بهترین نرم افزار های مک کاتالینا

20
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
2 نظر 2943 بازدید

برترین نرم افزار های مک کاتالینا

مک کاتالینا جدیدترین نسخه از سیستم عامل مک است که در رایانه‌های اپل اجرا می‌شود. نام کاتالینا از جزیره Santa Catalina در کالیفرنیا سرچشمه می‌گیرد. نسخه نهایی مک کاتالینا بالاخره عرضه شد و شما می‌توانید هم اکنون به نصب آن بپردازید.

با عرضه این نسخه، سیستم عامل مک لیست بزرگی از تغییرات را به همراه دارد. از این تغییرات می‌توان به تعدادی اپلیکیشن بروزرسانی شده و با طراحی جدید، کنار رفتن نرم افزار محبوب آیتونز و قابلیت‌های جدید سافاری نام برد. قبلا در مطلبی به معرفی نرم افزار‌های رایگان مک پرداخته بودیم. این بار با معرفی بهترین نرم افزارهایی که می‌توانید در مک کاتالینا داشته باشید در خدمت شما هستیم.

CleanMyMac X

clean my mac x برای مک کاتالینا

CleanMyMac X با استفاده از طیف گستره‌ای از ویژگی‌های جدید مبتکرانه، با شما این امکان را می‌دهد که تمام سیستم خود را اسکن و پاک سازی کنید، فایل‌های بلا استفاده و حجیم را پاک کنید، حجم کتابخانه iPhoto خود را کاهش دهید، برنامه‌های غیر ضروری تان را حذف کنید، ایرادات برنامه‌هایی را که به طور نادرست نصب شده‌اند را رفع کنید، تمام برنامه‌های افزودنی خود را از یک جا مدیریت کنید و در نهایت کارهای بسیار دیگری را نیز انجام دهید. در ضمن همه این کارها با یک رابط کاربری با طراحی زیبا انجام می‌شود.

Alfred

Alfred برای مک کاتالینا

Alfred نرم افزاری بسیار کاربردی برای جستجو میان فایل‌ها در دستگاه مک شما می‌باشد. با جستجوی سریع میان فایل‌های خود در زمان خود صرفه جویی کنید. با استفاده از این نرم افزار با میانبرها راحت‌تر از همیشه کار کنید. آلفرد یک نرم افزار کامل برای افزایش سرعت کارها در مک شماست. این نرم افزار را دانلود کرده و پس آز آن خودتان از قابلیت‌های آلفرد شگفت زده می‌شوید.

iStat Menus

iStat Menus برای مک کاتالینا

iStat Menus به شما این امکان را می‌دهد که تمام سیستم خود را مستقیما از طریق یک منو کنترل کنید. این برنامه شامل 8 افزونه برای منوهای مختلف است که امکان کنترل سیستم تان را از جنبه‌های مختلف فراهم می‌کند.

Microsoft Office

microsoft office 2019 برای مک کاتالینا

نسخه‌های 2019 نرم افزارهای Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote تجربه بسیار جذابی را برای کاربران مک فراهم کرده است. اگر از قبل از نرم افزارهای آفیس بر روی آیپد یا رایانه شخصی خود استفاده کرده باشید، این حس به شما دست می‌دهد که انگار از رابط کاربری آفیس 2016 استفاده می‌کنید. این نرم افزار تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. کاربران مک همیشه قدردان قابلیت‌هایی که آفیس ارائه داده است از جمله پشتیبانی از حالت تمام صفحه و حرکات مالتی تاچ بوده اند. ویژگی پشتیبانی از حالت تمام صفحه موجب می‌شود که اسناد و نوشته‌هایتان واضح‌تر به نظر برسند.

PDF Expert

PDF Expert برای مک کاتالینا

با نرم افزار PDF Expert می‌توانید بین تمامی صفحات خود به راحتی جا به جا شوید و به سرعت به جستجو در اسناد مورد نظر خود بپردازید. این نرم افزار بلافاصله فایل‌های PDF شما را چه یک پیوست کوچک برای ایمیل باشد، چه یک گزارش 2000 صفحه‌ای به سرعت باز می‌کند.

Things

things برای مک کاتالینا

Things یک راه حل فوق العاده برای مدیریت وظایف شما و سازماندهی آنهاست. به وسیله این نرم افزار به راحتی می‌توانید تسک‌ها و وظایف خود را زمان بندی کنید و از هیچ کاری عقب نمانید. Things ویژگی‌های قدرتمندی را مانند تگ‌ها یا قابلیت فیلتر به سادگی هر چه تمام‌تر در اختیار شما می‌گذارد. با رابط کاربری زیبای این نرم افزار مدیریت وظایف و کارهای شما ساده و جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.

Pixelmator Pro

pixelmator pro برای مک کاتالینا

Pixelmator Pro یک ویرایشگر تصویر فوق العاده قدرتمند، زیبا و آسان برای استفاده است که منحصراً برای مک طراحی شده است.

1Password

1password برای مک کاتالینا

1Password نرم افزاری برای مدیریت رمز عبورهای شماست که امنیت و سادگی را با هم برای شما تضمین می‌کند. این نرم افزار تنها ابزاری است که در مقابل فیشینگ‌ها از شما محافظت می‌کند. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند پر کردن فرم‌ها و تولید کردن اتوماتیک رمزعبورهای بسیار قدرتمند از یک نرم افزار مدیریت رمزعبور ساده پای خود را فراتر گذاشته است. با استفاده از این ابزار، اطلاعات مهم خود مانند رمزعبور، کارت‌های اعتباری و اطلاعات شخصی خود را با رمزگذاری پیشرفته محافظت کنید.

Spark

spark برای مک کاتالینا

Spark یک برنامه مدیریت ایمیل برای افرادی است که زمان زیادی را برای چک کردن صندوق ورودی پیام‌هایشان صرف می‌کنند. به کمک این نرم افزار افراد می‌توانند پیام‌های مهم در ایمیل خود را ببینند و مابقی پیام‌ها که اهمیتی ندارند را به صورت اتوماتیک حذف کنند.

The Unarchiver

the unarchiver برای مک کاتالینا

The Unarchiver یک برنامه کم حجم با استفاده ساده است که با کمک آن می‌توانید انواع مختلف فایل‌های آرشیو شده خود را از حالت فشرده خارج کنید. این برنامه از فرمت‌های متداولی همچون Zip ، RAR ، 7-zip ، Tar ، Gzip و Bzip2 نیز پشتیبانی می‌کند.

Visual Studio Code

vs code برای مک کاتالینا

Visual Studio Code که در میان توسعه دهندگان به VS Code نیز معروف است یک ابزار بسیار مناسب برای ویرایش کد است. با پشتیبانی از تقریبا تمام زبان‌های برنامه نویسی و سادگی و کاربردی بودن استفاده از آن و هم چنین قابلیت دیباگ کردن کد، این نرم افزار جای خود را حسابی میان برنامه نویسان باز کرده است. این ویرایشگر کد که البته با استفاده از پلاگین‌های آن چیزی از یک IDE قدرتمند کم نخواهید داشت، از سیستم عامل‌های مک، لینوکس و ویندوز به طور کامل پیشتیبانی می‌کند. توصیه می‌کنیم حتما برای ویرایش کدهای خود این ادیتور کد فوق العاده را نصب کنید.

Carbon Copy Cloner

carbon copy cloner برای مک کاتالینا

با استفاده از نرم افزار Carbon Copy Cleaner از مک خود به راحتی بکاپ بگیرید. نسخه‌های پشتیبان تهیه شده با نرم افزار Carbon Copy Cloner بهتر از بکاپ‌های معمولی هستند. فرض کنید اتفاقی غیرقابل تصور در زمان ددلاین یک پروژه اتفاق می‌افتد. مک تان دیگر پاسخگو نباشد و فقط کلیک‌های پی در پی شماست که اتفاق می‌افتد. با تهیه نسخه پشتیبان می‌توانید از این گونه اتفاق‌ها جلوگیری کنید و مجدداً سیستم عامل را نصب کرده و داده‌ها را بازیابی کنید.

iMazing

iMazing برای مک کاتالینا

برنامه iMazing (با نام سابق DiskAid) برنامه‌ای برای مدیریت دستگاه‌های آی او اس است. قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد بسیار بیشتر از مواردی است که آیتونز در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید با این برنامه فایل‌های خود را کپی کنید، به انقتال آسان فایل‌های خود بپردازید، از اپ‌های گوشی خود بکاپ بگیرید و هزاران قابلیت دیگر که نمی‌توان آن‌ها را به طور کامل معرفی کرد. با نصب این نرم افزار تمام دستگاه‌های آی او اس خود از جمله آیفون، آیپد و یا آیپاد خود را مدیریت کنید.

Transmit

transmit برای مک کاتالینا

Transmit یک برنامه قدرتمند و همه کاره و یک پروتکل عالی برای انتقال فایل است که مدیریت و سازماندهی پرونده‌های بزرگ را روی سرورهای مختلف در حالت ابری برای شما آسان می‌کند.

Sketch

sketch برای مک کاتالینا

Sketch یک برنامه بسیار خلاقانه برای طراحی در مک است. طراحی این برنامه عمدتا بر پایه ایجاد فضایی با ابعاد و لایه‌های نامحدود، بدون پالت ها، پنل ها، منوها و پنجره‌ها بنا شده است. اگرچه استفاده از آن ساده است اما ابزارهایی قدرتمند را برای طراحی بردار ها، متن ها، نمادها و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

Movist Pro

movist برای مک کاتالینا

Movist یک پخش کننده فیلم مبتنی بر QuickTime و FFmpeg است. با استفاده از کنترلرهای کاربردی آن مانند نوار عنوان با پس زمینه شفاف شما تجربه بهتری برای تمرکز روی مشاهده فیلم و ویدیوهای خود خواهید داشت.

Fantastical

fantastical برای مک کاتالینا

Fantastical یک تقویم مخصوص مک است که حقیقتا از کار با آن لذت خواهید برد. ایجاد رویداد در آن سریع، آسان و جذاب است. استفاده از آن برای ایجاد رویداد بسیار راحت است. کافی است که جزئیات رویداد خود را نوشته و سپس return را بزنید. همین!

Final Cut Pro X

final cut pro x برای مک کاتالینا

Final Cut Pro X یک نرم افزار حرفه‌ای برای ویرایش ویدیو است. این برنامه از صفر دوباره طراحی شده است و سرعت، کیفیت و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای را در هر قسمت ارائه می‌دهد.  هر آنچه که شما از یک نرم افزار ویرایش ویدیو انتظار دارید مانند سازماندهی فایل‌های مدیا، ویرایش در فایل‌های ویدیویی مانند کات کردن و اضافه کردن افکت خاص و هر چیز دیگر به راحتی و با کارایی باورنکردنی در دسترس شما خواهد بود.

Logic Pro X

logic pro x برای مک کاتالینا

این نرم افزار پیشرفته‌ترین نسخه نرم افزار Logic تا کنون است. ابزارهای جدید پیشرفته‌ای برای آهنگ سازی، ویرایش و میکس حرفه‌ای با یک رابط کاربری مدرن در این نرم افزار گنجانده شده است. Logic Pro X شامل مجموعه گسترده‌ای از ابزارها، جلوه‌ها و حلقه‌ها است که یک ابزار کامل را برای ایجاد موسیقی با صدای شگفت انگیز ارائه می‌دهد. هر آنچه از که نرم افزار ایجاد موسیقی انتظار دهید با همه ابزارهای مرتبط با آن در همین نرم افزار در اختیار شما خواهد بود.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘