بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

15
اردیبهشت 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 9 دقیقه
0 نظر 1038 بازدید

 بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

آیپد پرو ممکن است به عنوان جایگزینی برای لپتاپ به بازار عرضه شود، اما برای افزودن یک صفحه کلید عالی به صورتی مشابه برای استفاده در سایر مدل‌های آیپد می‌تواند راه درازی در پیش داشته باشد. در اینجا بهترین صفحه کلیدها برای آیپد، آیپد مینی و آیپد ایر معرفی شده‌اند.

-----

سافت‌مک: اپل همیشه آیپد را به عنوان وسیله‌ای برای بهره‌وری به بازار عرضه کرده است، اما فاکتور شکل آن، اغلب موجب محدودیت‌هایی در مقدار و کیفیت کاری که می‌تواند انجام دهد شده است.

این مسئله شاید در نبود یک صفحه کلید فیزیکی بیشتر آشکار شود. هر چند تطبیق‌پذیری صفحه کلید روی صفحه نمایش بسیار عالی است، بدون شک هنگام تایپ کردن مقالات طولانی و یا ارسال چندین ایمیل، باعث می‌شود که کار شما به کُندی پیش برود. همچنین از دست دادن بخشی از صفحه نمایش در زمان استفاده از صفحه کلید مجازی می‌تواند ناامید کننده باشد.

اپل سعی کرده است که این مورد را در ردیف آیپد پرو حل کند، اما حتی در این صورت هم صفحه کلید جزو لوازم جانبی اختیاری است. با وجود این که بیشتر مدل‌های آیپد علاوه بر اتصال بلوتوث از کانکتور هوشمند نیز پشتیبانی می‌کنند، گزینه‌های صفحه کلید متنوعی در بازار وجود دارد. در این مقاله موارد مورد علاقهٔ ما معرفی خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای سادگی، در این مقاله ما بر روی صفحه کلیدهایی که با آیپد 9.7 اینچی کار می‌کنند متمرکز شده‌ایم، اما می‌توانید به راهنمای جداگانهٔ ما برای بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو نیز نگاهی بیندازید.

 

صفحه کلید جادویی اپل

Apple Magic Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 99 دلار

صفحه کلید جادویی یک جزء اصلی مک است، اما می‌تواند همراه با یک آیپد نیز استفاده شود. این صفحه کلید جزو لوازم جانبی رسمی برای آخرین آیپد پرو است، اما این صفحه کلید در واقع می‌تواند با هر دستگاه آی. او. اس‌ی که دارای آی. او. اس 9.1 و بالاتر است کار کند.

مزیت استفاده از یک صفحه کلید مستقل از این دست این است که دارای کلیدهایی بزرگ‌تر از هر کاور کیبوردی آیپد است و صفحه کلید در زاویهٔ راحت‌تری به سمت بالا قرار می‌گیرد، بنا بر این در صورت لزوم می‌توانید با آن به تایپ کردن جدی بپردازید.

صفحه کلید جادویی همچنین دارای یک باتری قابل شارژ است که اپل می‌گوید با یک بار شارژ کردن می‌تواند یک ماه دوام بیاورد. و البته اگر قبلاً یکی از این صفحه کلیدها را دریافت کرده‌اید (یا یکی از صفحه کلیدهای وایرلس قدیمی‌تر که با آیپدها نیز کار می‌کنند)، دیگر نیازی نیست که برای خرید یک صفحه کلید با برند جدید و صرفاً برای آیپد خود هزینه‌ای اختصاص دهید.

جنبهٔ منفی ماجرا این است که واقعاً چندان هم قابل حمل نیست، و به عنوان یک کاور یا یک پایه برای آیپد شما عمل نمی‌کند، بنا بر این ممکن است هنوز هم نیاز به هزینه کردن بیشتر برای تهیهٔ سایر لوازم جانبی داشته باشید.

در انگلستان، این صفحه کلید با قیمت 99 پوند در دسترس است. همچنین می‌توانید یک نسخهٔ بزرگ‌تر که صفحه کلید عددی نیز دارد را با 129 پوند / 129 دلار تهیه کنید.


صفحه کلید Logitech Slim Folio برای آیپد 9.7 اینچی

Logitech Slim Folio for iPad 9.7in

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 99.99 دلار

صفحه کلید Logitech برای چندین سال گذشته به دلیل شایسته‌ای جایگزین صفحه کلیدهای رسمی اپل بوده است.

Slim Folio این تجربه را با صفحه کلیدی در یک کاور کاملاً کاربردی یکپارچه می‌کند. این کلیدها لامسه‌ای و واکنشی هستند و به مقدار مناسبی پایین می‌روند که باعث می‌شود آن را با صفحه کلید بسیاری از لپتاپ‌ها مقایسه کنید.

همچنین کاور آن هم بسیار عالی است. در زمان تایپ کردن، بسته به کاری که انجام می‌دهید، می‌توانید زاویهٔ صفحه نمایش را 10 درجه یا 58 درجه تنظیم کنید. با داشتن آیپد 9.7 اینچی که در حال حاضر از قلم اپل (Apple Pencil) نیز پشتیبانی می‌کند، حتی یک نگهدارندهٔ قلم نیز در بالای صفحه وجود دارد.

هر چند از کانکتور هوشمند پشتیبانی نمی‌کند، روشن کردن بلوتوث هزینهٔ بسیار کمی برای داشتن یک صفحه کلید عالی است.

ارزان‌ترین مکان برای خرید آن در حال حاضر آمازون است که با قیمت 76.97 پوند در دسترس است. در ایالات متحده می‌توانید آن را مستقیماً و با قیمت 99.99 دلار خریداری کنید.


صفحه کلید Brydge 9.7

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 99 دلار

داشتن یک صفحه کلید Brydge باعث می‌شود که آیپد بیش از هر زمان دیگری مانند یک مک‌بوک به نظر برسد. کلیدهای مشکی آن که از آلومینیوم کیفیت بالا ساخته شده است، آنچه را که در لپتاپ‌های اخیر اپل شاهد بوده‌ایم را تقلید می‌کنند.

این یکی از راحت‌ترین تجربه‌های تایپ کردن ما در یک آیپد است، در عین حالی که هنوز هم دارای کلیدهای با نور پس‌زمینه و برخی میانبرهای صفحه کلید مفید است.

لولاهای پوستهٔ صدفی Brydge زاویه دید 180 درجه‌ای را ارایه می‌دهد، که بیشتر از آن چیزی است که در مورد اکثر رقبا می‌شود گفت، و دارای پدهای کوچکی در قسمت جلویی است تا در هنگام بسته شدن، صفحه نمایش آیپد شما با صفحه کلید تماس نداشته باشد.

با این وجود یک نکتهٔ منفی نیز وجود دارد: صفحه کلید Brydge از طریق بلوتوث متصل می‌شود نه از طریق متصل کنندهٔ هوشمند (Smart Connector)، بنا بر این نیاز به شارژ هر چند وقت یک بار دارد.

شما می‌توانید صفحه کلید Brydge را برای آیپدهای 9.7 اینچی خریداری کنید، در حالی که یک نسخهٔ 10.5 اینچی آن نیز با آیپد ایر 2019 و آیپد پرو سازگار است.


صفحه کلید تاشوی مایکروسافت

Microsoft Universal Foldable Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 99.95 دلار

صفحه کلیدهای مایکروسافت از زیبایی ظاهری برخوردار نیستند، اما آنها همیشه خوش ساخت، استفاده از آنها راحت، و به اندازهٔ کافی محکم هستند که در صورت نیاز به تایپ کردن جدی به اندازهٔ کافی دوام بیاورند و خرد نشوند.

صفحه کلید تاشو کمی عجیب و غریب است، ولی در واقع بسیار عالی به نظر می‌رسد. این یک صفحه کلید بلوتوثی مستقل است که به هر دستگاهی که با بلوتوث کار کند متصل می‌شود، از جمله مک و PC و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها.

اما همان طور که از نام آن پیداست، می‌توانید با تا کردن آن حجم آن را به نصف تقلیل دهید تا در صورت نیاز به حمل آن، واقعاً کوچک و سبک باشد. و هنگامی که نیاز به استفاده از آن دارید، می‌توانید دوباره آن را باز کرده و شروع به تایپ کردن کنید.

این صفحه کلید محصولی از شرکت مایکروسافت است، ولی با این وجود از دستگاه‌های آی. او. اس نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند، و حتی دارای یک کلید Command مک است تا بتوانید بین برنامه‌ها جابجا شوید و از سایر میانبرهای مک نیز استفاده کنید.

صفحه کلید با یک پارچهٔ بادوام پوشانده شده است تا از آن محافظت شود، همراه با یک پوشش مقاوم ضد آب برای محافظت از آن در فضای بیرونی. صفحه کلید می‌تواند با دو دستگاه جداگانه جفت شود و به شما این امکان را می‌دهد هر زمان که بخواهید بین آنها جابجا شوید و باتری قابل شارژ آن نیز با هر بار شارژ کردن تا سه ماه دوام می‌آورد.


صفحه کلید سیمی Griffin همراه با Lightning Connector

Griffin Wired Keyboard with Lightning Connector

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 49.99 دلار

اغلب صفحه کلیدها از بلوتوث برای اتصال به آیپد استفاده می‌کنند، اما ممکن است مواقعی نیز وجود داشته باشد که نتوانید از بلوتوث استفاده کنید. وقتی آیپد شما در حالت هواپیما قرار دارد نمی‌توانید از بلوتوث استفاده کنید، و برخی از دفاتر دولتی و دیگر دفاتر استفاده از بلوتوث را ممنوع می‌کنند زیرا یک خطر امنیتی بالقوه است. این زمانی است که باید از صفحه کلید سیمی استفاده کنیم.

صفحه کلید سیمی Griffin یک رابط لایتنینگ در داخل خود دارد، بنا بر این می‌توانید آن را مستقیماً به مدل اخیر آیفون یا آیپد که از لایتنینگ نیز استفاده می‌کنند وصل کنید. این یک کابل یک متری است، بنا بر این هنگام استفاده از صفحه کلید و آیپد خود فضای آزادی دارید.

نمی‌توان از آن به عنوان یک کاور یا به عنوان یک پایه استفاده کرد، اما از بیشتر صفحه کلیدهای آیپد بزرگ‌تر است و در قسمت پشتی بالا آمده است، به صورتی که هنگام تایپ کردن در زاویهٔ راحت‌تری قرار دارد.

در حقیقت بسیار شبیه صفحه کلید جادویی اپل به نظر می‌رسد - فقط سیم دارد - و دارای کلیدهای عملکردی مشابهی است، از جمله یک دکمهٔ Home و کلید Command مک برای جابجایی بین برنامه‌ها.

این صفحه کلید سیمی به باتری اختصاصی احتیاج ندارد، بلکه در عوض برق خود را از طریق کابل لایتنینگ تأمین می‌کند.


صفحه کلید آیپد Arteck با نور پس‌زمینه

Arteck Universal Backlit iPad Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 19.99 دلار

شاید بتوان گفت پرگزینه‌ترین صفحه کلید است. صفحه کلید بلوتوثی Arteck در طیف نور پس‌زمینهٔ خود هفت رنگ را ارایه می‌دهد که همچنین قابل تنظیم در دو سطح روشنایی هستند.

باتری لیتیوم یونی قابل شارژ آن شش ماه دوام می‌آورد. البته این در صورتی است که از صفحه کلید روزانه 2 ساعت و بدون نور پس‌زمینه استفاده کنید.

صفحه کلید Arteck با iPad 1 و iPad 2، Air، Air 2، iPad mini 1-3، و آیفون کار می‌کند. همچنین با اندروید و ویندوز نیز سازگار است.

این صفحه کلید با یک ضمانت دو ساله ارایه می‌شود.


صفحه کلید Zagg Slim Book Go برای آیپد 9.7 اینچی

Zagg Slim Book Go for iPad 9.7in

بهترین صفحه کلیدهای آیپد 2020

:: قیمت: 99.99 دلار

صفحه کلید Zagg متخصص در محافظت مستقیم از دستگاه است، اما وضعیت صفحه کلید آن هم به همان اندازه چشمگیر است.

همان طور که از نام آن پیداست، در عین حالی که یک تایپ متقاعد کننده را با Slim Book Go تجربه می‌کنید، قابل حمل‌ترین و کمترین حجم را نیز برای شما فراهم می‌کند.

خود صفحه کلید دارای شرایط خوبی برای حمل کردن دارد، در عین حال امکان انتخاب 7 رنگ نور پس‌زمینه را نیز دارید. صفحه نمایش آن می‌تواند مانند یک لپتاپ تا 135 درجه کج شود.

بسیاری از ویژگی‌های مفید داخلی دیگر نیز وجود دارد، از جمله یک جک معکوس، نگهدارندهٔ قلم اپل و امکان جدا کردن صفحه کلید.

لازم نیست به این زودی‌ها نگران از کار افتادن آن به علت اتمام باتری باشید، زیرا Zagg ادعا می‌کند که باتری شگفت‌انگیز آن تا دو سال عمر می‌کند.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘