روش استفاده از یک آیفون بدون اپل آیدی

6
دی 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
6 نظر 38751 بازدید

روش استفاده از یک آیفون بدون اپل آیدی

راه اندازی ایفون بدون اپل ایدی

اگر نمی‌خواهید از اپل آیدی در آیفون خود استفاده کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید. در اینجا روش استفاده از آیفون بدون اپل آیدی آورده شده است.

-----

سافت‌مک: هنگامی که برای اولین بار از یک آیفون جدید یا هر دستگاه اپل استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که یک اپل آیدی (Apple ID) بسازید. این یک حساب کاربری عمومی است که با آی‌کلود برای تهیهٔ نسخهٔ پشتیبان، فروشگاه برنامه و اشتراک‌گذاری داده‌های شما بین چندین دستگاه کار می‌کند.

در عین حالی که این یک کار بسیار مفید است، اما همه نمی‌خواهند که اپل به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشد. خوشبختانه این روند اجباری نیست و در این مقاله روش راه‌اندازی آیفون بدون نیاز به ایجاد یک اپل آیدی را به شما نشان خواهیم داد.

 

آیفون خود را راه‌اندازی کنید

اگر یک آیفون جدید خریداری کرده‌اید یا آیفون قدیمی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانده‌اید، پس از روشن کردن آن باید مراحل تنظیمات اولیه را طی کنید. صفحهٔ اول Hello مرسوم خواهد بود و در ادامه زبان مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد.

در طی این روند از شما سؤال می‌شود که آیا می‌خواهید از گزینهٔ Quick Start (شروع به کار سریع) استفاده کنید یا تمایل دارید موارد را به صورت دستی تنظیم کنید. شما به مورد دوم نیاز دارید، بنا بر این در انتهای صفحه بر روی گزینهٔ Set Up Manually (تنظیم دستی) ضربه بزنید.

در مرحلهٔ بعد لازم است که به یک شبکهٔ وایفای وصل شوید. بهتر است قبل از انجام این کار سیم کارت خود را نصب کرده باشید، زیرا آیفون به عنوان بخشی از این قسمت، شبکه را جستجو خواهد کرد.

اکنون زمان آن است که یک رمز عبور یا مراحل Face ID را تنظیم کنید. اگر نمی‌خواهید از این مورد استفاده کنید، می‌توانید از این بخش صرف نظر کرده و پرش کنید، اما ما به شدت توصیه می‌کنیم که برای امنیت خود از آن استفاده کنید.

آیفون برای نصب هر یک از نسخهٔ پشتیبانی که ممکن است داشته باشید پیشنهادی ارایه خواهد داد، اما از آنجا که این یک نصب جدید بدون اپل آیدی است، لازم است که شما گزینه‌ای با عنوان Set Up as New iPhone (راه‌اندازی به عنوان یک آیفون جدید) را انتخاب کنید.

سرانجام شما به صفحهٔ اپل آیدی خواهید رسید. در فیلد متن Apple ID محلی برای وارد کردن نام وجود دارد (معمولاً j. appleseed@icloud. com) که معمولاً جزئیات حساب خود را در آن تایپ می‌کنید. به جای آن، بر روی گزینهٔ Forgot password or don't have an Apple ID (رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید یا اپل آیدی ندارید؟) ضربه بزنید.

روش استفاده از یک آیفون بدون اپل آیدی

این امر شما را به صفحه‌ای با دو قسمت اصلی می‌برد: Forgot Password or Apple ID (رمز عبور یا اپل آیدی خود را فراموش کرده‌اید) و Create a Free Apple ID (ایجاد یک اپل آیدی رایگان). اگر به زیر این موارد توجه کنید، گزینهٔ Set Up Later in Settings (تنظیمات را بعداً وارد می‌کنم) را نیز به رنگ آبی پیدا خواهید کرد.

روش استفاده از یک آیفون بدون اپل آیدی

کادر محاوره‌ای را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید آیا مطمئن نیستید که از یک اپل آیدی استفاده کنید یا خیر. Don't Use (استفاده نمی‌کنم) را انتخاب کنید، سپس بدون نیاز به ثبت نام در برنامهٔ اپل آیدی، قادر خواهید بود مراحل را کامل کنید.

همین بود، حالا شما می‌توانید بدون داشتن یک اپل آیدی از آیفون خود استفاده کنید. اگر هنوز هم می‌خواهید داده‌های خود را بین دستگاه‌های خود همگام‌سازی کنید، می‌توانید از خدماتی مانند گوگل که دارای برنامه‌هایی همچون Google Drive، Google Photos و موارد دیگری است، استفاده کنید.

همچنین بسیاری از برنامه‌های مشابه در فروشگاه برنامه (App Store) موجود است که بدون توجه به این که از تلفن، کامپیوتر یا تبلت استفاده می‌کنید، می‌توانند به شما کمک کنند تا مطمئن باشید که داده‌های شما همیشه همراه شما هستند.

 

 

 

 
مطالب مشابه
نظرات کاربران
1 نظر
وکیلی
2 سال قبل
از این روش میشه کلا استفاده کرد و هیچ وقت اپل آی دی نسازیم مشکلی ایجاد نمیشه و لطف میکنید معایب این عمل بفرمایید ممنون میشم
تیم مدیریت سافت‌مک
2 سال قبل
دوست عزیزم بدون اپل ایدی نمیتونید برنامه ای رو از اپ استور نصب یا بروزرسانی کنید.
بهتر هست برای امنیت بیشتر اپل ایدی داشته باشید.
تیم کوک
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘