روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

11
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1168 بازدید

روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون 

با استفاده از ویژگی جدید Block در آی.او.اس 13 از ورود ایمیل‌های مزاحم به صندوق ورودی خود جلوگیری کنید.

-----

سافت‌مک: شما هم احتمالاً ایمیل‌های ناخوشایندی دریافت می‌کنید که سعی دارند چیزی را که به آن احتیاج ندارید را به شما بفروشند، یا کسانی که احساس می‌کنند رسالت شخصی آنهاست که زندگی شما را با اظهارات آزار دهنده یا ناخوشایند خراب کنند. خوشبختانه اپل این را می‌داند، و اکنون در آی.او.اس 13 یک ویژگی وجود دارد که به شما امکان مسدود کردن افراد خاصی را می‌دهد و انجام این کار فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

در این مقاله روش استفاده از این ویژگی بسیار مفید را نشان خواهیم داد تا صندوق ورودی ایمیل خود را از شلوغی نجات دهید.

 

استفاده از ویژگی Block در آی.او.اس 13

مسدود کردن شخصی که با ارسال ایمیل ایجاد مزاحمت می‌کند در آی.او.اس 13 بسیار ساده است.

ابتدا برنامهٔ Mail را باز کنید، سپس ایمیل متخلف را پیدا کنید. برای باز کردن آن ضربه بزنید. در گوشهٔ بالا سمت چپ نام فرستنده را مشاهده خواهید کرد. روی نام در قسمت From ضربه بزنید: اکنون نام فرستنده باید به رنگ آبی ظاهر شود. دوباره ضربه بزنید تا برگهٔ تماس آن شخص باز شود.

در این قسمت گزینه‌های مختلفی وجود دارد، اما در قسمت بالا گزینهٔ Block this Contact وجود دارد. روی آن ضربه بزنید، با ضربه زدن روی Block this Contact یک بار دیگر هدف خود را تأیید می‌کنید و از این پس ایمیل‌هایی که توسط این آدرس ایمیل ارسال شود، بلافاصله به پوشهٔ Bin منتقل می‌شوند.

روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

 

تصمیم‌گیری در مورد این که با ایمیل‌های کاربران مسدود شده چه کنید

آی.او.اس 13 کنترل جزئیات را برای شما فراهم کرده است، بنا بر این می‌توانید روش برخورد با ایمیل‌های دریافت شده از کاربران مسدود شده را مشخص کنید. برای دستیابی به این تنظیمات به Settings > Mail > Blocked Sender Options بروید. در اینجا سه گزینه وجود دارد: None (هیچکدام)، Mark as Blocked (به عنوان مسدود شده علامتگذاری شود)، Leave in Inbox (وارد صندوق ورودی نشود)، Move to Bin (به پوشهٔ Bin منتقل شود).

روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

گزینه‌ها کاملاً مشخص و گویا هستند، به این صورت که: با آنها مثل ایمیل‌های عادی رفتار شود (گزینهٔ None)؛ آنها را در صندوق ورودی خودتان دریافت کنید اما علامتگذاری شوند تا مشخص شود که از طرف یک فرستندهٔ مسدود شده ارسال شده است ( گزینه‌های Mark as Blocked و Leave in Inbox)؛ یا آنها را مستقیماً به سطل زباله هدایت کند (گزینهٔ Move to Bin). گزینه‌ای که با ترجیحات شما مطابقت دارد را انتخاب کنید. سپس به صفحهٔ Home برگردید تا دستورات شما توسط Mail اجرا شوند.

شایان ذکر است که این تنظیمات برای ایمیل‌هایی که از این به بعد دریافت خواهید کرد اعمال خواهد شد، ولی مواردی که قبلاً در صندوق ورودی شما هستند به صورت قبل در آنجا باقی خواهند ماند، مگر این که آنها را به صورت دستی حذف کنید.

 

رفع انسداد مخاطب

اگر برحسب اتفاق شخصی را که قبلاً مسدود کرده‌اید بار دیگر مورد توجه شما قرار گرفت، بازگردان بلافاصلهٔ آنها به وضعیت عادی آسان است. برای انجام این کار به مسیر Settings > Mail > Blocked رفته و بر روی گزینهٔ Edit در گوشهٔ بالا سمت راست ضربه بزنید.

روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

این کار باید گزینهٔ حذف را در سمت چپ هر مخاطب در لیست مسدود شده‌ها نمایان کند. بنا بر این، بر روی دایرهٔ قرمز رنگ کنار هر شخصی را که می‌خواهید از مسدود بودن در بیاید ضربه زده، سپس Unblock را انتخاب کنید تا بلافاصله آنها به سرویس فعال برگردانده شوند.

همچنین ممکن است مقاله‌های دیگر ما در مورد آی.او.اس مورد نیاز شما باشد:

- بررسی کامل آخرین به روز رسانی‌های آی.او.اس 13

- بهترین ویژگی‌های آی.او.اس 13

- دلایل و راهکارهای رفع مشکلات هنگام نصب آی.او.اس 13

- شش کاری که باید پس از به روز رسانی به آی.او.اس انجام دهید

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘