بهترین آیپد برای بازی در سال 2019

29
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 3911 بازدید

بهترین آیپد برای بازی

با پنج مدل آیپد که رسماً از اپل در دسترس هستند، کدام یک برای بازی مناسب است؟ در اینجا گزینه‌های برتر از نظر ما، همراه با مشاوره در مورد خرید برای زمانی که قصد خرید یک آیپد برای انجام بازی دارید، در نظر گرفته شده است.

-----

سافت‌مک: با بیش از 900.000 بازی موجود در فروشگاه اپل (App Store) و موارد اختصاصی‌تری از طریق Apple Arcade ، این امر منطقی است که گیمرها به دنبال یک آیپد هستند تا سطح بالایی از تجربه‌ی بازی پرتابل مورد نظر خود را ارایه دهند. مسئله این است که تنوع مدل‌های آیپد به سادگی گذشته نیست. با پنج مدل که در حال حاضر برای فروش عرضه می‌شود، هر کدام با یک طراحی متفاوت، با قطعات داخلی متفاوت و قیمت متفاوت، تصمیم‌گیری برای خرید کمی دشوارتر است.

ما ساعت‌های زیادی را صرف بازی کردن با آیپدها در هر شکل و اندازه‌ای کرده‌ایم، و در ادامه لیست نهایی ما از بهترین آیپدها برای بازی ذکر شده است، در کنار مشاوره‌ی خرید در مورد این که چه ملاحظاتی را هنگام خرید یک آیپد متمرکز بر بازی در نظر بگیرید.

هنگام خرید یک آیپد برای بازی چه ملاحظاتی را باید در نظر بگیرید

اندازه‌ی صفحه نمایش

تصمیم شما برای خرید یک آیپد تا حدودی به اندازه‌ی صفحه نمایش آن بستگی دارد. اگر می‌خواهید چیزی قابل حمل باشد و آن را همراه خود داشته باشید، این محدودیت شما را به سمت نمایشگر کوچکتر 7.9 اینچی در «آیپد مینی» (iPad Mini) یا به سمت آیپد 10.2 اینچی خواهد برد.

اما اگر نمایشگری را بخواهید که بتواند جزئیات پیچیده‌ای از انواع بازی‌های موجود در فروشگاه اپل (App Store) را نشان دهد، صفحه نمایش بزرگ‌تری - مانند نمایشگر مدل‌های 10.5 اینچی «آیپد ایر» (iPad Air) و 11 اینچی و 12.9 اینچی «آیپد پرو» - ممکن است با نیازهای شما مناسب‌تر باشد.

از نظر اندازه، شما باید نوع صفحه نمایش را هم در نظر داشته باشید - صفحه نمایش‌های Retina در مدل‌های آیپد اپل به صورت استاندارد استفاده می‌شوند، در حالی که صفحه نمایش‌های Liquid Retina انحصاراً در مدل‌های کیفیت بالای «آیپد پرو» استفاده می‌شوند. صفحه نمایش‌های Liquid Retina با افزایش وضوح تصویر با استفاده از فناوری ProMotion اپل، تجربه‌ی بصری با کیفیت بیشتری برای تجربه‌ی یک بازی دقیق‌تر را ارایه می‌دهند.

چیپست

چیپست (Chipset) یکی دیگر از موارد مهمی است که هنگام خرید یک آیپد برای بازی باید مورد توجه قرار دهید، زیرا باید مطمئن شوید که نه تنها در حال حاضر می‌تواند بازی‌های بزرگ موجود را تحمل کند، بلکه در حالت ایده‌آل باید مطمئن شوید که به اندازه‌ی کافی قدرتمند هست که چند سال دوام بیاورد.

در حال حاضر، شما انتخابی بین A10 Fusion ، A12 Bionic و A12X Bionic با تولیدی سه ساله دارید. اکنون هر سه اینها باید بتوانند یک تجربه‌ی بازی عالی را ارایه دهند، اما A10 Fusion برای ادامه‌ی بازی ممکن است نیاز به گرافیک بیشتری داشته باشد. اما A12 Bionic و A12X Bionic آینده‌نگرانه‌تر عمل کرده و ممکن است ارزش هزینه کردن مبلغ اضافی را داشته باشند.

عمر باتری

ممکن است در مورد عمر باتری به عنوان یکی دیگر از عناصر مهمی که باید در هنگام خرید یک آیپد با محوریت بازی در نظر بگیرید فکر کرده باشید - آخرین چیزی که می‌خواهید این است که در هنگام انجام بازی PUBG Mobile تبلت شما در بین راه متوقف شود؟ در حالی که معمولاً عمر باتری نقش مهمی در تصمیم‌گیری در هنگام خرید دارد، اپل ادعا می‌کند که تمام آیپدها - مهم نیست که ارزان یا رده بالا باشند - حدود 10 ساعت استفاده در هر بار شارژ ارایه می‌دهند. این یکی از چیزهایی است که کمتر باید نگران آن باشید!

فروشگاه مرمت شده‌های اپل

همچنین شایان ذکر است که ممکن است شما بتوانید یک مورد عالی برای خرید یک آیپد که دیگر به طور رسمی از طریق اپل در دسترس نیست پیدا کنید. این معاملات معمولاً در «فروشگاه مرمت شده‌های اپل» (Apple’s Refurbished Store) مشاهده می‌شود، اگر به داشتن جدیدترین نسل دستگاه‌ها فکر نمی‌کنید، خرید از این فروشگاه می‌تواند صرفه‌جویی خوبی باشد.

همچنین گزینه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی بزرگ‌تر و بودجه پسندتری یافت می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید «آیپد» (2018) 128 گیگابایتی را بخرید که در زمان نوشتن این مقاله در Refurb Store فقط 249 پوند قیمت دارد.

بهترین آیپد برای بازی 2019

1. آیپد ایر (2019)

بهترین آیپد برای بازی

:: قیمت پیشنهادی خرده فروشی: 64 گیگابایتی = 499 دلار | 256 گیگابایتی = 649 دلار

«آیپد ایر» (2019) انتخاب برتر ما برای مصرف کنندگان متمرکز بر بازی است و ترکیبی عالی از طراحی، قدرت و ارزش در مقابل هزینه را ارایه می‌دهد. این دستگاه از چیپست A12 Bionic اپل - همانند آیفون XS - بهره می‌برد و بیش از اندازه‌ی کافی توانایی اجرای یک بازی سطح بالا را دارد.

همچنین شما از طراحی سبک وزنی که «آیپد ایر» ارایه می‌دهد، بهره‌مند خواهید شد، و یک صفحه نمایش 10.5 اینچی جذاب که برای نمایش دادن بازی‌های با کیفیت بالای موجود در فروشگاه اپل مناسب است.

قیمت اولیه‌ی 479 پوند / 499 دلار به معنای این است که از نظر بودجه، نسبت به مدل‌های «آیپد پرو»ی اپل، مقرون به صرفه‌تر است.

2. آیپد مینی (2019)

بهترین آیپد برای بازی

:: قیمت پیشنهادی خرده فروشی: وای‌فای، 64 گیگابایتی = 399 دلار، 256 گیگابایتی = 549 دلار | وای‌فا + سلولار، 64 گیگابایتی 529 دلار، 256 گیگابایتی = 679 دلار

در حالی که ممکن است کوچک بودن فرم «آیپد مینی» برای همه عامل مهمی نباشد، اگر به دنبال دستگاه قدرتمند و قابل حملی برای بازی هستید، توصیه‌ی ما «آیپد مینی» (2019) است. صفحه نمایش 7.9 اینچی و طراحی سبک‌وزن، امکان حمل آن را آسان می‌کند، و چیپست A12 Bionic تمام قدرت مورد نیاز بازی شما را برای لذت بردن از بازی‌های همیشه در حال پیچیده‌تر شدن آیپد که به فروشگاه اپل اضافه می‌شوند را فراهم می‌کند.

همچنین هزینه‌ی 399 پوند / 399 دلاری آن که چیزی است که همه‌ی ما باید قدردان آن باشیم.

3. آیپد پرو 11 اینچی (2018)

بهترین آیپد برای بازی

:: قیمت پیشنهادی خرده فروشی: شروع قیمت از 799 دلار | مدل بررسی شده 1549 دلار

«آیپد پرو»ی 11 اینچی (2018) (iPad Pro) دستگاه قدرتمندی است که البته یک تجربه‌ی بازی با کیفیت عالی را میسر می‌سازد. دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی جذاب و با رزولوشن بالا است که باعث می‌شود بازی‌ها افسانه‌ای به نظر برسند، چیپست A12X Bionic می‌تواند هر چیزی را که با آن اجرا می‌کنید کنترل کند و بلندگوهای چهارگانه‌ی بدون نیاز به هدفون، یک تجربه‌ی صوتی همه‌جانبه را فراهم می‌کنند.

حتی دارای Face ID هم هست، و اگر چه به هر حال کمکی به گفتگو در حین بازی کردن نمی‌کند، اما باعث می‌شود که تجربه‌ی کار با آیپد به طور کلی راحت‌تر باشد.

دلیل عدم قرار گرفتن آن در صدر جدول ما، صرفاً به دلیل قیمت بالای آن است که از 769 پوند / 799 دلار شروع می‌شود. که البته می‌شود گفت که اگر قصد استفاده از آیپد برای کار، مدرسه، طراحی گرافیک، همچنین بازی یا هر چیز دیگری استفاده کنید، ممکن است به این طریق بتوانید قیمت بالای آن را توجیه کنید.

4. آیپد (2019)

بهترین آیپد برای بازی

:: قیمت پیشنهادی خرده فروشی: 32 گیگابایتی = 329 دلار، 128 گیگابایتی 429 دلار | 32 گیگابایتی + سلولار = 459 دلار، 128 گیگابایتی + سلولار = 559 دلار

اپل به روز رسانی 2019 خود در مدل‌های آیپد را در کنار آیفون 11 فاش کرد، و اگر چه هنوز همان تراشه A10 Fusion را دارد، اما اکنون دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر 10.2 اینچی است. تراشه A10 Fusion به هیچ وجه قدرتمندترین تراشه‌ی اپل در بازار نیست، و ممکن است برای اجرای برخی از بازی‌های سه بعدی گرافیکی موجود در فروشگاه اپل تلاش بسیار بیشتری بکند، اما برای گیمرهای گاه‌به‌گاه گزینه‌ای عالی است.

همچنین ارزان‌ترین آیپد از تبلت‌های اپل با قیمت 349 پوند / 329 دلار است که عدم وجود پردازنده‌ی قدرتمندتر را توضیح می‌دهد. اگر می‌خواهید با بودجه‌ای محدود وارد دنیای بازی‌های آیپد شوید، «آیپد» (2019) آن چیزی است که باید به دنبالش باشید.

5. آیپد پرو 12.9 اینچی (2018)

بهترین آیپد برای بازی

:: قیمت پیشنهادی خرده فروشی: شروع قیمت از 999 دلار | مدل بررسی شده = 1899 دلار

تجربه‌ی بصری بهترین کیفیت برای بازی کردن انواع بازی‌های با طراحی‌های زیبای موجود در فروشگاه اپل، در صفحه نمایش بزرگ‌تر «آیپد پرو»ی 12.9 اینچی بسیار عالی است. همانند «آیپد پرو»ی 11 اینچی، از تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمند A12X Bionic برای به دست آوردن تجربه‌ی بازی‌های سطح بالا بهره می‌برد، و ما مطمئن هستیم که برای سال‌ها همچنان پرسرعت باقی خواهد ماند. همچنین از Face ID و اسپیکرهای چهارگانه‌ی پشتیبانی می‌کند.

مسئله قیمت است - تقریباً دو برابر «آیپد ایر» و 200 پوند بیشتر از «آیپد پرو»ی 11 اینچی قیمت دارد. ما نمی‌توانیم «آیپد پرو»ی 12.9 اینچی را به عنوان یک دستگاه مختص بازی توصیه کنیم.

اما اگر شما بتوانید استفاده‌های بیشتری برای «آیپد پرو» پیدا کنید - به عنوان مثال جایگزین کردن آن با یک لپتاپ - در این صورت ممکن است بتوانید قیمت اولیه‌ی 969 پوند / 999 دلاری آن را توجیه کنید.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘