روش حذف مخاطبین تکراری در آیفون

2
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 2167 بازدید

 روش حذف مخاطبین تکراری در آیفون

لیست مخاطبین آیفون شما می‌تواند با چندین نسخهٔ تکراری از افراد یکسان آشکار شود. با حذف مخاطبین غیر ضروری یا ادغام مخاطبین تکراری آنها را ساماندهی دهید.

-----

سافت‌مک: با گذشت زمان، لیست مخاطبین شما در آیفون می‌تواند به سرعت با مخاطبین تکراری به هم ریخته شود: چندین ورودی برای یک شخص. این وضعیت ممکن است به دلیل آدرس‌های ایمیل جدید، شماره تلفن‌ها یا موارد دیگری که هر از چند گاهی اضافه می‌شوند و یا بر اثر بی‌دقتی اتفاق بیفتد. به هر حال این چیزی است که اتفاق می‌افتد، و نتیجهٔ نهایی بروز آشفتگی در لیست مخاطبین شما است.

پاک کردن آنها آسان است، هر چند، یا به عنوان نسخه‌های تکراری می‌توانند در مخاطبین اصلی ادغام شوند، یا اگر بلااستفاده هستند حذف شوند. در این مقاله ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه دفترچه تلفن آیفون خود را بازبینی و کنترل کنید.


ادغام کردن مخاطبین تکراری

اگر از یک شخص مخاطبین تکراری دارید که اطلاعات آنها با هم تفاوت دارد - مثلاً یکی شمارهٔ محل کار است و دیگری شماره خانه - با طی کردن چند مرحلهٔ سریع می‌توانید آنها را در هم ادغام کنید.

برای باز کردن برنامهٔ Contacts (مخاطبین)، بر روی آیکون سبز رنگ Phone در صفحهٔ Home ضربه بزنید، سپس از گزینه‌های پایین صفحه گزینهٔ Contacts را انتخاب کنید. اسکرول کنید تا مخاطبی را که می‌خواهید ادغام کنید را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.

روش حذف مخاطبین تکراری در آیفون

در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود بایستی یک گزینهٔ Edit (ویرایش) را در گوشهٔ بالا سمت راست مشاهده کنید. بر روی آن ضربه بزنید و می‌توانید اطلاعات مرتبط با این مخاطب خاص را تنظیم کنید.

به پایین صفحه اسکرول کنید تا گزینهٔ link contacts (به هم پیوستن مخاطبین…) را مشاهده کنید.

بر روی آن ضربه زده تا به لیست مخاطبین خود بازگردانده شوید. حالا فقط باید نامی را که می‌خواهید با آن ادغام شود را انتخاب کنید. بر روی آن ضربه بزنید تا باز شود، سپس در گوشهٔ بالا سمت راست بر روی گزینهٔ Link (به هم پیوستن) و به دنبال آن بر روی Done (انجام شود) ضربه بزنید.

روش حذف مخاطبین تکراری در آیفون

اکنون محتویات آنها یکی خواهند شد. البته اگر چندین مورد تکراری از یک شخص دارید، می‌توانید به هم پیوستن را تا زمانی که همه در یک مخاطب واحد قرار گیرند ادامه دهید.


حذف کردن مخاطبین تکراری

در بعضی موارد ممکن است نخواهید چندین مخاطب را با هم ادغام کنید زیرا یکی از آنها تکراری و اضافی است. در این مواقع بهتر است که موارد اضافی را حذف کنید.

برای انجام این کار، ابتدا بر روی آیکون سبز رنگ Phone در صفحهٔ Home خود ضربه بزنید. از گزینه‌های پایین صفحه Contacts را انتخاب کرده و موردی را که می‌خواهید حذف شود را پیدا کنید. بر روی آن ضربه بزنید، سپس در کارتی که ظاهر می‌شود بر روی گزینهٔ Edit (ویرایش) در گوشهٔ بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

در صفحهٔ بعد به پایین اسکرول کنید تا گزینهٔ Delete Contact (حذف مخاطب) را پیدا کنید. بر روی آن ضربه بزنید.

روش حذف مخاطبین تکراری در آیفون

حالا با ضربه زدن بر روی کادر محاوره‌ای که ظاهر می‌شود، تصمیم خود را تأیید کنید تا مخاطب از لیست شما حذف شود.

خُب، این هم از این. چند راه آسان برای مرتب کردن مخاطبین خود.

همچنین بخوانید:

- چگونه برنامه‌ها را از روی آیفون یا آیپد خود حذف کنید

- روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

- روش به روز رسانی یک برنامه در آیفون یا آیپد

- روش مسدود کردن یک شماره تلفن در آیفون

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘