روش حذف سابقه تماس در آیفون

19
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 19741 بازدید

روش حذف سابقه تماس در آیفون 

آیا می‌خواهید شماره‌هایی را که با آنها تماس گرفته‌اید یا با شما تماس گرفته‌اند را سریع حذف کنید؟ در اینجا روش پاک کردن سابقه تماس آیفون شما آورده شده است: این کار فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

-----

سافت‌مک: پاک کردن گزارش‌های مربوط به تماس هر کسی که در چند هفتهٔ گذشته با آیفون شما تماس داشته است، کاری آسان است. در حقیقت، شما فقط با چند ضربه می‌توانید یک ورودی یا لیست کامل تماس‌های خود را حذف کنید. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه سابقه تماس‌های خود را در آیفون خود پاک کنید.

 

روش حذف یک تماس واحد در آیفون

اگر فقط یک یا دو تماس دریافت کرده‌اید که می‌خواهید از شر آن خلاص شوید - این طور فرض کنید که شما در حال برنامه‌ریزی یک میهمانی غافلگیر کننده هستید و نمی‌خواهید شریک زندگی‌تان به طور تصادفی ببیند که با دوستان قدیمی او صحبت کرده‌اید - پس این یک فرآیند بسیار ساده است.

در صفحه Home بر روی آیکون تلفن سبز ضربه بزنید، سپس بر روی گزینهٔ Recents (جدیدها) در پایین صفحه ضربه بزنید.

روش راه‌اندازی یک آیفون جدید

در لیست شماره تلفن‌ها حرکت کنید تا آن شمارهٔ مورد نظری را که می‌خواهید حذف کنید را پیدا کنید. حالا بر روی شمارهٔ مورد نظر انگشت خود را به سمت چپ بکشید و مشاهده خواهید کرد که یک گزینهٔ Delete (حذف کردن) قرمز رنگ در سمت راست آن ظاهر می‌شود.

بر روی آن ضربه بزنید تا آن شماره از لیست حذف شود.


روش حذف کامل سابقهٔ تماس

اگر بخواهید تمام لیست تماس‌ها را حذف کنید، باز هم مشکلی نیست.

در صفحهٔ Home آیکون تلفن سبز رنگ را انتخاب کنید، سپس بر روی آیکون Recents در انتهای صفحه ضربه بزنید. اکنون، لیست تمام تماس‌های تلفنی که اخیراً برقرار کرده‌اید و دریافت کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد.

در گوشهٔ بالا سمت راست، گزینهٔ Edit (ویرایش) را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید و دایره‌های قرمز کوچکی در سمت چپ هر شماره ظاهر خواهد شد.

روش حذف سابقه تماس در آیفون

در گوشهٔ بالا سمت چپ، گزینهٔ Clear (پاک کردن) را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید و یک کادر گفتگویی در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد که گزینهٔ Clear All Recents (پاک کردن تمامی تماس‌های اخیر) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

روش حذف سابقه تماس در آیفون

بر روی آن ضربه بزنید و تمام شماره‌ها از لیست حذف می‌شوند و یک صفحهٔ خالی باقی می‌ماند تا دوباره شروع کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تماس با آیفون، مقاله‌های دیگر ما در همین زمینه را مطالعه کنید: روش مسدود کردن یک شماره تلفن در آیفون | چگونه بفهمیم کسی شماره ما را در آیفون مسدود کرده است یا خیر | چگونه با شخصی که شماره شما را در آیفون مسدود کرده تماس بگیرید

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘