بررسی تمام شایعات درباره گوشی ارزان قیمت بعدی اپل ؛ آیفون SE جدید چه زمانی عرضه خواهد شد؟

6
آبان 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1686 بازدید
ما جدیدترین شایعات پیرامون تاریخ انتشار آیفون SE 2 ، قیمت ، مشخصات فنی ، طراحی و ویژگی های جدید را در این مطلب سافت مک منتشر کرده ایم. اگر به دنبال یک آیفون کوچک جدید و نسخه ارزانتر آیفون هستید ، آیفون SE جدید گزینه مناسبی برای شما است.
اپل شش مدل آیفون را به فروش می رساند ، اما آنچه در حال حاضر فاقد آن است ، یک گوشی کوچکتر با قیمت پایین تر است. طرفداران گوشی های کوچک و مقرون به صرفه به دنبال جایگزینی برای iPhone SE اپل هستند که در سپتامبر 2018 کنار گذاشته شد. یکی از جایگزین های احتمالی SE ، آیفون XR بود که در سپتامبر 2018 معرفی شد. اما این گوشی قیمت بالاتری دارد (629 پوند / 599 دلار) و به شکل قابل توجهی بزرگتر است. در حال حاضر کوچکترین گزینه در بین آیفون هایی که توسط اپل عرضه می شوند ، آیفون 8 با صفحه نمایش 4.7 اینچی با قیمت 479 پوند / 449 دلار است. اما سرانجام امیدواری وجود دارد که 
آیفون SE 2 در آینده نزدیک به بازار عرضه شود: تحلیلگر مطرح بین المللی Ming-Chi Kuo فکر می کند که این اتفاق در سه ماهه اول سال 2020 اتفاق می افتد. در این مقاله به بررسی های کارشناسان و شایعاتی که تاریخ انتشار آیفون SE 2 ، مشخصات فنی ، طراحی ، ویژگی های جدید و قیمت آیفون مقرون به صرفه جدید را بیان می کند می پردازیم.
 
featureimage-min

تاریخ انتشار آیفون SE 2: چه موقع iPhone SE جدید را دریافت خواهیم کرد؟

این امکان وجود دارد که ما هرگز جایگزین SE را به آن اندازه کوچک نداشته باشیم ، یک صفحه نمایش 4 اینچی مانند نسخه قبلی آن برای سلیقه های امروز بسیار کوچک است. به هر حال این گوشی می تواند در بهار سال 2020 وارد کشور شود. مینگ چی کوو در اکتبر سال 2019 یادداشتی را منتشر کرد و پیش بینی کرد اپل ، آیفون SE2 جدید را در سه ماهه اول 2020 عرضه کند. وی معتقد است SE2 احتمالاً سهم بازار آیفون را افزایش داده و از تبلیغات اپل برای خدمات و محتوا سود خواهد برد. ما انتظار داریم تولیدات iPhone SE2 در سال 2020 به 30 تا 40 میلیون دستگاه برسد. کوو تنها کسی نیست که این پیش بینی را انجام می دهد. در آوریل 2019 ، Blayne Curtis ، تحلیلگر بارکلیز ، پیش بینی کرد که آیفون جدید با صفحه نمایش کوچکتر بتواند در سال 2020 ارائه شود. یک گزارش از دیجی تایمز همچنین در آوریل 2019 ، نشان می دهد که ممکن است یک آیفون 5.42 اینچی (که مطابق با استانداردهای فعلی اپل کوچک است) عرضه شود.
 
Apple-iPhone-SE-review

قیمت پیش بینی شده برای گوشی جدید اپل

تا سپتامبر 2018 آیفون SE برای نسخه 32 گیگابایتی 379 پوند / 399 دلار و برای 128 گیگابایتی 479 پوند / 449 دلارقیمت داشت که سپس عرضه آن قطع شد. این قیمت ها با آیفون 8 (ارزان ترین تلفن فعلی اپل) قابل مقایسه است ، که از 649 پوند برای 64 گیگابایت شروع می شود. این منطقی است که انتظار داشته باشیم که iPhone SE 2 در هنگام عرضه قیمت مشابهی داشته باشد. مینگ چی کو پیش بینی کرده است که قیمت آن از 399 دلار در ایالات متحده شروع می شود. برخی گزارش ها در سال 2018 حاکی از آن است که یک گوشی SE جدید ممکن است عرضه شود اما در همه جا در دسترس نیست. به نوشته روزنامه اقتصادی ، یک سایت چینی زبان ، در سال 2018 اپل مشغول کار بر روی آیفون کم مصرفی با نام Hangzhou بود. این مدل ارزان قیمت ظاهراً در تلاش برای تصرف بازار ارزان قیمت در چین و هند بوده است.

طراحی آیفون SE2

مینگ چی کوو در یادداشت تحقیقاتی خود در اکتبر 2019  اظهار داشت: "در اکثر موارد ، فاکتور های طراحی فرم و مشخصات سخت افزاری این گوشی شبیه آیفون 8 است ، و این نشان می دهد که آیفون SE جدید شبیه به آیفون 8 و در صورت تصویب بدون دکمه هوم ، به سبک تمام صفحه مانند ایکس عرضه خواهد شد. با این حال ، بررسی ها نشان می دهد که آیفون جدید SE 2 آیفون خیلی کوچک تری نخواهد بود که خیلی ها به آن امیدوار هستند. اگر پیش بینی های کوو در ست از آب درآید ، آیفون جدید دارای ابعادی مشابه آیفون 8 خواهد بود. البته هنوز این احتمال وجود دارد که SE 2 بتواند کمی از آیفون 8 کوچکتر باشد. یک گزارش چینی در فوریه 2018 اعلام کرد که آیفون جدید SE 2 دارای طراحی مشابه با آیفون SE فعلی بوده اما دارای صفحه نمایشی بزرگتر از 4.2 اینچ خواهد بود اما از صفحه نمایش 4.7 اینچی در آیفون 8 کوچکتر است. یک مورد که احتمالاً تغییر خواهد کرد گزینه های رنگ است. iPhone SE در گزینه های نقره ای ، گلد(طلایی) ، Space Grey و Rose Gold در دسترس بود. آیفون SE 2 احتمالاً مانند آیفون 8 به رنگ نقره ای ، گلد(طلایی) و Space Grey در دسترس است.
 
apple_iphone_8_review_-_logo

بررسی دوربین احتمالی

می توانیم ببینیم که یک دوربین 5 مگاپیکسلی یا 7 مگاپیکسلی FaceTime با فلش شبکیه چشم جایگزین دوربین 1.2 مگاپیکسلی FaceTime در مدل فعلی شود. این گوشی به احتمال زیاد بسیاری از ویژگی های آیفون SE فعلی را حفظ می کند ، مانند: دوربین 12 مگاپیکسلی را با دیافراگم f / 2.2 ارائه می دهد. آیفون 8 دارای دیافراگم f / 1.8 است.

پیش بینی باتری ایفون کوچک

گفته می شود که باتری داخل SE2 از 1640 میلی آمپر ساعت به 1700 میلی آمپر ساعت افزایش خواهد یافت ، این امر ممکن است برای تأمین انرژی در نمایشگر بزرگتر باشد.
 
iPhone-SE2-Three-New-Phones-Might-Launch-in-2019-e1543061701232

چه دلیلی برای عرضه یک گوشی ارزان قیمت تر از اپل از اپل وجود دارد؟

اپل هنوز آیفون های زیادی را به فروش می رساند ، اما با توجه به استانداردهای سطح بالای این شرکت  و در نتیجه قیمت بالاتر میزان فروش در سه ماهه اخیر کاهش یافته است. آیا این مسئله به دلیل عدم وجود یک گوشی کوچک و مقرون به صرفه در میان محصولات اپل نیست؟
شاید به همین دلیل است که کارشناسان انتظار یک گوشی آیفون مقرون به صرفه تر را از اپل دارند تا با حضور در بازار گوشی های ارزان قیمت سهم فروش خود را دوباره بالا ببرد.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘