بررسی کامل آخرین بروزرسانی ها برای iOS 13 ، اشکلات و باگ های موجود و ویژگی های آپدیت بعدی آن iOS 13.2

27
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 1420 بازدید
iOS 13 جدید آیفون منتشر شده است. تمام اطلاعاتی را که باید درباره آن بدانید ،از اینکه که آیا iOS 13 را بر روی تلفن خود نصب کنید یا خیر ، همه چیز در مورد آخرین به روزرسانی iOS 13 و اینکه آیا به روزرسانی های جدید آن اشکالات iOS 13 را برطرف می کند ، و درباره ویژگی های به روزرسانی آینده آن یعنی iOS 13.2 در این مطلب به طور کامل خواهیم پرداخت پس تا انتها با سافت مک همراه باشید.
iOS 13 در روز پنجشنبه 19 سپتامبر برای بارگیری در آیفون ها در دسترس قرار گرفت ، اما سازندگان ابتدا با اشکالاتی و حتی یک نقص امنیتی روبرو شدند که می تواند از طریق FaceTime امکان دسترسی به مخاطبین را فراهم کند. خوشبختانه اپل فقط شش روز بعد، بروزرسانی دیگری را ارائه داد که مشکل امنیتی خاص را برطرف کرد و سایر اشکالات را نیز رفع کرد. همچنین ویژگیهای جدیدتری را نیز به iOS 13 اضافه کرد. چند روز بعد ، اپل آپدیت دیگری را منتشر کرد و به دنبال آن یک نسخه دیگر iOS 13.1.2 را انتشار داد، به این معنی که iOS 13 در 12 روز پس از انتشار ، چهار نسخه به روزرسانی را به دنبال داشته است! از 15 اکتبر ، iOS 13.1.3 در دسترس است. اکنون اپل روی iOS 13.2 مشغول به کار است. با عرضه نسخه بتا دوم ، ویژگی های جدیدی ارائه داده می شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تا انتها با این مقاله همراه باشید. (بررسی ویژگی های آی او اس 13 را اینجا بخوانید)
 
ryanscoolios13thumbnail

بررسی آخرین ورژن ها برای iOS 13

آخرین نسخه برای آی او اس 13 ، iOS 13.1.3 است. این بروزرسانی ، اشکالات مربوط به Mail ، iCloud ، سینک شدن اپل واچ و موارد دیگر را برطرف می کند که در تاریخ 15 اکتبر ، کمتر از یک ماه از ورود iOS 13 منتشر شد.
iOS 13.1.2 در تاریخ 30 سپتامبر منتشر شده. این بروزرسانی ، تعدادی از ایرادات و مشکل در دوربین را برطرف می کند ، همچنین در هنگام اجرای HomePod ، مشکل میانبرها را برطرف می کند.
پیش از این ، آخرین نسخه برای آی او اس 13 ، iOS 13.1.1 بود ، اپدیتی که در 29 سپتامبر منتشر شد. در کنار برخی از اشکالات شناخته شده و مسائل امنیتی ، iOS 13.1.1 برخی از مشکلات شناخته شده در iOS 13.1 را برطرف کرد.
تمام ویژگی هایی که با بروزرسانی 13.1.1 به دست آمده است:
  • حل مشکلی که می توانست دسترسی کامل صفحه کلید نرم افزار شخص ثالث به آیفون شما را فراهم کند.
  • بهبود سیری (Siri)
  • مشکلات در هنگام بازیابی از نسخه پشتیبان را برطرف می کند
  • رفع مشکل همگام سازی در برنامه Reminders
  • مشکلاتی در باتری را رفع می کند
iOS 13.1 در تاریخ سه شنبه 24 سپتامبر ، کمتر از یک هفته پس از معرفی iOS 13 توسط اپل در روز پنجشنبه 19 سپتامبر 2019 معرفی شد. بروزرسانی iOS 13.1 در ابتدا برای عرضه در تاریخ 30 سپتامبر برنامه ریزی شده بود ، اما به احتمال زیاد به دلیل نقص امنیتی (که در ادامه ، جزئیات بیشتر مورد بحث قرار می گیرد) انتشارش جلوتر اتفاق افتاد.
در کنار بروزرسانی امنیتی ، iOS 13 تعدادی از ویژگی های جدید را معرفی می کند که بعدا در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
 
33032-57305-iOS-132-l

آپدیت بعدی iOS 13 که در آینده خواهد آمد چه ویژگی های را به همراه خواهد داشت

نسخه جدید بعدی در حال حاضر توسط توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا مورد ارزیابی  قرار گرفته و ویژگی های جدیدتری را نیز معرفی می کند. طبق یک تست انجام گرفته، در بروزرسانی بعدی iOS 13 تغییرات فوق العاده ای وجود دارد که در iOS 13.2 عرضه خواهد شد.
iOS 13.2 به روزرسانی های جدیدی را دارد که در زیر را آورده شده است:
  • سیری Siri ؛ کاربران قادر خواهند بود به راحتی از کمک سیری امتناع کنند. همچنین می توانید سابقه سیری را درSettings > Siri & Search حذف کنید.
  • اموجی های جدید ؛ بیش از 50 ایموجی جدید وجود خواهد داشت ، از جمله امکان انتخاب رنگ پوست برای هر شکل در تصاویر زوج ها.
  • دوربین ؛ همچنین تغییرات فریم و تنظیمات وضوح تصویر برای ویدیو از داخل برنامه دوربین امکان پذیر است و دیگر برای تغییر نیازی به رفتن به تنظیمات نیست. کاربران می توانند بر روی نرخ فریم و وضوح تصویر ضربه بزنند تا از طریق گزینه های داخل برنامه دوربین آن ها را تغییر دهند.
  • حذف آیکون ها ؛ این باعث خوشحالی بسیاری از افراد نا امید خواهد شد. iOS 13 حذف یا جابجایی نمادها در صفحه اصلی را پیچیده‌تر کرده است. یک 3D Touch یا Haptic Touch می تواند گزینه ای را ایجاد کند تا اینکه آیکون ها را به اطراف منتقل کنید. در iOS 13.2 منویی را به شما ارائه می دهد که دارای آپشن حذف برنامه است.
(در صورت به وجود آمدن مشکل در نصب آی او اس 13 این مطلب را بخوانید)

iOS_13_2

 اشکلات و باگ های آی او اس 13

گزارشاتی در مورد اشکالات در iOS 13 حتی قبل از انتشار در 19 سپتامبر منتشر شده است. با وجود برنامه بتا و توسعه دهنده عمومی ، به نظر می رسید که اپل قادر به اصلاح همه مسائل و مشکلات،  قبل از انتشار آن نیست. در نتیجه ، هنگامی که iOS 13 عرضه شد ، تعدادی از اشکالات همچنان وجود داشت. با این حال ، باید توجه داشت که این اولین بار نیست که iOS جدید با نقص هایی روانه بازار می شود. iOS 11 نیز مشکل ساز بود و باعث شد اپل تمرکز بیشتر خود را بر روی iOS 12 بگذارد. در تجربه خودمان با iOS 13 در iPhone XR ، مشکلاتی مانند بیرون آمدن از برنامه ها و هنگ کردن یا اصطلاحا یخ زدن صفحه را تجربه می کردیم ، به خصوص هنگام تعویض برنامه. ما همچنین متوجه شده ایم که سافاری بسیار کند است. در اینجا برخی از مشکلات امنیتی بالقوه با iOS 13 که درباره آنها شنیده ایم آورده شده است:
مشکلی در تنظیمات حریم خصوصی موقعیت مکانی. مشکلاتی که روی صفحه کلیدها وجود دارد، اما اپل هنوز این مشکل را برطرف نکرده است. طبق گفته این شرکت ، این اشکال بدان معنی است که پسوندهای صفحه کلید می تواند دسترسی کامل به iPhone شما حتی اگر دسترسی آن توسط شما تأیید نشده باشد را به وجود آورد. عیب و نقصی که می تواند در FaceTime مورد سوء استفاده قرار بگیرد و تمام اطلاعات مخاطبان شما را نشان دهد. و برخی موارد جزئی دیگر مانند گزارش اشکال در اتصال بلوتوث به برخی خودرو ها و اتصال بلوتوث به هدست و ...
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘