برنامه های کلیدی موجود در محصولات اپل برای کاربران

8
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1243 بازدید
در این مطلب به بررسی بهترین برنامه ها و قابلیت های موجود در محصولات اپل می پردازیم که شاید دیگر زندگی عادی بدون آن ها برای کاربران اپل ممکن نباشد. ویژگی هایی که هرکدام به مرور برجسته شده و اکنون از قابلیت های حیاتی محصولات اپل محسوب می شوند.

AirDrop

اگر به اندازه کافی با تجربه هستید و در نسلهای گذشته از انتقال داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده کرده باشید به خوبی به خاطر دارید که تا چه اندازه دشوار و زمان بر بوده است. اما حالا AirDrop انتقال داده ها از مک شما به آیفونتان یا برعکس و یا انتقال داده بین دو گوشی آیفون بسیار آسان کرده به گونه ای که دیگر قطعا نبود آن برای کاربران اپل غیر ممکن است. در عرض چند دقیقه داده های بسیاری را می توانید بدون هیچ دردسری در بین محصولات اپل جا به جا کنید. 
 
airdrop-icon-mac-100788707-medium

Apple Music

برای کاربرانی که همیشه دسترسی به اینترنت نداشته باشند قطعا اپل موزیک بسیار کاربردی می باشد. از زمان آغاز به کار آن تا به امروز اپل موزیک در محصولات اپل نقش پر رنگی داشته و همواره مورد توجه کاربران بوده است. این دیدگاه استیو جابز که "هیچ کس نمی خواهد موسیقی اش را اجاره کند"، شاید در به وجود آمدن اپل موزیک نقش اساسی داشته.

apple-music-mac-icon-100819496-medium

Activity

بسیاری عاشق اپل واچ هستند ، اما ویژگی ای که ارزش ویژه ای به آن می بخشد و باعث بهبود زندگی کاربران می شود سیستم ردیابی فعالیت (Activity) است. 
این نرم افزار کاربردی به خوبی شما را در مدیریت فعالیتتان همراهی میکند و درعین حال انگیزه دو چندانی برای تحرک و فعالیت بیشتر می دهد. می توانید روی تلفن همراهتان یک برنامه مشخص برای فعالیت های روزانه تان در نظر بگیرید و در ایجاد یک زندگی سالم تر برای خود گام های بسیار مهمی بردارید. شاید در این عصر کم تحرکی، Activity یکی از کارآمد ترین برنامه ها در دستگاه هوشمندتان باشد.
 
apple-watch-activity-rings-100766799-medium

CarPlay

چیزی که امروزه خیلی متداول شده، کار کردن با تلفن همراه در هر زمان و مکانی است، بخصوص در هنگام رانندگی و زمانی که در داخل اتومبیل حضور دارید. در این شرایط باید بگوییم CarPlay یک نرم افزار عالی در آیفونتان است که به کمک شما می آید. با یک رابط کاربری آسان بر روی داشبوردتان در دسترس قرار دارد. می توانید به راحتی پیام هایتان را بر روی مانیتور خودرو چک کنید، تماس برقرار کنید، موزیک مورد نظرتان را پلی کنید. قطعا کاربرانی که از خودرو شخصی بسیار استفاده می کنند و می خواهند در این موقعیت به راحتی کارهایشان با آیفونشان را انجام دهند CarPlay کاربردی ترین برنامه برای آن ها خواهد بود.
 
apple-carplay-2018-100758205-medium

iCloud Keychain

زندگی امروزی ما پر از رمزهای عبور است، و در این زمان iCloud Keychain بهترین کمک برای ما خواهد بود. ادغام یکپارچه iCloud Keychain نه تنها با وب سایت های Safari ، بلکه برنامه های موجود در دستگاه های مختلف Apple باعث می شود تنظیم و به خاطر سپردن کلمه عبورهای قوی برای هر سایت جداگانه ایجاد شود. با توجه به اینکه iCloud Keychain برای کلیه دستگاه های اپل ساخته شده و کاملاً رایگان است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی از آن استفاده نکند و از این نرم افزار کاربردی بهره نبرد.
 
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘