هرکاری که باید در صورت خیس شدن اپل واچ انجام دهید

11
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 3325 بازدید
اگر اپل واچ شما خیس شود، این فرصت برای شما وجود دارد که آن را نجات دهید. البته، این به مدل اپل واچ شما و به میزان عمقی که در آن فرو می‌رود و یا فشار آب هم بستگی دارد.

اپل واچ سری 2 و سری‌های جدید تر

اگر یک اپل واچ سری 2 یا سری بالاتر دارید، در حالت ایده آل باید از Water Lock استفاده کنید. Water Lock ویژگی‌ای است که صفحه را قفل می‌کند، بنابراین اپل واچتان با حرکت در آب استخر یا زیر دوش فعال نشده و به کار نمی‌افتد. سپس هنگامی که اپل واچتان را به محیط خشک برگرداندید، صفحه را با چرخاندن Digital Crown باز می‌کنید، و اپل واچ در این وضعیت به طور خودکار صدای بوق مکرر ایجاد می‌کند تا دیافراگم بلندگو را لرزانده و هرگونه آب باقیمانده را از بلندگو خارج کند. اپل بسیار اصرار دارد که شما نباید چیزی را در درگاه میکروفون یا بلندگو وارد کنید، یا ساعت را تکان داده و سعی کنید تا از شر آب باقی مانده خلاص شوید. فقط از Water Lock استفاده کنید، سپس بگذارید تا ساعت به طور طبیعی خشک شود. Water Lock با بالا کشیدن صفحه ساعت و در منوی کنترل سنتر ظاهر می‌شود، سپس روی نماد قطره آب کوچک ضربه بزنید تا فعال شود. بسته به نحوه نمایش صفحه کنترل سنتر شما، ممکن است برای یافتن این نماد، نیاز باشد انگشت خود را به بالا بکشید. لازم به ذکر است در صورت فعال کردن حالت شنا در برنامه تمرین Water Lock به صورت اتوماتیک فعال می‌شود.
 
5daa0ab8cc4a0a3c62708339
 
اگر فراموش کرده‌اید که قبل از ورود به آب، Water Lock را فعال کنید، بدیهی است که اگر به طور تصادفی ساعتتان در سینک، توالت و غیره پرت شود، باز هم می‌توانید از آن برای بیرون راندن آب در دیافراگم بلندگو استفاده کنید. آب اضافی را از روی آن خشک کنید و سپس Control Center را بیاورید و روی نماد قطره ضربه بزنید، سپس Digital Crown را بچرخانید تا Water Lock را خاموش کنید. ساعتهای اخیر اپل ممکن است برای شنا طراحی شده باشد، اما برای اپل واچ قدیمی هنوز به شما توصیه می‌شود بعد از بیرون آمدن از استخر یا دریا آن را پاک کنید. از این گذشته احتمالاً کلر در استخر و نمک در دریا وجود دارد. اپل واچ را به آرامی با آب گرم آب بشویید، سپس آن را با دقت خشک کنید. اپل همچنین هشدار می‌دهد که در صورت تماس با هر چیز دیگری به غیر از آب شیرین، باید ساعت را با آب تازه تمیز کرده و با پارچه‌ای بدون پرز خشک کنید. این مراحل همچنین اگر ساعت شما در چیزی که نباید از آن غوطه ور شود (مانند ضد آفتاب، آب پرتقال یا اسید سولفوریک) و یا اگر در عمق بیشتری فرو برود باید اعمال شود.
 
How-to-use-Water-Lock-on-Apple-Watch

اپل واچ اورجینال و سری 1

ساعتهای اپل با طراحی قدیمی برای غوطه وری کامل در آب طراحی نشده اند. بسیاری از متقاضیان اولیه آن به هر حال این کار را امتحان کردند و ما از کسی که نشنیده‌ایم اتفاق ناگواری افتاده باشد، اما از آنجا که باید نکات ایمنی را رعایت کنیم، با سرعت و دقت هرچه بیشتر می‌توانیم آب را از دستگاه خارج کنیم. اپل پیشنهاد می‌کند که با قرار دادن بلندگو ساعت به سمت پایین، روی پارچه‌ای نرم، می‌توانید درگاه‌های مختلف را بررسی کنید تا ببینید که آیا آب از آن خارج می‌شود یا خیر. شما گزینه‌ای را برای بیرون ریختن آب از این درگاه ها همانطور که در مورد سری 2 و ویژگی Water Lock آن وجود دارد ندارید، بنابراین بهترین گزینه این است که آب را تبخیر کنید: قرار دادن ساعت به مدت یک شب برای شارژ به احتمال زیاد به این روند سرعت می‌بخشد.
 
unnamed (1)
 
مانند مدل‌های بالاتر، تلاشی برای خارج کردن آب از درگاه‌ای بلند گو انجام ندهید، با انجام این کار این احتمال زیاد است که مشکلات دیگری را ایجاد کند. ساعت را هم تکان ندهید. حتی اگر فقط به مقدار زیادی روی آن عرق کرده‌اید باز هم باید برای حداکثر ایمنی و مراقبت از محصول، آنرا تمیز کنید. آب اضافی را با یک پارچه بدون پرز پاک کنید. (از گرما یا هوای فشرده استفاده نکنید.) یادتان باشد که بند را نیز خشک کنید.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘