روش باز کردن مستقیم آیتم‌های موجود در پوشه از طریق جستجوی Spotlight در macOS

25
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 1 دقیقه
0 نظر 1367 بازدید

روش باز کردن مستقیم آیتم‌های موجود در پوشه از طریق جستجوی Spotlight در macOS 

سافت‌مک: ممکن است شخصی پس از سال‌ها جستجوی Spotlight در macOS فکر کند که دیگر هیچ ترفند جدیدی وجود ندارد. اما یکی از همکاران در توییتر سؤال معقولانه‌ای پرسید و توجه خیلی‌ها به این سؤال جلب شد: هنگام مشاهدهٔ لیستی از نتایج در جستجوی Spotlight در Finder، چگونه می‌توان به جای باز کردن فایل در یک برنامه، آن را در خود پوشه مشاهده کرد؟

پاسخ ساده است: کلید Command را پایین نگه داشته و سپس کلید Return یا Command-R را فشار دهید. همچنین می‌توانید کلید Command را نگه داشته و روی لیست نتایج دوبار کلیک کنید.

روش باز کردن مستقیم آیتم‌های موجود در پوشه از طریق جستجوی Spotlight در macOS

Spotlight می‌تواند پیش‌نمایشی از یک مسیر را ارایه دهد و فایل‌های موجود در پوشه را با ترکیب کلید Command باز کند.

نگه داشتن Command به خودی خود مسیر فایل یا پوشه را بدون باز کردن پوشهٔ اصلی آشکار می‌کند.

شاید بخواهید یک مورد دیگر را نیز بدانید: کلیدهای Command-Option-spacebar را فشار دهید تا یک پنجرهٔ Finder با تمرکز بر قسمت جستجو باز شود، بنا بر این می‌توانید شروع به تایپ کردن برای جستجو کنید.

مطالعهٔ مطالبی دربارهٔ «نکات و ترفندهای مخفی مربوط به کاربران حرفه‌ای مک» و همچنین «بهترین ترفندها و ویژگی‌های مخفی مک» نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.

 

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘