چگونه حالت Low Data را در iOS 13 فعال کنیم

2
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 1071 بازدید

چگونه حالت low data را در آی او اس 13 فعال کنیم

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقتی از اینترنت سیم کارت و یا وای فای استفاده می‌کنید، مصرف اینترنت بالایی داشته‌اید و شاید هزینه‌ای زیاد برای آن متحمل شده‌اید اما باید بدانید برای کاهش مصرف اینترنت در آیفون راه‌هایی وجود دارد. حالت Low Data یا همان مصرف کم به شما کمک می‌کند تا در مصرف اینترنت چه به صورت وای فای و چه به صورت اینترنت سیم کارت (Cellular) در iOS 13 و iPadOS صرفه جویی نمایید.

حالت Low Data به عنوان بخشی از حالت Low Power عمل می‌کند. با ویژگی Low Power شما می‌توانید به طرز محسوسی مصرف باتری خود را کاهش دهید. این قابلیت با کاهش داده‌های استفاده شده توسط اپلیکیشن‌ها در پس زمینه مانند جلوگیری از دانلود‌ها و بروزرسانی‌های خودکار به صرفه جویی در مصرف باتری، دیتا و اینترنت شما کمک شایانی خواهد کرد.

هم چنین شما می‌توانید این قابلیت را فقط برای اینترنت سیم کارت یا وای فای و یا هر دو فعال کنید. این قابلیت برای بسیاری از کاربران که در هنگام استفاده از اینترنت سیم کارت نگران مصرف زیاد آیفون خود از اینترنت هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. حتی اگر وای فای با اینترنت کم سرعت دارید نیز این قابلیت به کمک شما خواهد آمد. با فعال کردن این ویژگی اگر نت وای فای شما دارای سرعت مناسب و سریعی نباشد، می‌توانید مطمئن باشید که فعالیت‌های دانلود و استفاده اپلکیشن‌ها در پس زمینه از اینترنت به حداقل می‌رسد و با آسودگی خاطر بیشتر و کمی سریع‌تر به گشت و گذار در وب خواهید پرداخت.

نحوه فعال کردن حالت Low Data در اپلیکیشن Settings

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه حالت مصرف داده کم را در آیفون فعال کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در iOS 13 روی Cellular بزنید و سپس Cellular Data Options را انتخاب کنید.
  • در iPad OS 13 اگر آیپد شما از سیم کارت پشتیبانی می‌کند نیز مانند بالا ابتدا Cellular و سپس Cellular Data Options را انتخاب کنید.
  • اکنون می‌توانید حالت Low Data را فعال کنید.

چگونه حالت مصرف داده کم را برای وای فای خود فعال کنیم؟

  • در iOS 13 و یا iPadOS پس از وارد شدن به تنظیمات، Wi-Fi را انتخاب کرده و سپس روی نام شبکه وای فای‌ای که می‌خواهید حالت Low Data برای آن فعال شود، بزنید.
  • گزینه Low Data Mode را فعال کنید.

نحوه فعال کردن حالت low data در آیفون

دقت کنید که شما می‌توانید برای هر کدام از شبکه‌های وای فای خود حالت مصرف کم داده را فعال کنید.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘