روش دریافت واتساپ در آیپد

23
فروردین 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
5 نظر 30453 بازدید

روش دریافت واتساپ در آیپد 

هیچ برنامهٔ رسمی واتساپ برای آیپد در دسترس نیست، اما راه حلی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق سافاری به این سرویس دسترسی داشته باشید و پیام‌هایی را از تبلت خود ارسال کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از واتساپ در آیپد خود استفاده کنید.

-----

سافت‌مک: واتساپ (WhatsApp) یک اپلیکیشن فوق‌العاده محبوب برای آیفون است که هر روز بیش از یک میلیارد عضو فعال در سراسر جهان را به هم متصل می‌کند. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق وایفای یا 4G برای دوستان خود (یا گروه‌های دوستان) پیام ارسال کنید و در صورتحساب تلفن خود صرفه‌جویی کنید. البته اگر زیاده روی بکنید هنوز هم باید هزینهٔ داده را پرداخت کنید، پس زیاده روی نکنید!

مسئلهٔ غم‌انگیز این است که این برنامه فقط برای آیفون در دسترس است و نسخه‌ای برای آیپد یا آیپاد تاچ وجود ندارد.

اما ناامید نشوید. در این آموزش روش استفاده از واتساپ بر روی آیپد (یا iPod touch) با استفاده از WhatsApp Web را به شما نشان خواهیم داد. در اصل این سرویس به حساب واتساپ در آیفون یا اندروید شما متصل می‌شود و پیام‌ها را به آیپد شما منتقل می‌کند و به شما امکان ارسال و دریافت پیام، عکس و فیلم را می‌دهد. این یک واتساپ بومی شده برای آیپد نیست، اما بهترین گزینهٔ ممکن است.

| دانلودر نرم‌افزار WhatsApp |

 

روش استفاده از واتساپ در یک آیپد

ما با استفاده از سافاری (Safari) به سرویس واتساپ در آیپد دسترسی پیدا خواهیم کرد.

مرحله 1) سافاری را در آیپد خود باز کرده و به web. whatsapp. com بروید. اگر در آیپد. او. اس 13 یا بالاتر هستید، این کار نسخهٔ صحیح دسکتاپ را به صورت خودکار از WhatsApp Web دانلود می‌کند و می‌توانید به مرحله 3 بروید. اما آنهایی که هنوز آی. او. اس 12 را اجرا می‌کنند، متوجه خواهند شد که به صفحهٔ اصلی واتساپ منتقل می‌شوند، که خوب نیست!

مرحله 2) برای حل این مشکل، در آی. او. اس 12 و نسخه‌های قبل از آن، باید بر روی دکمهٔ رفرش در سمت راست آدرس وب سایت ضربه زده و نگه دارید. بعد از یک یا دو ثانیه، گزینه‌ای را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید Load desktop site (بارگزاری سایت در حالت دسکتاپ). بر روی آن ضربه بزنید.

مرحله 3) اکنون رابط کاربری WhatsApp Web آشنا را مشاهده خواهید کرد که کد QR را برای جفت شدن با آیفون شما نمایش می‌دهد. با استفاده از آیفون خود، به Settings > WhatsApp Web رفته و کد QR را اسکن کنید تا این دو دستگاه را با هم جفت کنید.

روش دریافت واتساپ در آیپد

مرحله 4) موفق شدید! این صفحه باید تمام پیام‌های اخیر شما را به همراه هر رسانه یا پیام صوتی ارسال شده برای شما را مجدداً بارگزاری کرده و نمایش دهد.

شایان ذکر است که هنگام استفاده از این راه حل محدودیت‌های کمی نیز وجود دارد. مهم‌تر از همه، بر خلاف زمانی که از این سرویس بر روی یک مک یا PC استفاده می‌شود، اعلان‌های مربوط به مرورگرهای وب در iOS/iPadOS پشتیبانی نمی‌شوند، بنا بر این شما اعلان‌های پیام‌های دریافتی را دریافت نخواهید کرد.

جدای از این و چند اشکال کوچک دیگر، استفاده از این سرویس بسیار آن است و یک جایگزین عالی برای اکثر کاربران واتساپ است.


WhatsApp Web

روش دریافت واتساپ در آیپد

:: رایگان

WhatsApp Web روشی رایگان و آسان برای دسترسی به سرویس واتساپ در آیپد شما است. اگر چه اعلانی دریافت نخواهید کرد (آن طور که در هنگام استفاده از سرویس در مک یا PC دریافت می‌کنید)، این یک روش عالی برای دسترسی آسان به پیام‌های خود در تبلت است.

همچنین بخوانید: روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘