بهترین آنتی ویروس های 2019 برای مک ؛ آیا اصلا مک شما به آنتی ویروس احتیاج دارد؟

10
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 7141 بازدید
این مطلب سافت مک راهنمای شما برای بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای Mac در سال 2019 خواهد بود. اگر صاحب یک مک هستید و سردرگم هستید که کدام نرم افزار آنتی ویروس را انتخاب کنید یا اصلا به آنتی ویروس احتیاج دارید یا خیر، پس این مقاله را از دست ندهید.

آیا مک شما به آنتی ویروس احتیاج دارد؟

بسیاری از طرفداران مک به به شما خواهند گفت که کامپیوترهای اپل ذاتاً ایمن هستند و نیازی به محافظت ندارند. ما استدلال می‌کنیم که آنها اشتباه می‌کنند. درتمام سال 2018 ، 14 مورد جدید از بدافزارهای مک وجود داشته است که برخی از آنها روشهای جدید و خلاقانه‌ای برای آلوده کردن اهداف خود پیدا کرده اند. به طور کلی مکینتاش به دو دلیل امنیت بیشتری نسبت به برادران ویندوز خود دارد. از نظر فنی، macOS یک سیستم عامل مبتنی بر Unix است. به عنوان یک سیستم عامل مبتنی بر unix که macOS اصطلاحا Sandboxed شده است. Sandboxed مانند داشتن یک سری درب آتش است: حتی اگر بدافزار به مک شما دسترسی پیدا کند، نمی‌تواند در قلب دستگاه پخش شود. مک‌ها غیر قابل هک نیستند، اما نسبت به دستگاه‌های ویندوزی بسیار مقاوم‌تر هستند. دلیل دوم این است که، در حال حاضر مک‌ها کمتر از رایانه‌های شخصی ویندوز وجود دارد، اهداف کمتری وجود دارد و هک کردن آنها سخت‌تر است. پس جای تعجب نیست که مجرمان سایبری به ویندوز بیشتر توجه کنند. با این حال، مک‌ها کاملاً بی‌خطر نیستند و با افزایش محبوبیت و مجرمان سایبری باهوش‌تر و حریص‌تر می‌شوند پس این خطر افزایش می‌یابد. در نتیجه، امنیت سایبری از همیشه مهمتر است، و اگر می‌خواهید در امان باشید، همین حالا باید شروع کنید.
 
36038688651_f8b9db8246_b1-720x380

چه آنتی ویروس هایی را انتخاب کنیم؟

دو راه در برنامه برای پیدا کردن ویروس وجود دارد: حفاظت در صورت درخواست شما، و محافظت دائمی و خودکار. اولی با بررسی یک پرونده پس از دیگری در طول اسکن (وقتی که شما اسکن میکنید) ویروس را پیدا می‌کند، البته این ممکن است شما را نگران کند که شاید آلوده به ویروس شده باشید. سرعتی که برنامه آنتی ویروس می‌تواند این کار را انجام دهد هم بسیار مهم است، زیرا برخی از آنها مدت زمان طولانی را می‌طلبند. البته CPU مک هم در این موضوع بسایر موثر است. مثلا اینکه شش ساعت صبر کنید تا متوجه شوید که مک شما آلوده است یا خیر قطعا بسیار آزار دهنده است! محافظت دائمی و خودکار از بدافزارها همان چیزی است که کاربر را در خارج از زمان اجرای اسکن محافظت می‌کند. اگر برخی از بدافزارها از طریق دیسک وارد شوند، یا از طریق ایمیل یا یک فایل بارگیری شده، نوع دوم یعنی محافظت همیشه فعال بتواند آن را تشخیص داده و آن را قرنطینه کند (آن را در یک پوشه امن کپی کرده تا کاربر بتواند تصمیم بگیرد که با آن چه کار کند) یا به سادگی آن را حذف کند. معمولاً هنگام شناسایی بدافزار به این روش، یک اعلان نشان داده می‌شود. خارج از تشخیص مستقیم بدافزارها، بسیاری از برنامه‌های آنتی ویروس شامل ابزارهای اضافی مانند محافظت از باج افزار است، Ransomware نوع جدیدی از بدافزار است که به محض آلوده شدن یک رایانه، تمام پرونده‌های کاربر را رمزگذاری می‌کند و سپس برای رمزگشایی آنها هزینه‌ای می‌خواهد. بسیاری از برنامه‌های آنتی ویروس همچنین شامل افزودنیهای VPN هستند. و این در هنگام استفاده از Wi-Fi‌های عمومی مانند آنچه که توسط یک کافه یا هتل ارائه می‌شود، مفید است و آنرا بی‌خطر می‌کند. محافظت از وب از طریق افزونه‌های مرورگر یا برنامه‌های افزودنی نیز محبوب است و هدف آن متوقف کردن کاربر (یا فرزندان آنها) در انجام کارهایی است که موجب پشیمانی آنها می‌شود، مانند مراجعه به وب سایتهای dodgy یا تسلیم اطلاعات شخصی آنها.
 
relevantantivirus-key-800x400

بررسی بهترین آنتی ویروس‌های مک

1. Intego's Mac Internet Security X9: این آنتی ویروس یکی از بهترین انتخاب‌های ما در این بین است، دلایل بسیاری وجود دارد که آنرا به بهترین آنتی ویروس 2019 تبدیل میکند. موارد بسیاری از جمله اینکه؛ این سریعترین برنامه آنتی ویروس است که ما بررسی کرده‌ایم، میزان پاک کردن آلودگی بسیار چشمگیر بوده و البته قیمت آن هم در بین سایر گزینه‌ها بالا تراست.
 
Intego-Mac-Internet-Security-X9
 
2. Bitdefender: آنتی ویروس Bitdefender برای مک بسیار کاربردی است. با نرخ 100٪ پاک کردن ویروس‌ها و برخی از ویژگیهای واقعاً مفید می‌توان آنرا یک گزینه عالی دانست. در آخرین تست آنتی ویروس‌ها (AV-Test) برای محافظت، عملکرد و قابلیت استفاده این آنتی ویروس به بالاترین امتیازات رسیده است، و واقعاً کارکرد خوبی را در همه موارد نشان داده است (اگرچه در اسکن به اندازه Intego Mac Security سریع نیست).
 
IS2020-Online-EN
 
3. Norton 360: نورتون 360 جدیدترین محصول امنیتی Symantec است و چیزی بیش از یک آنتی ویروس ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما یک VPN، فایروال، ابزار پاک سازی و سایر موارد را یک جا به دست می‌آورید. می‌توانید تعداد دستگاه‌ها را با انتخاب به روزرسانی از 360 Standard به Deluxe یا Premium به ترتیب برای پنج یا ده دستگاه افزایش دهید، البته این کار هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. در بررسی‌ها اسکن کامل اول سریع بود، اما هر نوع اسکن بیشتر به همان زمان نیاز دارد، بنابراین به نظر نمی‌رسد که نورتون عملکرد برخی از آنتی ویروس‌های دیگر را که آزمایش کرده‌ایم داشته باشد، در واقع در اسکن مجدد نمی‌داند کدام پرونده‌ها تغییری نکرده‌اند که این باعث می‌شود اسکن‌های بعدی هم به زمانی مشابه اسکن اول نیاز داشته باشند. البته این در حالی است که موفق به پاک سازی همه ویروس‌های موجود شد.
 
41qSXqAD2XL
 
4. Sophos Home: در حالی که مدت زمان اسکن کامل آن غیرقابل قبول است، پیشنهادات زیادی در Sophos Home Premium برای جبران آن وجود دارد. مطمئناً ارزش دیدن دارد - و با توجه به اینکه می‌توانید نسخه رایگان را شروع کرده و بعداً به نسخه پرداختی ارتقا دهید. اما بهترین خبر این است که اگر شما فقط می‌خواهید آنتی ویروس داشته باشید وسایر ویژگی‌ها را نمیخواهید، Sophos Home Free (نسخه رایگان) همان چیزی است که شما می‌خواهید. شما فقط برخی از ابزارهای دیگر مانند حفاظت از باج افزار را دریافت نمی‌کنید. تا اینجا، Sophos تنها شرکتی است که برنامه آنتی ویروس رایگان برای macOS را ارائه می‌دهد که شامل محافظت دائمی هم است. سایر برنامه‌های آنتی ویروس رایگان فقط به شما امکان می‌دهند سیستم خود را در صورت تقاضا اسکن کنید.
 
sophos-home-premium-100761438-large
 
5. ESET Cyber Security: میزان پاکسازی و شناسایی ویروس ESET Cyber ​​Security 2019 بسیار مناسب است، اگرچه سرعت اسکن آن متاسفانه کند است و عدم وجود ویژگی‌های اضافی مانند محافظت از باج افزار، کمی ناامید کننده است. با این وجود، در نهایت یک سادگی زیبا درESET Cyber ​​Security وجود دارد که ما آنرا دوست داریم و توصیه می‌کنیم حداقل آن را در لیست خود قرار دهید.
 
1
 
6. Airo: Airo یک شرکت نسبتاً جدید است که فقط در زمینه محافظت از بدافزارهای مک تخصص دارد. به همین ترتیب، ادعا می‌شود که بهترین برنامه‌های ضد ویروس مکینتاش در سراسر دنیا ارائه می‌کند. اما اسکن کامل آن کند است و نتایج عجیب و غریبی داشته است. . با این حال، هنگامی که بدافزار خود را بر روی آن قرار دادیم، 100 درصد پاک سازی را ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های اضافی مانند فایروال و محافظت از باج افزار در آن وجود ندارد.
 
1_PTPr9-30No-Vla61p3Zajw
 
7. Trend Micro: یک نام شناخته شده در صنعت امنیت رایانه، سرعت پاکسازی 100٪ آن بسیار چشمگیر است. از ویژگی‌های اضافی مانند محافظت از باج افزار را نیز دارد. با این حال، نتایج عجیب و غریب هنگام انجام اسکن کامل دیسک، که در آن فقط بخشی از کل پرونده‌ها برای اسکن گزارش شده‌اند، کمی نگران کننده است. این در حالیست که در گزارش ژوئن AV-Test مک نمره عالی کسب کرده است.
 
hero-maximum-security2
 
8. Kaspersky Internet Security: ابزارهای افزودنی مانند کنترل والدین، ​​یک VPN و محافظت از وبکم، ارزش زیادی را به این آنتی ویروس اضافه میکند. ، با این وجود، از نقاط ضعف تشخیص بدافزار هم دور نشویم، هم در هنگام اسکن سیستم و هم در حالت محافظت دائمی. این واقعیت که چندین نمونه بدافزار از دست رفته است، قابل بخشش نیست. گفته می‌شود، در گزارش ژوئن AV-Test، امتیاز قابل قبولی را کسب کرده است.
 
81hlLFg0DDL._SY606_
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘