چگونه شماره تلفن آیفون خود را تغییر دهیم

1
آذر 1400
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 3188 بازدید

اگر با تماس‌های مزاحم یا پیام‌رسانی هرزنامه توسط افراد مشکل دارید، در اینجا نحوه دریافت شماره تلفن جدید برای iPhone آورده شده است.

در حالی که درست است که بسیاری از ما سال‌هاست که شماره تلفن همراه خود را حفظ کرده‌ایم، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که شما نیاز به شروع جدیدی داشته باشید. شاید کسی دارید که با تماس‌های شوخی شما را آزار می‌دهد، می‌خواهید یک رابطه قدیمی را پشت سر بگذارید یا به تازگی تصمیم گرفته‌اید که شماره جدید چیز خوبی است.

چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ در این مقاله ساده‌ترین راه‌های تغییر شماره تلفن در آیفون را توضیح می‌دهیم.

آیا شماره تلفن من به آیفون من متصل است؟

خیر. آیفون شما یک شماره سریال (یا IMEI) دارد که آن دستگاه خاص را مشخص می‌کند، اما شماره تلفن از سیم کارتی است که استفاده می‌کنید. به همین دلیل است که می‌توانید سیم کارت را از آیفون خود بیرون بیاورید، آن را در گوشی دیگری یا اندرویدی قرار دهید و شماره خود را با خود ببرید.

چگونه می‌توانم یک شماره تلفن جدید برای آیفون خود دریافت کنم؟

برای انجام این کار، باید یا با ارائه‌دهنده سیم‌کارت فعلی خود تماس بگیرید و درخواست تغییر شماره کنید، یا به ارائه‌دهنده شبکه دیگری بروید که یک سیم کارت جدید با شماره جایگزین برای شما ارسال می‌کند.

تماس با ارائه دهنده شبکه موجود

به عنوان مثال، در بریتانیا با EE (یکی از بزرگترین ارائه دهندگان شبکه) تماس گرفتیم که به ما گفت که اگر «تماس‌های کلاهبرداری» دریافت می‌کنید، می‌توانید با خدمات مشتری تماس بگیرید (با شماره گیری 150 از تلفن شبکه EE خود) و درخواست کنید. تغییر. این کار به صورت رایگان انجام می‌شود و شماره جدید ظرف 24 ساعت صادر می‌شود.

 شما حتی نیازی به سیم کارت جدید ندارید، زیرا سیم کارت موجود به طور خودکار شماره جدید اعمال می‌شود.  در هر مورد دیگری به غیر از تماس‌های کلاهبرداری، همچنان می‌توانید شماره خود را تغییر دهید اما هزینه‌ای دریافت خواهید کرد. عوامل وابسته‌ای وجود دارد، اما EE به ما گفت که هزینه آن بین 29 تا 35 پوند خواهد بود.  خواه در انگلستان، ایالات متحده و یا هر جای دیگری در جهان باشید، احتمالاً همین رویه برای ارائه دهنده شبکه شما اعمال می‌شود. سعی کنید با مرکز خدمات مشتری ارائه دهنده تماس بگیرید و در مورد تغییر شماره بپرسید تا ببینید آیا مراحل یا هزینه‌های اضافی وجود دارد یا خیر.

در حال تغییر به یک ارائه دهنده شبکه جدید

اگر می‌خواهید به یک ارائه‌دهنده شبکه جدید نقل مکان کنید، باید مطمئن شوید که قرارداد شما این امکان را به شما می‌دهد.

معمولاً وقتی برای یک قرارداد شبکه ثبت نام می‌کنید، با یک مدت 12 یا 24 ماهه موافقت می‌کنید. تا زمانی که هنوز در آن چارچوب‌های زمانی نباشید، می‌توانید در عرض چند روز به یک ارائه دهنده شبکه جدید بروید. اساساً، اگر پیام‌هایی دریافت می‌کنید که می‌گویند زمان ارتقا فرا رسیده است، احتمالاً آزاد هستید که حرکت کنید.  

فقط برای اطمینان، قبل از شروع با میز کمک ارائه دهنده فعلی خود تماس بگیرید، زیرا تلاش برای ترک قرارداد قبل از اتمام تعداد ماه‌های توافق شده اغلب با جریمه همراه است.

با فرض اینکه قرارداد شما به پایان رسیده است، اکنون یک راه آسان برای تغییر به یک تامین کننده جدید و دریافت شماره جدید اگر در بریتانیا هستید وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه STAC را به 75075 پیامک کنید. این کار باعث می‌شود که ارائه‌دهنده شبکه فعلی شما فوراً یک کد خاتمه سرویس صادر کند که سپس می‌توانید آن را به ارائه‌دهنده جدید خود بدهید، که بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت. اگر تصمیم گرفتید که می‌خواهید شماره خود را حفظ کنید، در عوض PAC را به 65075 پیامک کنید.

در ایالات متحده و سایر مناطق، معمولاً با تامین کننده جدید خود تماس می‌گیرید و به آنها می‌گویید که می‌خواهید تغییر دهید. ممکن است به شماره حساب و شماره پین ​​حساب تامین کننده قدیمی خود به عنوان بخشی از فرآیند نیاز داشته باشید، بنابراین ایده خوبی است که آنها را در اختیار داشته باشید.

از طرف دیگر، می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های ارائه دهنده جدید بروید (اطلاعات مربوطه را با خود بیاورید) و آنها باید مراقب همه چیز باشند. فقط به یاد داشته باشید که بیان کنید که نمی‌خواهید شماره قدیمی خود را نگه دارید.

در برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که آیفون شما به شبکه قدیمی قفل شده است، که ممکن است کمی دردسرساز باشد. راهنمای ما را در مورد نحوه باز کردن قفل آیفون بخوانید تا مطمئن شوید که می‌توانید روی شبکه جدید کار کنید.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘