چگونه با iPhone Mirroring در iOS 18 و macOS Sequoia شروع کنیم

5
تیر 1403
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 34 بازدید

اپل iPhone Mirroring را به عنوان بخشی از نسخه دوم بتای توسعه‌دهنده برای iOS 18 و macOS Sequoia معرفی کرده است. در اینجا چگونگی نمایش صفحه آیفون بر روی مک را توضیح می‌دهیم.

آموزش پخش تصویر آیفون در مک

iPhone Mirroring که به عنوان بخشی از بسته به‌روزرسانی‌های ویژگی برای iOS 18 معرفی شده است، وعده داده است که زندگی را برای دارندگان مک که همچنین آیفون دارند، آسان‌تر کند.

دارندگان مک ممکن است گاهی بخواهند نوتیفیکیشنی را در آیفون خود ببینند، اما آیفون در طرف دیگر اتاق است یا دسترسی به آن مشکل است. یا شاید برنامه‌ای دارند که روی آیفون خود نصب کرده‌اند ولی روی مک ندارند.

این ویژگی در کنفرانس WWDC معرفی شد. iPhone Mirroring یک ویژگی برای iOS 18 و macOS Sequoia است که به کاربر امکان می‌دهد از آیفون خود از طریق نمایشگر مک استفاده کند. با استفاده از موس یا ترک‌پد به جای انگشت، و همچنین کیبورد، می‌توانند کل نمایشگر آیفون را ببینند و با برنامه‌ها به صورت عادی تعامل کنند.

میرور کردن آیفون در مک

این کار به صورت بی‌سیم انجام می‌شود، اما همچنین به صورت ایمن. وقتی نمایشگر آیفون روی مک نمایش داده می‌شود، خود آیفون قفل می‌ماند، بنابراین هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند در حین استفاده از راه دور با آن دست‌کاری کند.

این تغییر به عنوان بخشی از ویژگی‌های Continuity اپل ارائه شده است. شباهتی به Universal Control دارد که از موس و کیبورد مک برای کنترل مک یا آیپد ثانویه استفاده می‌کند، با این تفاوت که برای آیفون است و روی نمایشگر مک نمایش داده می‌شود.

این ویژگی در نسخه‌های دوم بتای توسعه‌دهنده macOS Sequoia و iOS 18 که در 24 ژوئن منتشر شد، برای کاربران در دسترس قرار گرفت.

با این حال، این ویژگی ممکن است در پاییز برای همه کاربران عرضه نشود. اپل به شدت در حال بررسی عدم انتشار برخی از ویژگی‌های اصلی خود در اتحادیه اروپا به دلیل الزامات قانون بازارهای دیجیتال است.

شروع به کار با iPhone Mirroring

حداقل الزامات برای iPhone Mirroring یک مک با پردازنده Apple Silicon یا Intel است که macOS Sequoia را اجرا می‌کند و دومی نیاز به تراشه امنیتی T2 دارد. آیفون و مک باید با همان Apple ID وارد شده باشند و تایید دو مرحله‌ای فعال باشد.

هر دو دستگاه باید به هم نزدیک باشند و بلوتوث و Wi-Fi فعال داشته باشند. با این حال، در آزمایش‌ها، AppleInsider تایید کرد که پس از اتصال اولیه، امکان اتصال تنها با استفاده از USB-C وجود دارد وقتی که Wi-Fi و بلوتوث روی آیفون غیرفعال شوند. هنوز در مورد Lightning مطمئن نیستیم، اما هنگامی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

iphone میرور

شما نمی‌توانید به طور همزمان از AirPlay یا Sidecar روی مک قبل از فعال کردن این ویژگی استفاده کنید.

چگونه iPhone Mirroring را در iOS 18 و macOS Sequoia فعال کنیم

  1. پس از نصب بتاها و با نزدیک بودن آیفون به مک، یک آیکون با عنوان iPhone Mirroring روی Dock مک ظاهر می‌شود. آن را باز کنید.
  2. روی Continue کلیک کنید.
  3. آیفون را باز کنید.
  4. روی مک، روی Get Started کلیک کنید.
  5. با قفل بودن آیفون، iPhone Mirroring را روی مک باز کنید.
  6. بار اول، از شما خواسته می‌شود که آیا هر بار نیاز به تایید دارید یا فقط بار اول. گزینه Ask Every Time یا Authenticate Automatically را انتخاب کنید.
  7. با مک تایید هویت کنید. سپس نمایشگر آیفون نمایش داده می‌شود.
  8. وقتی iPhone Mirroring در حال استفاده است، آیفون پیامی نشان می‌دهد که در حال استفاده است و کدام مک از آن استفاده می‌کند.

استفاده از iPhone Mirroring

برای استفاده از iPhone Mirroring، کافی است روی نمایشگر آینه‌ای جایی که معمولاً ضربه می‌زنید کلیک کنید. اگر موس را به سمت بالا ببرید، یک نوار ناوبری ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد پنجره را حرکت دهید و به صفحه اصلی و App Switcher آیفون دسترسی پیدا کنید، زیرا سوایپ‌ها امکان‌پذیر نیست.

میرور کردن آیفون در مک بوک

 

پیشنهاد هوش مصنوعی

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘