چگونه امضای ایمیل 'Sent From My iPhone' را تغییر دهیم

5
تیر 1403
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 37 بازدید

از دیدن "Sent from my iPhone" در انتهای ایمیل‌های خود خسته شده‌اید؟ شخصی‌سازی امضای ایمیل می‌تواند به پیام‌های شما جلوه‌ای شخصی بدهد و تصویری حرفه‌ای از شما ارائه کند. در اینجا نحوه تغییر آن در آیفون و آیپد را مشاهده می‌کنید.

 آموزش تغییر متن Sent From My Iphone

 

امضای 'Sent from my iPhone' اگر کاربر آیفون هستید، احتمالاً امضای پیش‌فرض "Sent from my iPhone" که با ایمیل‌های ارسال‌شده در برنامه Mail همراه است را مشاهده کرده‌اید. اگرچه این امضا به عنوان یک تبلیغ ظریف برای دستگاه محبوب اپل عمل می‌کند، ممکن است احساس کنید که شخصیت شما را منعکس نمی‌کند یا نگران این باشید که حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد.

خواه بخواهید اطلاعات تماس خود، لوگوی شرکت یا یک امضای منحصر به فرد اضافه کنید، تغییر امضای ایمیل در آیفون فرآیندی ساده است که می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه ادراک ایمیل‌های شما ایجاد کند. مراحل زیر نحوه انجام این کار را نشان می‌دهد.

  1. در آیفون یا آیپد، برنامه Settings را باز کنید.
  2. Mail را انتخاب کنید.
  3. به بخش "Composing" بروید و سپس روی Signature ضربه بزنید.
  4. برای استفاده از همان امضا در تمام حساب‌های ایمیل خود، All Accounts را انتخاب کنید. برای وارد کردن یک امضای منحصر به فرد برای هر حساب، Per Account را انتخاب کنید.
  5. از فیلد(های) ورودی برای وارد کردن امضای سفارشی خود استفاده کنید.

تغییر متن sent from my iphone

توجه داشته باشید که اگر روی متنی که وارد کرده‌اید فشار دهید و نگه دارید، می‌توانید از منوی بازشونده گزینه Format را برای اعمال قالب‌بندی برجسته، مورب و زیرخط‌دار دسترسی داشته باشید. در غیر این صورت، این تمام کاری است که باید انجام دهید. دفعه بعد که ایمیل ارسال می‌کنید، امضای شخصی‌سازی‌شده جدید شما به‌طور خودکار اضافه می‌شود.

منبع: macrumors

پیشنهاد هوش مصنوعی

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘