذره‌بین محدب برای بزرگنمایی قسمتی از تصویر است که بر روی آن کلیک می‌کنید - آنچه در زیر این ابزار وجود دارد بزرگ خواهد شد. ابزار Pinch کاملاً برعکس عمل می‌کند و هر آنچه را که بر روی آن کلیک کنید، کوچک می‌کند. Twirl Left (چرخش به چپ) و Twirl Right (چرخش به راست) نیازی به توضیح ندارند و فقط کافیست به سادگی بر روی تصویری که در نظر دارید کلیک کنید تا یک چرخش مارپیچی به چپ یا راست در تصویر ایجاد شود.

تمام ابزارها به صورت استثنایی خوب کار می‌کنند. نسخه‌های ضعیف ارایه شده از چنین ابزارهایی، معمولاً تصاویر را تار می‌کنند، یا باعث ایجاد اثرات ناخواسته‌ای می‌شوند، اما در اینجا همهٔ ابزارها یکپارچگی تصویر را به خوبی حفظ می‌کنند و همچنین می‌توانند برای اصلاحات دقیق و ظریف نیز استفاده شوند (به عنوان مثال، با استفاده از ابزار Warp می‌توانید موهای صورت شخصی را پریشان کنید) و همچنین جلوه‌های خاص یا سرگرم کننده‌ای را ایجاد کنید.

این غیرمنصفانه خواهد بود اگر به شما پیشنهاد کنیم برای دریافت این افزونه 28.99 پوند برای کل بستهٔ نرم‌افزاری پرداخت کنید، اما موارد استفادهٔ بیشتری برای Pixelmator وجود دارد: این افزونه شامل سایر قابلیت‌های سازگار با Photos مانند توانایی ذخیرهٔ تصاویر ویرایش شدهٔ شما به صورت مستقیم در Photos نیز می‌شود. به همین ترتیب، آنچه همهٔ ما واقعاً در مورد افزونهٔ Distort می‌توانیم بگوییم این است که افزونهٔ بسیار سودمندی است که با یک برنامهٔ ویرایش تصویر فوق‌العادهٔ دیگری از راه رسیده است.

 

FX Photo Studio

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 29.99 پوند

اگر چه FX Photo Studio CK به تنهایی می‌تواند به عنوان یک برنامه اجرا شود، افزونهٔ آن برای Photos اساساً تمام توانایی‌های خود را به برنامهٔ اپل وارد می‌کند. با این حال این یک برنامهٔ ویرایش تصویر واقعی نیست: آنچه دریافت می‌کنید شامل فیلترها و فریم‌ها، یک là Instagram یا VSCO بر روی آیفون است. همچنین یک ابزار برش و ابزارهای adjustment/histogram نیز وجود دارد، اما این عملکردها عمدتاً کپی شده هستند و از قبل در برنامهٔ Photos ساخته شده‌اند.

انتخاب فیلترها گسترده و عالی است، و ما به چندین مورد برخوردیم که قبلاً ندیده بودیم. اکثر آنها وقتی فعال می‌شوند حداقل یک نوار لغزنده در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید برای تنظیم شدت و یا ماهیت جلوه آن را جابجا کنید. در مقابل، جلوه‌های قاب مناسب نیستند و بیشتر از قاب‌های چوبی واقعی و فریم‌های کهنهٔ عکس‌های قدیمی تقلید می‌کنند.

احتمالاً برجسته‌ترین ویژگی در FX Photo Studio CK قابلیت ماسک کردن است که به شما این امکان را می‌دهد تا قسمت‌هایی از تصویر را ماسک کنید تا بتوانید جلوه‌ها و تغییراتی را فقط در آن محدودهٔ مشخص از تصویر اعمال کنید. به عنوان مثال، ممکن است آسمان یک منظره را ماسک کنید تا یکی از جلوه‌های فیلتر را فقط بر روی ابرها اعمال کنید. ماسک کردن بسیار خوب عمل می‌کند و کاربرد آن آسان است.

ما مشکل بتوانیم این افزونه را ضروری بدانیم، و با پرداخت 30 پوند هزینهٔ بالایی برای آن چیزی که می‌خواهیم باید پرداخت کنیم. اما FX Photo Studio CK در کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب عمل می‌کند.

 

Noiseless

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 70 دلار

این برنامه نیز مانند FX Photo Studio CK متعلق به همان سازنده است و ما در اینجا آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. Noiseless CK می‌تواند به عنوان یک برنامهٔ مستقل عمل کند و یا شما می‌توانید از آن به طور کامل و به عنوان یک افزونه در داخل برنامهٔ Photos استفاده کنید.

همان طور که از نام آن پیداست، فقط یک هدف در زندگی دارد و آن هم حذف نویز از عکس‌ها است. این امر ضروری است، زیرا عکاسی دیجیتال کمتر با شرایط ایده‌آل انجام می‌شود. به عنوان مثال، اگر در داخل خانه و بدون فلاش عکس بگیرید، احتمال زیادی وجود دارد که عکس نویز داشته باشد. در حقیقت نویز آن قدر متداول است که افرادی که در پشت Noiseless CK هستند 74 درصد از عکس‌ها را دارای نویز اعلام کرده‌اند.

کاری که Noiseless CK انجام می‌دهد هم‌زمان هم ساده و هم پیچیده است. این برنامه از فیلترهای صاف کننده برای خلاص شدن از نویز استفاده می‌کند، و بعد از آن فیلتر دیگری را اجرا می‌کند تا سعی کند جزئیات و میزان وضوحی را که در اولین فیلتر ممکن است به طور تصادفی از دست داده باشد، دوباره به آن اضافه کند.

افزونهٔ Noiseless CK تنظیمات را از Lightest (حداقل) تا Extreme (حداکثر) ارایه می‌دهد، که در انتها طیف تصاویر می‌تواند کمی شبیه به نقاشی‌های رنگ روغنی به نظر برسند. با این حال، تنظیمات پایین‌تر هم بسیار نرم‌تر و هم مؤثرتر هستند. در حقیقت، ما می‌خواهیم بگوییم که به ندرت شاهد فیلترهای کاهش نویز یک کلیکی مؤثر بوده‌ایم. و اگر هر یک از گزینه‌های آمادهٔ آن را انتخاب کنید، می‌توانید حالت‌های دلخواه خود را از طریق مجموعه‌ای از لغزنده‌ها ایجاد کنید. این کار ظاهراً پیچیده به نظر می‌رسد، اما باید آزمایش کرد.

با این وجود، هیچ نوع ابزار ماسک قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد. خوب است که بتوانیم به عنوان مثال ناحیه‌ای از سایه‌ها را برای تنظیمات ویژه علامتگذاری کنیم. ما همچنین در حداکثر سطح زوم 200 درصدی کمی اذیت شدیم. هنگام بررسی یک عکس برای نویز، شما واقعاً نیاز به زوم کردن زیادی دارید.

قیمت 53 پوند برای برنامه‌ای که تنها یک وظیفه در زندگی دارد، بسیار زیاد است. از طرف دیگر، Noiseless CK هم بسیار مؤثر و هم بسیار سریع است.

 

External Editors

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 99 پنی

این یک افزونه با یک هدف ساده است، به شما این امکان را می‌دهد که تصویری را که در کتابخانهٔ Photos ذخیره کرده‌اید را در هر ویرایشگر خارجی که ممکن است در مک خود نصب کرده باشید، ویرایش کنید. با این حال، وقتی در آن برنامه روی File > Save یا روی Cmd+S ضربه بزنید، تصویر به صورت خودکار دوباره وارد Photos می‌شود.

سودمندی External Editors در همینجا متوقف نمی‌شود. پس از انتخاب آن از لیست Extensions (برنامه‌های افزودنی)، می‌توانید بر روی File > Paste کنید تا هر تصویر موجود در کلیپ‌بورد خود را بچسبانید (Paste کنید)، یا حتی یک تصویر جدید را از یک پنجرهٔ Finder به بالای Photos بکشید. هر دو عمل باعث جایگزینی تصویر جدید با تصویر موجود خواهد شد.

از آنجایی که Photos کاری را که شما انجام می‌دهید به عنوان ویرایش در نظر می‌گیرد، تصویر اصلی را همچنان حفظ می‌کند، بنا بر این در هر مرحله‌ای از کار می‌توانید روی Revert to Original (برگرداندن به نسخهٔ اصلی) کلیک کنید. همچنین هنگام ویرایش تصویر در یک برنامهٔ شخص ثالث، هرگونه داده مربوط به تصویر (یعنی ابرداده)، مانند محلی که در آن عکس گرفته شده است، همچنان حفظ می‌شود.

این افزونه همچنین می‌تواند در تبدیل عکس‌های RAW که به Photos وارد کرده‌اید به فرمت JPEG به شما کمک کند، اگر چه شما باید از یک ویرایشگر سازگار با RAW شخص ثالث استفاده کنید.

افزونهٔ External Editors کارش را به خوبی انجام می‌دهد. اگر یک ویرایشگر تصویر شخص ثالث از قبل نصب کرده‌اید و می‌خواهید در هنگام مشاهدهٔ مجموعه عکس‌های خود، بعضی اوقات از آن استفاده کنید، این افزونه یک انتخاب عالی است.

 

DxO OpticsPro for Photos

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 9.99 دلار

| دانلود رایگان نرم‌افزار DxO OpticsPro for Photos از سایت سافت‌مک |

برخی از دوربین‌های دیجیتالی می‌توانند به صورت اختیاری تصاویر RAW را تولید کنند، که به معنای واقعی کلمه شامل تمامی داده‌های تصویر از سنسور پشت لنز هستند و هیچ پردازشی یا فشرده‌سازی اعمال نشده است. اگر چه این تصاویر به طور معمول حجم فایل بسیار بزرگی دارند، اما برخی افراد برای ویرایش تصاویر RAW را انتخاب می‌کنند، زیرا RAW امکان کنترل بسیار بیشتری را فراهم می‌کند. به طور مثال، تعادل رنگ سفید تنظیم نشده است، بنا بر این می‌توانید حالت مورد نظر خود را انتخاب کنید. همراه با یک تصویر RAW داده‌های بیشتری برای کار با آنها در اختیار شما قرار می‌گیرد، بنا بر این شما باید گزینه‌های بیشتری برای تصحیح تصویری که به صورت نادرستی نوردهی شده است در اختیار داشته باشید.

macOS و همچنین Photos با تصاویر RAW سازگار هستند، اما هیچ گزینهٔ تغییری فراتر از آنچه خود تصویر در اختیار دارد ارایه نمی‌دهد. DxO Optics Pro با ارایهٔ تعداد انگشت‌شماری از ابزارهای فوق‌العاده آسان برای تصحیح خطاهای عکاسی معمول، این مسئله را برطرف می‌کند.

به عنوان مثال، می‌توانید تعادل رنگ سفید و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نوردهی یا نوردهی کم را برطرف کنید، همچنین می‌توانید نویز را از تصویر حذف کنید. گزینهٔ ClearView قادر است گرد و غبار تصاویر را از بین ببرد، امکانی که به نظر می‌رسد در بهبود عکس‌های فضای باز که در اوایل یا اواخر روز گرفته می‌شود، تقریباً جادویی عمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شگرف DxO Optics Pro امکان اصلاح خطاهای معمولی است که توسط دوربین‌ها و لنزها ایجاد می‌شود، مانند اعوجاج و اختلال کروماتیک. این امر به این دلیل امکانپذیر است زیرا که DxO Optics Pro از یک بانک اطلاعاتی از اینگونه خطاها و از فراداده‌های موجود در تصویر برای بررسی آنچه می‌توان انجام داد، استفاده می‌کند - چیزی که فکر می‌کنیم بسیار هوشمندانه است!

تقریباً تمام ویژگی‌های DxO Optics Pro گزینه‌های تک کلیکی هستند، و این برنامه‌ای نیست که شما در بین لغزنده‌ها و صفحات تنظیم آن گم شوید. مسلماً این یک قابلیت خوب و مطابق با روحیهٔ ابزارهای ویرایشی Photos است، اما اگر می‌خواهید یک اصلاح کنندهٔ قدرتمند تصویر RAW در اختیار داشته باشید، باید در جای دیگری جستجو کنید.

 

Affinity

بهترین افزونه‌های Photos برای مک

:: قیمت: 48.99 دلار

| دانلود رایگان نرم‌افزار Affinity Photo از سایت سافت‌مک |

برنامهٔ Affinity Photo یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش تصویر است که در فروشگاه برنامه اپل (App Store) موجود است و خرید آن باعث می‌شود به شش افزونهٔ بسیار جالب و مفید برای Photos دسترسی پیدا کنید. متأسفانه، اینجا فرصتی برای بحث در مورد همهٔ آنها وجود ندارد، بنا بر این ما سودمندترین آنها، یعنی Develop را انتخاب کرده‌ایم.

همان طور که از نام آن مشخص است، این افزونه به منظور وارد کردن تصور سنتی اتاق تاریک به Photos طراحی شده است، و تلاش دارد تصاویری که مشکلاتی از قبیل نوردهی نامناسب (poor exposure) و یا وضوح بدی (bad focus) دارند را ترمیم کند.

این کار را از طریق یک سری لغزنده‌ها برای Exposure (زمان نوردهی)، White Balance (تعادل روشنایی‌ها)، Shadows/Highlights (سایه‌ها/روشنایی‌ها)، Noise Reduction (کاهش نویز) و غیره انجام می‌دهد. لغزنده‌ها هیچ واحد یا عددی ندارند و از این طریق Affinity کاربر را به سمت یک روش آزمایش کردنی سوق می‌دهد. به طور خلاصه، شما فقط لغزنده‌ها را بکشید تا ببینید چه اتفاقی برای تصویر می‌افتد، و وقتی تنظیماتی را که دوست دارید پیدا کردید، دیگر ادامه ندهید.

هیچ قلم‌مویی برای ماسک کردن در دسترس نیست، بنا بر این هر تغییری که ایجاد کنید بر کل تصویر اعمال می‌شود. خیلی خوب می‌شد که بتوانیم در یک منظره آسمان را جدای از زمین ماسک کنیم، تا به عنوان مثال مقدار روشنایی آسمان را تنظیم کنیم.

یک اسلایدر بزرگ روی تصویر وجود دارد که می‌توانید با کشیدن آن به طرفین وضعیتی از قبل و بعد از تنظیمات را مشاهده کنید، و این قابلیت مفیدی است تا اطمینان حاصل کنید که تنظیمات درستی را اعمال کرده‌اید - نگاهی سریع به نسخهٔ اصلی عکس می‌تواند شما را در میزان تنظیمات اعمال شده کمک کند.

همانند افزونهٔ Pixelmator که قبلاً به آن اشاره شد، ما به طور جدی نمی‌توانیم پیشنهاد کنیم که مبلغ 48.99 پوند فقط برای خرید Affinity Photo صرف کنید تا این افزونه (یا حتی هر شش افزونه) را دریافت کنید. با این حال، اگر به دنبال یک ویرایشگر عکس مستقل با کیفیت بالا هستید، این واقعیت که شش افزونهٔ بسیار عالی برای عکس دریافت می‌کنید، ممکن است هزینه کردن شما را توجیه کند.

 

Aurora HDR

دانلود رایگان نرم‌افزار Affinity Photo از سایت سافت‌مک

:: قیمت: 99 دلار

| دانلود رایگان نرم‌افزار Aurora HDR از سایت سافت‌مک |

نام و قیمت این برنامه حاکی از آن است که یک ابزار حرفه‌ای است و این واقعیت که توسط عکاس «تری راتکلیف» (Trey Ratcliff) ساخته شده است، این موضوع را به طور برجسته‌ای تأکید می‌کند. آقای «راتکلیف» عکاسی حرفه‌ای است که در تصاویر با کیفیت بالا (HDR) تخصص دارد و احتمالاً Aurora HDR Pro در نظر گرفته شده است تا بتواند قدرتی را که می‌خواهد به کار بگیرد.

و چه قدرتی هم وجود دارد. در سمت راست رابط کاربری تعداد زیادی از لغزنده‌ها وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تصاویر را به روش‌های مختلف تنظیم کنید. شما حتی می‌توانید چندین لایه ایجاد کنید تا جلوه‌های اعمال شده را چند برابر کنید. همانند اکثر ابزارهای ویرایش عکس، به دست آوردن بیشترین بهره از Aurora HDR Pro تا حد زیادی مربوط به جابجا کردن لغزنده‌ها برای دیدن آنچه اتفاق می‌افتد است. با انتخاب‌های زیادی که دارد، در بعضی مواقع می‌تواند کمی خسته کننده باشد، هر چند که یک نمودار هیستوگرام در بالای صفحه نمایش، روشی دقیق‌تر برای دیدن تأثیرگذاری شما بر روی تصویر را فراهم می‌کند.

خوشبختانه برای کاربران کم تجربه‌تر، مجموعه‌ای از پیش‌تنظیم‌ها در دسترس هستند که به صورت پیش‌نمایش‌های کوچکی در پایین صفحه نمایش داده می‌شوند. گذشته از استفاده از اینها به عنوان راه‌حلی تک‌کلیکی، اینها نمونه‌های خوبی برای درک این که چه کارهایی با تنظیم لغزنده‌ها می‌توانید انجام دهید و این که چه نتایجی می‌توانید بگیرید هستند.

علاوه بر تقویت تصاویر به گونه‌ای که HDR به نظر برسند، Aurora HDR Pro همچنین می‌تواند برای ایجاد فیلترهایی شبیه اینستاگرام (Instagram-like) استفاده شود. به عنوان مثال برای دادن یک احساس یکدست به عکس‌ها.

همانند سایر محصولات موجود در اینجا، Aurora HDR Pro نیز می‌تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد، زیرا به عنوان یک برنامهٔ مستقل یا به عنوان افزونه‌ای برای Photos (یا سایر برنامه‌ها) نصب می‌شود.

با Aurora HDR Pro توانایی‌های زیادی در دسترس شما است، اما اگر فقط می‌خواهید قدرت ویرایش تصویر داخلی Photos را افزایش دهید، 80 پوند هزینهٔ خیلی زیادی است.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘