روش دانلود کردن تصاویر پس‌زمینه جدید آیپد ایر / iPad Air

9
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 2 دقیقه
0 نظر 1224 بازدید

روش دانلود کردن تصاویر پس‌زمینه جدید آیپد ایر / iPad Air 

آیپد ایر (iPad Air) جدید 2020 تا ماه اکتبر در دسترس نخواهد بود، اما شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه جدید و رنگارنگ آن را دانلود کنید!

-----

سافت‌مک: سری جدید آیپد ایر 2020 بسیار رنگارنگ است - واقعاً رنگارنگ. اپل نه تنها آیپد ایر را برای مطابقت بیشتر با آیپد پرو دوباره طراحی کرده است، بلکه دستگاه را در پنج رنگ، از جمله دو رنگی که آیپد پرو هرگز ارایه نکرده است، عرضه خواهد کرد: Space Grey (خاکستری فضایی)، Silver (نقره‌ای)، Rose Gold (طلایی رز)، Green (سبز) و Sky Blue (آبی آسمانی).

البته ارایهٔ رنگ‌های روشن فقط در قسمت بیرونی تبلت کافی نیست: تصویر پس‌زمینه (Wallpaper) هم باید بتواند این روند را تکمیل کند. طرفداران اپل با دعوت به (اولین) رویداد امسال اپل، اولین سری تصاویر پس‌زمینهٔ جدید را دریافت کردند: آرم اپل در یک طراحی کاملاً جدید و انتزاعی. همچنین این طراحی آن را به صفحه نمایش آیپد ایر نیز وارد کرده است.

واقعیتی جالب توجه: رنگ تصاویر پس‌زمینه در آیپد ایر با رنگ بدنهٔ آن مطابقت دارد. بنا بر این اگر یک آیپد ایر به رنگ آبی آسمانی را انتخاب کنید، به صورت پیش‌فرض طرح پس‌زمینهٔ آبی را نیز دریافت خواهید کرد. احتمالاً بتوانید پس‌زمینهٔ سبز را نیز بر روی آیپد آبی تنظیم کنید - اما تا ماه اکتبر که آیپد ایر 2020 عرضه می‌شود نمی‌توانیم مطمئن باشیم.

خبر خوب این است که برای به دست آوردن ظاهر جدید، نیازی به خرید آیپد ایر جدید نیست. شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینهٔ جدید را از اینجا دانلود کنید - حتی اگر یک آیپد ایر 2020 ندارید.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘