روش اتصال یک دوربین دیجیتال به یک آیپد پرو 2018

25
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 2299 بازدید

روش اتصال یک دوربین دیجیتال به یک آیپد پرو 2018 

ما روش اتصال یک دوربین دیجیتالی به یک آیپد پرو (USB-C) 2018 را به شما آموزش خواهیم داد، بنا بر این می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را برای ویرایش یا به اشتراک‌گذاری انتقال دهید.

-----

سافت‌مک: مدل‌های آیپد پرو که در پاییز سال 2018 منتشر شد، با جایگزین کردن درگاه‌های USB-C به جای لایتنینگ باعث تعجب بعضی‌ها شد و برای اولین بار یک دستگاه آی. او. اس دارای یک رابط شارژ غیر اختصاصی شد. اما در حالی که این امر باعث رنجش برخی دارندگان لوازم جانبی نسخه‌های قبلی شد، اپل می‌گوید که درگاه جدید برای عکاسانی که در حال حرکت هستند مناسب است و می‌توانند یک دوربین دیجیتالی را به آیپد وصل کرده و تصاویر را از طریق یک ارتباط پر سرعت انتقال دهند.

در این مقاله روش اتصال یک آیپد پرو به یک دوربین آموزش داده شده است.

آنچه که نیاز دارید

آیپد پروهای 2018 تنها با یک کابل USB-C به USB-C عرضه می‌شود، و بعید است که به شما کمک کند که به یک دوربین وصل شوید. در عوض باید یک یا چند آداپتور پیدا کنید، یا قرض بگیرید، یا بخرید.

آداپتور مورد نیاز شما به درگاه‌های دوربین شما بستگی دارد، اما در اصل به دنبال یک کابل با نام «[درگاه دوربین شما] به USB-C» هستید.

در یک وضعیت ایده‌آل، ما دوست داریم کار را با یک کابل واحد انجام دهید، اما ممکن است که این کار عملی نباشد. یک آداپتور یو. اس. بی با بازده خوب USB-C به (مادگی) اپل 19 دلار است که می‌تواند با یک کابل USB-A دوم (به عبارت دیگر USB معمولی) ترکیب شود: پیدا کردن آداپتورهای USB-A برای انواع بسیار متنوعی از استاندارها، از جمله مینی یو. اس. بی، میکرو یو. اس. بی و لایتنینگ، آسان است. یا می‌توانید از یک هاب USB-C استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را وصل کنید.

توجه داشته باشید که اگر استاندارد انتهای دیگر کابل (یا در کابل دوم) چیزی کندتر باشد - مانند USB-A - ممکن است سرعت انتقال دادهٔ وعده داده شده توسط USB-C محقق نشود.

 

یو. اس. بی

احتمالاً یک دوربین دیجیتال دارای نوعی درگاه یو. اس. بی است: احتمالاً میکرو یا مینی. این درگاه‌ها به راحتی با یک کابل تکی به آیپد شما وصل می‌شوند.

آمازون دارای طیف گسترده‌ای از کابل‌های یو. اس. بی در دسترس است. هر چند توصیه می‌کنیم با تولید کننده (یا در مشخصات محصول) بررسی کنید که برای انتقال داده‌ها به آیپد مناسب باشند.

روش اتصال یک دوربین دیجیتال به یک آیپد پرو 2018

به خاطر داشته باشید که به دنبال یک کابل نرگی به نرگی هستید، و از آنجایی که بسیاری از آداپتورهای موجود که در بازار پیدا می‌شوند دارای یک نرگی USB-C در یک انتها و یک مادگی mini-USB در انتهای دیگر هستند، باید یک کابل mini-USB را نیز به آنها وصل کنید.

کارت اس. دی

ممکن است این را یک تقلب در نظر بگیرید، زیرا که این کار به معنای واقعی کلمه متصل کردن دوربین به آیپد نیست، اما در بسیاری از موارد، این ساده‌ترین گزینه است. اگر دوربین دیجیتالی شما دارای یک کارت اس. دی باشد، می‌توانید آن را خارج کرده و به یک آداپتور USB-C وصل کنید که آن هم به نوبهٔ خود به آیپد پرو وصل شده است.

اپل یک USB-C to SD Card Reader را به قیمت باور نکردنی 39 دلار می‌فروشد، اما گزینه‌های دیگری نیز در آمازون موجود است.

(توجه داشته باشید که این استراتژی برای آیپدهای دارای لایتنینگ نیز قابل استفاده است. به همین منظور، اپل یک Lightning to SD Card Reader را با قیمت 29 دلار می‌فروشد.

درگاه‌های اختصاصی

دوربین‌های دیجیتال با درگاه‌های اختصاصی که مخصوص همان تولید کننده هستند، ما را با دردسر مواجه می‌کنند و این احتمال وجود دارد که در نهایت کار شما به دو کابل یا آداپتور زنجیره‌ای ختم شود.

با فرض این که شما یک کابل با استاندارد اختصاصی به دست آورده‌اید (و فرض کنیم که احتمالاً در یک انتها USB-A نیز دارد)، آداپتور USB-C به (مادگی) اپل احتمالاً بهترین گزینهٔ شما است. یا همان طور که قبلاً نیز گفته شد، یک هاب USB-C یک گزینهٔ همه کاره است، اگر چه موردی گران قیمت است.

 

دوربین خود را وصل کنید

اکنون که اسباب کار را به دست آورده‌ایم، بقیهٔ کارها ساده هستند. آیپد پرو و دوربین (یا کارت اس. دی) را با استفاده از کابل‌های صحیح و/یا آداپتورها به یکدیگر وصل کنید و مطمئن شوید که هر دو دستگاه روشن هستند.

در این مرحله، برنامهٔ Photos باید به صورت خودکار باز شود، اما اگر نشد، باید آن را به صورت دستی باز کنید و برگهٔ Import را انتخاب کنید.

سپس می‌توانید عکس‌ها را به صورت جداگانه انتخاب کرده و بر رویImport (وارد کردن) ضربه بزنید، یا با استفاده از Import All (وارد کردن همه) تعداد زیادی را انتخاب کنید. (وارد کردن دسته‌ای در حجم زیاد جایی است که شما حقیقاً مزیت اتصال UBS-C را خواهید دید، با فرض این که تنگناهای USB-A در جای دیگری وجود ندارد.)

همچنین می‌توانید با انتخاب منوی بازشو در بالا سمت چپ (جایی که می‌گوید Import to) و انتخاب یک آلبوم، محل دقیق وارد کردن عکس‌ها را انتخاب کنید. اگر مسیر وارد کردن عکس‌ها را در منوی بازشو انتخاب نکنید، عکس‌ها در لیست Cameraی شما وارد می‌شوند.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘