روش برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ در آیفون

5
خرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 979 بازدید

روش برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ در آیفون 

با تماس ویدیویی با دوستان خود در واتساپ، آنها را مشاهده کنید. انجام این کار در آیفون ساده است و می‌توانید تا چهار نفر را در گروه داشته باشید.

-----

سافت‌مک: واتساپ (WhatsApp) روشی بسیار رایج برای ارتباط با دوستان از طریق پیام‌های فوری است. به لطف دسترسی گستردهٔ برنامه در سیستم عامل‌های تلفن همراه، می‌توانید به سهولت گروه‌هایی را تنظیم کرده و با اعضای خانوادهٔ غیر آیفونی صحبت کنید.

با این حال، ممکن است متوجه شوید که تماس ویدیویی گروهی نیز امکانپذیر است. در این مقاله ما طی چند دقیقه نشان خواهیم که چگونه می‌توان با این ویژگی آشنا شد و از آن استفاده کرد.


راه‌اندازی یک گفتگوی ویدیویی گروهی از برگهٔ Calls

چند روش مختلف برای ایجاد یک گروه ویدیویی وجود دارد، اما مکان بدیهی برای شروع برگهٔ Calls است، زیرا معمولاً برای شروع گفتگو با شخصی از اینجا اقدام می‌کنید.

بر روی برگهٔ Calls در پایین صفحه ضربه بزنید، سپس بر روی New Group Call (تماس گروهی جدید) ضربه بزنید و شرکت کنندگان را انتخاب کنید. شما می‌توانید حداکثر سه نفر بعلاوهٔ خودتان را داشته باشید. وقتی همهٔ این کارها را انجام دادید، بر روی آیکون ویدیو در سمت راست شرکت کنندگان ضربه بزنید و سپس می‌توانید تماس خود را شروع کنید.

روش برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ در آیفون


برقراری تماس ویدیویی با یک گروه موجود

اگر از قبل گروهی دارید که با آنها گفتگو می‌کنید، تبدیل آن به یک تماس ویدیویی فقط به این نیاز دارد که شما بر روی یک دکمه ضربه بزنید. به گروه بروید (آن را در قسمت Chat پیدا خواهید کرد) و در بالای صفحه آیکون‌های تماس ویدیویی و تماس صوتی را مشاهده خواهید کرد. به سادگی بر روی آیکون دوربین بزنید و تماس بلافاصله آغاز می‌شود.

روش برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ در آیفون

به خاطر داشته باشید که همزمان فقط چهار نفر می‌توانند با هم تماس بگیرند، بنا بر این اگر گروه شما بزرگ‌تر از این باشد، ممکن است نیاز به ایجاد موارد جدیدی باشد که شرکت کنندگان را به تعداد سازگار تقسیم کنید.


اضافه کردن یک شخص به یک تماس ویدیویی که از قبل در آن هستید

در انتها، اگر از قبل در یک گفتگوی ویدیویی در حال صحبت کردن با کسی هستید، می‌توانید بدون پایان دادن به تماس فعلی یا راه‌اندازی یک گروه، افراد جدیدی را اضافه کنید.

بر روی صفحه ضربه بزنید و مشاهده خواهید کرد که آیکون Add Participants (افزودن شرکت کنندگان) در گوشهٔ بالا سمت راست ظاهر خواهد شد (به نظر طرح یک سر همراه با یک علامت بعلاوه است). بر روی آن ضربه بزنید تا لیست مخاطبین واتساپ شما ظاهر شود. شخصی را که می‌خواهید به گفتگو بپیوندد را انتخاب کنید، وقتی از شما خواسته شد بر روی Add (افزودن) ضربه بزنید و تماس دو نفرهٔ شما اکنون به یک گفتگوی گروهی تبدیل شده است.

روش برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ در آیفون

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پلتفرم، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش دریافت واتساپ در آیپد» را مطالعه کنید. همچنین اگر نیاز به گروه بزرگ‌تری برای گفتگو دارید، می‌توانید «روش برقراری تماس گروهی فیس‌تایم» را نیز مطالعه کنید.
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘