روش وادار کردن فیس آیدی به عمل کردن در هنگام استفاده از عینک آفتابی

1
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 1436 بازدید

 روش وادار کردن فیس آیدی به عمل کردن در هنگام استفاده از عینک آفتابی

متوجه شده‌اید که قفل آیفون شما باز نمی‌شود؟ آیا عینک آفتابی دارید؟ در اینجا به شما خواهیم گفت که چه باید بکنید.

-----

سافت‌مک: اکنون که نور خورشید شدید است و از عینک آفتابی خود استفاده کرده‌اید تعجب می‌کنید که چرا قفل آیفون شما باز نمی‌شود. اگر مجبور هستید هر بار که می‌خواهید قفل آیفون خود را باز کنید عینک آفتابی خود را بردارید، در اینجا آنچه که برای سرعت بخشیدن به روند کار خود نیاز دارید وجود دارد.

دلیل این که فیس آیدی (Face ID) قفل آیفون شما را باز نمی‌کند این است که نمی‌تواند تأیید کند که شما به تلفن نگاه می‌کنید. فیس آیدی معمولاً فقط زمانی قفل تلفن را باز می‌کند که شما در حال نگاه کردن به تلفن خود باشید - به این ترتیب امنیت بیشتری را برای شما فراهم می‌کند، زیرا دیگر کسی نمی‌تواند تلفن شما را مقابل صورت شما نگه دارد و بدون اجازهٔ شما قفل آن را باز کند. همچنین زمانی که آیفون بر روی میز و در کنار شما قرار دارد نیز، با این که صورت شما را می‌بیند اما قفل آن باز نمی‌شود، یا زمانی که بیهوش هستید یا در خواب هستید، کسی نمی‌تواند با استفاده از چهرهٔ شما قفل آن را باز کند.

با این حال می‌توانید آیفون خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که حتی اگر تأیید نکند که به آن نگاه می‌کنید، قفل آن را باز کند. اگر می‌خواهید تلفن شما بدون این که عملکرد چشم‌های شما را تشخیص دهد قفل تلفن را باز کند، مراحل زیر را انجام دهید.

1. Settings را باز کنید.

2. به Face ID & Passcode (فیس آیدی و رمز عبور) بروید.

3. رمز عبور خود را وارد کنید.

4. ویژگی Require Attention for Face ID (نیاز به توجه برای فیس آیدی) را خاموش کنید.

5. بر روی OK ضربه بزنید.

روش وادار کردن فیس آیدی به عمل کردن در هنگام استفاده از عینک آفتابی

مشکل دیگری که ممکن است در هنگام باز کردن قفل آیفون با آن مواجه شوید را در مقالهٔ دیگری آورده‌ایم: روش استفاده از فیس آیدی / Face ID برای باز کردن قفل آیفون در هنگام پوشیدن ماسک صورت

ما یک راهنمای کامل در مورد «روش استفاده از فیس آیدی / Face ID در آیفون» و همچنین مقاله‌ای با عنوان «رفع مشکل عمل نکردن فیس آیدی در آیفون» داریم که می‌توانید مطالعه کنید.
 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘