معرفی بهترین شارژر های بی سیم آیفون

11
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 8 دقیقه
0 نظر 1699 بازدید
احتمالاً اپل در افزودن شارژ بی سیم به آیفون کمی عقب مانده است ، اما این شارژر اکنون در سراسر خط تولیدات 2019 وجود دارد و توسط آیفون 8 ، آیفون XR و تمام نسخه های آیفون 11 پشتیبانی می شود. برای آیفون های قدیمی تر می توان یک گیرنده شارژ بی سیم را که به درگاه لایتنینگ وصل می شود اضافه کرد ، هرچند که هنگام شارژ تلفن ، پورت لایتنینگ را غیرقابل استفاده می کند. گفته می شود ، همه شارژرهای بی سیم یکسان نیستند، و آنهایی که به طور خاص برای استفاده در آیفون مجوز ندارند ممکن است از بالاترین سرعت شارژ بی سیم تلفن با قدرت 7.5W پشتیبانی نکنند. همچنین طیف وسیعی از طرح ها وجود دارد که می توانید از آنها داک شارژ بی سیم، مدل ایستاده و پدهای شارژ بی سیم را انتخاب کنید.در اینجا بهترین شارژرهای بی سیم (Qi) برای آیفون شما ارائه شده است. 

نیروی شارژ بی سیم

اپل با iOS 11.2 حداکثر سرعت شارژ بی سیم آیفون های خود را از 5W به 7.5W افزایش داد. تا به امروز هیچ آیفون به صورت بی سیم سریعتر شارژ نمی شود ، بنابراین شاید فکر کنید نیازی به خرید یک شارژر بی سیم نیست که بتواند خروجی بالاتری داشته باشد. با وجود چند تلفن اندرویدی که اکنون قادر به شارژ بی سیم 30W هستند ، انتظار داریم به زودی شاهد این بهبود توسط اپل هم باشیم. خرید یک مدل سریعتر در حال حاضر مقرون به صرفه خواهد بود ، اما حتما به دنبال یک مدل دارای تایید اپل باشید. برای تحویل یک خروجی 7.5 ولت قطعا باید حداقل 7.5 ولت انرژی از انتهای دیگر دریافت شود ، بنابراین به یک آداپتور USB هماهنگ نیاز دارید. آداپتور USB-C 30W خود اپل بسیار کافی و حتی فراتر از حد نیاز است. حالا که مطالب فنی را توضیح دادیم ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون بیندازیم.

1. Choetech

یکی از بهترین گزینه ها فست شارژر دو کاربره Choetech است. این دستگاه می تواند از دو آیفون (یا سایر تلفن های سازگار با Qi) با 7.5W کامل پشتیبانی کند. با توجه به اینکه فکر می کردیم اپل برای AirPower هزینه می کند ، Choetech بسیار ارزان به نظر می رسد. اما انگاراین چیزی فراتر از یک محصول ارزان است. با داشتن 5 کویل در داخل ، پد شارژ تقریباً به اندازه آیفون 11 پرو مکس است. همچنین یک LED ظریف برای عملکرد سیگنال در لبه جلو وجود دارد ، نوارهای لاستیکی برای نگه داشتن آن روی میز و منافذ برای کمک به اتلاف گرما هستند.
choetech_dual_wireless_charger_thumb555

2. Native Union Dock

Native Union Dock به شما امکان می دهد تا آیفون های سازگار را ایستاده روی سطح شارژ کنید که اگر خواستید به اعلان ها نگاه کنید ، برای استفاده از
فیس آی دی ،نیازی به برداشتن تلفن نباشد . سرعت شارژ سریع 10W را ارائه می دهد اما فقط با کابل USB-C تا USB-A . این باکیفیت ترین شارژر بی سیم مورد استفاده ماست و بسیار عالی عمل می کند ، با ظاهری یک پارچه و زیبا.
 
native_union_dock_charger_thumb555

3. Dodocool

این فست شارژر بی سیم Dodocool ، با حداکثر 10W کار می کند: این در واقع سریع تر از آن چیزی است که آیفون ها هم اکنون ظرفیت آنرا داشته باشند. قیمت آن تقریبا بی نظیر است. فقط 69 گرم وزن و تنها 10 میلی متر ضخامت دارد ، این شارژر بی سیم جمع و جور به شکل مربع با گوشه های گرد نرم است. دارای سطح مات و نوار لاستیکی به شکل C است که به نگه داشتن آیفون در محل کمک می کند. به لطف برخی از پایه های لاستیکی مفید در آن ، با سطح میز فاصله پیدا کرده و منافذ اجازه می دهند گرما فرار کند. فقط با یک LED کوچک که در هنگام شارژ به رنگ سبز روشن می شود ، هیچ مورد آزار دهنده ای در این دستگاه کوچک مزاحم خوابتان نمی شود!

dodocool_fast_wireless_charger_thumb555

4. پد Anker PowerWave 7.5W 

Anker در دنیای شارژ به خوبی شناخته شده است و پد ها و پایه های شارژ بی سیم زیادی را ارائه می دهد. در بین انتخاب های ما ، این گزینه کمی گرانتر خواهد بود که مشخصات بسیار خوبی دارد و همراه با آداپتور برق شارژ سریع 3.0 است. اگر شخصی در خانواده شما یک کاربر اندرویدی است ، خوب است بدانید که این محصول می تواند آنرا تا 10 W پشتیبانی کند. این پد به خوبی طراحی شده است و یک فن در پایه آن برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و یک LED فعال آبی کوچک که کاربردی است ، طراحی شده است. سطح بدون لغزش و خاکستری روشن آن را نیز دوست داشتنی است. Anker همچنین یک نسخه به صورت ایستاده از این محصول و پد بسیار ارزانتر پاورپورت بی سیم 5 تولید می کند.
anker_powerwave_pad_thumb555

5. پد شارژر Belkin boost up

بلکین در ابتدا با یک پد که برای آیفون 8 ، 8 پلاس و X به بازار عرضه شده بود ، بیرون آمد و پد شارژ Boost Up Bold با آیفون های بعدی نیز سازگار است. این دستگاه حداکثر 10 W را ارائه می دهد ، اما می توانید نسخه 7.5W آن را که کمی هزینه کمتری هم دارد پیدا کنید. پیشنهاد بلکین یک دیسک سیاه و سفید شسته و رفته است که دارای یک LED است که هنگام شارژ شدن تلفن شما روشن میشود و دارای یک آداپتور برق است.
best_wireless_chargers_iphone_xs_xr_iphone_8_belkin_boost_up_thumb555

6. شارژر ایستاده Belkin boost up 10W

یکی دیگر از مدل های موجود در خط Belkin Boost Up ، این پایه شارژ بی سیم بسیار کاربردی تر است زیرا به شما امکان می دهد همچنان که شارژ می کنید به استفاده از آیفون خود ادامه دهید. می توانید آیفون خود را در حالت عمودی یا افقی قرار دهید ، و به اندازه کافی بزرگ است تا از همه مدل ها پشتیبانی کند. بسیار محکم است و هیچ خطری مانند افتادن ، آیفونتان را تهدید نمی کند. محصولات Belkin Boost Up برای استفاده اپل مجوز دارند ، بنابراین بالاترین سرعت شارژ بی سیم با سرعت 7.5 W تضمین شده است. با این حال ، این گوشی با سایر تلفن های سازگار با Qi کار می کند و می تواند تا 10W را پشتیبانی کند. همچنین یک آداپتور اصلی در جعبه آن گنجانده شده است.
belkin_boost_up_stand_10w_thumb555

7. پایه داخل خودرو Moshi SnapTo Magnetic 

این شارژر کمی متفاوت است.این شارژر بی سیم آیفون در داخل ماشین گوشی شما را به صورت مغناطیسی نگه می دارد - اگر می خواهید از آن به عنوان GPS استفاده کنید - عملکردی راحت دارد و در عین حال شارژ میشود. این موضوع برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. به قسمت جلوی ماشین یا به شیشه جلو می چسبد و در حالت عمودی یا افقی قابل چرخش است. هنگامی که به مقصد خود رسیدید ، تلفن به راحتی از آن خارج می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید: همچنین در اتومبیل ، به یک مورد سازگار با این شارژر مانند (iGlaze or Altra) نیز احتیاج دارید که دارای آهنرباهای داخلی است.
 
best_wireless_chargers_moshi_snapto_1500_thumb555

8.شارژر Ted Baker Connected

واقعاً جای تعجب ندارد که پد شارژر سازگار با Qi در برند های معتبر قیمت بالاتری داشته باشد. شاید فکر کنید شما در حال پرداخت مبلغی برای اعتبار برند تجاری هستید ، اما محصول تمام تلاش خود را می کند تا برچسب قیمت را به روش های دیگر توجیه کند. به نظراین شارژر بسیار عالی است ، وزن و بافت مناسبی دارد به همین دلیل روی میزاتاق یا میز کنار تخت شما نمی چرخد ​​، و شما را مجبور نمی کند که از قرار دادن تلفن خود دقیقاً در قسمت پد کلافه شوید. شکل پد در زیر انگشتان شما به هدایت دستگاه به منطقه قابل شارژ کمک می کند. پشتیبانی این شارژر تا10W است ، در صورتی که اپل محدودیت آیفون ها را به فراتر از 7.5W برساند و یا اگر می خواهید از آن در دستگاه های Android سازگار با Qi نیز استفاده کنید ، بسیار مفید خواهد بود.
 
best_wireless_iphone_chargers_ted_baker_1000_thumb555

9.پایه شارژر بی سیم Mophie 

 شارژ بی سیم Mophie یک دیسک سیاه ساده است که قادر به شارژ آیفون های جدید 11 ، 11 Pro و 11 Pro Max و همچنین مدل های قدیمی تر از جمله آیفون 8 ، XR و XS / XS Max است. نشانگر شارژ ، نوری کوچک است که در سمت پایین آن قرار دارد.
 
mophie_wireless_charger_iphone_thumb555 1

10. Moshi Symbus Q

تمام آن چیزی که از یک شارژر بی سیم میخواهید را در Moshi Symbus Q خواهید داشت.- می توانید یکی از آن را با ارزانتر از این دریافت کنید. اما آنچه Symbus Q را جالب می کند این است که دارای یک داک شارژ USB-C مضاعف است برای مک بوک مدرنتان ، در حالی که آیفون شما در بالای آن در حال شارژ شدن است. پایه شارژ برای جلوگیری از لغزش در پارچه ای نرم و با روبان لاستیکی پوشانده شده است ، و از سرعت حداکثر 15W پشتیبانی می کند ،سریع تر از حداکثر سرعت آیفون فعلی. فراتر از آن ، شما دو درگاه USB-A ، HDMI و اترنت دریافت می کنید و به عنوان شارژر MacBook شما نیز، عملکرد آن دو برابر خواهد شد.
moshi_symbus_q_thumb555
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘