چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

18
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 16 دقیقه
0 نظر 5889 بازدید

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم 

آیا تصمیم دارید صفحه نمایش مک، آیفون و آیپد را به اشتراک بگذارید؟ در این مقاله روش مشاهده، دسترسی از راه دور، عیب‌یابی و کنترل صفحه نمایش مک یک دوست در دستگاه آی. او. اس یا مک خودتان آورده شده است.

-----

سافت‌مک: اگر یکی از دوستان یا آشنایان شما در آیفون، آیپد یا مک خود با مشکلی مواجه هستند، یا فقط می‌خواهند موضوع جالب یا عجیبی که در دستگاه‌شان در حال رخ دادن است را به شما نشان دهند، اما شما نمی‌توانید آنجا باشید، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بهترین راه حل است.

سریعاً به جایی رفتن و به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کمک کردن همیشه امکانپذیر نیست، اما این روزها کمک به آنها از راه دور آسان‌تر از همیشه شده است. یک ویژگی مک. او. اس به نام Screen Sharing (اشتراک‌گذاری صفحه نمایش) شما را قادر می‌سازد تا مشکل مک یک نفر در جایی دیگر را از خانهٔ خود و از طریق مک خودتان برطرف کنید. با Screen Sharing می‌توانید صفحه نمایش دوست خود را مشاهده کرده و دکمه‌ها و آیکون‌های مورد نیاز برای استفاده در رفع مشکل را در اختیار داشته باشید.

از طرف دیگر، شاید به دنبال راهی هستید که بتوانید یک ارایه در مک خود را در آیپدها یا آیفون‌های دانشگاه خود به اشتراک بگذارید. ما در ادامه به برخی از برنامه‌هایی خواهیم پرداخت که به شما امکان می‌دهند که این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید صفحه نمایش مک خود را در آیپد خود به اشتراک بگذارید؛ در این حالت ویژگی جدیدی که در سال 2019 وارد مک. او. اس کاتالینا شد مورد توجه شما خواهد بود. شما می‌توانید مقالهٔ دیگر ما با عنوان روش استفاده از یک آیپد به عنوان صفحه نمایش دوم همراه با مک را نیز مطالعه کنید. با ورود ویژگی جدید، شما قادر خواهید بود که صفحه نمایش مک خود را بر روی آیپد خود آینه کنید - اساساً دسترسی به مک. او. اس در آیپد خود را - یا می‌توانید صفحه نمایش خود را به آیپد خود گسترش دهید تا فضای اضافی همراه با عملکرد صفحه نمایش لمسی در مک خود را نیز در اختیار داشته باشید.

در این ویژگی ما می‌خواهیم به چندین روش برای مشاهدهٔ صفحه نمایش یک مک از یک مک، آیپد یا آیفون دیگر نگاهی بیندازیم.

 

روش 1: استفاده از Screen Sharing در یک مک

اگر هر دو طرف در حال استفاده از مک هستید، آسان‌ترین راه دسترسی و کنترل صفحه نمایش یک دوست یا همکار، استفاده از ویژگی Screen Sharing موجود در مک. او. اس است.

1. یک جستجوی Spotlight را اجرا کنید (Cmd + Space) و screen sharing را تایپ کنید. به محض تایپ کردن اولین حروف بقیه حروف به صورت خودکار تکمیل می‌شوند. برای اجرا شدن این ویژگی بر روی آیکون سمت راست دو بار کلیک کنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

2. یک کادر گفتگویی با یک فیلد با عنوان Hostname or Apple ID ظاهر می‌شود. اپل آیدی همکار خود را وارد کنید. دعوت‌نامه‌ای برای طرف مقابل ارسال می‌شود. (در حقیقت، اگر فایل Contacts شما برای آن شخص آدرس ایمیل صحیحی داشته باشد، می‌توانید فقط دو حرف اول از نام آنها را تایپ کرده و سپس از بین گزینه‌های ارایه شده، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید. مخاطبینی که به درستی برای این منظور تنظیم شده باشند، نام آنها با رنگ آبی مشخص شده است.)

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

3. این دعوت به صورت یک اعلان در مک همکار شما ظاهر می‌شود و همکار شما باید بر روی Accept (موافقت می‌کنم) کلیک کند.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

4. سپس همکار شما باید یکی از گزینه‌های Control my screen (کنترل صفحه نمایش من) یا Observe my screen (مشاهدهٔ صفحه نمایش من) را انتخاب کند (بسته به این که آیا دوست شما می‌خواهد شما بتوانید آنچه را که اتفاق می‌افتد را ببینید یا در واقع کنترل مک آنها را در دست داشته باشید) و سپس Accept (موافقت می‌کنم) را انتخاب کند.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

5. دسکتاپ همکار شما به صورت یک پنجره بر روی دسکتاپ شما ظاهر می‌شود. (اگر از دو مانیتور استفاده می‌کنید، مانند تصویر زیر، این پنجره دو برابر خواهد بود.) اگر همکارتان گزینهٔ Control my screen (کنترل صفحه نمایش من) را انتخاب کرده باشد، می‌توانید بر روی پنجره‌ها و آیکون‌های موجود در Screen Sharing کلیک کرده و مک همکارتان را مستقیماً کنترل کنید. این به شما امکان این را می‌دهد تا مشکلات مک همکارتان را برطرف کنید.

6. در Control Mode متوجه خواهید شد که عملکرد فوق تحت تأثیر سرعت شبکه اینترنتی هر دو طرف است. بنا بر این ممکن است مجبور باشید صبور باشید. (به صورت پیش‌فرض، Screen Sharing کیفیت را بسته به عملکرد شبکه اینترنتی تنظیم می‌کند.)

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

7. می‌توانید بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی انجام دهید. و اگر می‌خواهید امتیاز خود را از مشاهده کننده به کنترل کننده ارتقاء دهید، می‌توانید بر روی گزینهٔ سمت چپ بالای پنجره (یک مکان‌نما درون چند حلقه) و با عنوان Control کلیک کنید. با این کار درخواست دیگری ارسال می‌شود که همکار شما می‌تواند آن را بپذیرد یا رد کند. (اگر این گزینه نمایش داده نمی‌شود، بر روی View > Show Toolbar در منو کلیک کنید.)

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

8. پس از اتمام کار خود، بر روی آیکون Screen Sharing در هر کدام از مک‌ها کلیک کرده و End Screen Sharing (پایان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش) را انتخاب کنید.

 

روش 2: دسترسی به یک مک با Messages

همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش در Messages مک همکارتان را عیب‌یابی کنید. اشتراک‌گذاری صفحه نمایش برای چندین سال از ویژگی‌های آی‌کلود و قبل از آن MobileMe بوده است. اما زمانی که Mac OS X Mavericks عرضه شد، اپل آن را قابل تعمیم کرد تا شامل دوستان و همکارانتان نیز شود. با اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، دیگر مک طرف مقابل را به صورت مستقیم کنترل نمی‌کنید، اما می‌توانید در حین صحبت با دوست یا همکار خود برای رفع مشکل، صفحه نمایش را نشان داده و قسمت‌هایی از صفحه را های‌لایت کرد.

در ادامه کارهایی که باید انجام بدهید ذکر شده است.

1. هر دو طرف باید وارد سرویس آی‌کلود شوید (بنا بر این هر دو نیاز به داشتن اپل آیدی و دانستن رمز عبور خود دارید). بر روی System Preferences > iCloud کلیک کرده و مطمئن شوید که وارد سرویس شده‌اید (در غیر این صورت اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی Sign In کلیک کنید). در صورت نداشتن اپل آیدی، بر روی Create Apple ID کلیک کنید. دوست یا همکار شما نیز به یک اپل آیدی احتیاج دارد و شما باید بدانید که اپل آیدی او چیست. برای پیدا کردن آیدی آنها، می‌توانید با استفاده از FaceTime با آنها صحبت کرده و از آنها بخواهید که بر روی System Preferences > iCloud کلیک کرده و ایمیل زیر نام خود را بخوانند (اغلب، اما نه همیشه، یک آدرس ایمیل iCloud. com است). پس از ورود به آی‌کلود و داشتن اپل آیدی دوست خود، آمادهٔ شروع هستید.

2. برنامهٔ Messages را در مک خود باز کنید. به دوست یا همکار خود نیز بگویید که برنامهٔ Messages را در مک خود باز کند.

3. بر روی New Message کلیک کرده و اپل آیدی دوست یا همکار خود را در فیلد To وارد کنید (اگر قبلاً از Message برای گفتگو با آنها استفاده کرده‌اید، می‌توانید بر روی نام آنها در ستون کناری Messages کلیک کنید).

4. بر روی Details (جزئیات) در گوشهٔ سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

5. بر روی آیکون Share Screen (دو مستطیل کوچک) کلیک کنید.

6. از منوی بازشو گزینهٔ Ask To Share Screen (درخواست اشتراک‌گذاری صفحه نمایش) را انتخاب کنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

7. طرف مقابل اعلانی مبنی بر به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود دریافت می‌کند. به آنها بگویید بر روی Accept (قبول می‌کنم) کلیک کنند. اگر در لیست مخاطبین آنها نیستید، آنها همچنین باید بر روی Accept در یک صفحه هشدار نیز کلیک کنند.

8. یک پنجره بر روی دسکتاپ شما نمایش داده می‌شود که صفحه نمایش آنها می‌باشد. در همین حال در نوار منوی آنها یک آیکون همراه با یک هشدار ظاهر می‌شود که می‌گوید [شخص] صفحه نمایش شما را مشاهده می‌کند.

9. با استفاده از ماوس خود بر روی پنجره (نمایش دهندهٔ صفحه نمایش آنها) کلیک کنید تا بخشی از صفحه نمایش آنها را با یک دایرهٔ روشن مشخص کنید. این انتخاب‌ها می‌تواند برای اشاره به بخش‌هایی از صفحه نمایش مورد استفاده قرار گیرد که آنها باید بر روی آن کلیک کنند.

10. با استفاده از این انتخاب‌ها در حالی که با آنها از طریق تلفن یا FaceTime صحبت می‌کنید، آنها را راهنمایی کرده و به آنها نشان دهید که کدام دکمه‌ها را کلیک کرده و کدام گزینه‌های منو را انتخاب کنند.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

 

روش 3: دسترسی از راه دور به یک مک با استفاده از Chrome Remote Access در یک آیپد یا آیفون

اگر از آیپد (به طور خاص) یا آیفون استفاده می‌کنید (اگر فکر می‌کنید می‌توانید جزئیات بیشتری را در صفحهٔ کوچک‌تر نشان دهید)، استفاده از دسترسی از راه دور برای مشاهده و کنترل موارد موجود در مک دوست یا همکار شما گزینهٔ خوبی می‌تواند باشد. و یکی از بهترین راه‌های دسترسی از راه دور به مک از طریق آیپد، استفاده از سرویس رایگان Chrome Remote Access گوگل است که به شما امکان کنترل از راه دور برنامه‌های مک از یک دستگاه آی. او. اس را می‌دهد.

وقتی برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید یک فرآیند پیچیده است، اما اگر بخواهید در آینده مجدداً این کار را انجام دهید آسان است. برای انجام این کار به مرورگر وب گوگل کروم برای مک و یک اکانت گوگل نیاز دارید. اگر این موارد را قبلاً دریافت نکرده‌اید، می‌توانید کروم را دانلود کرده و برای یک اکانت گوگل ثبت نام کنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

روش راه‌اندازی Chrome Remote Desktop در یک مک

1. مرورگر کروم را باز کرده و به Chrome Remote Desktop در Chrome Webstore بروید.

2. ابتدا بر روی Add to Chrome (افزودن به کروم) و سپس بر روی Add App (افزودن برنامه) کلیک کنید.

3. بر روی Allow (اجازه می‌دهم) و سپس Continue (ادامه) کلیک کنید.

4. بر روی Get Started در زیر My Computers ضربه بزنید و Enable Remote Connections (فعال کردن ارتباط از راه دور) را انتخاب کنید. بعد از آن Accept and Install (قبول کردن و نصب کردن)، و سپس OK را انتخاب کنید.

5. بر روی فایل chromeremotedesktop. dmg در پوشهٔ دانلود خود دو بار کلیک کنید. سپس بر روی آیکون Chrome Remote Desktop Host. pkg که در Finder ظاهر می‌شود دو بار کلیک کنید. بعد از آن بر روی Continue (ادامه) و بعد Install (نصب) کلیک کرده و رمز عبور Admin خود را وارد کرده و OK را انتخاب کنید. سپس بر روی Close کلیک کنید.

6. به پنجرهٔ Chrome Remote Desktop برگشته و بر روی OK کلیک کنید. یک پین مناسب که بتوانید آن را به یاد آورید را وارد کرده و بر روی OK کلیک کنید.

7. پنجرهٔ Chrome Remote Desktop Host Preferences باز خواهد شد. بر روی آیکون قفل کلیک کنید. رمز عبور مدیر خود را وارد کنید (بر روی OK کلیک کنید) و PIN خود را وارد کنید (بر روی Enable کلیک کنید).

8. در پنجرهٔ Chrome Remote Desktop بر روی OK کلیک کنید. پنجرهٔ Chrome Remote Desktop و پنجرهٔ Chrome Remote Desktop Host Preferences و پنجره‌های Google Chrome را ببندید.

روش تنظیم Chrome Remote Desktop در یک آیپد یا آیفون

1. باید برنامهٔ Chrome Remote Desktop را در آیپد خود دانلود کنید.

2. برنامه را باز کنید. بر روی Sign In ضربه زده و آیدی گوگل خود را وارد کنید (با همان آیدی گوگل که به مک خود وارد شده‌اید).

3. کامپیوتر مک مناسب را در پنجرهٔ My Computers انتخاب کنید. PIN که قبلاً انتخاب کرده‌اید را وارد کرده و بر روی Connect (اتصال) ضربه بزنید.

4. برنامه‌های کنترل از راه دور دیگری نیز برای آیپد وجود دارد که عالی هستند، اما اکثر آنها هزینهٔ ماهانه‌ای را دریافت می‌کنند، به همین دلیل ما به Chrome Remote Access برمی‌گردیم.

 

روش 4: مشاهدهٔ مک در آیپد یا آیفون با استفاده از VNC Viewer

وقتی در برنامه‌هایی که در زیر از آنها بحث شده است از شما خواسته می‌شود، برای دسترسی به کامپیوتری که در همان شبکهٔ آیپد، آیفون یا آیپاد شما قرار دارد، معمولاً فقط باید آدرس IP شبکهٔ محلی یا نام کامپیوتر را وارد کنید.

در عین حال، دسترسی به کامپیوتر شما از خارج از منزل یا محل کار پیچیده‌تر است. باید روتر خود را پیکربندی کنید تا پورت‌های مربوطه از طریق کامپیوتری که می‌خواهید به آن متصل شوید منتقل شوند. در این مورد راهنماهای آنلاینی پیدا خواهید کرد.

همچنین پیکربندی یک سرویس DNS پویا کار هوشمندانه‌ای است تا بتوانید از طریق یک نام میزبان (hostname) به جای یک آدرس IP که مستعد تغییر است، ارتباط برقرار کنید. نمونه‌هایی از سرویس DNS پویا شامل NoIP و DuckDNS است که رایگان هستند، اما چگونگی پیکربندی آنها از بحث مقالهٔ ما خارج است. راهنماهای زیادی در اینترنت وجود دارد. فقط کافیست شماره مدل روتر و dynamic DNS را جستجو کنید.

روش تنظیم مک و آیپد شما برای اشتراک‌گذاری صفحه نمایش

مک. او. اس از پروتکل رسمی Virtual Network Computing = VNC برای به اشتراک گذاشتن یک دسکتاپ از راه دور استفاده می‌کند، بنا بر این هر برنامهٔ آی. او. اس‌ی که از VNC پشتیبانی می‌کند، کار خواهد کرد. در حقیقت تعداد کمی از این موارد وجود دارد، اما یکی از بهترین موارد که رایگان هم هست VNC Viewer است.

1. قبل از استفاده از VNC Viewer باید مک مورد نظر خود برای متصل شدن به آن را پیکربندی کنید: در System Preferences و در مؤلفهٔ Sharing تیک کنار Screen Sharing (اشتراک‌گذاری صفحه نمایش) را بزنید.

2. بر روی دکمهٔ Computer Settings کلیک کرده و مطمئن شوید که در کنار هر دو عنوانی که مشاهده می‌کنید تیک وجود نداشته باشد.

3. دقت کنید که آدرس ذکر شده در زیر عنوان Screen Sharing در وضعیت On باشد. برای متصل شدن بلافاصله به آن احتیاج خواهید داشت. همچنین بهتر است توجه داشته باشید که آدرس IP مک خود را برای زمانی که این آدرس عمل نکرد، یادداشت کنید. بر روی منوی Apple کلیک کنید، Alt (Option در برخی صفحه کلیدها) را پایین نگه دارید و بر روی System Information کلیک کنید.

4. در پنجرهٔ ظاهر شده، بر روی عنوان Network در لیست سمت چپ کلیک کنید، و بسته به نوع استفادهٔ مک شما Wi-Fi یا Ethernet را در نظر بگیرید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

روش متصل شدن به مک (یا PC) شما از طریق آیپد یا آیفون

1. در دستگاه آی. او. اس برنامهٔ VNC Viewer را باز کرده و بر روی آیکون + (بعلاوه) در بالا سمت راست کلیک کنید. در کادر محاوره‌ای که ظاهر می‌شود، آدرس مورد نظر خود را در پاراگراف بالا تایپ کنید و در فیلد name چیزی به یاد ماندنی و قابل شناسایی مانند Mac Desktop را تایپ کنید.

2. ابتدا بر روی Done و سپس دکمهٔ Connect کلیک کنید. به شما اخطار داده می‌شود که از یک اتصال بدون رمزنگاری شده استفاده می‌کنید. این جای تأسف دارد، ولی راهی برای اجتناب از آن وجود دارد، بنا بر این به لینک Connect در بالا و سمت راست پنجره ضربه بزنید.

3. سپس از شما خواسته می‌شود که نام کاربری و رمز عبور حساب مکینتاشی که می‌خواهید وارد آن شوید را وارد کنید. شما باید نسخهٔ کوتاه نام کاربری خود را تایپ کنید - معمولاً نام کوچک شما یا اولین کلمه نسخهٔ طولانی‌تر نام کاربری را.

4. بلافاصله به هم متصل خواهید شد و یک پنل راهنما را مشاهده خواهید کرد که برخی روش‌های کنترل را نشان می‌دهد. در هر حال، نشانگر ماوس با یک نقطهٔ کوچک نشان داده می‌شود که شما آن را به اطراف هل می‌دهید. ضربه زدن بر روی صفحه معادل کلیک کردن است. برای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی دسکتاپ از باز و بسته کردن انگشتان استفاده کنید.

5. برای ظاهر شدن صفحه کلید برای تایپ، بر روی آیکون صفحه کلید در نوار ابزار بالای صفحه ضربه بزنید.

6. برای قطع ارتباط از راه دور مک، بر روی آیکون X در نوار ابزار ضربه بزنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

اگر می‌خواهید به یک دسکتاپ لینوکس متصل شوید، می‌توانید یک بستهٔ سرور VNC را نصب کنید (فقط کافیست آرشیو بستهٔ توزیع (distro) خود را بررسی کنید)، و از همان برنامهٔ VNC Viewer برای متصل شدن و به همان صورتی که در بالا گفته شد می‌توانید استفاده کنید.

 

روش 5: متصل شدن به کامپیوترهای ویندوزی از طریق آیپد یا آیفون

مایکروسافت تعداد قابل توجهی برنامه برای آی. او. اس در دسترس دارد که یکی از آنها Microsoft Remote Desktop است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا از راه دور به دسکتاپ کامپیوترهای ویندوزی متصل شوید. این برنامه رایگان است.

همهٔ نسخه‌های ویندوز دارای سازگاری Remote Desktop نیستند. شما می‌توانید لیستی از سیستم عامل‌های سازگار را در اینجا مشاهده کنید.

1. قبل از استفاده از Remote Desktop باید مطمئن شوید که در کامپیوتر ویندوزی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید فعال شده باشد. این کار را می‌توانید با کلیک کردن بر روی Start و تایپ کردن Allow Remote Access To Your Computer انجام دهید.

2. سپس بر روی ورودی که در نتایج ظاهر می‌شود کلیک کنید و بعد از آن Allow Connections Only From Computers Running Remote Desktop with Network Level Authentication (More Secure) را انتخاب کنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

3. سپس بر روی OK کلیک کنید.

4. همچنین باید آدرس IP کامپیوتر ویندوزی را بدانید. بر روی Start کلیک کرده و سپس cmd را تایپ کنید. در کادر DOS که ظاهر می‌شود، ipconfig را تایپ کرده و Enter را بزنید. در خروجی، به دنبال خطی بگردید که IPv4 Address را می‌خواند و آن را یادداشت کنید. سپس کادر DOS را ببندید.

5. برنامهٔ Microsoft Remote Desktop را در دستگاه آی. او. اس خود اجرا کرده و بر روی دکمهٔ + (بعلاوه) در سمت راست بالا کلیک کنید، سپس Add PC یا Server را انتخاب کنید. در فیلد PC Name آدرس IP که قبلاً آن را یادداشت کرده‌اید را تایپ کنید. بر روی فیلد User Name و سپس Add User Account ضربه بزنید. اکنون نام کاربری و رمز عبور کامپیوتر ویندوزی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید را تایپ کرده و بر روی گزینهٔ Save و سپس Save در کادر گفتگویی والد آن ضربه بزنید. سپس برای اتصال جدید خود بر روی آیکون ضربه بزنید. اگر بخواهید گواهی امنیتی را بپذیرید بلافاصله از شما سؤال می‌شود. بر روی سوئیچ کنار Don't Ask Me Again و سپس بر روی Accept ضربه بزنید.

چگونه صفحه نمایش‌ها را در مک، آیپد و آیفون به اشتراک بگذاریم

6. دسکتاپ PC از راه دور را مشاهده می‌کنید و نوک انگشت شما نشانگر ماوس را حرکت می‌دهد. برای سوئیچ به کنترل‌های لمسی، درست مثل این که از یک صفحهٔ لمسی استفاده می‌کنید، به نوار ابزار آدرس IP در بالای صفحه ضربه بزنید و گزینهٔ مورد نظر را در پایین سمت راست ستون‌های کناری که ظاهر می‌شود انتخاب کنید. برای ظاهر شدن صفحه کلید برای تایپ کردن، بر روی آیکون صفحه کلید در نوار ابزار بالای صفحه ضربه بزنید.

7. برای قطع ارتباط، بر روی نوار ابزار ضربه بزنید و سپس بر روی X در سمت چپ لیست تصاویر بندانگشتی در سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

 

روش 6: فقط استفاده از FaceTime

اگر همهٔ اینها خیلی دردسر ایجاد می‌کنند، فراموش نکنید که همیشه می‌توانید از گزینهٔ ساده‌تری نیز استفاده کنید. اگر هر دو از مکینتاش استفاده می‌کنید و می‌خواهید ببینید که چه چیزی روی صفحه نمایش آن دیگری رخ می‌دهد، چرا فقط یک تماس FaceTime برقرار نمی‌کنید و سپس صفحه نمایش مک خود را از طریق دوربین نمایش نمی‌دهید؟

بدیهی است که این رویکرد امکان دسترسی یا کنترل صفحه نمایش را به شما نمی‌دهد، و اگر بخواهید جزئیات دقیق آنچه اتفاق می‌افتد را ببینید، بهترین گزینه نیست. اما اگر طرف مقابل شما فقط بخواهد چیز عجیبی را به شما نشان دهد، این می‌تواند ساده‌ترین رویکرد باشد.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘