آیا نمی توانید اتصال بین آیفون خود و برنامه iTunes را برقرار کنید؟ در اینجا چند نکته ساده برای حل ای مشکلات آورده شده است.
اگرچه iTunes ممکن است در macOS کاتالینا بازنشسته شده باشد ، اما برای بسیاری از کاربران آیفون همچنان یک روش قابل اعتماد و آسان برای جابجایی موزیک و سایر داده ها و یا خاموش کردن دستگاه آنها یا ایجاد پشتیبان گیری است که می تواند در رایانه شخصی یا مک آنها وجود داشته باشد. اگر این پیام را ببینید 'iTunes could not connect to this iPhone. You do not have permission' که به این معنیست که آیتونز نمی تواند به آیفون شما متصل شود در اینجا شرح می دهیم که در این صورت چه کار باید انجام دهید.
آیفون خود را روشن و قفل آن را باز کنید
اگر دستگاه شما در حالت قفل قرار داشته باشد، iTunes قادر به اتصال نخواهد بود ، بنابراین حتما برای اتصال قفل آن را باز کرده و در صفحه اصلی قرار دهید.
کامپیوتری که از آن استفاده می کنید را بر روی آیفون خود تایید کنید
وقتی آیفونتان را به مک یا رایانه شخصی خود وصل می کنید ممکن است از شما سؤال شود که آیا به این رایانه اعتماد می کنید؟ این موضوع بسیار خوب است زیرا در واقع یک تنظیم ضروری برای اتصال آیفون شما است. روی Trust ضربه بزنید و ببینید آیا اتصال بر قرار شده است یا خیر.
نرم افزار iTunes خود را به روز کنید
قدم بعدی اینست که بررسی کنید نسخه جدید iTunes را اجرا می کنید. برای این کار ، App Store را باز کرده و از ستون سمت چپ ، بخش Updates را انتخاب کنید. اگر iTunes را به عنوان یکی از به روزرسانی های موجود ذکر کرده است ، آن را انتخاب کنید و به روز کنید.
iOS آیفونتان را به روز کنید
احتمال دیگر این است که iOS نیز به بروزرسانی نیاز دارد. برای این کار به مسیر Settings > General > Software Update بروید و ببینید که آیا نسخه جدیدتری موجود است یا خیر. اگر وجود دارد ، روی Download and Install و سپس نصب ضربه بزنید.
دستگاه های خود را مجدداً راه اندازی کنید
اگر روش های دیگری که امتحان کردید موفقیت آمیز نبود، همیشه ایده خوبی است که دستگاه های خود را مجدداً راه اندازی کنید. با خاموش کردن آیفون و مک یا رایانه شخصی و سپس راه اندازی مجدد آنها می توانید شانس خود را امتحان کنید این روشی است که بسیاری از مشکلات را رفع می کند.