چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

13
تیر 1401
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1401 بازدید

چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

آیا کسی یک فایل numbers. برای شما ارسال کرده است که نمی‌توانید آن را در اکسل PC خود باز کنید؟ در اینجا روش ویرایش فایل‌های نامبرز با استفاده از برنامه‌های آیکلود آورده شده است. با سافت مک همراه باشید.

-----

 

صفحات گسترده ایجاد شده در برنامه نامبرز (Numbers) اپل می‌توانند شگفت‌انگیز باشند، اما باز کردن آنها در برنامه اکسل (Excel) در یک PC می‌تواند دردسرساز باشد. با این حال، با کمی کمک گرفتن از آیکلود می‌توان این کار را انجام داد.

در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه فایل‌های numbers. را در ویندوز باز کرده و آنها را ویرایش کنید.

 

فایل نامبرز چیست؟

برنامه Numbers در اپل معادل برنامه Excel در ویندوز است. این برنامه همراه با هر مک جدیدی ارائه می‌شود و همچنین به عنوان یک دانلود رایگان برای تمام کاربران مک از طریق اپ استور در دسترس است.

هنگامی که یک صفحه گسترده در برنامه نامبرز ایجاد می‌شود، برنامه آن را در قالب یک فایل numbers. ذخیره می‌کند. اگر قصد داشته باشید آن را با سایر کاربران مک به اشتراک بگذارید، مشکلی نیست، اما وقتی صحبت از اکسل می‌شود، کار کمی مشکل پیدا می‌کند، زیرا برنامه مایکروسافت نمی‌تواند فایل‌های numbers. را مستقیماً باز کند.

برای انجام این کار، به کمک گرفتن از برنامه‌ی وب آیکلود اپل نیاز است.

 

چگونه یک فایل نامبرز را در PC ویندوزی باز کنیم

برای اینکه فایل numbers. خود را در حالتی قابل تشخیص برای ویندوز قرار دهید، ابتدا باید آن را در نسخه آیکلود نامبرز باز کنید. این یک نسخه‌ی رایگان از برنامه اپل است که شما به صورت آنلاین به آن دسترسی دارید، تقریباً شبیه آفیس آنلاین یا گوگل داکس.

شما به یک حساب کاربری آیکلود نیاز دارید، اما اگر از آی‌تیونز، آیفون یا آیپد استفاده کرده‌اید، ممکن است از قبل یک حساب کاربری داشته باشید.

آیکلود از اپل آیدی استفاده می‌کند، بنابراین اگر یک اپل آیدی ندارید، باید به سرعت یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. برای انجام این کار به سایت Create an Apple ID مراجعه کرده و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. ما همچنین یک راهنمای گام به گام با عنوان «روش ایجاد یک اپل آیدی» داریم که می‌توانید برای جزئیات بیشتر مطالعه کنید.

 

با استفاده از آیکلود

حالا که یک اپل آیدی فعال دارید، وقت آن است که به باز کردن فایل numbers. بپردازیم. به سایت www.icloud.com مراجعه کرده و با اپل آیدی خود وارد شوید.

اکنون باید طیف وسیعی از برنامه‌ها را مشاهده کنید که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این برنامه‌ها شامل Mail، Calendar، Photos، Notes، Pages، و مهم‌تر از همه Numbers است.

چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

بر روی Numbers دو بار کلیک کرده و سپس بر روی آیکون چرخ‌دنده در بالای صفحه کلیک کنید که یک منوی کشویی را باز می‌کند.

چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

در بالای لیست، گزینه Upload Spreadsheet (بارگذاری صفحه گسترده) قرار دارد. آن را انتخاب کرده و سپس به فایل numbers. خود رفته و بر روی Open (باز کردن) کلیک کنید.

 

ویرایش و اشتراک‌گذاری یک فایل نامبرز

با باز کردن فایل numbers. در نسخه آنلاین برنامه Numbers می‌توانید آن را ویرایش کنید، که برای کارهای اولیه و مشاهده صفحه گسرتده مناسب است، یا آن را در فرمتی اکسپورت کنید که اکسل می‌پذیرد.

برای ایجاد یک فایل xlsx. مطمئن شوید که فایل numbers. باز است، سپس به آیکون آچار در قسمت سمت راست بالای صفحه بروید. بر روی آن کلیک کنید تا یک منوی کشویی ظاهر شود.

چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

ابتدا گزینه Download a Copy (دانلود یک کپی) و سپس از لیست فرمت‌های فایل Excel را انتخاب کنید.

چگونه فایل‌های نامبرز (Numbers) اپل را در PC ویندوزی باز کنیم

اکنون نامبرز فایل را به فرمتی تبدیل می‌کند که می‌توانید آن را در اکسل باز کرده و از آن استفاده کنید.

همین بود. اکنون شما آزاد هستید که از صفحه گسترده خود در یک PC ویندوزی استفاده کنید بدون اینکه فایل اصلی از بین برود یا تغییری در آن ایجاد شود.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘