بهترین صفحه کلیدهای «آیپد پرو» 2019

3
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 12 دقیقه
0 نظر 1818 بازدید

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

هر دو «آیپد پرو»ی 10.5 و 12.9 اینچی تبلت‌هایی عالی هستند، اما یک صفحه کلید می‌تواند آنها را به تبدیل شدن به دستگاه‌های لپتاپ نزدیک‌تر کند. در اینجا بهترین کیبوردهای «آیپد پرو» برای هر دو مدل «آیپد پرو» از جمله صفحه‌کلیدهای بی‌سیم و باسیم مستقل و کیبوردهای دارای کاور «همه در یکی» (all in one) «آیپد پرو» آورده شده است.

-----

سافت‌مک: «آیپد پرو» (iPad Pro) احتمالاً به یک جایگزین لپتاپ نزدیک است، همچنین می‌توانید یک تبلت تهیه کنید - به خصوص اگر شما مدل بزرگتر 12.9 اینچی با صفحه نمایشی بزرگتر از برخی از رقبای لپتاپ آن را انتخاب کنید.

با این حال، در این بین یک چیز کم است: یک صفحه کلید فیزیکی. که وجود آن لازم و ضروری است (هیچ یک از ما یک بلک‌بری به اندازهٔ تبلت نمی‌خواهیم) اما بعضی اوقات صرفاً کلیدهای روی صفحه نمایش کافی نیستند، به خصوص برای انجام کارهای خلاقانه و حرفه‌ای که ممکن است بخواهید با «آیپد پرو» انجام دهید، کافی نیست.

با توجه به این موضوع، ما بهترین کیبوردهای «آیپد پرو» را گردآوری کرده‌ایم - برای هر دو مدل فعلی، و برخی از آنها که با نسخهٔ 9.7 اینچی قدیمی‌تر کار می‌کنند - از جمله هر دو مورد کیبوردهای دارای کاور clip-on و آنهایی که کاملاً جدا و وایرلس هستند. اگر صاحب یک «آیپد» معمولی یا «آیپد ایر» یا «آیپد مینی» هستید، بهتر است با راهنمای جامع ما در مورد بهترین صفحه کلیدهای «آیپد» همراه باشید.

صفحه کلید هوشمند اپل / Apple Smart Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 159 دلار

در این مورد مدعیان زیادی وجود دارد، اما اگر یک صفحه کلید مناسب برای هر کدام از مدل‌های «آیپد پرو» می‌خواهید که همچنین دارای کاور هم باشد (و نمی‌خواهید صفحه نمایش را خراش بدهید!) پس اینها مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید.

صفحه کلید از ملزومات حیاتی در استفاده از «آیپد پرو» است، و شرم‌آور است که اپل نمی‌تواند آن را جزو قیمت تبلت محاسبه کرده و در نظر بگیرد. اما آیا واقعاً باید چنین انتظاری از آنها داشته باشیم؟

اتصال هوشمند (Smart Connector) یکی از کارت‌های برندهٔ این صفحه کلید است. نیازی نیست که نگران عمر باتری یا اتصال بلوتوث باشید، زیرا همه چیز از طریق درگاه صفحه کلید اداره می‌شود.

همچنین صفحه کلید هوشمند دارای چندین کلید میانبر مفید اضافی است که برای دستورات iOS طراحی شده‌اند، مانند کلید Home/خانه (Command-H) و کلید جستجو (Command-Space). همچنین به شما امکان استفاده از تعدادی از دستورات آشنای صفحه کلید «مک» را می‌دهد، مانند استفاده از Command-Tab برای گردش بین برنامه‌ها.

این مدل برای «آیپد پرو»ی 10.5 اینچی در نظر گرفته شده است، اما البته اپل نسخه‌هایی را نیز برای مدل 12.9 اینچی (169 پوند / 169 دلار) و «آیپد پرو»ی 9.7 اینچی (که تولید آن متوقف شده) (فقط با 149 دلار) به فروش می‌رساند.

صفحه کلید جادویی اپل / Apple Magic Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 99 دلار

«صفحه کلید جادویی» (Magic Keyboard) با تمام دستگاه‌های iOS که iOS 9.1 و بالاتر را اجرا می‌کنند، کار می‌کند. ما آن را با تعدادی از «آیپد»ها در دفتر کار خود آزمایش کردیم - از جمله «آیپد پرو» - و خوب کار کرد. (صفحه کلید وایرلس قدیمی اپل در گذشته با «آیپد» نیز کار می‌کرد، بنا بر این اگر یکی از این موارد را هم داشته باشید می‌توانید آن را امتحان کنید).

مزیت استفاده از یک صفحه کلید مرسوم و مستقل از این دست این است که دارای کلیدهای بزرگتری نسبت به اغلب صفحه کلیدهای در اندازهٔ «آیپد» است. پنل صفحه کلید با زاویهٔ راحت‌تری به سمت بالا شیب دارد، بنا بر این می‌توانید هنگام نیاز به تایپ کردن به راحتی عمل کنید.

«صفحه کلید جادویی» همچنین دارای یک باتری قابل شارژ است که اپل می‌گوید با یک بار شارژ می‌تواند تا یک ماه دوام بیاورد. و مطمئناً اگر یکی از این صفحه کلیدها را در دفتر کار خود داشته باشید، دیگر نیازی به صرف هزینهٔ اضافی برای خرید یک کیبورد جدید برای «آیپد» خود را ندارید.

مشکل اینجاست که در حقیقت چندان هم قابل حمل نیست، و به عنوان یک کاور یا پایهٔ نگهدارندهٔ «آیپد» شما عمل نمی‌کند، بنا بر این برای رفع این نقایص شما هنوز هم باید برای لوازم جانبی دیگر مقداری هزینه کنید.

با هزینه کردن 30 پوند / 30 دلار بیشتر، می‌توانید به جای آن نسخهٔ بزرگتر همراه با صفحه کلید عددی (numpad) بگیرید، و اغلب ممکن است با تخفیف در آمازون انگلستان و آمازون ایالات متحده مواجه شوید.

صفحه کلید Brydge 12.9 Series II

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 149.99 دلار

صفحه کلید نسل دوم Brydge برای «آیپد پرو»ی 12.9 اینچی حتی از قبل هم بهتر شده است. ساخت آلومینیومی آن برجسته است و به شما کمک می‌کند تا «آیپد» خود را به یک لپتاپ تبدیل کنید، به گونه‌ای که حتی صفحه کلید رسمی اپل هم نمی‌تواند به سادگی این کار را بکند.

سری دوم این صفحه کلید یک اعجاز صنعتی همراه با نور پس‌زمینهٔ نقره‌ای و فضایی خاکستری یا طلایی برای مطابقت با صفحهٔ شما ایجاد می‌کند. طراحی مینیمال آن همراه با دو لولا برای نگه داشتن «آیپد» به معنای آن است که در صورت بسته بودن، دارای شکلی صاف و قابل حمل است، همراه با اضافات معقولانه‌ای مانند قطعات لاستیکی در گوشه‌ها که از تماس صفحه نمایش با فلز صفحه کلید جلوگیری می‌کند.

لولاها برای تنظیم زاویه دید بهینه 180 درجه قابل تنظیم هستند، در حالی که سه نوع نور پس‌زمینهٔ عالی کار با صفحه کلید را تسهیل می‌کند. این صفحه کلید از طریق micro-USB شارژ می‌شود، اما Brydge ادعا می‌کند که بسته به میزان مصرف تا 12 ماه عمر باتری دارد. این دستگاه از طریق بلوتوث 4.1 متصل می‌شود و نه از طریق اتصال دهندهٔ هوشمند.

با وزن 710 گرم به هیچ وجه سبک‌ترین صفحه کلید موجود «آیپد» نیست، اما بسیاری از ما میل به داشتن صفحه کلید Brydge به عنوان بهترین صفحه کلید در دسترس را داریم، و مخالفت با بهبود و تکمیل این نسخه دشوار است.

شما همچنین می‌توانید صفحه کلیدهای Brydge را برای «آیپد پرو»ی 11 اینچی (149 پوند / 149 دلار) و «آیپد پرو»ی 12.89 اینچی (169 پوند / 169 دلار) در انگلستان و ایالات متحده پیش‌خرید کنید.

صفحه کلید Logitech Slim Combo برای «آیپد پرو»ی 10.5 اینچی

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 129.95 دلار

صفحه کلید Logitech Slim Combo برای «آیپد پرو»ی 10.5 اینچی یک محصول مستحکم و با دوام است که شاید به‌تر و تمیزی صفحه کلید خود اپل نباشد، ولی عملکرد و محافظتی ارایه می‌دهد که صفحه کلید رسمی هوشمند نمی‌تواند آن را ارایه کند.

این مورد شامل کاور دو بخشی است. خودِ «آیپد» در یک کاور محکم قرار می‌گیرد که ضمن حفظ دسترسی کامل به درگاه اتصالی صفحه کلید، از افتادن «آیپد» جلوگیری می‌کند. این وسیله همچنین شامل یک صفحه تکیه‌گاه تبلت در زوایای مختلف و یک نگهدارندهٔ قلم اپل (Apple Pencil) برای قلم کاربران است.

شما می‌توانید به منظور داشتن کمی محافظت بیشتر از این کاور به طور کامل استفاده کنید، اما می‌توانید مؤلفهٔ صفحه کلید را زمانی که به محل کار خود رسیدید از طریق اتصال دهندهٔ هوشمند (Smart Connector) «آیپد» به آن وصل کنید. مانند سایر صفحه کلیدهای مشابه، این بدان معنی نیست که نیازی به نگرانی در بارهٔ عمر باتری جداگانه یا اتصال بلوتوث نداشته باشید - اتصال دهندهٔ هوشمند هم برق و هم اتصال را کنترل می‌کند.

این صفحه کلید بسیار چشمگیر است، با عملکردی راحت همراه با تمام کلیدهای مکمل، که مانند اکثر لپتاپ‌ها احساس خوبی در هنگام تایپ کردن به شما خواهد داد.

همچنین مجموعه‌ای از کلیدهای عملکردی مخصوص «آیپد» برای کنترل پخش موسیقی، میزان صدا، روشنایی صفحه نمایش، و باز کردن مستقیم جستجو و یا صفحهٔ اصلی را دارد.

همچنین قابلیت تنظیم‌پذیری نور پس‌زمینه هم وجود دارد، اگر چه فقط دارای سه گزینهٔ تنظیم است: خاموش، کم‌نور و نور روشن. پایین صفحه کلید دارای یک زیردستی که از لغزش «آیپد» نیز جلوگیری می‌کند، و همه چیز هر چند کمی حجیم، اما بسیار سبک وزن هستند.

این یکی دیگر از صفحه کلیدهای «آیپد پرو» است که تجربهٔ چشمگیر کار با تبلت مثل یک لپتاپ را برای شما فراهم می‌کند - با توجه به مزیت داشتن نگهدارندهٔ قلم، چیزی که چندین صفحه کلید «آیپد پرو» آن را در نظر نگرفته‌اند. ما فقط دوست داشتیم طرح آن قابلیت بیشتری می‌داشت، مخصوصاً هنگام بسته شدن.

صفحه کلید Zagg Rugged Messenger برای «آیپد پرو»ی 10.5 اینچی

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 99.99 دلار

صفحه کلید Zagg Rugged Messenger دارای سطح حفاظتی کمی بیشتری را ارایه می‌دهد - این صفحه کلید دارای کاور «آیپد» حقیقتاً زمخت است، اما همچنین یکی از جامع‌ترین مجموعه امکانات یک صفحه کلید دارای کاور را دارا می‌باشد.

تبلت در داخل یک کاور محافظ بسیار محکم جای می‌گیرد و سپس به صورت مغناطیسی به صفحه کلید همراه وصل می‌شود - اگر چه متأسفانه این اتصال از طریق متصل کنندهٔ هوشمند (Smart Connector) انجام نمی‌شود، بنا بر این شما باید به خاطر داشته باشید که صفحه کلید را با شارژر MicroUSB به همراه خود داشته باشید و آن را از طریق بلوتوث به «آیپد» جفت کنید.

Zagg جسورانه ادعا می‌کند که دو سال عمر باتری را ارایه می‌دهد (البته جای تعجبی نیست که ما وقت آزمایش کردن آن را نداشتیم!). اگر چه توقع فقط یک ساعت استفاده در روز را فرض گرفته است، بنا بر این شما استفادهٔ معمول خود را در نظر داشته باشید - اما در هر صورت نیازی نیست که در مورد هر کاوری اهمیت دهید.

صفحه کلید دارای شکل خاصی است، از جمله ردیف کلیدهای عملکردی که در ارتباط با سیستم عامل iOS طراحی شده‌اند، که می‌تواند به دو دستگاه جفت شود و کلیدهایی برای تغییر وضعیت و جابجایی بین آنها وجود دارد - بنا بر این در صورت تمایل، شما می‌توانید به راحتی روی «آی‌مک» یا «آیفون» خود تایپ کنید. عمل تایپ کردن به این صورت نسبتاً دلپذیر است - این آنقدر راحت هست که شما در واقع نمی‌توانید شکایتی داشته باشید، اما شبیه آن احساس کار با لپتاپی که برخی از رقبا ایجاد می‌کنند نیست.

همچنین قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه هم وجود دارد که از بهترین مواردی است که ما شاهد آن بوده‌ایم - نه تنها دارای سه سطح مختلف روشنایی است، بلکه همچنین یک چرخهٔ رنگ بین هفت رنگ را در اختیار دارید.

زمختی کاور آن مطلوب ما نیست، اما به نظر محکم می‌آید، و انتخابی چند منظوره را ارایه می‌دهد. یک نگهدارندهٔ قلم اپل نیز در آن موجود است - که هنور هم در صفحه کلیدها و کاورهای مربوط به «آیپد پرو» به طرز شگفت‌انگیزی کمیاب است.

صفحه کلید Rugged Messenger دارای ویژگی‌های چشمگیری نسبت به قیمت است، تعادل بسیاری خوبی از محافظت، بهره‌وری و نورهای پس‌زمینهٔ رنگی زیبا را ارایه می‌دهد.

صفحه کلید تاشو مایکروسافت Microsoft Foldable Keyboard

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 99.95 دلار

صفحه کلیدهای مایکروسافت چندان زیبا نیستند، اما آنها همیشه خوب ساخته شده‌اند، استفاده از آنها راحت است، و به اندازهٔ کافی محکم هستند که در صورت نیاز به تایپ کردن با فشار زیاد مقاومت لازم را داشته باشند.

صفحه کلید تاشو مایکروسافت کمی عجیب و غریب است. این صفحه کلید بلوتوث مستقلی است که به هر دستگاهی که با بلوتوث کار می‌کند، از جمله مکینتاس و PCها و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها متصل می‌شود.

اما همان طور که از نام آن پیداست، می‌توانید آن را تا کرده و حجم آن را به نصف کاهش دهید تا در صورت لزوم حمل آن با خود، واقعاً کوچک و سبک باشد. و زمانی که نیاز به استفاده از آن را دارید می‌توانید دوباره آن را باز کرده و شروع به تایپ کردن کنید.

با وجود این که این صفحه کلید محصولی از مایکروسافت است، با این حال پشتیبانی خوبی را برای دستگاه‌های iOS ارایه می‌کند و حتی دارای کلید Command «مک» نیز هست، به گونه‌ای که می‌توانید بین برنامه‌ها جابجا شوید و از میانبرهای آشنای دیگر «مک» استفاده کنید.

به منظور محافظ از آن، صفحه کلید به وسیلهٔ یک بافت مقاوم پوشانده شده است، همراه با یک پوشش مقاوم در برابر آب برای محافظت از آن در بیرون از خانه یا محافظت در مقابل ریختن قهوه روی آن.

این صفحه کلید همچنین می‌تواند با دو دستگاه جداگانه جفت شود و به شما امکان می‌دهد هر زمان که می‌خواهید بین دو دستگاه جابجا شوید، و باتری قابل شارژی که حداکثر سه ماه تا زمان شارژ بعدی دوام می‌آورد.

صفحه کلید سیمی Griffin Wired

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 49.99 دلار

اغلب صفحه کلیدها از بلوتوث برای اتصال به «آیپد» استفاده می‌کنند، اما ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که گزینهٔ بلوتوث در دسترس نباشد. وقتی «آیپد» شما در حالت Airplane قرار دارد، نمی‌توانید از بلوتوث استفاده کنید، همچنین برخی از دفاتر دولتی و جاهای دیگر استفاده از بلوتوث در محوطهٔ ساختمان را ممنوع کرده‌اند زیرا یک خطر امنیتی احتمالی است.

در صفحه کلید سیمی Griffin Wired یک رابط لایتنینگ (Lightning) ساخته شده است که می‌توانید آن را مستقیماً به آیفون یا آیپد مدل جدید خود که از لایتنینگ نیز استفاده می‌کنند، وصل کنید. طول کابل آن یک متر است، بنا بر این هنگام تنظیم صفحه کلید و «آیپد» می‌توانید آن را حرکت داده و جابجا کنید. نمی‌توان از آن به عنوان یک کاور یا به عنوان یک پایه استفاده کرد، اما از بیشتر صفحه کلیدهای «آیپد» بزرگتر است و در قسمت بالا از سطح فاصله دارد به گونه‌ای که هنگام تایپ کردن در زاویه‌ای راحت‌تر قرار می‌گیرد.

در حقیقت، به نظر می‌رسد بسیار شبیه به صفحه کلید جادویی اپل - که از بلوتوث استفاده می‌کند - است و دارای مجموعه‌ای از کلیدهای عملکردی، از جمله دکمه صفحه اصلیHome و Command «مک» برای جابجایی بین برنامه‌ها است. نداشتن بلوتوث همچنین به این معنی است که صفحه کلید سیمی نیازی به باطری مخصوص خودش ندارد و فقط مقدار بسیار کمی برق از طریق کابل لایتنینگ مصرف می‌کند.

صفحه کلید Omoton

بهترین صفحه کلیدهای آیپد پرو

:: قیمت خرده فروشی: 15.99 دلار

صفحه کلید بلوتوثی Omoton جایگزین مناسبی برای خود اپل است، اما با کسری از هزینه. این صفحه کلید وعدهٔ اتصال از حداکثر 10 متر و امکان استفاده تا 30 روز مداوم با دو باتری AAA را داده است - اگر چه با عملکرد حالت خواب خودکار خود باید شش ماه طول بکشد.

وزن آن فقط 282 گرم است، بنا بر این فوق‌العاده قابل حمل نیز هست.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘